renate deel 6

tena-lover-31

Nieuw lid
Toen ze thuis waren vertelde ze aan de vader en moeder van monique dat ze een verslag hadden gemaakt en dat ze AB/DL gevoelens daarin hebben uitgelegd en dat ze voor dat verslag een 9.6 hadden gekregen en dat de lerares en de klas het, het beste veslag vonden die het meest persoonlijk was van alle verslagen.
De ouders van monique feliciteerde de dames met deze geweldige uitslag en dronken daarop.

Toen ze een aantal glaasjes gedronken hadden vroeg de vader aan de meiden of ze zin hadden in een luier en monique sprong overeind en rende naar boven waarop de andere meiden het ook op een draven zette.
Éenmaal boven zaten de dames geduldig te wachten voor de commode en de vader pakte monique op en lag haar neer en in een vogelvlucht had ie monique geluiert en zo werden de andere meiden ook snel van een luier voorzien zodat ze even lekker konden spelen.
De vader zei vermaak jullie maar kleintjes dan gaan moeders en ik koken en komen we jullie straks roepen.
Wat de meiden niet wisten is dat ze pannenkoeken zouden krijgen want dat was een verassing, de moeder maakte het beslag en de vader begon alvast de kaas te snijden en het de plakjes spek op een bord te leggen zodat dat klaar zou staan alvorens ze gingen bakken.
De eerste pannenkoek werd gebakken en al snel begon het heerlijk te ruiken naar pannenkoeken met kaas en spek.
Terwijl de vader volop aan het bakken was sneed de moeder nog ff een blikje ananas schijven in blokjes en zette dat alvast op tafel, ze zette ook alvast de borden en het bestek op tafel en na een klein half uurtje verder te zijn waren de pannenkoeken klaar.
De vader zette ze op tafel en de moeder ging de meiden roepen dat ze moesten komen eten.
Ze liepen mee naar beneden en toen ze eenmaal van de zoldertrap op de verdieping daaronder kwamen roken ze een heerlijke bekende geur hun neus binnen komen, ooooooooooooooh zeiden de meiden we eten pannenkoeken, dat is een leuke onverwachtse verassing en ze stormde de trap af om zo snel mogelijk aan tafel te gaan.
ze smulde en smulde en genoten echt als kleine trotse kindjes:D
Nadat ze klaar waren met eten mochten de meiden nog even spelen in de achterkamer daar ligt een groot zacht kleed en staat wat speel gerei waar de meiden mee kunnen spelen, ze speelde ganzenbord en zaten gezellig met z'n vijfjes om het bord en al snel lag renate voor op de andere, terwijl monique aan de beurd was kwam er ineens een behoorlijke poeplucht naar boven en ze keken allemaal de kant van sharron op, die haar luier flink bevuild had, maar niet alleen sharron had gepoept ook karin had een grote bah gedaan en al snel hing er een lucht rond de dames die niet om te harden was, monique riep papaaaah hier stinkie stinkie en de vader snelde zich naar de achterkamer, zooozooo zijn er hier dametjes die een bah gedaan hebben? dan moeten we eerst maar eens gaan verschonen voordat jullie verder gaan met het spel, en zo gingen de meiden mee naar boven voor een verschoning, inmiddels hadden ze alle vijf in hun luier gepoept omdat ze zoveel gegeten hadden moest hetgeen wat al eerder die dag gegeten was eruit!
sharron had slechts een kleine bah gedaan en was zo schoon geveegd en voorzien van een schone luier, karin daarin tegen had zo'n grote bah gedaan dat ze de hele luier eronder had zitten dit was niet meer te klaren met een paar doekjes en moest daarom even onder de douche schoon gemaakt worden, intusse was moeder renate aan het verschonen ook die was zo klaar maar noortje was stout geweest want terwijl ze aan het wachten was op een schone luier had ze flink met der bips op de vloer zitten bonken dat het poep tot op haar rug en buik zat, wat ook resulteerde in een douche.
Monique had ook maar een kleine bah gedaan en was zo schoon en niet veel later waren de vijf meisjes weer fris en schoon en zaten ze in een droge luier het potje ganzenbord verder te spelen, na een klein half uurtje verder te zijn was renate de winnaar en sharron tweede karin derde, noortje vierde en monique laatste.

