Sabine

Welk cijfer krijgt dit verhaal?


  • Totaal stemmers
    37

dangalane

Beginneling
Ik had wat tijd en heb een verhaal geschreven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en tips zijn altijd welkom!

Deel 1

Sabine was een hele spontane en leuke meid van 15. Ze is 1.60 lang en is populair op school . Ze heeft alleen een groot geheim, ze is AB-DL. Ze had altijd al aantrekkingskracht gehad tot luiers. Twee jaar geleden was ze op het internet in contact gekomen met andere mensen die ook AB-DL waren. Sabine had het nu twee jaar voor haar zelf gehouden maar nu vond ze het tijd dat ze het haar ouders ging vertellen.

Sabine fietste van school naar huis, ze had de hele dag al last van buikpijn door de zenuwen. Ze had vanochtend de brief die ze voor haar ouders geschreven had op haar bed neer gelegd zodat ze zeker wist dat haar moeder de brief zou vinden. Ze zette haar fiets weg en liep naar binnen. Ze gooide haar tas in een hoek en liep de woonkamer in. Daar lag de brief op de tafel, ze schrok er van hoewel ze al wist dat haar moeder hem gevonden moest hebben. "Sabine kom eens boven". Sabine liep naar boven waar ze haar moeder op haar bed zag zitten. Ze ging er naast haar moeder zitten. "ik heb je brief gelezen en waardeer het dat je geen geheimen voor ons wil hebben. Ik heb informatie opgezocht en vind het helemaal niet zo erg. Ik weet alleen niet zo goed wat ik er mee moet, maar we kunnen misschien wel wat spulletjes kopen. Jij weet vast wel waar dat kan." Sabine vloog haar moeder om de hals en gaf haar een dikke kus. "en wat vind vader er van?" " Die vind het ook niet erg al moet hij er wel aan wennen." Moeder liep naar beneden en Sabine pakte de computer om wat leuke dingen te bestellen.

Sabine is de hele week al vrolijk, het luchtte zo erg op dat ze het aan haar ouders heeft verteld. Als op zaterdag ochtend haar moeder binnenkomt lopen met een grote doos springt Sabine uit bed, " mijn bestelling!" " Nou maak maar eens open ik wil wel eens zien wat je besteld hebt." Sabine scheurt de doos open en haalt er een speen en een drink flesje uit. "Ik wist niet dat ze deze zo groot maakte." zegt moeder " Ja alles is op volwassen grootte anders zou ik het niet passen" Na de speen en de fles trekt Sabine een pak plastic broekjes uit de doos. Ze zijn in allerlei kleuren en bedrukt met beertjes. Na twee pakken luiers pakt Sabine het laatste uit de doos het zijn kleren. Rompertjes in verschillende kleuren en een hansop ook zit er een romper bij met de rits op de rug en een mooi jurkje. "Zo zullen we meteen maar beginnen dan?" vraagt moeder. " Ja is goed". " Zal ik je luier omdoen of wil je dat zelf doen." "Doe jij het maar." Zegt Sabine. Sabine kleed zich uit en gaat op bed liggen. Moeder trekt de luier uit de verpakking en doet hem bij Sabine om. "Zo, als jij je zelf even verder aankleed dan ga ik vader even helpen met het ontbijt maken." " Oké is goed." moeder loopt naar beneden en Sabine pakt een geel plastic broekje uit de doos en trekt hem over de luier heen. Dan haalt ze het witte rompertje uit de doos en trekt deze over haar hoofd ze maakt de drie drukknoopjes aan de onderkant dicht en loopt ook naar beneden. Tijdens het lopen merkt ze pas hoe dik de luier is. Doordat de luier zo dik is waggelt Sabine de kamer binnen waar haar ouders al zitten te eten."Zo dat ziet er goed uit. " zegt vader. Sabine gaat zitten en eet een boterham, tijdens het eten voelt ze een plas opkomen. Shit, denk Sabine ze realiseert zich nu pas dat ze vanochtend nog niet naar de wc is gegaan. "Mam ik moet plassen." "Doe maar in je luiertje daar is hij immers voor gemaakt." Sabine realiseert zich dat er niets anders opzit dan het in haar luier te doen. Na een paar minuten draaien en schuiven op haar stoel geeft Sabine de moet op en laat haar plas in de luier lopen. Ze voelt hoe de warme straal zich een weg door haar luier baant en hoe de luier het vocht opneemt, het geeft haar een warm en kleinerend gevoel. Als iedereen klaar is met eten trekt vader Sabine op schoot " wij, je moeder en ik waarderen het heel erg dat je ons in vertrouwen hebt genomen. En we willen je daarom iets aanbieden." Sabine kijkt haar vader vragend aan. "O wat dan?" "Omdat je bijna jarig bent vroegen moeder en ik ons af of je misschien speciale cadeautjes wilde voor je baby gebeuren." "JA heel graag!" Sabine geeft haar ouders een dikke zoen en gaat bij moeder op schoot zitten. "ik voel dat er iemand een verschoning nodig heeft, kom jij maar even mee naar boven." Samen lopen ze naar boven. Sabine gaat op bed liggen en moeder maakt de romper los. Als ook het plastic broekje uit is trekt moeder de luier onder Sabine vandaan. Moeder pakt een nieuwe luier en doet deze bij Sabine om. Na het plastic broekje en de romper pakt moeder het jurkje en trekt deze bij Sabine aan. De luier is zo dik dat deze onder het jurkje uit steekt. "Zullen we dan morgen naar de stad gaan om voor je verjaardags cadeautjes te kijken?" "Maar in de stad zit helemaal geen speciale adult baby winkel in de stad." "Nee dat weet ik maar ik heb wel een ander idee." " Okee is goed dan doen we dat morgen. Sabine voelde zich beter dan ooit ze kon zich eindelijk lekker klein voelen en luiers dragen. Ze pakte de computer en ging achter haar bureau zitten. De tijd vloog om voordat Sabine het door had was het etenstijd haar moeder riep dat ze gingen eten. Toen ze opstond om naar beneden te gaan voelde Sabine pas hoe zwaar haar luier was ze had er al weer een aantal keer in geplast. Ze liep naar beneden en ging zitten voor het eten.

