Poepluiertje

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 6,7%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 6,7%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 2 13,3%
  • 9

    Stemmen: 5 33,3%
  • 10

    Stemmen: 6 40,0%

  • Totaal stemmers
    15

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Miss J.


Het was een mooie zomerdag en ik werd met de zon in mijn ogen wakker en realiseerde toen meteen dat ik nat was. Ik deed mijn rompertje los en voelde aan mijn luier. Heel nat constateerde ik. Ik bleef nog even lekker in bed liggen en deed nog even lekker mijn speentje in en begon er op te zuigen. Na een tijdje besloot ik toch maar op te staan en me even lekker te gaan douchen. Ik pakte wat spulletjes om me te verschonen en liep naar de badkamer.

Daar ging ik liggen op de dikke baby verschoonmat die ik nog van vroeger had. Ik maakte de zijkanten van mijn luier los en daar lag ik dan. Ik schoof voorzichtig de luier weg en stond op en ging lekker douchen. Toen ik klaar was droogde ik me af en liep naar me slaapkamer. Onder me bed pakte ik van de stapel luiers 1 af. Een lekkere dikke Tena nachtluier. Ik had die wel nodig voor vandaag. Ik schoof de luier onder me, ik pakte de tube 'rode billetjes' zalf en deed een lekkere dikke klodder op mijn billen. Daarna verspreide ik het langzaam en ging een beetje met mijn vinger in mijn anus. Hmm dacht ik dan komt het er straks vast makkelijker uit.

Na dat alles maakte ik de plakkers vast en voelde even aan mijn kontje. Toen deed ik mijn rompertje eroverheen. Alles zat toen lekker strak. Ik kleedde me rustig aan en maakte mijn speenhoudertje vast aan mijn T-shirt en deed mijn speentje een. Ik pakte mijn luiertas in met 5 luiers, mijn flesje, een schoon rompertje, zinkzalf en potjes babyvoeding. Ik ging vandaag samen met mijn vriendin naar een pretpark, Walibi World. Ik liep naar beneden warmde wat pap op en deed het in me flesje. Tevreden ging ik op de bank zitten met mijn flesje en dronk hem helemaal leeg. Toen was het tijd om te gaan. Ik pakte mijn tas en nam de trein naar Amsterdam, daar woonde ze.

Eenmaal in de trein voelde ik dat ik een plasje moest doen. Ik had gelukkig een coupe voor mezelf dus ik stond op van me stoel en liet mijn plas gaan. Woow dacht ik, dit had ik niet verwacht.Het was een hele grote plas. Ik voelde hoe de hele luier opzwol en ik wist dat ik snel nog een luier erover moest doen. Ik liep naar het toilet en zo gezegd zo gedaan ik deed de andere luier erover. Er zat een dikke prop tussen mijn benen en dat realiseerde ik me pas toen ik weer terug liep. Mijn kontje was nu ook goed zichtbaar. De mensen keken een beetje raar maarja het kon me niks schelen.

Toen ik weer in de coupe was gekomen hoorde ik de conducteur omroepen dat we in Amsterdam waren. Ik pakte mijn spullen en ging bij de deur staan. Toen we er waren zag ik mijn vriendin Kaity al. Ze lachte naar me en keek meteen naar mijn kontje. Toen we samen naar de auto liepen zag ik dat zij ook al een luier om had. Ik lachte en zei: zo volgens mij ben jij ook heel wat van plan vandaag. Toen we eenmaal in de auto zaten zei ze ineens: ik blijf eigenlijk veel liever thuis kunnen we verzorgd worden door mijn zus, die is het al gewend baby's te verzorgen, ze is zelf 2 weken geleden bevallen. Ik wist niet wat ik hoorde! Verzorgd worden? Echt baby zijn? Nou ik wilde maar al te graag en stemde in.

Zo reden we naar haar huis en werden vriendelijk verwelkomd door een kleine hummel in een wiegje en 'mama' zo stelde ze zich voor. Ik liep naar de bank om uit te rusten van de lange reis maar werd meteen gecorrigeerd. Nee, nee baby Maartje eerst een hapje eten! Ik gehoorzaamde braaf en begreep dat vanaf nu ik ook een baby was en geen 17 meer. Ik zag dat Kaity in een stoeltje werd gezet en daarna volgde ik. De riem tussen me benen van het stoeltje drukte de luier nog steviger tegen mij aan.

Ik voelde nog een plas komen en voor ik er erg in had, voelde ik alles al lekker soppen. We werden om de beurten gevoerd en ik zag het babypotje op tafel staan. Nadat we gegeten hadden moesten we ons uitkleden. We mochten alleen maar in ons rompertje lopen, nouja kruipen. Zo speelde Kaity en ik 2 uur lang braaf in de box en kregen we af en toe een soepstengel en een aai over onze bol. Om 3 uur was het tijd om te slapen. Mama tilde mij zomaar uit de box en liep met me naar boven. Daar werd ik op de commode gelegd en werd mijn rompertje verwisseld voor een slaappakje met van die voetjes. Ze voelde even aan mijn luier en haalde de tweede eraf en maakte toen de opmerking 'hij kan nog best wat voller toch' en knipoogde naar mij.

