Pride 2020

Baby Charlotte

klein kleuter meisje
hee dat lijkt me een erg leuk idee hoor ! ik doe wel mee :) maar organiseren houd ik me liever buiten sorry. Nou weet ik niet hoe het geregeld is om mee te kunnen varen. Daar zou je over moeten informeren. Ik vind dat wij zeker meer exposure nodig hebben.

Henk-DL

Een fijn praatje? henk2323 op Skype! Tot zo!
Volgens mij is er zelfs wachtrij of een soort loting omdat er een maximum is aan het aantal boten. Wellicht moet je ook wel een zakje geld neerleggen richting de organisatie?

Wel een super leuk initiatief en een prachtige manier om onze hobby meer exposure te geven!

Loekie

Toplid
Ik zoek totaal geen exposure als DL of kinkster. Dat zit niet in me, en ik kan het me niet permitteren. Maar ik zou zeggen: Zolang er geen vieze luiers in de gracht belanden, ga ervoor!

Jay-DL

Beginneling
Lijkt me een leuk idee.

Maar:

De vraag die je je moet stellen is: wat draag het bij aan de LBGT gemeenschap in het algemeen en die van de AB/DL in het bijzonder.

Verder denk ik dat je je heel goed moet afvragen hoe je dit gaat presenteren (AB/DL is eigenlijk een vrij kleine sub-groep). Rubber en leer zijn redelijk geaccepteerd als main-stream en ook travestie/trans-gender staat redelijk in de belangstelling (al dan niet positief).

Een boot met mensen gekleed als baby/peuter/kleuter zal toch wel flink wat vraagtekens oproepen.....

Jay

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Idee? ja leuk! Uitvoerbaar? Zou kunnen ! Zal ik er aan mee doen? Nee! Waarom niet ? Omdat het toch iedere x belachelijk gemaakt wordt !

Spreeuwtje

Little Rebel
Idee? ja leuk! Uitvoerbaar? Zou kunnen ! Zal ik er aan mee doen? Nee! Waarom niet ? Omdat het toch iedere x belachelijk gemaakt wordt !
Des te meer reden om er wel aan mee te doen als je het mij vraagt..
Maar het is idd zo'n niche.. heeft het nut om een eigen boot te fiksen, en dus alle regeltjes en dat geld neer te leggen voor extra acceptatie?
Denk 't niet eerlijk gezegd. Laat het lekker in ons eigen "kleine" wereldje zou ik dan denken.

Baby Charlotte

klein kleuter meisje
Als ik de reacties zo lees is er des te meer noodzaak voor een dergelijke pride. Ik bemerk dat er nog steeds veel angst en schaamte heerst en dat het veelal binnen de veilige muren wordt gedaan. Terwijl wij ook gewoon het recht hebben te kunnen en mogen zijn wie we zijn. Wat is de betrekking met LHBT? dat zou je ook kunnen afvragen bij alle puppy play en leren pakjes die je voorbij ziet komen op de pride? De pride is gewoon voor iedereen die afwijkt van de norm of dit weet te waarderen en zich daar voor wil inzetten.

duimelot

Toplid
Ik ben er ook voor om mee te doen.
Het laten zien van "Dit zijn wij".
Nog een kleurtje in de regenboog.
Schaam je niet voor je diepste gevoelens. We mogen er zijn.

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Als ik de reacties zo lees is er des te meer noodzaak voor een dergelijke pride. Ik bemerk dat er nog steeds veel angst en schaamte heerst en dat het veelal binnen de veilige muren wordt gedaan. Terwijl wij ook gewoon het recht hebben te kunnen en mogen zijn wie we zijn. Wat is de betrekking met LHBT? dat zou je ook kunnen afvragen bij alle puppy play en leren pakjes die je voorbij ziet komen op de pride? De pride is gewoon voor iedereen die afwijkt van de norm of dit weet te waarderen en zich daar voor wil inzetten.
Schaamte? Nee! Angst? dacht het niet ben al 2 x op tv geweest en op de radio dus al die schaamte is bij mij niet alleen voorzichtigheid en nu mogen andere een lans breken leef je vooral uit en doe wat je niet laten kunt

Berth

Men wil wel uniek zijn, maar niet apart
Hoewel het idee wel wat lijkt.
Bekendheid geven aan onze wereld, dat
er niet gelijk een verkeerde link gelegt wordt.
Maar aan de andere kant een hobby in het donker,
kan leuker, mooier zijn dan n hobby in het open.

Willen we dit echt, ik kan best indenken dat niet iedereen
zich open en herkenbaar wil geven als zijnde AB/DL of aanverwanten.
Angst of schaamte voor het onbekende blijft denk ik altijd bestaan,
met of zonder deelname aan de pride.

Baby Charlotte

klein kleuter meisje
Hoewel het idee wel wat lijkt.
Bekendheid geven aan onze wereld, dat
er niet gelijk een verkeerde link gelegt wordt.
Maar aan de andere kant een hobby in het donker,
kan leuker, mooier zijn dan n hobby in het open.

Willen we dit echt, ik kan best indenken dat niet iedereen
zich open en herkenbaar wil geven als zijnde AB/DL of aanverwanten.
Angst of schaamte voor het onbekende blijft denk ik altijd bestaan,
met of zonder deelname aan de pride.
Ja berth dat is een beetje het probleem er zijn veel documentaires gemaakt die een verkeerd beeld schetsen. natuurlijk is dit voor een kleine groep wel hun waarheid. Je ziet vaak dan een meesteres die een man als sissy baby bv vast legt in het bed in een luier en dergelijke. het is super kinky en seksueel gericht. Dit geeft natuurlijk een slecht en vertekend beeld van de ABDL lifestyle. Een nederlandse documontaire met iemand die echt als little leeft heb ik nog nooit voorbij zien komen. alleen een keer bij spuiten en slikken met emma toen dat was wel een redelijke docu. Als wij meer zichtbaar zouden en mensen zien dat we helemaal geen creeps zijn zou dat een positieve bijdrage zijn toch.

Jonatan

reach out your hand to the sky and fly
Hmmm, hoe erg ik ook zou plijten voor acceptatie ben ik bang dat meedoen aan de Pride Parade meer een add-up van de freakshow zou zijn dan dat het op een punt van meer begrip en acceptatie komt.

Begrijp me niet verkeerd, het is goed dat er zoiets als de Pride kan bestaan. Maar over het algemeen zijn het wel relatief extreme uitbeeldingen en laten we eerlijk zijn; een boot vol volwassenen die in een luier of verkleed als AB aan het partyen zijn zou meer bekijks geven alszijnde "kijk dat nou gaan" dan "laten we hun meer accepteren". Verbeter me als ik fout zit hoor, maar in mijn ogen zou een iets eerlijkere en neutralere documentaire dan wat acceptabeler klinken.

Linda_secret

Gewaardeerd Lid
Ik vind het een zeer leuk idee maar ben zelf niet stoer genoeg om op de boot te gaan staan.
Hopelijk lukt het wel om zo boot voor elkaar te krijgen!
En misschien dat ik dan ooit ook op die boot durf ;)

plasbips

Raul, dol op katoenen luiers en plasticbroeken.
Respect voor diegene die het (gaan) doen, maar mn eigen dochter zit langs de kant....

babytje2

Beginneling
Ik zou het leuk vinden om mee te doen, zowel in Antwerpen als in Nederland, Maar dan kan moet ik wel op passen voor mijn vader.

Bovenaan