Plastic broek

Romualdus

Nieuw lid
Ik was zeven jaar en mijn beide vriendjes hadden voor de nacht nog een katoenen luier met plastic broek maatje 6 aan.
Waargebeurd.

Jantje, waarmee ik het meeste speelde had een blauw broekje, welke zijn moeder na het wassen aan de lijn hing te drogen.
Ik zei weleens tegen Jan, is die plastic broek van jouw?
Nee zei hij, die is van mijn zusje.
Totdat zijn moeder dat een keer hoorden. Het liep al tegen bedtijd en Jantje werd naar binnen geroepen door zijn moeder.
Kom jij ook maar mee zij ze tegen mij, dan kan je zien dat het broekje voor zijn zusje is.
Enkele dagen later gingen we op onze step een beetje buiten het dorp steppen.
Mijn oog viel op een witte plastic broek drijvend in de sloot.
Met een stuk tak de broek eruit gevist en op de treeplank van de step meegenomen.
Waarom, ik weet het niet maar de broek in de haag achter onze schuur geworpen.
De volgende dag was hij weg.

Onze buurman was kraandrijver bij de Hoogovens. Bij het spelen ( binnen) zag ik een reuze plastic broek aan het wasrek hangen. Ik vroeg aan mijn vriendje Peter van wie die was.
Oh van mijn vader, die heeft geen tijd om uit de hoge kraan te klimmen en plast in zijn luier met plastic broek.

Na een aantal jaren gingen wij verhuizen naar een nieuwbouwwijk. Ik was inmiddels 8 jaar en altijd op zoek naar waslijnen met plastic broekjes.
Er waren genoeg gevulde lijnen in het midden van de zestiger jaren, maar helaas vaak te klein.
Gelukkig was er een DA drogist in de buurt waar ik regelmatig broekjes maatje 6 pikten.
Thuis gekomen met mijn "geleende" broekje ging ik naar de zolder om het broekje aan te doen.
Na een tijdje in het broekje rond gelopen te hebben deed ik het uit en uit angst van ontdekking door mijn ouders het weggegooid.
Ik bleef hunkeren naar een plastic broek dus jaren later trok ik de stoute schoenen aan om bij een drogist in een ander dorp een plastic sga broek te kopen.
Ik hoor het hem nog zeggen zij je 6 of een patiëntenbroek 46. Niet wetende dat die bestonden zij ik direct 46. Met mijn nieuwe broek durfde ik helemaal niet naar huis te gaan, ik ging hem in het bos passen. Hmm. wat voelde dat lekker, na een tijdje hem uitgedaan en in de holte van een boom verstopt. Ik werd ouder en probeerde niet meer gefocusseerd te zijn op plastic broeken. Hetgeen mij niet lukten. Ik kreeg verkering en mijn meisje begreep dat ik niet zonder luier en plastic broek kon slapen. Op vakantie een extra koffer voor mij met je raad het al, luiers.
De jaren verstreken en ik kreeg enorme last van spierkrampen in de nacht. Van mijn arts daarvoor Baclofen gekregen met als voornaamste bijwerking bedplassen. Inderdaad ik kreeg last van bedplassen zodat ik wel luiers moest dragen.
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Romper over plastic broek of andersom? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
F Plastic broek of luier Plastic broekjes liefhebbers 3
pvcscout 43 jaar puur plastic broek Plastic broekjes liefhebbers 11
L Op stap met plastic broek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Ron Retro SGA plastic broek op marktplaats Plastic broekjes liefhebbers 8
A Plastic broek in Duitsland Plastic broekjes liefhebbers 30
Fernado Plastic broeken Plastic broekjes liefhebbers 5
E Hulp voor grote maten Vragen & Info Shop 8
pitouke Naden plastic broek Fabimonti Plastic broekjes liefhebbers 13
F Samen met partner en plastic broek Plastic broekjes liefhebbers 2
G Ervaring plastic broek Suprima 1205 Plastic broekjes liefhebbers 17
T Helpt een plastic broek tegen geurtjes? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Luiers e/o plastic broek aankrijgen Plastic broekjes liefhebbers 5
J Bezoek sauna en striemen aan benen en buik van plastic broek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Plastic broek contact Contact advertenties 0
F Plastic broek contact Plastic broekjes liefhebbers 5
Karel73 1e x in luier met plastic broek AB/DL Fotos 7
Quiiboy Plastic broek wat anders AB/DL Fotos 2
K Plastic broek en toch doorlekken?! Broekplassers en Poepers 5
dlrob Plastic broek met lange pijpjes Plastic broekjes liefhebbers 9
KatyDLove Nog niet klaar Kaboutertjes stelen plastic broek, de broek blijft zoek. De plastic broek is naar de maan.....Of is de thuiszorg ermee aan de haal gegaan? K 34
Quiiboy Plastic broek P 7
PB'tje Leven zonder plastic broek ? Plastic broekjes liefhebbers 25
TedWheel Mijn vriendin wil ook een plastic broek aan. 16+ Verhalen 2
pvcscout Vrienden van de plastic broek Plastic broekjes liefhebbers 35
daiperke1 enkel luiers en plastic broek da ik elke dag aan heb ook AB/DL Fotos 0
nattebroekje Ervaring met PU broekjes inp PVC? Plastic broekjes liefhebbers 11
pvcscout plastic broek in coronatijden Plastic broekjes liefhebbers 18
pvcscout leve de plastic broek Plastic broekjes liefhebbers 12
P Krakende luier en plastic broek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
pvcscout Feestdagen in plastic broek Plastic broekjes liefhebbers 15
B Luiers en plastic broek Voorstellen 2
B Hoi ik ben Andre ik woon in Enschede ik loop in luiers en plastic broek 24uur in Voorstellen 23
daiperke1 natte luier met plastic broek AB/DL Fotos 7
pvcscout 40 jaar in plastic broek Plastic broekjes liefhebbers 13
P Plastic broek liefhebber Plastic broekjes liefhebbers 57
pvcscout plastic broek onder de douche Plastic broekjes liefhebbers 4
pvcscout gelukkig in plastic broek AB/DL Fotos 3
pvcscout nieuwe schooljaar in plastic broek Plastic broekjes liefhebbers 4
pvcscout plastic broek op de huid Plastic broekjes liefhebbers 12
pvcscout plastic broek en veel meer Plastic broekjes liefhebbers 18
pvcscout plastic broek in je jeugdjaren Plastic broekjes liefhebbers 6
nattebroekje Welke fantasieën heb je bij het dragen van een plastic broek? Plastic broekjes liefhebbers 47
R Hoe ik plastic broek afhankelijk ben geworden. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Pieterknopje Plastic broek droogte garantie? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Babydre Bizarre trend: de doorzichtige plastic broek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
L PVC/PUL plastic broek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
M plastic broek welke maat?? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
PietjeDLimburg Suprima plastic broek! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
P ervaring plastic broek met inlegger of het werkt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Similar threads


















































Bovenaan