Verhaal Klaar Saartje's Sinterklaasavond. Hoofdstuk 10, Final!!

Hoe vind je dit verhaal tot nu toe?!

  • 2: Slecht. (Mag ik weten waarom?)

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3: Kan beter. (Wat kan er beter?)

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4: Wel oke. (Wat kan er beter?)

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5: Redelijk.

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    27
@LotteXS Zou nog een keer een vervolg van dit mooie verhaal kunnen schrijven ook al is sinterklaas nu al weer voorbij! Ook al maak je de overloop naar kerst een vervolg wacht ik echt op
 

LotteXS

Superlid
Hoofdstuk 10: En zo ging het.

Sanna pakt mijn jeansbroek en maakt de knoop los.
Daarna pakt ze mij onderhemdje en coltrui vast en rolt ze wat omhoog.
Ze pakt daarna de broek weer vast en ineens...
"Eentjes tweetjes, hupsa keetjes!"
Met een snelle beweging trekt ze zo mijn broek uit.
Ik kijk met haar mee en kijk zo naar de luier.
Zo op het oog ziet hij er nog droog uit!!
Zo voelt hij ook!!
Zou het dan echt zo zijn?!
Sanna pakt met een hand de rechter plakstrip vast en zoefff!!
Met eer zoeffend geluid trekt ze hem los en daarna zoeft de andere los.
Huhhh de pamper blijft tussen mijn beentjes hangen!! Normaal ploft hij gelijk op de grond als hij nat is!!
"Heeeyyy was dit goed heeeeyy!!! Je pampertje is nog helemaal droog!!! Ben trots op jouw kleine grote muis!!"
"Jaaahhh goed he!!!".
"Jaaaaah echt wel!! Nou durf je het aan de pamper uit te laten?! Of vind je dat nog wat vroeg meis?!"
"Ummm weet ikke eigenlijk nog niet!!".
"Oke meis, ga eerst maar even plassen dan vraag ik het zo nog maar eens."
Sanna pakte de pamper, en liep de wc uit.

Ik ga zitten op de wc en laat het lopen.
Oehhh... Ik moet ook poepen voel ik en met laat het gaan.
5 minuutjes gaan voorbij.
Na een plasje en 3 kleine plonsjes was ik klaar, trok door en riep Sanna.
De deur ging open tot een op een spleetje.
Ik zag enkel een hele dikke neus!!
"Hahaha wat doe jij nou!? Dikke neussss!".
*Snuf snuf*
Sanna ruikt even en roept ineens vanuit buiten de deur met haar neus nog uitstekend.
"Iewww, jeetje jij hebt aardig je best gedaan hey!! Jij poepmachientje!!".
We moesten even lachen en ineens ging de deur open en stond Sanna daar met een buis wc verfrisser en begon
wat te spuiten in de wc ruimte.
"Oehhh lavendel geur!!! Lekker Sanna!!"
Ze dot de deur weer op een kiertje en ik hoor Sanna weglopen.
Niet veel later komt ze weer terug.
Ze opent de wc deur en ik zie dat ze een pampertje, onderbroekje en een potje Sudocrème vast heeft en een pakje
Zwisal billendoekjes onder haar arm.
Ze deed de deur achter haar dicht en draait zich naar mij toe.
"En meis weet je het al?"
"Ummm doe maar gewoon een pamper."
Sanna keek me aan en glimlachte en vouwde de pamper open.
Ze legt de luier even op de grond en ik blijf rustig staan.
Ze legt daarna het pak billendoekjes neer en pakt er een uit, pakt rustig mijn arm vast, bukt wat en
maakt mijn vorste goed schoon.
Daarna draait ze het doekje en veegt het tussen mijn billies.
"Hey muis, voortaan je billies beter schoonvegen he! Kijk eens"
Ze laat het doekje zien en er zitten grote bruine strepen op.
Dat noemen ze toch remsporen he!? Hihihi, rare naam.

Ik knik bevestigend en staar wat naar de grond terwijl Sanna nog een 3 tal keer tussen mijn billies veegt.
Ze legt de vieze doekjes op de grond en pakt de pamper.
Ze vouwt hem open en duwt de luier tussen mijn benen.
Maar opeens gaat de deur open!! Het is tante Klara!!!
"Ooh sorry lieverds!! Ik wist niet dat de wc bezet was!!"
Ik schrik en kan wel door de grond zakken!!!
Tante heeft mij gezien!! Gezien hoe ik verschoond word!!
De deur ging weer dicht en ik moet huilen.
Dikke tranen vallen op de vloer...
Sanna leg de luier neer, draait het slot van de deur op slot en begint mij te troosten.
*snik* "Ik... Ik wil geen luiers meer dragen!"
"Dat snap ik meis, dat snap ik! Het is al goed meisje! Het is al goed! Zullen we het maar proberen dan?! Zonder pampertje?!"
Ik knik ja en krijg een onderbroekje aangereikt en trek hem aan.
Sanna trekt mijn broek weer omhoog, doet de knoop dicht en mijn onderhemdje en coltrui weer goed.


