Rolien

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 1 14,3%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 3 42,9%
  • 8

    Stemmen: 1 14,3%
  • 9

    Stemmen: 2 28,6%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    7

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: DSW

Inleiding


Rolien is net geslaagd voor haar Havo examen en wil niet met haar ouders op vakantie. Haar ouders gaan op een wereldreis van twee maanden en willen niet dat Rolien zolang alleen thuis blijft, daarom brengt ze de vakantie door bij een collega van haar moeder, Jessica. Zij is gescheiden en heeft een dochter, Kim die bij Rolien in de klas heeft gezeten en is een goede vriendin van haar. Samen zullen ze de vakantie door brengen in het zomerhuisje van Jessica's ouders.
Hoofdstuk 1: De Transformatie

Het was nog koel die vrijdagochtend, Rolien was net klaar met inpakken en wachtte tot Jessica haar kwam ophalen. Ze praatte nog wat met haar ouders die de volgende dag vanuit Amsterdam met een cruiseschip zouden vertrekken op hun wereldreis. Toen de bel ging stond Rolien op en deed open:

"Is Kim niet meegekomen?" Was het eerste wat ze zei.

"Nee die had niet zo'n zin, ze wou uitslapen." Was het antwoord, "Maar groeten we tegenwoordig niet meer?"

"Oh sorry, kom binnen." Jessica ging naar binnen en begroette de ouders van Rolien.

"Klaar voor de reis?"

"Bijna we moeten nog een paar dingen inpakken maar dat doen we vanmiddag wel."

"Over inpakken gesproken, Rolien, heb jij je koffers al ingepakt?" Vroeg Jessica.

"Ja, daar ben ik net mee klaar."

"Mooi, hier is de autosleutel kan je ze vast in de auto zetten." Rolien keek gelijk naar haar vader, maar deze grapte:

"Moet je toch nog werken in de vakantie, nee ik heb er even geen zin in."

Terwijl Rolien haar complete zomer garderobe verspreid over drie grote koffers naar beneden sjouwde en in de grote stationcar van Jessica laadde, bespraken Jessica en Rolien's ouders de laatste details van hun plannen.

"Ik ben blij dat je Rolien bij je laat logeren, dit is de eerste keer in ruim zeventien jaar dat we met z'n tweeën op vakantie gaan. Maar heb je in dat zomer huisje ook al alle voorbereidingen getroffen?"

"Natuurlijk alles is klaar, gisteren heb ik Kim met een dikke luier omgedaan en een flesje melk met wat slaapmiddel gegeven en daarna naar bed gebracht, was nog een hele klus en dat voelt ze nog steeds als ze gaat zitten. Ik heb trouwens nog nooit zulke dieprode billen gezien."

"Mooi en je weet het signaal, als je morgen met de meiden ons komt uitzwaaien doe je ze allebei een grote roze strik in hun haar."

"Wees maar niet bang alles zal gebeuren zoals we hebben gepland."

Als Rolien weer binnen komt geeft ze de sleutel aan Jessica terug. Waarop deze opstond en tegen Rolien zei dat ze maar afscheid moest gaan nemen en vertrekken.

Toen ze twintig minuten later in de auto zaten begon Jessica instructies aan Rolien te geven:

"Als we zometeen thuis zijn wil ik dat je al je koffers weer uitlaadt en in de gang zet zodat we morgenochtend de auto goed kunnen inladen, er moet namelijk een hoop mee." Binnen aangekomen was het doodstil, door het slaapmiddel dat in haar flesje zat, sliep Kim sliep nog.

"Vanavond krijgen ze allebei zo'n flesje maar dan doe ik er ook nog wat laxeermiddel bij." Was de eerste gedachte van Jessica toen ze samen met Rolien de koffers naar binnendroeg.

"Rolien ik wil dat je even meekomt naar de badkamer." Rolien loopt mee naar boven en gaat de badkamer in. Daar stond een grote kunststoftuintafel met daarop iets wat ze herkende als een aankleedkussen zoals ze die gebruikte voor het verschonen van het buurmeisje waar ze wel eens op moest passen. Jessica kwam ook binnen en deed, zonder dat Rolien dat merkte, de deur opslot en stak de sleutel in haar zak.

"Je hebt je het afgelopen jaar altijd groot moeten houden tegen over iedereen, en ook nog eens moeten lijden onder de nodige examenstress. Daarom hebben jouw ouders en ik een plan bedacht om jullie allebei eens goed te laten uitrusten. En daar gaan we dus nu mee beginnen. Ik zal even wat uitleggen: de rest van de vakantie spreek je mij aan als 'mama' en doe je alles wat ik zeg, ik zorg voor jullie eten en kleding. Begrijp je dat?" Rolien was een beetje overdonderd en kon alleen mar een stamelend ja uitbrengen.

"En dan nu uitkleden, en schiet op anders zal ik je wel even helpen." Beval Jessica, Rolien begon langzaam haar bloes los te knopen.

