Poepen in de albert heijn

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 2 13,3%
  • 2

    Stemmen: 1 6,7%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 3 20,0%
  • 8

    Stemmen: 3 20,0%
  • 9

    Stemmen: 2 13,3%
  • 10

    Stemmen: 4 26,7%

  • Totaal stemmers
    15

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Pantpoo


Ik heb vandaag een vrije dag, omdat ik gisteren tot laat gewerkt heb (en daarna nog de nodige pilsjes gedronken heb), kom ik pas om 12.00 mijn nest uit. Wat zal ik vandaag eens gaan doen...

Eerst maar eens de was in de wasmachine, mijn huis heb ik van de week al gepoetst dus daar hoef ik even niet naar om te kijken. Dan maar de TV aanzetten, natuurlijk is er niets op (wie zit er nu te wachten op al die herhalingen), aha, ik heb gisteren nog GTST opgenomen (verslaafd ja), even kijken dus. GTST gekeken, niets bijzonders gebeurd (zoals altijd), wat nu? Ik zou bijvoorbeeld iets zinnigs kunnen doen als mijn tuin op orde maken (echt een wildernis), maarja, ik heb verdomme vrij, dan ga ik niet voor mijn lol werken.

Dan maar weer eens de verhalen van Ripple's-story-index voor de dag halen, ik heb twee stapels A-4 tjes van wel 20 cm dik in de kast liggen. Onderhand kan ik de opwindendste verhalen wel dromen, zo vaak heb ik ze gelezen. Ik zit dus aan tafel met de stapels papier voor me en 'scan' de pagina's, sommige verhalen lees ik wel, maar omdat ik ze zo goed ken is het spannende er toch wel een beetje af. De laatste tijd zijn er helaas nog weinig goeie verhalen op het WS board gepost, dus nieuw leesvoer is er praktisch niet.

Even koffie zetten en dan weer doorlezen. Wanneer ik de eerste stapel doorgewerkt heb (dat gaat snel als je de verhalen al kent) voel ik onder achter in mijn rug een bepaalde druk, ik denk dat ik straks maar even naar de WC ga.

De lectuur kan mij vandaag echt niet boeien, ik word steeds afgeleid door de druk in mijn darmen, ik begin zo langzaamaan echt nodig naar de WC te moeten, zou ik... in mijn broek. Nee, toch maar niet, het geeft zo'n rotzooi en daar heb ik nu geen zin in.

Wanneer ik een verhaal tegenkom over een vrouw die in een supermarkt (expres) in haar broekje poept, word ik daar toch door gegrepen. Dat zij dat zomaar durft, dat zou ik toch echt niet kunnen. Ik krijg een stijve als ik erover fantaseer dat ik die vrouw in de supermarkt van een afstandje bekijk terwijl ze stiekem in haar broekje poept. In mijn fantasie bukt ze zich daarna om iets uit het onderste rek te pakken, vanuit mijn positie kan ik prachtig de grote bruine bult van de stevige keutel in haar slipje zien, die net onder haar korte zwarte rokje uitpiept.

Als ik dat nu eens in het echt mee zou maken, ik denk dat ik ter plekke klaar zou komen. In de supermarkt, nooit gedaan, interessant, nee... veel te link.

Nou ja, genoeg gefantaseerd, doorlezen maar. Na enkele minder interessante verhalen, vind ik er een waarin een vrouw bewust naar een bibliotheek gaat om daar (tussen de rekken) in haar broek te poepen, weer slaat mijn fantasie op hol. Terwijl ik rustig door in de bibliotheek loop om een boek uit te zoeken valt mijn oog ineens op een jonge aantrekkelijke vrouw die wel erg zenuwachtig doet, ik besluit haar in de gaten te houden.

In een rustige gang kijkt ze om zich heen om te checken of niemand in de buurt is, ze ziet mij niet, ik heb mij namelijk strategisch opgesteld achter een van de boekenrekken. Door de kieren net boven de boeken kan ik haar bewegingen echter precies volgen, ze gaat ze iets door haar knieen, perst en poept haar grijze joggingbroek helemaal vol, de bult tussen haar billen is enorm. Terwijl ze nog steeds alle kanten goed in de gaten houdt, voelt ze voorzichtig aan de bult. Ik denk dat ze op dat moment besluit dat het toch wel opvalt en ze drukt en kneedt net zolang tot het op het eerste gezicht niet meer opvalt. Dan loopt ze alsof er niets gebeurd is de bibliotheek weer uit.

