renate deel 3

tena-lover-31

Nieuw lid
De volgende morgen komen de dames elkaar tegen op school en praten na over het geweldige weekend dat ze hebben gehad met elkaar.
Renate zei dat ze thuis nog helemaal beduusd ervan was van wat haar allemaal was overkomen, maar dat ze het erg fijn vond en nog wel eens lichtjes wilde overdoen.

De dames keken renate aan en zeiden tegen haar dat dat goed was en of ze eventueel vanavond zin had om na het eten langs te komen zodat ze dan gezellig gezamelijk konden luieren en elkaar daarna konden helpen met huiswerk.
Renate zei dat ze dat een prima idee vond.
Die dag hadden ze een korte schooldag, ze moesten alle vijf pas na het tweede uur op school zijn en waren het zesde uur alweer uit.
Ze hadden wel wat meer huiswerk mee naar huis gekregen omdat vanwege stakingen de leraren en leraressen 2 dagen geen les gaven omdat ze dan aan staken zijn.
De meiden besluiten dat huiswerk gezamelijk te doen zodat ze samen lekker kunnen luieren en terwijl ook nuttig bezig zijn.
Renate was rond achttien uur dertig klaar met eten en zei tegen der ouders tot vanavond en vervolgde haar weg richting het huis van monique waar ze snel was aangekomen.
Monique had renate al zien aankomen fietsen en zat haar al op te wachten in de deur opening, ze zei tegen renate, mijn ouders zijn zonet thuis gekomen, dus je bent gewoon een school vriendin die gezellig op visite komt, stel jezelf gewoon voor en ga even naast ons zitten op de bank.
Oke zei renate en deed haar jas en schoenen uit en liep de woonkamer binnen en zei hallo mevrouw hallo meneer ik ben renate een school vriendin van monique en we hadden vandaag afgesproken met elkaar.
Hallo renate wij zijn de vader en moeder van monique en vinden het leuk om kennis te maken met jou.
Monique had haar ouders verteld dat ze op school toevallig in kontakt was gekomen met renate door karin, die bij haar in de klas zit en dat ze elkaar net kende en zogoed met elkaar konden opschieten dat ze gelijk ( school ) vriendinnen zijn geworden, haar ouders waren niet zo moeilijk in het accepteren van vrienden van monique omdat haar ouders toch vaak op zakenreis zijn en monique daarin wat vrij lieten.
Monique zegt tegen de meiden gaan jullie mee naar boven? de meiden stonden op en liepen mee naar de kamer van monique, ze zei tegen de meiden dat ze nu niet uitgebreid konden gaan zitten in een luier en rompertje maar dat ze elkaar wel een luiertje konden omdoen en weer aankleden, oke zeiden de meiden en zo gaven ze elkaar snel een tena slip ultima om klede elkaar weer aan en gingen wat praten met elkaar.
Na ongeveer een half uurtje kwam monique met de mededeling dat ze het eigenlijk haar ouders wil gaan vertellen omdat ze deze samenkomst van de meiden zo leuk vind dat ze eigen wil dat haar ouders het gewoon weten zodat ze weten wat er zich boven afspeelt in plaat van dat ze onverwachts boven komen en de meiden tekeer horen gaan.

Karin, Noortje, Sharron, en Renate zijn stom verbaasd en stil, monique merkt dat en vraagd wat de meiden er van vinden.
Sharron zegt als eerste dat ze dat eigenlijk niet zo'n goed idee vind omdat als jij het tegen jou ouders verteld de kans zeer groot is dat mijn ouders ook te weten komen dat ik luiers draag en daar zit ik niet echt op te wachten.
Noortje Karin sluiten zich daarop aan en Renate zegt ach mijn ouders weten dat ik luiers moet dragen vanwege mijn incontinentie en als ik die zou moeten uitleggen dat ik van mijn handicap ook me pleziertje kan maken zouden ze dat denk ik alleen maar fijn voor me vinden.
Monique vraagt aan sharron, karin en noortje stel dat ik het mijn ouders verteld waar jullie bij zitten en ze reageren er positief of negatief op en ik ga daarna mee naar jullie ouders en ik vertel het gezamelijk met jullie ook aan hun hoe zou je het dan vinden? karin en noortje zeggen met twijfeling in hun stem dat ze het dan wel goed vinden, sharron echter is er niet blij mee maar stemt er ook mee in omdat karin en noortje en ook renate het er over eens zijn.

