renate deel 4

tena-lover-31

Nieuw lid
De vader van monique vraagt aan de meiden hoe zij aan het gevoel zijn gekomen om van luiers dragen te houden en de meiden vertellen dat ze dat niet echt kunnen verklaren.
monique verteld dat ze altijd al intresse toonde naar luiers als ze mensen hun baby een schone luier zag geven en ik dacht op zulke momenten dan dat ik dat zelf soms ook nog wel eens zou willen.
karin sharron en noortje vertellen dat ze er gevoelens voor kregen toen bij hun in de gezinnen nog een broertje of zusje werd geboren en daar alle aandacht naar toe ging en ze wel altijd mee mochten als hun broertje of zusje een schone luier om kreeg.
Ze werden er door mama helemaal bij betrokken en mama pakte soms de handen vast van de meiden en hielp de meiden zo mee alsof zij dan hun broertje of zusje aan verschonen waren.
We denken dus dat we daarom en misschien ook wel deels uit jaloezie, dat we van luiers zijn gaan houden.
Renate verteld dat ze altijd al incontinent is geweest en nog nooit een dag zonder luiers geleefd heeft en er alles aan zou willen doen al is het maar voor één of twéé dagen dat ze geen luier om zou hoeven.
Ze zegt er ook bij dat ze nu blij is dat ze de meiden heeft leren kennen en dat zij allemaal een luier fetisj hebben en zij haar helpen om van mijn luier te genieten en dat maakt het voor mij al een stuk minder moeilijk om luiers te moeten dragen.
Oke zeiden de ouders van monique, dus ook al waren jullie zindelijk eigenlijk had je liever nog wat jonger geweest en niet zindelijk geweest en dat mama en papa jullie ook nog een schone pamper gaven voor of na de baby verschoond werd? ja zeiden karin noortje en sharron, dat was wel onze gedachte op die leeftijd.
En nu hebben jullie elkaar leren kenne van school en van diverse luier sites en zodoende komen jullie vaak bijéén om jullie lekker klein te voelen? ja zeggen de meiden allemaal, en omdat we nu ook ouder zijn, zijn er ook sexuele gevoelens bij gekomen.
Sexuele gevoelens vragen de ouders? ja we raken er nu ook sexueel van opgewonden en dat geeft ons een heerlijk gevoel erbij, soms zijn we kleine meisjes en dragen we alleen luiers en spelen we als kleine meisjes, maar soms zijn we ook gewoon grote meiden en zijn we stout door er sex op toe te passen.
De vader en moeder van monique zijn blij dat de meiden er zo open over zijn en dat ze er nu zoveel duidelijkheid over hebben verkregen en zeggen tegen de meiden dat ze het fijn vinden dat ze op deze manier zoveel aan elkaar hebben zowel op school als naast school.
De vader vraagt aan de meiden hoe ze het zouden vinden als hij voor hun de zolder voor de helft zou inrichten als baby kamer? de meiden zijn er even stil van maar zeggen al vrij snel, jaaaa gaaaaaaaaaaaafff oke zegt de vader dat is dan geregelt ik ga voor jullie een baby kamer maken.
Gaan jullie maar lekker naar boven dan gaan je moeder en ik ff shoppen.
De vader en moeder zoeken op internet een winkel op die speciaal dingen heeft voor adult baby's en gaan daar heen éénmaal daar aangekomen zien ze een schitterende grote box staan waar disney figuren op staan ook zien ze mooie princessen ledikantjes staan met mooie dekbed overtrekken ook zien ze een grote commode staan met verschoonkussen, aangezien ze babytjes zijn zullen ze ook dat nodig hebben om verschoond te kunnen worden.
Ook zien ze nog mooie speelkleden liggen die ze ook maar menemen en toen zagen ze ook nog een afdeling met baby pyama's met voetjes, speentjes, flesjes, en slabbetjes.
Ook had die winkel een ruim scala aan luiers liggen en verzorgings producten als zalf en talkpoeder en billendoekjes.
De vader vroeg aan de winkel medewerker of ze dit bij hem thuis konden bezorgen omdat ze dit nooit in de auto gingen krijgen, natuurlijk meneer en mevrouw dat is geen enkelt probleem en omdat u bij ons zoveel afneemt mag ik u iets kado doen.
