Prinsessen leven

Little Alexia

Nieuw lid
Deze zomer zou ik eindelijk afstuderen het ouderlijkhuis verlaten en opzoek gaan naar werk. Het kon mij niet snel genoeg gaan, ik was 24 en was er nu toch echt aan toe om volledig zelfstandig te gaan leven. Ik moest alleen nog een behoorlijk vervelende scriptie schrijven en het was allemaal een beetje onzeker of ik die zou gaan halen, mijn extra jaar had ik al verspeeld. Als ik dit niet zou halen had ik een behoorlijke studieschuld en ook nog geen kans op een baan. Toch kon ik mij maar moeilijk focussen op de studie in de laatste maanden, ik leerde een bloed mooie meid kennen waar ik een relatie mee kreeg, en de scriptie verwaterde dan ook heel snel. Uiteindelijk kwam ik er achter dat ik mijn diploma niet gehaald had en van school af moest.

Mijn ouders waren ten einde raad en vroegen zich af hoe ik nu uberhaupt een woonruimte zou moeten betalen, en hoe ik aan een baan ging komen zonder diploma. En het lukte mij ook niet door de crisis was het onmogelijk om een fatsoenlijke goed betaalde baan te krijgen, zonder diploma was je kansloos op de arbeidsmarkt. Zo bleef ik met mijn vriendin thuis hangen en verzorgde geen enkele inkomsten. Mijn ouders waren dit beu en mijn moeder had dan ook iets bedacht, als vader thuis kwam vanavond zouden we haar idee bespreken in het bijzijn van mijn vriendin. Ik vroeg me af met wat voor idee mijn moeder nu weer op de proppen zou komen, ik werd al bijna mijn hele leven lang moe van haar bemoeizucht. Vreselijk hoe zij zich tot aan zeker mijn 16de bemoeide met de kleding die ik kocht, haar keurigheid en bekaktheid had ik na 24 jaar echt meer als gehad.

Die avond zaten we aan tafel mijn moeder had heerlijk gekookt, Angelique (mijn vriendin) was er en zo ook mijn vader , moeder en ik. Toen begon mijn moeder over haar idee: “Alex luister we hebben schoongenoeg van jou lam ballerig gedrag je hangt hier nu al twee maanden thuis rond zonder werk. Angelique werkt zich kapot, en ook ik en je vader dragen ons steentje bij. We hebben gisteravond over dit afschuwelijke gedrag samen met Angelique een beslissing gemaakt, je weet hoe verdriet ik ben dat ik nooit een dochter heb gekregen die ik kon betuttelen. Nog steeds zou ik dat heel graag willen, daarom hebben we besloten dat jij vanaf nu door ons betaald word zodat je je studieschuld af kan betalen. Maar voordat geld moet je iets doen, beginnend vanaf vanavond zullen we je volledig als klein meisje gaan behandelen. Je word door mij of Angelique gewassen en aangekleed, het is ook niet meer de bedoeling dat je naar de wc gaat. Vanaf nu zul je een aantal keer per dag verschoont worden en wij bepalen wanneer. Vanaf morgen gaan we beginnen je kamer te veranderen in een baby meisjes kamer.”
Ik wist niet wat ik hoorde en kon wel door de grondzakken, die vuile grijns waarmee Angelique me aankeek voorspelde niet veel goeds.

Angelique vulde mijn moeder aan: “Je nieuwe naam Alex, is vanaf nu Alexia. Heb je dat begrepen.” Ze hadden me , ik stond hier volledig machteloos tegenover dit zou betekenen dat de relatie die ik met Angelique had ook zou gaan veranderen. Na het eten zei ze, nou kom Alexia we gaan je wassen. Ze pakte mijn hand met kracht en sleepte mij mee naar boven. Daar aangekomen zetten ze het bad aan en begon met uitkleden van mij, ik vertelde haar dat ik dit zelf wel kon. Meteen kreeg ik een klap in mijn gezicht, jij moet je grote mond houden kleine meid! Eenmaal uitgekleed werden mijn kleding in een vuilniszak gegooit en werd ik door Angelique naar het bad beglijdt, ze waste me en droogde me vervolgens af.

