renate deel 2

tena-lover-31

Nieuw lid
S'middag's om vijftien uur vijftien ging de laatste bel en karin liep naar renate toe en ze liepen gezamelijk naar de fietsen stalling om daar met noortje sharron en monique op de fiets te stappen en gezamelijk naar het huis van monique te gaan.

Éénmaal daar aangekomen gaan ze naar binnen, de ouders van monique werken als vertegenwoordigers en zijn voor zaken naar het buitenland en komen pas vrijdag avond laat weer thuis dus heeft ze het huis alleen.
Zoooo welkom renate ga lekker zitten, wil je wat drinken? senseo, thee, of liever wat fris? een glaasje sinas zou wel lekker zijn zegt renate, oke en wat willen jullie drinken vraagt monique? doe ons ook maar een sinas en zo drinken ze allemaal een glaasje sinas.
Renate vraagt aan karin wat ze nou bedoelde met dat ze alle vier diaperlover waren, als ik het vertaal dan kom ik op luierliefhebber uit maar wat moet ik me daarbijn voorstellen? en hoe?
Nou zegt karin zoals je het uitspreekt zo is het ook, noortje sharron monique en ik hebben alle vier gevoelens om nog graag met een luier om te zitten of liggen en slapen.Ooooh zegt ze ik ken me daar eigenlijk niets bij voorstellen, ik zou er alles aan willen doen om eens geen luier om te hoeven, maar dat gaat helaas niet, en ze begint weer te huilen.
de dames vinden het erg rot voor haar en proberen haar te betrekken zoals zij hun gevoelens erbij hebben, karin gaat naast renate zitten en vraagt of ze open staat om te ervaren wat noortje sharron monique en karin ervaren als ze met elkaar bezig zijn en lekker gezamelijk elkaar een luier omdoen en daarover wrijven.

Renate wordt er stil van en krijgt opnieuw een vuur rood gezicht, waarop karin zegt je hoeft je niet te schamen, immers dragen wij ook luiers dus dat hebben we gemeen met elkaar, alleen willen wij proberen om van jou handicap een pleziertje te maken, zodat het voor jezelf verdraagbaarder wordt.

Oke zegt renate ik laat het gewoon over me heen komen, maar als ik aangeef dat ik iets niet wil moeten jullie me ook beloven dat je stopt.
Oke zeggen de meiden en ze nemen renate mee naar boven.
Éénmaal boven ziet renate de kamer van monique en ze wordt daar op het bed gelegt door karin, haar broek wordt los gemaakt en de inmiddels vrij natte luier wordt los gemaakt opgerold en in de afval emmer gegooid door sharron, karin maakt het poesje van renate netjes schoon met een bille doekje en smeert er wat sudo creme op en daarna tilt ze de benen van renate op in de lucht en er wordt door noortje een droge tena slip maxi onder geschoven, er wordt nog wat talkpoeder op der billetjes gestrooid en daarna vouwt karin de luier dicht en maakt de plakkers vast.


Door dat renate liefdevol verzorgd wordt krijgt ze een apart gevoel in der maag en begint het leuke ervan in te zien, ze wordt overeind geholpen en voor dat de meiden er erg in hebben geeft ze ze allemaal stuk voor stuk een dikke zoen en geeft ze ook een stevige knuffel, de meiden staan helemaal paf ervan en zijn even sprakeloos:D

Renate bedankt de meiden voor de lieve vertroeteling en zegt erbij dat ze er een lekker gevoel van had in der maag, waarop de dames beginnen te grinneken en zeggen, dat is het begin meis:)

Monique vraagt aan renate hoe ze het zou vinden als ze een stapje verder zouden gaan, een stapje verder gaan vraagt renate, ja zegt monique dat we je erotisch gaan betasten.. een beetje zoenen met elkaar en zo steeds wat meer en dan kijken wat je wel leuk vind en niet leuk vind en aan beide dingen dan werken zodat het voor jou een super goed gevoel blijft?
Ehm ehm zei renate hakkelent maar koos uiteindelijk ervoor om het opnieuw over der heen te laten komen.
Langzaam begon noortje het truitje van renate uit te doen en sharron wreef al lekker over renate's luier heen, renate probeerde stil te zijn, maar het gevoel was zo lekker dat ze het volume niet binnenmonds kon houden en langzaam aan steeds harder ah aah aah ooh yeah begon te kreunen, even later kwam monique erbij zitten en liet haar hand in de achterkant van de luier glijden en begon zachtjes tegen het sterretje van renate te drukken, 't duurde dan ook niet lang of renate kwam stevig klaar.

Karin was zachtjes met haar tong bezig de tepels van renate te strelen en sharrons hand was inmiddels ook de luier in gegaan en was renate verder aan het bevredigen, noortje beet zachtjes in het linker oor van renate waarop ze boter geil werd, de dames waren renate flink aan het betasten en renate genoot er dan ook enorm van, ze kwam tot zes keer klaar en was helemaal uitgeput, de dames genote nog wat na, na deze geweldige ervaring met renate, en renate heeft ervaren dat je botergeil kan worden van een luier, na plus minus een half uur rusten kreeg renate nog een schone luier om van monique en karin noortje en sharron waren elkaar ook een schone luier aan het geven, na allemaal een schone luier om gekregen te hebben gingen ze naar beneden dronken nog een bak thee met elkaar en daarna gingen ze allemaal naar huis en karin fietste mee tot renate's huis, gaf der een zoen en zei, tot morgen darling.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T renate deel 1 Q R 2
T renate deel 6 Q R 5
T renate deel 5 Q R 0
T renate deel 4 Q R 0
T renate deel 3 Q R 0
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
katejingle Het Kamp: deel 2 K 133
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
scenekid Het Slot [laatste deel:19mei12] S 62
diaperdrenthe Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk) A 3
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
luiergek1 de twee zusjes deel 3 T 1
luiergek1 de twee zusjes deel 2 T 0
luiergek1 de ontdekking deel 3 laatste deel O 0
luiergek1 de ontdekking deel 2 O 1
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
Winfield Katelijne deel I ( 18- ML LG DL WL BL NL ) K 88
B Glenda deel 4 en EPILOOG G 5
Similar threads


















































Bovenaan