Plots ben ik een Baby!

Bineo

Nieuw lid
Dit verhaal gaat over een meisje van 14 jaar (Fien) die word geadopteerd. Haar (adoptie) ouders willen dat zei een echte baby word en ze zo word opgevoed. (Sorry voor de typfouten die in dit verhaal misschien kunnen voorkomen) trouwens dit is mijn eerste verhaal dus verwacht er niet te veel van!! ;)

Nieuwe leven

Daar zat ik dan….. in de auto bij mijn nieuwe ouders. Ze stelde zich voor als Sandra en Bas, maar ik begreep al snel dat ik ze mama en papa moest noemen. Dat ik niet heel erg vond, want ik heb mijn ouders nooit gekent omdat ze door een gruwelijke wijzen helaas zijn overleden. In de auto vertelde Mama Sandra dat ik een baby’tje zou worden en ze goed voor me zouden zorgen. Ik vond het echt niet grappig en ik vroeg wat het allemaal inhield. Plots stopte de auto en Bas stapte uit. Hij deed mijn deur op en zei dat ik even mee moest lopen naar de kofferbak. Ik liep mee en toen de kofferbak open ging lagen daar allerlei baby spulletjes: luiers, kleertjes ( die best leuk waren), speentjes etc. Ik moest van Bas in de kofferbak liggen en werd meteen omgetoverd tot baby. Ik vond het best leuk eigenlijk omdat ik benieuwd was wat me te wachten stond.
Bas tilde me eraf en zette me terug in mijn auto stoel. We kwamen na een tijdje aan bij mijn nieuwe huis en kon niet wachten wat me er te wachten stond. Het hele huis kreeg ik te zien en zag dat er allerlei baby dingetjes stonden. Een baby speelmatje, kinderstoel, kinderwagen, box, flesjes etc. Ik vroeg of ik me kamer mocht zien en dat vonden ze goed. Daar loop ik dan……. De trap op op zoek naar me kamer en ik vond het meteen aangezien er maar 3 deuren waren. Ik trok de deur open en zag een baby kamertje met een wiegje, commode vol kastjes met daarin luiers, speentjes, baby badspullen en verzorgproducten. Ik liep weer naar beneden met mijn baby kleertjes aan en vertelde dat ik het naar mijn zin had. Ze vinden het leuk om te horen en Sandra vertelde dat er wel wat maatregelen zouden komen. Ik mocht niet meer lopen en praten, normaal eten eten en drinken en mijn luier gebruiken voor alles (hoe voller hoe beter).”Hoe bedoel je”Zei Ik.Je hoort me wel zei Sandra ga nu maar lekker spelen op de speel kleedje en dan ga ik lekker koken.Ik kroop naar het roze speelkleed met allerlei leuke speeldingetjes en ging lekker spelen.Tot dat ik ineens voelde dat ik moest poepen,Sandra vertelde wel dat ik alles in mijn luier moest doen alleen ik durf het niet omdat ja dat is gewoon een nieuw gezin en ik ken deze mensen nog niet,dus ik vind allemaal gewoon een beetje eng dus daarom hield ik het maar gewoon op.Tot ik het na 10 minuten eigenlijk echt niet meer vol kon houden en mijn maag heel erg zeer ging doen. Ik gaf me volledig over en voelde me luier langzaam vullen.het voelt best gek en warm maar wel heel erg lekker.Ik speelde weer lekker verder net alsof er niks was gebeurd tot dat Sandra naar me toe kwam en zei:”zo zo jij bent snapt het”Ik zal even lekker verschonen.Ze tilde me op en bracht me boven naar de baby kamer waar ze me ging verschonen.Ik vind mijn nieuwe leven eigenlijk best wel leuk!!
 