Hoewel ik dacht dat ze morgen mijn kamer pas aangingen passen, hadden ze de logeerkamer compleet aangepast, een lichtroze tint een plank met een aantal poppen een commode een grote wieg en een kledingkast. Angelique vertelde me dat ik (nog steeds naakt) moest gaan zitten op het kussen dat op de commode lag. Ik deed wat ze zei, vervolgens kwam ze terug met mijn moeder. Ach wat zit mijn meisje daar keurig te wachten, hoe is het kleine Alexia, laten we je maar snel een luiertje om doen zodat je geen ongelukjes meer kan krijgen. Angelique heb je Alexia ook op het potje gezet? Oh nee dat ben ik helemaal vergeten, kom maar eens hier Alexia. En zo geschieden dat ik naakt op een potje moest gaan zitten in het bijzijn van mijn moeder en mijn vriendin. Nog nooit in mijn leven had ik me zo klein gevoelt, nog nooit in mijn leven voelde ik me zo vernederd. Zo zo zei moeder het wil niet echt lukken he meisje, nou kom er maar af dan gaan we jou eens een lekker een schone luier omdoen. Angelique pakte mijn hand en liep met mij naar de commode, daar begon ze me in te smeren met babyzalf, ik moest mijn benen omhoog houden, en ze kietelde me een beetje bij mijn navel. Royaal werd de talkpoeder op mijn billen en kruis gestrooid, en er kwam een grote roze dikke luier tevoorschijn. Mijn moeder tilde mijn benen op en Angelique schoof de luier onder mijn billen. En vouwde hem om mijn kruis en plakte hem dicht. Kijk eens ons dropje is geluierd, hoe schattig is dit wel niet. Nou kom maar eens Alexia steek je armpjes maar eens door de openingen van dit lieve snoezige rompertje, ik deed wat mij gezegd werd. En voordat ik wist was ik netjes strak ingepakt en was er geen mogelijkheid meer dat ik mijn luier eigenhandig uit zou krijgen.

Mijn moeder liep naar de kast en pakte een aantal kledingstukken, en zei zo dotje eerst je tut maar in de mond want praten is niet meer nodig. Ik moest op de rand van de commode zitten en ze begon met het afrollen van een witte maillot over mijn benen hier. Vervolgens kreeg ik een petticoat aan, en toen pas kwam het jurkje dat vouwde Angelique voor mijn neus open. Wit met pofmouwtjes en aan de randen kant, ze zei kom maar eens staan snoesje dan trek ik je dit even aan. Zo kwam ik geluierd en wel voor het eerst van de commode af liep naar Angelique toe die mij voetje voor voetje in het jurkje liet stappen en het vervolgens omhoogtrok, van achter ging een rits dicht, en even had ik het idee dat ik geen lucht meer kreeg zo strak zat de body om mijn lichaam. Ik kreeg een witte lint in mijn haar en was klaar.

Angelique en mijn moeder stonden met open mond voor me toen ik het jurkje aan had en zeiden: Wat zei jij er schattig uit snoesje, vanaf nu ben je echt 100% ons kleine meisje. En dat totdat je op deze manier je studieschuld terug heb verdiend. Nou kom nog maar effe mee naar onder, dan kun je je showen aan je pappie. Nu kreeg ik het schaamrood op mijn wangen, mij tonen aan twee vrouwen gekleed als een klein meisje is erg, maar aan een man. Dit was de tweede keer vandaag dat ik niet erger vernderd kon worden.

Ik werd door mamma en Angelique naar onder begeleidt en moest me voor me vader showen, ach ik heb nog nooit zon scheetje gezien wat een lieverd, laat Alexia maar niet oververmoeid worden, hup snoepje ga maar naar bed. Angelique bracht mij naar bed of eerder gezegd de wieg, ik was op mijn 24ste verplicht om in een luiertje en rompertje en een tut in mijn mond te gaan slapen in een wieg. Het erge van alles is dat ik door Angelique vastgebonden werd in bed, en mijn handen werden in een soort wanten zonder vingers gedaan. Zo zei ze, nu kan ons meisje niets meer overkomen. Slaap lekker schatje en tot morgen, ik kreeg een kus op mijn voorhoofd en ze verliet mijn kamer.

Midden in de nacht werd ik wakker en ik moest poepen, ik kon geen kant op en het lukte mij niet om los te raken zodat ik naar de wc kon, ik hield het niet meer en poepte mijn hele luier vol. Wat gaf dat eerlijk gezegd een heerlijk gevoel. Voldaan viel ik weer in slaap.

De volgende morgen werd ik om 7 uur gewekt door Angelique , Alexia word wakker poepie, heeft mijn meisje stinkie gedaan? Ik kon door mijn tut niets zeggen maar besefte me dat ik een poepluier aanhad, en mijn vriendin daar vrij snel achter ging komen. Ik kon niet erger vernederd worden.
Nou snoesje laten we je maar eens lekker gaan wassen, een nieuw luiertje omdoen en op tutten voor deze prachtige dag. Ze maakte me los en nam me mee naar de commode, deed mijn romper en luier los, oh oh oh wat heeft ons poepie doosie er weer een lekkere smurrie van gemaakt, ze lachte naar me en wreef over mijn buik, nog steeds kon ik niets zeggen gezien ik de tut in mijn mond had. Ze veegde alles schoon ik werd in bad gezet, en weer een nieuwe luier om. Ze stopte me in een jurkje en ik werd naar onder gebracht.

