rugpijn

eddy-bakker

Een luier is nooit vol genoeg!
Het was maandagmorgen, en ik geluierd een boodschap wou gaan doen bij de Coop.De vrouw was aan het werk en ik was alleen thuis met de kids. Eenmaal in de supermarkt begon mijn oudste van drie gelijk al papa ik moet plassen, dus ik vragen naar een wc bleek helemaal boven te zijn ik met mijn kinderen naarboven toe, die trap was zo stijl dat ze zelf de trap niet opkonden komen en ik ze allebei naar boven moest dragen.Eenmaal klaar moesten we weer naar beneden dus moest ze weer tillen en ik pak de kleinste van de trap en KRAK daar verdaaide ik mijn rug,ging kapot van de pijn maar deed of er niks aan de had was, en liep moeilijk door de winkel de boodschappen te doen. Kon niemand vragen om hulp want was bang dat ze mijn luier zagen. Nadat we alle boodschappen hadden gingen we naar huis waar ik wel driekwartier over gedaan heb, wat je normaal in vijf min loopt, het was zo koudbuiten dat ik al een paar keer geplast hadin mijn luier van de kou.Eenmaal thuis gauw naarboven gelopen met moeite en mijn luier afgedaan, daarna mijn vrouw gebeld en verhaal uitgelegd, maar kon mij niet helpen omdat ze aan het werk was,Toen mijn ouder gebeld en daar konden de kids dan even heen zodat ik rust had, de avond naderde maar kon nog helmaal niks zelfs niet naar de wc! mijn vrouw zij kom proberen we het eenmaal bij de wc ging het met veel pijn en moeite.Avonds kreeg ik een luier om van mijn vrouw dit was normaal voor mij, vindt ze niet erg al ik er alleen maar in plas anders trapt ze mij uit bed maar dat deed ik ook netjes alleen plassen.De volgende morgen had ik nog veel pijn en ging naar de dokter, moest daar lang wachten en hield het niet meer van de pijn en ging van mijn stokje. Werd gelijk onderzocht en moest rusten,mijn vrouw was erg geschrokken en wou dat ik thuis niet alleen in de benen kwam! dus zei ze tegen mij: je krijgt een luier om en je poept er ook maar in als het nodig is! maar wil niet hebben dat je alleen gaat rond lopen,Wooo dacht ik fijn, dus krijg mijn luier om ze gaat winkelen, en daar lekker lig in mijn luier, maar moet wel rekening houden met de kids want die zijn niet gek, die moeten dat niet zien! Maar ik maakte gebruik van mijn luier zoals het hoorde,ik wou wel naar de wc voor me vrouw, maar kon dit ook echt niet op brengen dusmoest het maar laten lopen, was te bang datmisschien mijn ouders langs kwamen die 100m verder op wonen, ja!! dan heb ik wat uit te leggen.Even later kwam mijn vrouw weer en had het al door,Kom zegt ze zet ik je onder de douche en werd heerlijk gewassen en verschoond dus lag even later weer op de bank met een schone luier om met het dekbed over mij heen, nog geen vijf min later stond mijn moeder op de stoep, en deed mijn vrouw open en ik lag lekker in mijn luier op de bank onder mijn dekbed,en zo kwam er steeds meer visite langs, was wel spannend maar wel lekker.Tot aan vandaag lig ik nog steeds op de bank met mijn luier om die mijn vrouw alleen mag verschonen.ik boek vooruit gang met mijn rug, maar laat dit niet blijken, want vindt het veels te lekker om zo verzorgd te worden. en hoop dit nog even zo vol te houden. Greetzzz Eddy-Bakker
 

Tom-dl

Superlid
Rugpijn kan zo naar zijn! En luiers zo leuk! Man wat een verhaal! Sterkte met je rug, en gebruik je luiers maar goed!
Tom
 

Koekie

Gewaardeerd Lid
TenaMaxi zei:
Ook hier geldt wer stop er een paar enters bij.
Een tip bij opmerkingen over andermans taalkundigheid:
Gebruik foutloze spelling (weer i.p.v. wer) en een komma indien nodig (achter 'weer'), zodat de leesbaarheid toe neemt.
Als je opmerkingen over anderen hebt, doe het dan zelf ook goed.

En wat vond je nu eigenlijk van zijn verhaal?
 

kiekeboe

Wat een baby...
Koekie zei:
TenaMaxi zei:
Ook hier geldt wer stop er een paar enters bij.
Een tip bij opmerkingen over andermans taalkundigheid:
Gebruik foutloze spelling (weer i.p.v. wer) en een komma indien nodig (achter 'weer'), zodat de leesbaarheid toe neemt.
Als je opmerkingen over anderen hebt, doe het dan zelf ook goed.

En wat vond je nu eigenlijk van zijn verhaal?
<muggenziftmodus> het is toeneemt. En verkeerd gebruik van het woord ook, spreektaal. Ook fout/wel goed. Je zit op een forum, niet op het Groot Dictee. ;) </muggenziftmodus>


@Eddy: Haha geluk bij een ongeluk! Genietze!
 

lucsje66

Toplid
Is het mogelijk om bij de kern van de zaak te blijven? In plaats van in te gaan op taal- en schrijffouten.

Zou zeggen wees voorzichtig met je rug, je hebt er maar één. Weet wat het is want ben zelf recent geopereerd aan een lumbale hernia, hopelijk hoeft het voor jou niet zo ver te komen.

Groetjes,
Lucsje
 

Willem

Gewaardeerd Lid
Wel weer leuk van je vrouw dat ze je luier wilt verschonen. Maar toch ook wel rot voor je rug.
Heel veel beterschap, en genietse ermee.
 

eddy-bakker

Een luier is nooit vol genoeg!
Dank jullie allen!

Voor de genen die comentaar hebben:
Sorry ben nou eenmaal geen schrijver
 

Koekie

Gewaardeerd Lid
eddy-bakker zei:
Dank jullie allen!

Voor de genen die comentaar hebben:
Sorry ben nou eenmaal geen schrijver
Nee, dat geeft niet, en dat probeerde ik ook even duidelijk te maken. Maar dan krijg je weer de muggezifters. En dan denk ik ook; "Krijg even lekker de kolere!"

Je verhaal is waar het om gaat, en het zou jammer zijn als je ons dit zou onthouden omdat je wat moeite met taal hebt. Dus trek het je maar niet zo aan. Streven naar verbetering is hoger dan perfectie.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
W rugpijn door luier VVV 56
Similar threads

Bovenaan