Na het eten gaan ze nog even met z'n allen tv kijken. Als de film net begonnen is voelt Sabine dat ze moet poepen, ze twijfelt even maar besluit dan om het toch maar in haar luier te doen, ze begint te persen en voelt hoe de poep zich door de luier verspreid. Als ze klaar is kijkt ze of haar ouders iets gemerkt hebben, haar ouders kijken allebei nog naar de tv en lijken niks gemerkt te hebben. Ook Sabine kijkt weer verder. Als de film afgelopen is zegt moeder "kom Sabine naar je bed, morgen moeten we vroeg op. Ik zal je nog even een schone luier omdoen als je dat wilt en dan moet je echt gaan slapen." Sabine poetst haar tanden en gaat naar haar kamer daar ziet ze moeder al klaar zitten op haar bed. Moeder trekt het jurkje en de romper uit. Sabine gaat op bed liggen en moeder trekt de plastic broek uit en maakt de luier los. "Zo jij hebt goed je best gedaan." Sabine word rood en kijkt snel naar het plafond. "Wil je vannacht ook een luier om?" "Ja graag." moeder loopt naar de doos en pakt een schone luier ze vouwt deze open en schuift hem onder Sabine. De luier word tussen Sabine haar benen door getrokken en met de plakstrips dicht gemaakt. "Wat wil je nog meer aan." "Doe maar de roze plastic broek en de roze romper en de hansop." moeder pakt de spullen, "sta maar op." Sabine gaat staan en stapt in de plastic broek moeder trekt hem omhoog en controleert even of deze goed zit. Dan pakt ze de romper en trekt deze over Sabine haar hoofd heen, ze maakt de drie drukknoopjes dicht. Moeder houd Sabine de hansop voor "zo stap er maar in." Sabine stapt er in en trekt de hansop omhoog. "Steek je armen maar door de mouwen heen" Sabine doet het en moeder maakt de rits aan de achterkant dicht. "Er zit bovenaan een slotje waarvoor is dat?" "Dat is zodat de baby niet zelf de aan de luier kan komen." "O okee dat vind ik wel een goed idee laten we dat maar doen." Moeder sluit het slotje af en geeft Sabine een klapje op haar geluierde kont, "zo en nu lekker slapen morgen is het weer vroeg dag. Sabine stapt in bed haar moeder geeft haar een zoen " Weltruste baby'tje van me." Sabine moet lachen en geeft haar moeder een zoen " Weltruste." Moeder doet het licht uit en Sabine valt al snel in slaap.