Dat is leuk zeiden ze, ja u krijgt van ons tien pakken tena slip maxi medium, tien pakken abriform x plus, tien pakken molicare super plus, tien pakken tena slip ultima, en tien pakken absorin orange, alle vijf de merken zijn in maat medium en omdat doekjes ook niet mogen ontbreken krijgt u van ons er ook nog 60 pakken zwitsal billendoekjes bij. WOOW zeiden ze, dat is nogal een kado zeg, nou zei die winkel medewerker, aangezien u hier voor een gigantische bedrag heeft afgenomen kunne wij u dit makkelijk schenken, bovendien is dit ook gelijk een stukje reclame in de hoop dat u ooit iemand tegen komt die ook kinderen heeft die deze spulletjes nog nodig heeft.
We hopen voor u dat we die ooit zullen tegenkomen en dan zal ik ze zeker uw winkel aanraden.
De ouders gaan weer richting huis en zeggen tegen elkaar, zoooooo als dat dalijk eenmaal ingericht is kunne we onze schatjes helemaal weg laten dromen.
Er was afgesproken dat drie dagen na de bestelling alles bezorgt zou worden en omdat de winkel medewerker zo meewerkend was had ie achter de vrachtwagen aan nog een auto gestuurd met helpers en die gaan er met z'n alle voor zorgen dat het op zolder komt te staan naar de wens van meneer en mevrouw.
De ouders zijn nu ook wel eventjes sprakeloos maar vinden het erg tof van die winkel dat ze zo'n service bieden en zeggen tegen die lui hoe ze het allemaal willen hebben.
De meiden waren nu toch naar school dus dat kwam wel goed uit dat die nieuwsgierige aagjes er niet waren.
Alles stond nu op hun plek en alle luiers konden nu in het kast gedeelte van de commode gelegt worden en de doekjes in de commode lade, het overige werd netjes opgeborgen voor als er weer aangevuld moet worden.
Plots horen ze de deur gaan beneden en werd er pa ma we zijn thuis.. de vader en moeder snellen zich de trap af en zeggen hoi meiden was het leuk op school? ja we mochten twéé uur eerder naar huis omdat er een leraar ziek naar huis gegaan was en er geen vervangende leraar was op dat moment.
Oke dat is wel lekker zei de vader van monique, maar waar zijn de andere? ooh die zijn naar huis die komen straks na het eten.
Ja want we hebben een verassing voor jullie dus we willen dat zometeen laten zien.
Oke zei monique maar ik ga eerst even huiswerk maken dan ben ik daar maar weer vanaf, is goed dan zien we je straks wel met eten.
Na één uur huiswerk gemaakt te hebben was monique klaar en ging naar beneden het rook erg lekker in de keuken ze gingen bami eten, hmmm 't ruikt heerlijk pa en ma, ja dek de tafel maar vast want we kunnen zo eten, is goed zei ze en vijf minuutjes later stond de heerlijk geurende bami op tafel, ze aten er alle drie volop van en zaten ook erg vol ervan.
Ze ruimde de tafel af deden de vaat in de vaatwasser en niet veel later ging de deurbel, daar waren de meiden ze kwamen binnen en zeiden zooo het ruikt lekker hier zo te ruiken hebben jullie iets van bami of nasi gegeten, ja dat klopt we hebben inderdaad bami op lekker zeiden de meiden.
Zooooo dames ga maar eens zitten dan kunne we jullie wat vertellen, de dames gingen zitten en de vader en moeder van monique vertelde aan de dames, toen jullie op school waren zijn ze hier geweest om alle spullen te leveren en de vraag is of jullie er klaar voor zijn om jullie mooie kamer te bekijken? jaaaah dat zijn we, oke kom op dan dan gaan we snel naar boven.
De vader doet de deur open en de monden van de meiden vallen spontaan open en het enige wat er uit komt is waaaaauw hey waaaauw waaaauw echt super gaaaaaf.
Ze geven allemaal een dikke kus en kroel aan de ouders van monique en gaan alle dingen eens nader bekijken.
Papa, mama waar is die commode voor? Nou zeggen ze, jullie vertelde je verhaal en daaruit bleek dat jullie jaloers waren op jullie broertje of zusje als die verschoond werd en jullie als grote zus geen pamper meer om hadden, nu willen wij jullie die tijd een beetje terug geven en jullie als vader en moeder zijnde als echte baby verschonen en aankleden tot baby meisjes dus zeg maar wie er als eerste wil en dan gaan we jullie allemaal eens tot kleine baby meisjes om turnen.
Renate zegt dat ze wel als eerste wil en ze rent op de commode af, zoooo meisje dus jij wil wel graag een baby meisje worden, ze krijgt er een kleur van op der gezicht en zegt zachtjes ja papa ze wordt op de commode gelegt en al snel wordt ze uitgekleed en ontdaan van der vuile luier mama rolde hem op en gooide hem in de luier emmer en pakte een schone luier.