Toen ik ging staan volde ik hoe zwaar de luier was. Mama stopte mij in het ledikantje en gaf me een kus op me wang. Ik maak je over een uurtje weer wakker, ga nu maar lekker slapen. Ik lag daar in bed en wist dat het onvermijdelijke ging komen. Maar ik durfde het niet! Niet hier in ieder geval. Thuis was het al een gewoonte. Maar ik wist dat het toch moest gebeuren. Ik moest een poepje doen... Ik draaide en draaide maar rond in bed, ging zitten maar steeds voelde ik hoe mijn kletsnatte kontje uit elkaar wilde. Uiteindelijk moest ik eraan toegeven,ik stapte uit bed en ging een beetje door mijn knieën. Meer hoefde ik niet te doen.

Ik voelde hoe mijn poepje de luier aanraakte en steeds verder zich verspreide, door naar mijn poesje. Alleen... het hield niet op! Ik raakte een beetje in paniek en probeerde mijn billetjes te sluiten maar daar kwam nog een laatste grote warme keutel uit. Ik had nog nooit zo'n grote volle poepluier gehad. Daar stond ik dan. Ik durfde niet te gaan zitten of weer in bed te gaan liggen. Maar ik kan ook niet blijven staan. Ik voelde aan mijn kontje en schrok. Mijn luiertje was gevuld met een grote dikke massa. Ik liep ongemakkelijk wat rondjes met wijde benen. Uiteindelijk moest ik wel. Ik ging langzaam bukken en toen ging ik met een plof zitten. Owww dacht ik wat is dit lekker. Mijn poepje verspreide zich overal. Tussen mijn poesje en mijn billetjes en ik voelde een geweldig gevoel in mijn buikje. Ik stapte nu maar eens in bed en ging snel slapen...

Ik voelde hoe ik werd opgetild terwijl ik nog half sliep. Ik opende mijn ogen en zag mama naar me kijken. Ik zat op de commode en wist ineens weer dat ik had gepoept in mijn luier. Ik was erg bang voor mama's reactie. Maar zij deed enkel mijn slaappakje uit en deed mijn rompertje weer aan. Ze tilde me op haar arm en liep naar beneden. Ze fluisterde op de trap dat ik stil moest zijn omdat de andere 2 baby's nog sliepen. In de huiskamer zette ze me op de grote bank en kwam naast me zitten. Ze trok mij op haar schoot en toen moest ik een beetje tegen haar aan leunen op mijn zij. Ze vertelde me dat mijn flesje even in de vaatwasser zat dus we het even anders moesten doen. Ze knoopte haar blouse los en haalde haar grote mooie super dikke volle borst eruit. Ze keek me lief aan en zei: zet je lekkere lipjes maar aan mijn tepeltje en drink maar.

Ik keek haar met grote ogen aan maar twijfelde geen seconde. Gretig zette ik mijn warme lipjes op haar tepeltje en begon te zuigen. Tegelijkertijd zag ik mama een beetje genieten. Ik voelde de warme melk in mijn mondje en vond het geweldig. Ik zoog steeds sneller en meer. Toen het wat moeilijker ging kreeg ik de andere borst voor me. Die was NOG voller dan de andere. Ik speelde eerst een beetje met mama's tepeltje totdat hij helemaal rood gloeide. Toen begon ik lekker te drinken tot ik vol was. Ze lachte tevreden naar me en knoopte haar blouse weer dicht. Ondertussen voelde ik mijn poepluier weer en voelde even aan me luier.

Mama zag dit en tilde me bezorgd op. Ze legde me op de bank en deed mijn rompertje uit. Er kwam een erge stank vrij en mama lachte alleen maar. Voorzichtig maakte ze de plakkers los en zag daar mijn bruine poep poesje en mijn enorme plasluier. Ze pakte wat spulletjes en begon met het verschonen. Eerst maakte ze met zachte natte doekjes mijn poesje schoon en haalde de vieze luier weg. Daarna maakte ze met een warm doekje mijn billetjes schoon en wreef een beetje spelend langs mijn anusje. Daarna kwam mijn poesje weer goed aan de beurt. Ze pakte mijn schaamlipjes voorzichtig en maakte ze schoon. Daarna wreef ze nog eens extra goed over mijn clit en dit was heerlijk.

Zo nu ben je denk ik helemaal schoon zei mama. Om te testen zal ik even met mijn mondje langs je poesje gaan. Ik keek haar raar aan maar het volgende moment lag ik heerlijk te genieten van een tong die langs mijn clitje ging en toen hele snel en diep naar binnen. Dit deed ze zeker 5 minuten en ik kwam schokkend klaar. Toen ze dit zag zei ze: zo jij bent helemaal schoon. Ze pakte toen een zalfje en smeerde dit even uit over mijn kontje en poes. Toen kreeg ik een schone luier om en werd in de box gezet. De rest van de dag heb ik nog heerlijk genoten van alles en natuurlijk had ik tegen de avond weer een volle poepluier waar ik hele nacht mee moest slapen!

De volgende dag ging ik met ene volle poepluier weer naar huis en heb me pas tegen de avond verschoond.

Mama komt nog regelmatig langs en dan hebben we veel plezier samen...
 
Bovenaan