Laatst bewerkt:

duimelot

Superlid
Waarom mag de lezer van jouw verhaal, er niet veel van verwachten?
Jij post het, en jij vind het goed genoeg, toch?
Of, vind je het niet goed? Ja dan is het wel raar dat je het hier deelt.
Het idee voor jouw verhaal is wel aardig.
Maar iets opschrijven, is wat anders als, "praten in letters".
Maak korte zinnen, kijk wat er veranderd in je verhaal en maak er alinea's in.
Je typt de regels door.
Een punt achter de zin en op een nieuwe regel beginnen, is fijner voor de lezer, dan zo een lange zin, wat een blok.
Als je een stukje schrijft,
post het dan hier, en tik direct op bewerk...
En ga er vanuit dat je kunt beginnen met verbeteren,
Want er zijn altijd fouten.
Dat is normaal . Gewoon blijven schrijven hoor!
(En nu druk ik zelf "bewerk" in.)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Luierliefhebber Brent Wat met plots opkomende ab verlangens Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
K Plots beginnen bedplassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
L Hallo, ik ben Thijs Voorstellen 21
P Hallo ik ben Mark. Voorstellen 16
Bam-Bi Ben jij vroeger ook bij “oppasmama” geweest? Algemeen 30
Haags_eigenwijsje Wat ben je nu aan het doen? Pub 40
B Wie ben ik? Nieuwsgierig? Voorstellen 22
S Nieuwe ronde nieuwe kansen ben jij die leuke vrouw die ik zoek ! Contact advertenties 4
Mikochi Hoi ik ben Mikochi Voorstellen 34
Love4Luiers Wie wil en kan mij verschonen en verwennen? Ben biseksueel dus allen welkom Contact advertenties (T) 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Little ABC123 Hallo ik ben... uit Dronten Voorstellen 9
Pamper - Konijntje Ik ben Pamper-Konijntje ,29j, nieuw hier. België/ Turnhout Voorstellen 28
daddy1985 Voorstellen, Daddy Ben Voorstellen 16
M Ben er weer en op zoek Contact advertenties 15
E Vrouwelijke DL´er waar ben jij? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
broekie Als ze me missen dan ben ik vissen. (Voor de sportvissers onder ons.) Pub 6
M Ben nieuw Voorstellen 23
dlrob Hoe ben jij incontinent geraakt? Polls 18
J Hoi ik ben Johnny 39 jaar Contact advertenties 20
J Ik ben jongen 39jaar Voorstellen 14
J Hoi ik ben jongeman van 39 Contact advertenties 2
littledelete Ben je wel eens lastig gevallen? Polls 41
S Hallo ik ben Lily Voorstellen 40
H Ben jij meisje/vrouw op zoek naar iemand met levenservaring waarbij je geholpen, begeleid, gecoacht, opgevoed kunt worden. Contact advertenties 0
Diaperthijs Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe jullie je eerste keer hebben ervaren om in het openbaar luiers te dragen, en wat jullie precies deden die dag. Polls 105
L Hallo iedereen, ik ben Lauwter Voorstellen 20
JOanna Hallo, ik ben Joanna Voorstellen 48
adidaslover Hoe blij ben je met jezelf? Polls 6
adidaslover Ben jij ook Introvert? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
dikdekok Hoi, ik ben Dik Voorstellen 20
sammetje hoi ik ben sam Voorstellen 21
S Ben jij mijn droom partner ? Contact advertenties 7
K ik ben misschien wel je zoon of dochter Voorstellen 3
T Ben je incontinent en hoe ben je dat geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
T Ik ben nieuw hier, eventjes voorstellen Voorstellen 27
K ik ben? Voorstellen 8
T Hallo ik ben tess Voorstellen 67
D Hallo hier ben ik dan Voorstellen 14
Tim80 Hoi! Ik ben Tim. Voorstellen 22
tvah Hoi, ik ben tvah. Voorstellen 12
T Hallo hier ben ik weer Voorstellen 5
tbdl_guy Gezocht: contact met leeftijdsgenoten GEEN meerderjarigen ik ben 14 Contact advertenties 5
I Ik ben betrapt op werk B 3
muizelien Ik ben jonge man 38j Contact advertenties 23
G online contact en later misschien afspreken graag ben ik op zoek naar een dame van de 23 tot 29 Contact advertenties 1
A ben je wel eens in de efteling geweest met een luier om? Polls 285
Popcorn86 Joah hier ben ik weer Voorstellen 12
Albert Dumblydore Hallo! Weet je wel wie ik ben? Voorstellen 45
Diaperlovejas Ik ben Jas, ik ben sinds een korte tijd hier maar was onzeker over het introduceren van mezelf. Voorstellen 15
Similar threads


















































Bovenaan