Papa hield de beentjes omhoog en mama schoof de luier onder de billetjes van renate strooide wat poeder op de billetjes smeerde de liesjes in met wat zalf en vouwde de luier dicht ze kreeg een mooie romper aan met beertjes erop en kreeg een pyama aan en werd met een speentje in der mond in der ledikantje gelegt.
Daarna wilde karin als tweede en ook zij werd heerlijk geluiert en aangekleed en in der ledikantje gelegt.
Zo werden ook monique sharron en noortje onder handen genomen en zo lagen de vijf meisjes in een klein uurtje allemaal lekker in hun ledikantje te sabbelen op hun speentje en vielen al snel in een diepe slaap.
de vader en moeder van monique deden de deur dicht maar lieten het op een kiertje staan voor als de meisjes eventueel wakker zouden worden op die oooh zo donkere zolder.
beneden stond er een babyfoon om zo te kunnen horen of ze wakker zouden zijn, ze drinken een bak koffie en kijken een film op veronica tot ze opeens wat gebabbel hoorde boven, papa gaat naar boven om te kijken welke meisjes wakker zijn, het blijken sharron en karin te zijn die op hun knietjes overeind zitten in hun ledikantje, oehf welke baby heeft er een poepie gedaan in der luier? hij ruikt bij sharron maar daar hangt die lucht niet en ook karin heeft geen poepie gedaan in der luier dus gaat ie ook bij noortje ruiken die nog lekker ligt te slapen maar ook die heeft niks gedaan bij renate ruikt ie ook niets dus blijft z'n eigen babymeisje over hij gaat naar monique en ruikt over duidelijk dat dochter lief in der luier gepoept heeft hij pakt haar uit der ledikantje en laat der eerst eventjes langzaam wakker worden.
Papa, hoi lieve schat, waarom moet ik wakker worden? nou mama en ik hoorde wat boven en ik ging kijken en sharron en karin waren wakker en bij het binnen komen rook ik een poeplucht en dacht eerst dat het sharron of karin was maar daar rook ik niets bij uiteindelijk blijk jij het te zijn, dus we gaan jou eens snel verschonen, monique begreep er niets van ze had nog niet eerder in een luier gepoept en nu was het zonder bewustzijn in der slaap gebeurt maar omdat het nou eenmaal gebeurt is laat ze zich dan ook maar wat graag verschonen, al snel heeft papa de luier af en de billetjes schoon geveegd met doekjes hij pakt een schone abriform x plus en doet die bij der om doet het rompertje dicht en legt monique weer in der ledikantje.
Omdat sharron en karin wakker zijn verschoond ie die ook maar gelijk mochten ze dan weer in slaap vallen zijn ze nog droog.
Terwijl ie met sharron bezig is worden noortje en renate ook langzaam wakker en zeggen dat ze dorst hebben, mama hoorde dat en kwam al met vijf flesjes naar boven met een sapje erin en gaf dat aan de meisjes, terwijl renate ook en noortje ook een schone luier om kregen.
Nu de meisjes allemaal schoon waren en wat gedronken hadden mochten ze nog even een uurtje spelen op het speel kleed omdat het daarna tijd is dat de meisjes weer naar huis toe gaan.
Het speel uurtje was voorbij en de meisjes werden ontdaan van hun luier en baby kleertjes en gingen daarna naar beneden toe ze bedankte de ouders van monique voor de geweldige avond die ze beleefd hebben en voor die mooie kamer die ze ook kunne en mogen gebruiken wanneer monique der ouders weer weg zijn voor het werk.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T renate deel 1 Q R 2
T renate deel 2 Q R 0
T renate deel 6 Q R 5
T renate deel 5 Q R 0
T renate deel 3 Q R 0
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
katejingle Het Kamp: deel 2 K 133
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
scenekid Het Slot [laatste deel:19mei12] S 62
diaperdrenthe Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk) A 3
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
luiergek1 de zusjes deel 4 (laatste deel) X Y Z 0
luiergek1 de twee zusjes deel 3 T 1
luiergek1 de twee zusjes deel 2 T 0
luiergek1 de ontdekking deel 3 laatste deel O 0
luiergek1 de ontdekking deel 2 O 1
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
Winfield Katelijne deel I ( 18- ML LG DL WL BL NL ) K 88
Similar threads


















































Bovenaan