"Hou maar op en ga op het kussen liggen, ik doe het zelf wel." Rolien klom op de tafel en zat nog half toen Jessica haar plat op haar rug duwde en haar begon uit te kleden.

"Toe maar, een bh met voorsluiting, je was zeker wat van plan, maar die heb je nu niet nodig." Jessica trok de bloes en bh van Rolien en vouwde deze op, daarna maakte ze de strakke spijkerbroek los en beval Rolien haar billen op te tillen zodat ze haar broek uit kon trekken. Rolien weigerde dit en bedekte haar borsten.

"Als je niet meewerkt dan zal daar ook de consequenties voor moeten dragen." Jessica tilde Rolien bij haar enkels op en trok haar broek en slipje uit.

"Goed wie niet horen wil moet maar voelen, kom van die tafel af!" Rolien stond nu naakt naast de tafel terwijl Jessica een stoeltje pakte en ging zitten.

"Rolien kom onmiddellijk hier!" Voorzichtig liep Rolien naar Jessica toe, die haar op haar buik op haar been trok terwijl ze met haar andere been Rolien's benen stevig vastklemde, haar linkerarm gebruikte ze om Rolien op haar plaats te houden, daarna begon ze te slaan.

Al na de eerste slagen voelde Rolien haar billen branden en begon te huilen en smeekte behoorlijk luidruchtig om genade.

"Je weet nu wat je kan verwachten als mij niet gehoorzaamd, en straks kun je ervaringen uitwisselen met Kim die heeft gisteravond zo ongeveer hetzelfde door gemaakt. Werk je nu rustig mee of moet ik nog even doorgaan?"

"Ik zal meewerken, Jes... mama, als je alstublieft ophoudt met slaan." Huilde Rolien.

"Goed dan ga maar even naast de tafel staan zodat ik even wat spullen kan pakken." Jessica pakte een handdoek en legde deze op het kussen.

"Ga nu maar liggen." Rolien hees zichzelf op de tafel en begon door de pijn weer te huilen toen ze haar billen op de handdoek terecht voelde komen. Jessica pakte uit de kast een grote speen en deed deze in Rolien haar mond.

"Zo deze houdt je wel even stil, en denk er niet aan om hem uit te spugen want je weet wat ik met stoute meisjes doe." Jessica pakt Rolien's polsen en maakt hem met zachte gevoerde klittebandboeien aan weerskanten van haar hoofd vast, daarna pakt ze de twee stroken gevoerd klittenband die langs Rolien's zijden liggen en maakt deze strak over haar buik vast, als laatste maakt Jessica de enkels van Rolien aan de rand van het kussen vast, zodat Rolien nu met gespreide benen op het kussen ligt.

"Ik ga nu even zorgen dat mijn kleine meid geen luieruitslag krijgt. Wees maar niet bang hoor het zal geen pijn doen."

"Luieruitslag?" Dacht Rolien, die nu een vermoeden kreeg wat er zou gaan gebeuren. "Wil ze me een luier omdoen?" Bij deze gedachte begon Rolien weer te huilen, ze vond het idee om een luier te moeten dragen verschrikkelijk.

Jessica kwam aanlopen met een bakje scheerzeep, een scheerkwast en een scheermesje, "Ik gebruik geen scheerschuim uit een bus, want ik weet dat het een veel lekkerder gevoel is, als je een kwast gebruikt." En inderdaad, het inzepen met de kwast voelde fantastisch, en het kalmeerde Rolien, er kwam zelfs een kleine glimlach onder de speen van Rolien vandaan.

"Ik heb je maar even vastgelegd omdat ik niet wil dat ik uitschiet met het mes, jij denk ik ook niet. Dus even heel stil blijven liggen. Een paar minuten later had Jessica Rolien's poesje helemaal kaalgeschoren en begon met de handdoek de laatste restjes scheerzeep weg te vegen.

"Nu nog even een zalfje tegen het terug groeien en dan kan ik je weer aankleden." Jessica maakte de enkels en buik van Rolien los en beval haar, haar billen op te tillen. Dit was niet bepaald makkelijk omdat haar polsen nog steeds naast haar hoofd vastzaten.

Jessica begon Rolien's billen te masseren met zalf, waardoor Rolien's billen ophielden met branden, daarna pakte ze een tube.

"Dit zorgt ervoor dat al die lastige haartjes op zijn minst een heel jaar wegblijven, maar meestal duurt dat twee tot drie keer zo lang." En begon met deze zalf rolien's hele lichaam ermee in te smeren.

Jessica liep naar de grote kast in de badkamer en pakte daaruit een paar katoenen luiers.

"Dit wordt jouw ondergoed deze vakantie, overdag krijg je een niet al te dikke katoenen luier om, terwijl je 's nachts of wanneer dat nodig is een dikkere omkrijgt. En op speciale gelegenheden krijg je een dunne wegwerpluier om." Jessica vouwde twee katoenen luiers in elkaar en schoof deze onder Rolien's billen.