Na het spel opgeruimd te hebben kwamen de meiden in de woonkamer zitten en dronken ze samen met papa en mama nog een bakkie thee met een stukje chocolade erbij en niet veel later was het tijd om naar huis te gaan.

De volgende dag waren de meiden weer netjes op school, ze hoefde niet te leren vandaag want het was sportdag, iets wat ieder jaar 1x gedaan wordt met de gehele school.
Het was heerlijk weer buiten en het was dus echt genieten om alle activiteiten te doen die er uitgezet waren.
De klas waar Karin en Renate in zaten waren bij het onderdeel zaklopen Karin was aan de beurd en nam het op tegen Jan-kees het ging vrijwel gelijk op maar Karin wist op het laatste moment te versnellen en won van hem.
Na enkele rondes die erna geweest waren was het de beurd aan Renate en william ook hun gingen gelijk op en gingen uiteindelijk tegelijk over de finisch streep, maar Renate had niet in de gaten dat haar luier al flink nat was en toen ze opstond begonnen scholieren van andere klassen keihard te lachen, hahahaha kijk haar nou, ze heeft in haar broek geplast de gehele klas van Renate werden boos en al snel ging het totaal mis ze vlogen massaal met z'n allen op die gasten af en het werd een massale knok partij, Renate zat huilend op een bankje en al snel waren er klasgenoten die haar kwamen steunen, Jan-kees zei kom op meid, jij kan hier niks aan doen we zullen je gedurende onze school periode altijd blijven steunen tegen de andere hier op school en ook al lachen ze je uit, je moet maar zo denken dat je er niks aan kunt doen alleen zo kan je je sterk en overeind houden tegen al dat gepest van die andere, Renate bedankte Jan-Kees en gaf hem een kus op z'n wang.
De klas kwam bij lerares julia en vroegen of ze alsjebliefd terug konden naar school omdat ze geen zin meer hadden om verder te sporten nadat Renate zo gekleineerd werd door die andere scholieren, ze zei dat lijkt me een uitstekend plan en zo gingen ze allemaal terug naar school.
De lerares vroeg of de leerlingen het leuk vonden als ze een film zou draaien ipv les te geven en al snel kreeg ze een grote jaaah te horen, ze zette toen Avatar op en zo zaten ze allemaal muis stil te genieten van die oooh zo mooie film.
Toen die afgelopen was was het nog maar veertien uur dertig maar lerares julia zei tegen haar klas ga maar lekker naar huis dan zie ik jullie morgen weer.
Iedereen ging naar huis en Renate werd door vele klasgenote vergezeld door met haar mee te fietsen, ze vind het heel lief dat iedereen van haar klas zo begaan is met haar, ook karin vind het tof dat iedereen het zo voor haar opneemd en savonds spraken Karin en Renate erover met de andere meiden, die het ook een mooi gebaar vinden van hun klas.

