reageren op een verhaal

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
hallo allemaal,

Ik LL ben opzich wel een verhalen lezer en ben dan ook heel blij als ik een verhaal vind naar mijn smaak.
Maar vind het altijd wel zonde dat er mensen zijn die negatief reageren van "ik zou dit graag anders hebben" en" er zitten veel spel fouten in" dat soort dingen.
Dit stoort mij mateloos,en ik denk de schrijver van het desbetreffende verhaal ook.
Mijn vraag aan jullie is dan waarom zou je een verhalen schrijver lastig vallen met dat soort dingen.
Wees blij dat het verhaal er staat!!!!

Geef bijvoorbeeld opbouwende kritiek op een verhaal of alleen maar een positieve opmerking van" leuk verhaal".
Dan heb je een grotere kans op nog een vervolg naar mijn mening

gr LL

Paddy

Daddy
Opbouwen kritiek kan ook zijn dat iets anders kan of de spelling beter kan.
Vaak Is het schrijven van een verhaal een leerproces.
Er zit ook een verschil tussen spellingsfoutjes en onleesbaar.
Ik heb zelf dyslexie, maar toch kan zelfs ik me storen aan echt slecht taalgebruik.
Een spellingscontrole Is er niet voor niks en zal het verhaal ten goede komen.

Wel ben ik er mee een dat als je een verhaal leest en je vind het niks kijk dan ergens anders.
Gelijk iets afkraken help je niemand mee, totaal mee eens.

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
paddy123 zei:
Opbouwen kritiek kan ook zijn dat iets anders kan of de spelling beter kan.
Vaak Is het schrijven van een verhaal een leerproces.
Er zit ook een verschil tussen spellingsfoutjes en onleesbaar.
Ik heb zelf dyslexie, maar toch kan zelfs ik me storen aan echt slecht taalgebruik.
Een spellingscontrole Is er niet voor niks en zal het verhaal ten goede komen.

Wel ben ik er mee een dat als je een verhaal leest en je vind het niks kijk dan ergens anders.
Gelijk iets afkraken help je niemand mee, totaal mee eens.
ik kan mij in deze stelling zeker vinden en ik schrijf zelf ook maar als er af en toe een foutje insluipt is niet erg maar probeer een verhaal dat stikt van de fouten niet af te schuiven op iets waarvoor de spellingscontrole is uitgeovnden. en anders zullen er zat mensen zijn die graag het voor je controleren

basabdl

Gewaardeerd Lid
Mee eens, alleen kritiek uiten is vaak niet heel erg zinvol. Doe het dan op een opbouwende manier zodat de schrijver er nog wat aan heeft.
Alleen zijn soms verhalen zo dusdanig slecht geschreven dat ik het wel kan begrijpen dat er negatieve reacties op komen, al klik ik deze zelf vaak na een paar alinea's al weg.

Misschien als kleine tip voor nieuwe schrijvers, lees eerst wat ''succesvollere'' verhalen zoals Peetoom, De Tweeling of Mijn Kapster bijvoorbeeld om wat ideeën op te doen.
Niet te kopiëren maar juist om te kijken wat dit juist deze verhalen goed doen met betrekking tot de schrijfstijl.
Al komt dit wel van iemand die nooit wat heeft geschreven, dus het is aan de schrijvers zelf om te oordelen of dit ook echt werkt.

Luier21

Diaper_loving

Beginneling
Negatieve kritiek kan het best geuit worden in opbouwende kritiek en anders laat liever gewoon niets van je horen. Echter ben ik ongeveer een jaar geleden wel een verhaal tegen gekomen waar ik wél negatief op heb gereageerd (ja ik lees ook veel verhalen =D). Ik weet niet eens meer wat het was maar ik had wel zo sterk de indruk dat de "schrijver" de iedereen gewoon voor de gek probeerde te houden waardoor het niet eens meer serieus te noemen was.

Het verhaal heette volgens mij "echt gebeurd" en het ging ongeveer zo: "ik liep over straat en plaste opeens in me broek en toen kwam mijn mammie en die zei toen jij stoute baby jij moet nu een luier om en ze stopte mij in een luier en toen moest ik ook opeens poepen en poepte mijn broek vol en toen was ze echt boos en de volgende ochtend werd ik weer wakker in een vieze luier en toen kwam mama" etc. etc.... Sorry hoor maar dan is negatief commentaar op zijn plaats. Was overigens ook het enige verhaal waar ik negatief op heb gereageerd.

Vind verder "mijn kapster" het beste verhaal wat ik hier tot nog toe heb gelezen. Schrijfstijl, sfeer, verhaal, luiers echt alles vind ik er super aan. Echt een aanrader!