"Oh! Vergeet ik je bijna te poederen." Jessica pakte de bus talkpoeder en gebruikte deze om Rolien's kruis en billen te poederen.

"Had ik je bijna alsnog luieruitslag gegeven. Trouwens als jij of Kim erg stout zijn geweest gebruik ik voor straf geen poeder of zalf." Daarna begon ze Rolien's luier strak vast te spelden.

"Zo, die zakt niet meer af." Ze pakte nog een plastic broekje en trok deze over Rolien's dikke luier en zorgde ervoor dat er niks onderuit stak. Jessica pakte als laatste een babyroze romper waarop in babyblauw met mooie sierletters Rolien's naam op was geborduurd, een paar slofjes en een paar wantjes. Als eerste kreeg Rolien haar slofjes en wantjes aan, die Jessica om haar enkels en polsen met een lintje vastmaakte. Daarna maakte ze ook Rolien's polsen los en hielp haar om overeind te gaan zitten, waarna ze de romper over haar hoofd trok en haar armen door de korte mouwtjes begeleide.

"Kom maar van de tafel af en ga ervoor staan, dan kan ik je romper vastmaken. Dit is trouwens een van de weinige momenten waar je mag staan, normaal mag je alleen maar kruipen." Rolien stond een beetje onwennig en moest de tafel vasthouden om niet te vallen.

"Op handen en knieën!" Beval Jessica streng, "Als ik je ongevraagd zie staan of lopen, zal ik je daar behoorlijk voor straffen."
Hoofdstuk 2: Confrontatie met baby Kim

Rolien kroop onder begeleiding van Jessica de badkamer uit, ze volgde haar naar Kim's slaapkamer en merkt dat Jessica de deur op slot had gedaan. Het was donker. Wanneer Jessica de gordijnen opende zag Rolien Kim op haar buik in haar bed liggen, ze zag meteen dat Kim in plaats van het lange T-shirt waarin ze normaal slaapt, een voor haar gemaakte babypyjama droeg, compleet met voetjes en wantjes.

"Jij krijgt er vanavond ook zo een aan, dan krijg je het 's nachts niet koud en kan je je luier niet uitdoen." Rolien kon er niets aan doen dat haar aandacht direct naar de bult onder Kim's pyjama getrokken werd, ze kon duidelijk de gigantische bult boven Kim's billen uitstak.

"Even voor de vergelijking, jij hebt nu een dubbele luier, terwijl Kim een achtvoudige draagt

"Ik zal je nu naar beneden brengen zodat ik Kim kan verschonen en aankleden." Jessica nam Rolien bij haar hand en hielp haar de trap af, in de woonkamer zette Jessica Rolien op de bank en ging naar de bijkeuken. Ze kwam even later terug met een grote, redelijk platte doos Rolien vroeg zich af wat hier in zou zitten. Toen Jessica de doos leegmaakte en het pakket wat er in zat in elkaar zette viel Rolien's mond open van verbazing, waarbij ze ook nog eens haar speen liet vallen.

Het was een kinderbox van ongeveer twee bij twee meter en had anderhalve meter hoge spijlen, de bodem was zo'n tien centimeter van de grond en was er in één van de zijkanten een soort deurtje aangebracht. Jessica liep weer naar de bijkeuken en zag toen ze terug kwam met een gevoerd plastic box-kussen, zoals dat altijd werd gebruikt, ze legde dit in de box en draaide naar Rolien toe.

"Wat is dat?" Riep Jessica kwaad. "Ik had gezegd dat je die speen in moest houden. Maar het blijkt dat je dat niet zelf kan, en ik je daarbij moet helpen." Jessica pakte uit het dressoir een andere speen, aan deze zat een brede verstelbare band. Toen Jessica de speen in Rolien's mond duwde merkt Rolien dat deze nog groter was als degene die ze eerst had gekregen. Jessica maakte de band strak achter Rolien's hoofd vast, en liet haar door het deurtje de box in kruipen, waarna ze deze sloot met een grendeltje.

"Ga daar maar eens rustig zitten nadenken over wat er met je gebeurd is. En als je naar de WC moet, vraag het maar niet, daar heb je die luier voor." Jessica liep naar boven en maakte Kim wakker en bracht haar naar de badkamer. Rolien zat in de box met haar benen wijd, ze kon haar knieën niet tegen elkaar krijgen. Daar bij zat het plasticbroekje strak om haar benen en buik en kraakt het dikke stugge plastic luidruchtig. Zachtjes begon Rolien weer te huilen, niet alleen van haar nog steeds zere billen maar ook door de vernedering.

Een kwartiertje later kwam Jessica met Kim naar beneden, zij was hetzelfde gekleed als Rolien maar had geen speen in, Jessica leidde Kim de box in en liep naar de keuken.

"Ik zal voor jullie wat te eten klaarmaken, jullie zullen wel honger hebben." Toen Jessica even later terug kwam had ze twee grote zuigflessen bij haar.
 
Bovenaan