LUIERS OM OP SCHOOL.
Iedereen van de klas vind het erg voor renate dat ze altijd afhankelijk is van een luier en besloten daarom om ook een luier te dragen tijdens school om op die manier te voelen hoe het is om een luier om te " moeten " hebben, lerares julia staat perplex en vind het echt super van haar klas dat ze zo op die manier willen laten zien aan Renate dat ze proberen te ervaren wat Renate dag in dag uit moet doormaken, Renate is sprakeloos maar zegt uiteindelijk tegen al haar klasgenoten dat ze dit super lief vind dat ze dit voor haar doen, maar dat het niet hoeft en dat al die steun die ze al ontvangt van haar klas al voldoende is.
William staat op en zegt tegen Renate ik heb nu die luier om met inmiddels een flinke plas erin, het voeld totaal niet fijn, ik begrijp dus maar al te goed dat je je niet prettig voeld, en dan kan jij er nog niets aan doen ook, door dit te ervaren lijkt me het dus vreselijk om nooit zonder te kenne, ik besluit voortaan om zowiezo op schooldagen een luier te dragen om te laten zien dat ik erg met je te doen hebt, zo denken alle andere klasgenoten er ook over.
Renate, riep lerares julia ja zei Renate? kan ik jou even spreken aub? jahoor, nou kom dan maar ff en zo vroeg Julia aan Renate of zij voor haar voor de volgende dag ook een luier kon regelen, natuurlijk zei Renate en zo ging ze na school naar huis.
De volgende dag gaf Renate een tasje af aan Julia, julia zei tegen haar klas pak alvast je huiswerk dan kijken we dat zo even na, en Julia vroeg aan Renate loop je even mee naar het toilet? jahoor is goed, ze vroeg aan Renate of ze haar wilde helpen met omdoen omdat ze daar geen enkele ervaring in had en al zeker niet staande, en zo hielp Renate julia de luier om te doen, waarop ze weer terug liepen naar de klas.
Julia zei zo ook ik heb nu een luier om om te voelen wat Renate moet doormaken, alleen moet ik helaas bekennen dat dit een onwijs lekker gevoel is waarop een aantal klasgenoten verbaasd stonden, ja sorrie dames sorrie heren ik kan er niks aan doen, en Renate schiet in de lag en kijkt giechelend naar karin en ze knipogen naar elkaar.
Na schooltijd schiet Julia Karin en Renate aan en vroeg, mag ik met jullie mee naar huis dan kan ik misschien zien en ervaren hoe jullie met z'n vijfjes klein zijn en genieten van je luier, want ik vind het echt een zalig gevoel.
Ze fietste gezamelijk naar het huis van monique die daar al stond te wachten met noortje en sharron en zo gingen ze met z'n zesjes naar binnen.
Ze liepen naar zolder en Julia wist niet wat ze zag en voordat ze alles gezien had lag ze al op de commode en kreeg ze een volledige verzorging van Monique en Renate, dit is niet wat ze verwacht had maar ze vond het een fijne ervaring, na wat gespeelt te hebben met de meiden gingen ze allemaal met een trots en goed gevoel naar huis.
 

TenaMaxi

Gewaardeerd Lid
Zolang het geen werkelijkheid word
Ze liepen naar zolder en Julia wist niet wat ze zag en voordat ze alles gezien had lag ze al op de commode en kreeg ze een volledige verzorging van Monique en Renate,
kan in de werkelijkheid niet.

Maar goed t blijft een verhaal.
!1
 

tena-lover-31

Nieuw lid
TenaMaxi zei:
Zolang het geen werkelijkheid word
Ze liepen naar zolder en Julia wist niet wat ze zag en voordat ze alles gezien had lag ze al op de commode en kreeg ze een volledige verzorging van Monique en Renate,
kan in de werkelijkheid niet.

Maar goed t blijft een verhaal.
!1
Waarom zou het niet kunnen in het echt? maargoed in dit geval heb je gelijk en is het verzonnen.

wel leuk om me eigen geschreven verhalen 1 tot 6 weer eens terug te lezen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T renate deel 1 Q R 2
T renate deel 2 Q R 0
T renate deel 5 Q R 0
T renate deel 4 Q R 0
T renate deel 3 Q R 0
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
katejingle Het Kamp: deel 2 K 133
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
scenekid Het Slot [laatste deel:19mei12] S 62
diaperdrenthe Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk) A 3
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
luiergek1 de twee zusjes deel 3 T 1
luiergek1 de twee zusjes deel 2 T 0
luiergek1 de ontdekking deel 3 laatste deel O 0
luiergek1 de ontdekking deel 2 O 1
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
Winfield Katelijne deel I ( 18- ML LG DL WL BL NL ) K 88
B Glenda deel 4 en EPILOOG G 5
Similar threads


















































Bovenaan