Oh wat ziet Alexia er weer snoezig uit kom maar hier scheetje, gaan we lekker eten. Ik werd in een kinderstoeltje gezet dat perfect op mijn maat gemaakt werd en mijn tut werd uiteindelijk uit mijn mond gepakt. Eindelijk kon ik weer praten, Mam, pap en Angelique ik heb hier geen zin meer in hoor. Ik wil niet meer als een meisje behandeld worden, en wil op zijn minst gewoon naar de wc kunnen. Ach kom nou Alexia stel je niet aan, je vind dit zelf ook lekker wij hebben op de camera beelden terug gekeken hoe jij met het grootste genot in je bedje je luiertje vol poepte, geef nou gewoon toe dat dit lekker luie kleine onbezorgde meisjes leven het leven is wat jij wil, Angelique vind de relatie die jullie nu hebben veel leuker. Ik barste in huilen uit en zei dat ik dit leven helemaal niet erg vond en dat ik me er wel voor schaamde, mam en Angelique kwamen naar me toe en knuffelde me dood. Het geeft niet snoesje wij beschermen je wel, geniet maar van je luiertjes en je jurkjes. Zo kwam ik tot rust , vanaf die dag werd ik volledig als klein meisje behandeld en ik vond het heerlijk, ik leefde in een wereld waarin mijn mammie en Angelique mij vertroetelde. Ik werd elke dag 7 keer verschoont en had nog nooit zoveel prettige aandacht gehad alle lieve woordjes en de jurkjes heerlijk. Ik ? Ik was een meisje een snoezig lief schattig meisje met elke dag de snoezigste jurkjes aan en de lekkerste luiertjes, waar ik alle poepjes en plasjes lekker in kon laten lopen.

Een veilig en geborgen leven als meisje van Angelique en Mammie.
 

Little Alexia

Nieuw lid
Dankje Baby Samantha, Ik ben zelf alleen geen schrijfster maar een schrijver. Ik ben in real life een jongen. Ik heb alleen dol graag een jurkje aan en luiertje om en vind het dan fijn om me meisje te voelen. Dus je mag wel schrijfster zeggen, zie ik als compliment ;) Ik ga het proberen voor dit weekend af te hebben .
 

bambie

bambie is een lief klein gek hertje
Leuk erg leuk verhaal

Ben erg beniewt hoe het veder zal aflopen
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
10x10x10x10 De cirkel van 7 prinsessen C 13
P Uit het leven gegrepen U 47
ar Leven met dl zijn en beetje abdl(ontdekken) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
P Leven in een leefgroep Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Bam-Bi Wat zou jij nog willen mee maken in je leven ? Pub 35
P Leven in leefgroep 16+ Board 6
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
MaidRegina Hoe mijn leven verloopt! Voorstellen 11
Friese Luier Ster x Luier gerelateerd tegenkomen tijdens het dagelijks leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
G Nog niet klaar Het leven van gerrit H 6
PB'tje Leven zonder plastic broek ? Plastic broekjes liefhebbers 25
DLY85 Awkward situaties over abdl in het normale leven. Pub 15
Offline Een luier in het normale leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
L Liefde van je leven vertellen over je abdl L 0
Dips N' Bricks Dips & Bricks Mijn Luier Leven D 6
maxicosie Viral op social media: Man die ervoor gekozen heeft om als baby door het leven te gaan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
F Chick van 21 jaar oud gaat graag als baby door het leven AB/DL Filmpjes 4
LotteXS Het Leven van Daan en de Rest. L 2
Winnie de Poep Juridische vraag over AB in het openbare leven. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
L mijn luier leven M 6
B mijn leven M 3
D Het leven van Rik L 10
Tuutje24 AB/DL verweven in het dagelijks leven? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
R het leven van Micheal en Mellisa L 8
S Jouw leven overnieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
pampervuller Geloof je dat er een god bestaat of geloof je in buitenaarts leven. Pub 32
N hoi ik ben: luier een fijn gevoel maar knap lastig in het leven Voorstellen 11
T Tom's nieuwe leven T 21
Koekie Oude topic's nieuw leven inblazen Pub 12
J Mijn leven M 2
P Weekend van me leven gehad Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
underjamsftw Vraagje voor mensen die op de rand Limburg/Antwerpen leven Pub 0
L De dag dat mijn leven veranderd is D 2
T dubbel-leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
M veranderingen in men leven V 52
A het nieuwe leven (reageren please) 18 + graag 16+ Verhalen 8
J de Raarste dag uit mijn leven Q R 9
Anomiem12575123672371651 Het ABDL-zijn en de gevolgen daarvan op het dagelijks leven Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
DL_Michel Mijn meisjes leven M 5
DL_Michel Mijn leven na een dagje dierentuin M 2
1 je hele leven écht een baby zijn... Pub 8
DL_Michel het Luier-leven van Eva L 18
dwangbuis Mijn fantasie...het leven als een (luier)slaaf M 14
Maestro een Nieuw leven (B) N 7
G Saai Leven Tiener Baby's / Luierliefhebbers 25
Similar threads














































Bovenaan