profielberichten

Julia

Trotse Transvrouw, PDS, "Ur en Fec" Inco
Lieve Mods, en Beheerders,

kan de optie om openbaar de profiel berichten te laten zien op het forum misschien uit?

dit ter veiligheid van iedereen,

de open communicatie gaat vaak alle kanten op,
van jagers naar contact, en veel meer
en het delen van best wel private info lijkt ook de normaalste zaak van de wereld te zijn,

* denkt aan de veiligheid van iedereen*

Twanmann

Houdt van een dik luiertje op z'n tijd
Ik ben ook voor. Is overigens niet de eerste keer dat dit benoemd wordt volgens mij.

anthonyabdl

If you have a bad temper, just wear your pamper!
Daarvoor zijn er ook privéberichten, dat is een wezenlijk verschil. Alleen veel mensen weten dat denk ik niet (jij ook niet denk ik, als ik het zo lees).
Volgens mij als je op een profiel tikt kan je toch ook zien ‘.... is aan het chatten met....’ ik dacht dat jullie daarop doelden? Kan zijn dat ik het fout heb hoorz

Julia

Volgens mij als je op een profiel tikt kan je toch ook zien ‘.... is aan het chatten met....’ ik dacht dat jullie daarop doelden? Kan zijn dat ik het fout heb hoorz
een profiel bericht is open, en een conversatie is gesloten..

Open wil zeggen dat je dat gewoon kan zien
en gesloten dat lijkt me duidelijk

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Ik heb beetje bij sommige profiel berichten dat mensen snel er boven opspringen.

Het vragen om een pb sturen is misschien wel oké. Maar andere dingen zijn wel dingen waar ik van denk dat kan wel netter of doe gewoon niet. Zie dit wel bij vrouwelijke profielen.

Weet ook niet trouwens hoe het idee is met het nieuwe forum.

Julia

Ik heb beetje bij sommige profiel berichten dat mensen snel er boven opspringen.

Het vragen om een pb sturen is misschien wel oké. Maar andere dingen zijn wel dingen waar ik van denk dat kan wel netter of doe gewoon niet. Zie dit wel bij vrouwelijke profielen.

Weet ook niet trouwens hoe het idee is met het nieuwe forum.
als ik zo vrij mag zijn, wij vrouwen zijn wel erg snel de pineut van "jagers" en opdringerige leden

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
als ik zo vrij mag zijn, wij vrouwen zijn wel erg snel de pineut van "jagers" en opdringerige leden
Heb daar ook al eens op gereageerd in de trend van, dat niet te doen.
En het leuk te houden, maar helaas blijven er figuren die zich daar niets van aantrekken.
Makkelijk gezegd negeren, desnoods melden bij de mods of de site beheerders.

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
ik nog steeds ongepaste profiel berichten voorbij komen.
mensen die contact zoeken (voornamelijk bij vrouwen) of seksueel getinte berichten,
Kunnen misschien gewoon profiel berichten verwijderd worden, of duidelijk gemeld worden dat profiel berichten niet bedoeld zijn voor contact...

Bovenaan