Nu ben ik echt opgewonden, de druk tegen mijn sluitspier wordt steeds groter, dat maakt het alleen maar erger. Op naar het volgende verhaal, ik vind er nog een over een meisje dat in een warenhuis in haar broek poept en nog een over een winkelcentrum. Langzaam vormt zich in mijn hoofd het idee dat het misschien wel opwindend is om ook eens expres in een winkel in mijn broek te poepen.

Normaal zou ik het nooit durven, maar opgewonden als ik ben en met nog maar weinig leesmateriaal begin ik het toch serieus te overwegen. Nog een paar verhalen en de stapel is nu echt op. Wat nu... geen verhalen meer, in plaatjes heb ik ook al geen zin, maar mijn opwinding houdt maar aan. In mijn gedachten speelt zich een enorme tweestrijd af: 'Als ik nu eens... nee, veel te riskant, ook wel stout trouwens, nou, ik trek gewoon mijn lange jas aan, dan kan niemand het zien, maar als ze het dan ruiken... ach komop het is rond deze tijd nooit zo druk, je bent zo weer buiten'. Mijn besluit staat vast, ik doe het !

Ik geloof dat ik wel drie keer mijn jas aan en weer uit heb getrokken voor ik eindelijk richting albert -heijn ga. Halverwege het tuinpad draai ik mij zelfs nog om en overweeg om toch maar gewoon naar de WC te gaan. 'Kom op Dennis, nu doorzetten', denk ik !

Bibberend van de zenuwen loop ik enkele minuten later de albert-heijn binnen, wanneer ik bij de fruitafdeling sta om wat bananen en appels uit te zoeken geef ik een beetje druk, het kopje van mijn keutel piept naar buiten, ik laat het snel weer naar binnen floepen. Zou iemand gemerkt hebben dat ik daar stond te persen, ik kijk wat schichtig om mij heen, er is niemand die zich iets van mij aantrekt, het zal dus wel okee zijn.

Ik besluit om toch maar niet midden in de winkel in mijn broek te poepen, dat vind ik toch echt te riskant, wat als er straks een lange rij bij de kassa's staat. Het moment dat ik aan de beurt ben bij de kassa lijkt mij het beste, ik ben dan snel weer buiten, geen haan die er na kraait. Dat ik het vlak voor de neus van een nietsvermoedend kassameisje doe is een extra bonus. Vol anticipatie over wat komen gaat loop ik door de winkel, als al die mensen hier eens wisten wat ik dadelijk ging doen...

Ik verzamel de spullen die ik nodig heb, elk artikel kies ik zorgvuldig uit, ik vergelijk zogenaamd de prijzen, ondertussen pers ik met mijn billen stevig tegen elkaar geklemd om de boel wat meer onder spanning te zetten, het moet straks natuurlijk wel lukken. Als ik in de rij bij de kassa sta heb ik het niet meer, shit, wat is dit spannend zeg !

Eindelijk, ik ben aan de beurt, de Kassiere scant mijn boodschappen en ondertussen ontspan ik mijn kringspier en... niets! Ik dacht toch echt dat ik nodig moest, het enige wat erop zit is persen maar ik kan natuurlijk moeilijk door mijn knieen gaan en flink aanspannen zo midden tussen al die mensen. Ik probeer voorzichtig en subtiel te drukken, eindelijk, er komt toch iets op gang. Wow, dit is echt te gek voor woorden, ik sta hier godverdomme (sorry) voor de kassa in mijn broek te poepen. Helaas is het feest al snel over, er breekt een klein keuteltje af ter grote van een grote knikker, de rest schiet gewoon weer terug. Ik moet afrekenen.

Teleurgesteld haal ik de boodschappen van de lopende band en doe ze in mijn tas.

'Shit, dat was niet de bedoeling, ik moest wel 'all the way' gaan, wat heb ik nou helemaal gedaan, zo'n klein keuteltje, dat stelt toch niets voor', mopperde ik van binnen. Dan krijg ik een ingeving, ik ben per slot van rekening nog in de albert-heijn en hier hebben ze een aparte tijdschriftenafdeling. Genoeg tijd... gewoon met een tijdschrift, niemand die op je let, perfect ! Dus op naar plan B.