De meiden gingen naar beneden en zo begon monique tegen haar vader en moeder, ehm ehm pa? ma? ja monique? ik moet jullie iets vertellen iets wat jullie nog niet weten maar omdat we er niet meer omheen kunnen wel moeten bekennen.
Oke kom maar op zeiden haar ouders.
Nou het is zo ik ben al enkele jaren gek op het dragen van een luier zoals ze dat ook wel verwoorden ben ik een diaperlover oftewel een luierliefhebber, haar ouders kijken der vragend aan en zeggen eeeh eeehm begrijpen we nou goed dat je net verteld dat je dus zogaande een luier om hebt omdat je dat fijn vind? ja dat klopt.
en karin, sharron, noortje en renate delen dezelfde gevoelens, karin sharron en noortje ken ik dan van school, maar ben er via internet achter gekomen dat ook hun diaperlover zijn, renate echter moet ze dragen omdat ze incontinent is en wij proberen haar ook het fijne van een luier in te zien zodat het voor haar wat verdraagzamer wordt.
Oke zeiden der ouders, als jij en jullie daar gelukkig van worden maakt het ons voor de rest niet uit, we zijn blij dat je er eerlijk over bent en als je slim ben dan doe je je ding alleen lekker thuis, hier ben je niemand tot last en wij zijn er toch vaak niet en als we er wel zijn dan weten we dat als je boven ben we eerst moeten kloppen.
De meiden zijn stom verbaasd en blij te gelijk dat de ouders van monique het zo opvatten en vieren het door lekker hun zelf te zijn die avond.
Ooooja, en monique, ja pa als je nou iets te drinken wil hebben dan hoeven jullie je niet persee eerst om te kleden hoor dan mag je wel gewoon naar beneden komen zoals je dan gekleed ben.
Pa? Ma? ja meis.. wat vinden jullie eigenlijk? moeten we het wel aan de ouders vertellen van karin, noortje, sharron, en renate of denken jullie nou jullie er vanaf weten het beter is om het zo te laten?
Ja dat is moeilijk te zeggen, wij zijn hierin totaal niet moeilijk en als jullie je zo prettig voelen bij het dragen van een luier dan zijn wij de laatste die dat erg zouden vinden, maarja we weten natuurlijk niet hoe de ouders van karin, sharron, noortje en renate reageren.
Van ons zullen ze niets te horen krijgen, maar als je zelf besluit het wel te vertellen is dat jullie keuze.
De meiden voelen zich helemaal op hun gemak en kunnen het nog maar nauwelijks bevatten dat de ouders van monique er zo op gereageerd hebben, ze zitten nu alle vijf beneden lekker in een luier en pyama op de bank en drinken een bakkie thee samen met de ouders van monique.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T renate deel 1 Q R 2
T renate deel 2 Q R 0
T renate deel 6 Q R 5
T renate deel 5 Q R 0
T renate deel 4 Q R 0
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
katejingle Het Kamp: deel 2 K 133
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
scenekid Het Slot [laatste deel:19mei12] S 62
diaperdrenthe Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk) A 3
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
luiergek1 de twee zusjes deel 3 T 1
luiergek1 de twee zusjes deel 2 T 0
luiergek1 de ontdekking deel 3 laatste deel O 0
luiergek1 de ontdekking deel 2 O 1
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
Winfield Katelijne deel I ( 18- ML LG DL WL BL NL ) K 88
B Glenda deel 4 en EPILOOG G 5
Similar threads


















































Bovenaan