renate deel 1

tena-lover-31

Nieuw lid
Renate is een meid van zestien jaar die de opleiding horeca volgt, na een lekker lang weekend van stappen en rust is de maandag weer aangebroken en moet ze weer naar school.
Ze is net wakker en merkt dat ze heeft doorgelekt, ze besluit zich zelf dan eerst te ontdoen van der luier en dan te gaan douchen en wanneer ze daarmee klaar is haar bedden goed af te halen en in de wasmand te doen.

Zo gezegt zo gedaan en renate is weer lekker fris heeft zichzelf een schone luier omgedaan, aangekleed en de vuile was zit in de mand.
inmiddels is het zeven uur vijftig en bedenkt renate zich dat ze nu wel moet opschieten omdat ze om acht uur vijfentwintig aanwezig moet zijn op school.
Ze stapt snel op der fiets en snelt zich richting school gelukkig merkt ze even later dat ze tijd genoeg heeft en dat het nog vijf minuutjes fietsen is en nog maar tien over acht is.
Ze komt om kwart over acht aan en dat kwam renate wel goed uit want inmiddels was in die tussentijd dat ze van huis naar school fietste de luier iets verschoven waardoor die niet meer goed en prettig zat, en zo had ze even tijd om naar het toilet te gaan om dat even opnieuw te fixeren.


Op het moment dat renate daarmee bezig was kwamen er nog een groepje meiden het toilet in lopen die in eerste instantie flink aan het kwebbelen waren, maar het werd al snel stil toen ze een geluid opmerkte in dat ene toilet hokje wat bij hun nogal bekend voor kwam, het los maken van een luier.
Die meiden waren diaperlovers en wisten maar al te goed hoe het klonk als je een luier los maakte om hem te vervangen of opnieuw te fixeren.

Inmiddels hoorde renate dit allemaal aan en bleef angstvallig in het toilet zitten om te wachten tot die meiden weg waren, ze hoorde die meiden zeggen tot straks in de pauze en renate dacht pfoe dat scheelde niet veel, maar wat ze niet wist is dat die meiden maar alsof deden en gewoon bij de deur stonden om te wachten wie er nou toch met die luier bezig was.

Renate was klaar en kon naar de klas en kwam het toilet uit en voor zij die meiden zag zeiden die meiden HEEEEEEEEEYYY renate 't schaamrood kwam op haar kaken waarop die meiden naar renate toe gestapt kwamen en tegen haar zeiden, 't is niet erg hoor alleen wij weten hier nu van, maar kom in de pauze even naar ons toe dan praten we verder want nu begint de les enne we moeten daar natuurlijk wel optijd zijn.

Renate's rode wangetjes namen wat af en ze liet het even op haar af komen en ging maar naar de les en probeerde in ieder geval tijdens haar les hierover even alles te vergeten.

Toen om tien over 10 de bel ging voor de pauze riep één van die meiden die bij renate in de klas zit renate aan en zei, kom je mee dan gaan we naar de andere meiden toe.
Renate zei oke en zo liepen Renate en karin naar de andere toe die al op het plein stonden te kletsen.
Karin zei tegen de meiden stel jullie eens voor aan Renate.
Hoi renate ik ben noortje...Hoi ik ben sharron... Hoi ik ben monique.
Renate zei hoi noortje, sharron, en monique.
De meiden zeiden tegen renate dat toen ze binnen kwamen ze een geluid hoorde wat hun bekend in de oren klonk, waarop renate vroeg hoe zij dat wisten?
De meiden vertelde dat ze naast school vaak bij elkaar komen omdat ze diaperlovers zijn en vroegen aan renate waarom zij luiers draagt?
Renate werd een beetje rood en begon iet wat te sniffen, Ik ik ik ben incontinent en kan geen moment zonder luier ik heb geen controle over mijn blaas waardoor ik dus luiers moet dragen.

Ik ben al 2x geopereerd maar dat heeft het alleen maar erger gemaakt.
De meiden worden er erg stil van en slaan even een arm om renate heen en zeggen tegen renate kom op meid wij weten dit nu van je en zullen dit alleen onder ons houden.
Monique vraagt aan renate of ze het leuk zou vinden om een vriendin te worden van haar en de andere, waarop renate zei dat lijkt me erg leuk, ik kan wel wat vriendinnen gebruiken die mij begrijpen want de vriendinnen en vrienden die ik had hebben mij laten vallen als een baksteen toen ze te weten kwamen dat ik luiers droeg, terwijl ik er ook niet om gevraagd heb, en ze begon weer te huilen, de meiden vinden het erg rot voor renate en besluiten haar een knuff te geven en zeggen tegen haar, KOM OP MEID we gaan terug naar de les en vanmiddag fiets je lekker met ons mee naar huis en dan zullen we er eens een leuke middag van maken met elkaar.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T renate deel 2 Q R 0
T renate deel 6 Q R 5
T renate deel 5 Q R 0
T renate deel 4 Q R 0
T renate deel 3 Q R 0
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
katejingle Het Kamp: deel 2 K 133
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
scenekid Het Slot [laatste deel:19mei12] S 62
diaperdrenthe Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk) A 3
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
luiergek1 de twee zusjes deel 3 T 1
luiergek1 de twee zusjes deel 2 T 0
luiergek1 de ontdekking deel 3 laatste deel O 0
luiergek1 de ontdekking deel 2 O 1
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
Winfield Katelijne deel I ( 18- ML LG DL WL BL NL ) K 88
B Glenda deel 4 en EPILOOG G 5
Similar threads


















































Bovenaan