Ik pak een nieuwe Revu onder uit het schap (ik weet het, typisch mannenblad) en doe alsof ik sta te lezen, ondertussen probeer ik de keutel er stukje bij beetje uit te poepen. Het eerste stukje gaat aardig, maar daarna... ik moet toch echt even hurken. Ik ga door mijn knieen en terwijl ik doe alsof ik de nieuwe Revu inwissel voor de Panorama (erger nog) druk ik, eindelijk komt er iets los, soepel glijd er een aardige keutel mijn broek in, ik moet nu onder mijn jas wel een bult ter grootte van een perzik in mijn broek hebben. Triomf, het is mij gelukt, ik kijk om mij heen, niemand die mij aankijkt, ze hebben niks in de gaten.

Aangezien ik verwacht dat de rest van mijn lading niet zo stevig is, en waarschijnlijk ook wel zal stinken, besluit ik het buiten af te maken, ik leg de Panorama terug in het vak, pak mijn boodschappen op en loop door de schuifdeuren, de buitenlucht in. Als ik de hoek van het gebouw om ben, uit het zicht van de mensen, hurk ik een beetje en druk uit volle macht, met een 'knisperend' geluid poep ik mijn hele broek vol. Ik loop naar huis, gelukkig kom ik onderweg niemand tegen. Wanneer ik mijn tuin inloop voel ik me echt fantastisch, snel ga ik naar binnen.

Het opruimen heeft zeker een half uur geduurd en hoewel ik er wel van baalde was het het deze keer echt wel waard. Onder de douche heb ik mij heerlijk afgetrokken, wat een avontuur.
 

Luiertje G

luier drager
hoi hoi ik heb dit ook meerdere keren gedaan is de moeite waard ga dat zeker nog eens doen . Een keer met luiervriend beiden vol spannend
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
I Luier poepen vraag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Plasbibs Broekplassen en poepen. Broekplassers en Poepers 4
Z broek en luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Colex Klysma Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 1
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 12
Z broek en luier poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Z broek en luier poepen Broekplassers en Poepers 2
billenveger Billenveger en poepluierverschoner Voorstellen 45
L Niet in broek durven plassen /poepen Broekplassers en Poepers 5
P Broek poepen Broekplassers en Poepers 57
P Verhalen broek poepen Broekplassers en Poepers 7
L Openbaar per ongeluk in broek poepen Broekplassers en Poepers 7
Cyril Archambault Zojuist in mijn luier gepoept AB/DL Fotos 10
Little_t Laxeermiddelen, wat je niet verteld wordt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Diaperlover20003 Lekker ochtendje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
K Luier poepen lastig Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
P Pampers , plassen en lekker poepen Contact advertenties 3
BananaMan95 Luier vol poepen Polls 4
Lovelife dl Wat vind je het leukst aan het poepen in je luier of broek ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
LuierN Lijst verhalen Broekplassers en Poepers 3
LuierN Broek / luier poepen Broekplassers en Poepers 6
U Vraagje over broek poepen Broekplassers en Poepers 26
K Beste luier om in te poepen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Ninakoekjes Nog niet klaar Daphne en Daan D 41
B je moet nodig plassen/poepen na sluitingstijd, wat doe je? Polls 21
J Jongeman van 25 nieuw hier Voorstellen 25
Wanheda97 Luier poepen of alleen plassen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Plasbibs Luier plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Ivy Poepen in je luier Polls 18
Luierliefde89 Poepen Polls 29
Little_t Marshmallow Challenge 2.0 Broekplassers en Poepers 6
Poobottom Beste manier om bips schoon te krijgen na het poepen (in luier of wc) Polls 51
Poobottom In de auto in je luier poepen Broekplassers en Poepers 0
L Meer kunnen poepen in luier Broekplassers en Poepers 2
A Poepen in de klas P 3
Pamperpatient Eerst plassen of poepen in je luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
B Ongewild broek poepen Broekplassers en Poepers 8
N In je broek plassen en/of poepen Broekplassers en Poepers 4
L broek poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Broek poepen voor Skype Broekplassers en Poepers 9
B Filmpjes broek poepen Broekplassers en Poepers 27
B Fiets en je broek vol poepen Broekplassers en Poepers 21
P Poepen in de douche 16+ Board 4
mtluierjongen controle verlies plassen en poepen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
I Raad over poepen in luier en hoe vaak? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
P Posities om te poepen Broekplassers en Poepers 56
D Poepen in luier/broek Polls (T) 3
B Lekker in je broek poepen en plassen Broekplassers en Poepers 8
Similar threads


















































Bovenaan