Quiiboy
Toplid
Ik was nog eeg jong toen ik een vriendje mee mocht nemen op vakantie. Wat een feest, en dat 2 weken lang. Op onze bestemming aangekomen vroeg hij zich af of we samen douchen mochten. Ja, ik vond t een goed idee even samen te keten! Lekker te stoeien zoals je alleen kan met iemand van je eigen leeftijd. Nadat we dat gehad hadden zag hij me tijdens t aankleden een plastic broek aandoen en vroeg zich hardop af waarom ik deze droeg en of daar een noodzaak voor was. Ja, in mijn ogen wel, zei ik. Ik had t eerder al aangegeven bij mn ouders en die lieten me graag doen waar ik zin in had. Nou ja, mn moeder eigenlijk, ik gaf gewoon aan dat ik er graag een droeg en daarmee was de kous af. Vrijheid blijheid was haar motto. En dus had ik m altijd aan, nou ja, niet steeds dezelfde natuurlijk. Woensdag was wasdag en dan hingen er 7 keurig aan de waslijn. Ook tijdens de vakantie was dat t geval. Ik zag dat er een weg was en dat zei me genoeg. Ik was benieuwd naar mn vriendje wat hij onder zn kleertjes zou dragen. En ja hoor, s avonds zag ik een transparant streepje boven zn onderbroek verschijnen en dat zei me genoeg. Object gevonden! Hij vond t tof van me dat hij m van me houden mocht en ik was trots als n pauw dat mijn idee navolging vond. Mn gay belangstelling was door deze gezamenlijke fetish flink gewekt. Heel prettig, maar t zou nog jaren duren voordat we zover waren dat we er ook gezamenlijk van konden genieten. Hij bleef enkele jaren na deze vakantie achterwege doordat hij met ouders naar Zuid afrika vertrok waar zn pa ambassadeur was. Daarna keerde hij na een aantal jaren weer en werden we echt verliefd en hebben we de fetish samen kunnnen uitbouwen. Dit verhaal is echt gebeurd!