AB / DL25

Ik ben mama's kleine kruimel maar ik kruimel niet
Forumleiding
luieluieraar zei:
hallo allemaal,

Ik LL ben opzich wel een verhalen lezer en ben dan ook heel blij als ik een verhaal vind naar mijn smaak.
Maar vind het altijd wel zonde dat er mensen zijn die negatief reageren van "ik zou dit graag anders hebben" en" er zitten veel spel fouten in" dat soort dingen.
Dit stoort mij mateloos,en ik denk de schrijver van het desbetreffende verhaal ook.
Mijn vraag aan jullie is dan waarom zou je een verhalen schrijver lastig vallen met dat soort dingen.

Geef bijvoorbeeld opbouwende kritiek op een verhaal of alleen maar een positieve opmerking van" leuk verhaal".

gr LL
wederom volledig mee eens.. dit is een langlopend punt..
Mocht je foute kritiek zien meld ons dit dan aub.. het is helaas ondoenlijk voor ons zelf alles e kunnen nalezen soms.. jullie hulp daarin is erg welkom.

DL25

Overigens.. dit was het oude topic over dit soort dingen http://www.ab-dl-tb-club.nl/index.php?topic=12146.0

tbmarkje

Gewaardeerd Lid
luieluieraar zei:
hallo allemaal,

gr LL
heel erg goed van je dat je dit benoemd, het is inderdaad een puntje die mij helaas ook was opgevallen.
spelling fouten daar lees ik overheen, dus storen doe ik me daar niet aan.
de kritiek daar in tegen zoals jij ook al benoemd, opbouwend!
verhalen lezen doe ik graag op het forum, dan kom ik tot rust en beeld ik me van alles in.

nogmaals goed topic !1

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Babyukkie Reageren onderling op elkaar moderator talk 2
AB / DL25 Denktank team zoals getagd alleen reageren aub Algemene info 152
Ares Reageren op contactadvertenties Contact advertenties 10
Limbonees Reageren Ideeën Bus 7
A het nieuwe leven (reageren please) 18 + graag 16+ Verhalen 8
P Leven in een leefgroep Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
E Voorstellen, zoek een Daddy Voorstellen 15
Limbonees Hoe herken je de maat van een losse luier ? Product & Winkel Testverslagen 7
SennaBxx Opzoek naar een papa/Daddy Contact advertenties 8
markiemark een volle luier zonder viezigheid Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
cat375L Wie in Friesland gebruikt er wel eens een chastity kooitje? in combinatie met een luier 16+ Board 7
C Een oudere Tena Slip Maxi plastic van het weekend gedragen met betere plakstrip dan ze nu hebben, toen bestond de Tena Slip Ultima nog niet Pub 12
Tenaatje@ Vannacht nat geworden paar keer met een lfb abdry lekkere dikke luier zonder inlegger zit goed . Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Pandabeerdje Even een vraagje Polls 1
S Opzoek naar een mommy Contact advertenties 1
Inco-plastic-24/7 Hoe gebruiken en dragen jullie een plastic broekje? Plastic broekjes liefhebbers 19
DiaperSniper010 Een slotje op oude verhalen Ideeën Bus 2
slo123 Gezozocht een mammy of pappie of een vriendje of vriendinnetje in omgeving twente overijssel Buiten overijssel kan ook Contact advertenties 2
Plasbibs Opzoek naar een goede nacht luier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
P Een echte film... The Baby uit 1973 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Tim80 Wie draagt er een onderbroek in zijn luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
robinmadoura Een echt ongeluk Broekplassers en Poepers 5
I Wie heeft ervaring met een segufix luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
Luiertje G er werd een opmerking gemaakt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
cat375L Zijn hier meer personen die een Lil Comforts romper hebben/gebruiken? Pub 0
Timluierboy Ik heb een vraag aan jullie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Pamperslove Zoek een pamper vriendje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 38
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
plasticfetish Een plastic-meet Plastic broekjes liefhebbers 3
S Iemand een paar luiers over ter overnamen Contact advertenties 9
2 Wie zoekt een daddy? Voorstellen 4
dlrob Rainbow power, wie is er allemaal een vrouw/meisje maar niet in het juiste lichaam geboren? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
B Een vraagje Algemene info 6
Roderick_15 Op zoek naar een plasticbroek DL vrouw. Contact advertenties 1
A Na Disneyland parijs in een Luier tips gevraagd? Polls 12
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
dlrob Hoe zijn jullie een luierstel geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
L In een plas/ poepbroek slapen Broekplassers en Poepers 4
Vivas Wie is bekend met een verbaal/perfomaal kloof. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
V Nog maar eens proberen voor een ontmoeting. Contact advertenties 0
I Welke strakke slip dragen jullie over een luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 11
lkjhgfd voor mij een spannend dagje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Vivas Lief dreumesje zoekt een daddy/mommy. Contact advertenties 1
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
E Maak een duidelijke banner met alle regels. Ideeën Bus 0
E Iemand ideeën om een badpak te dragen over je luier? 16+ Board 20
J Ik waag het eens: op zoek naar een leuke DL of AB Contact advertenties 10
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2