Zooo.
En dat is alweer 22 jaar geleden!!
Na deze de sinterklaasviering van 2001 heb ik, Saar Van Ghoudlaaks nooit meer een luier hoeven dragen.
Meer van deze tijd kan ik mijn niet meer herinneren.
Maar ach, ik was ook pas 6 jaar!!
Nu 28 jaar, getrouwd met de vrouw van mijn leven, opleiding pedagogisch medewerker afgerond en gelukkig
werkzaam bij een kinderdagverblijf. Ik heb twee super liefdevolle moeders waar ik elke week langsga.
Ben gezegend met mijn jongere broer en tevens een geweldig oom voor mijn kinderen!!
Dennis de oudste van 6,5 en Mirte van 5.
Toen ik 18 werd heeft mijn moeder mij verteld hoe mijn vader (Dennis) is overleden.
Het scheen dat hij naar Italië op vakantie ging met wat vrienden en dat hij daar ging wandelen.
Hij gleed uit over een gladde rots en viel van de rotswand zo de afgrond in, de diepte in.
Zo tussen een grote kloof van twee rotswanden.
Nu dus 28 jaar geleden en zijn lichaam is nooit gevonden.
Triest maarja, ik heb hem nooit gekend.
Ik weet dat mijn moeder er nog wel moeite mee heeft.
Wat mijn kids betreft, die spelen maar al te graag met de 22 jaar oude Playmobil!!


THE END
 

LotteXS

Superlid
Daar is hij dan!!!
(Ja het heeft even geduurd, klopt!! Privé, mijn transitie, werk, verhuizing, etc etc).
Het laatste hoofdstuk!!!
Ik wilde het niet te lang gaan uitrekken dus 10 hoofdstukken leek mij meer dan genoeg!!
Laat vooral jullie mening weten!!
Hoop oprecht dat jullie het verhaal leuk vinden!! En even voor de duidelijkheid.
Alles is fictie maar wel op waarheid gebaseerd!!
 
Daar is hij dan!!!
(Ja het heeft even geduurd, klopt!! Privé, mijn transitie, werk, verhuizing, etc etc).
Het laatste hoofdstuk!!!
Ik wilde het niet te lang gaan uitrekken dus 10 hoofdstukken leek mij meer dan genoeg!!
Laat vooral jullie mening weten!!
Hoop oprecht dat jullie het verhaal leuk vinden!! En even voor de duidelijkheid.
Alles is fictie maar wel op waarheid gebaseerd!!
Echt een heel mooi verhaal 10 hoofdstukken is een mooie lengte voor nieuwe lezers natuurlijk jammer dat het voorbij is maar ook begrijpelijk. Dat laatste stukje heel veel sterkte nog steeds en een nare gebeurtenis.
Maar wel echt een mooi verhaal
 

vino

Toplid
Het is op waarheid gebaseerd zeg je, dan toch een vraagje. De kinderen die je als laatste benoemt (als het je eigen kinderen zijn) van 6,5 en 5, dragen die (op deze leeftijd) ook nog steeds luiers?
 

LotteXS

Superlid
Het is op waarheid gebaseerd zeg je, dan toch een vraagje. De kinderen die je als laatste benoemt (als het je eigen kinderen zijn) van 6,5 en 5, dragen die (op deze leeftijd) ook nog steeds luiers?
Nee het is allemaal deel van het verhaal. Het laatste stuk is Saar/Saartje zelf als volwassenen vrouw.
Zij heeft op een gegeven moment zelf kids gekregen. :)
 

LotteXS

Superlid
Echt een heel mooi verhaal 10 hoofdstukken is een mooie lengte voor nieuwe lezers natuurlijk jammer dat het voorbij is maar ook begrijpelijk. Dat laatste stukje heel veel sterkte nog steeds en een nare gebeurtenis.
Maar wel echt een mooi verhaal
Dankjewel!! Heb er veel tijd en liefde in gestoken!!
En nee het is allemaal deel van het verhaal. Het laatste stuk is Saar/Saartje zelf als volwassenen vrouw.
Ik ben niet degene die dit heeft meegemaakt. Het is fictie zoals al eerder aangegeven.
Het is wel enigszins op waarheid gebaseerd maar alsnog dit is en blijft gelukkig maar een verhaaltje. :)
 

nina150000

Nieuw account na nina15000 ik niet meer op kan
Daar is hij dan!!!
(Ja het heeft even geduurd, klopt!! Privé, mijn transitie, werk, verhuizing, etc etc).
Het laatste hoofdstuk!!!
Ik wilde het niet te lang gaan uitrekken dus 10 hoofdstukken leek mij meer dan genoeg!!
Laat vooral jullie mening weten!!
Hoop oprecht dat jullie het verhaal leuk vinden!! En even voor de duidelijkheid.
Alles is fictie maar wel op waarheid gebaseerd!!
Het was een super leuk verhaal
Alleen jammer dat het gedaan is had nog wel meer gewillen maar goed gedaan
 
  • Like
Waarderingen: robb
Bovenaan