Sabine opent haar ogen, ze kijkt op haar wekker en ziet dat het pas 4 uur is, ze moet plassen ze slaat haar dekbed weg en staat op om naar de wc te lopen. Als ze opstaat bedenkt ze zich dat ze een luier om heeft. Ze gaat weer in bed liggen en laat haar plas lopen het geeft haar een warm gevoel. Al snel valt ze weer in slaap.

"Liefje wakker worden." Sabine wrijft haar oven uit en stapt uit bed. Moeder maakt het slotje van de hansop los en Sabine trekt hem uit. Moeder kleed Sabine verder uit en stuurt haar naar de badkamer waar het bad al klaar staat. Sabine stapt in bad en wast zich. Als ze klaar is stapt ze uit bad en droog zich af. Terug in haar kamer ligt er al weer een nieuwe luier op haar te wachten. Sabine doet hem bij haarzelf om en trekt een schoon plastic broekje en een schone romper aan. Dan loopt ze naar de kast en pakt een joggingbroek en een wit t-shirt. Ze kleed zich verder aan en kijkt dan in de spiegel. Door de joggingbroek valt haar luier niet al te veel op, alleen als je van achter kijkt zie je de luier duidelijk zitten. Ze loopt naar beneden voor het ontbijt. Beneden zitten haar vader en moeder al aan tafel. "Goedemorgen meisje van me, lekker geslapen?" "Jazeker." Sabine Pakt een boterham en begint te eten.

Na het ontbijt trekken moeder en Sabine hun schoenen aan en stappen in de auto. "Waar gaan we heen?" "naar een winkel waar ze spullen in grote maten verkopen, waar ook mensen met een handicap spullen kunnen kopen. "Oké ik ben benieuwd." Als ze aankomen bij de winkel kan moeder de auto voor de deur parkeren. Ze stappen uit en lopen de winkel binnen. Sabine kijkt een beetje bang in de rondte omdat ze toch bang dat iemand haar luier zou zien. Moeder loopt naar de balie en spreekt de medewerker aan. "Heeft u misschien wat spullen voor mijn dochter?" "Ja tuurlijk waar dacht u zoal aan?" "Dat weten we niet precies maar misschien kunt u ons helpen." "Ja loop maar even mee." Met z'n drieën lopen ze door de winkel, Sabine kijkt haar ogen uit ze ziet van alles van grote buggy's tot luiers en commodes. De medewerker loopt als eerste naar het schap met de luiers. "Ik zie dat uw kind deze nog nodig heeft." Sabine word rood en kijkt snel naar de grond. "Ja laten we die maar meteen mee nemen." zegt moeder " Doe maar 8 pakken atends medium." "Een momentje." De bediende loopt weg en komt terug met een grote winkel wagen. De pakken luiers worden gepakt en in het karretje gedaan. Ze lopen verder en komen langs de commodes enverschoon kussens. Moeder kijkt even rond en besluit dan om een lichthouten commode met een wit verschoon kussen te nemen. Het verschoon kussen word op de kar geladen en de commode word thuis afgeleverd. " Dat is ieder geval beter dan iedere keer op bed. Ze lopen verder langs de buggy's en de eetstoelen naar de autostoeltjes. " zou je dat leuk vinden om te krijgen?" "Ja dat lijkt me wel wat." "We willen graag een auto stoeltje voor haar welke zijn geschikt?" vraagt moeder aan de verkoper "Ik heb twee modellen een met een vijfpuntsgordel en een die met de gewone auto riem kan. "Welke wil je Sabine?" "Die met de vijfpuntsgordel, dan voel ik me weer echt klein." De verkoper maakt de riemen los en Sabine gaat in het stoeltje zitten. "Het past perfect en dan kunt u de riemen afsluiten met het slotje zodat uw dochter niet kan ontsnappen." Moeder lacht en zegt " Okee is goed we nemen er een." "Weet jij nog dingen die je graag wilt Sabine?" " Ja ik wilde nog een looptuigje en als ze dat hier hebben een spreidbroek. " "ja die hebben we zeker." "Oké dan nemen we dat nog." "Sabine haar maten worden opgenomen en de verkoper pakt het tuigje en de spreidbroek. "Ik zal wel even voordoen hoe de spreidbroek aan moet, komt u even mee." Ze lopen naar de commodes en Sabine gaat op een van de commodes liggen. De verkoper duwt Sabine haar benen uit elkaar en schuift de spreidbroek tussen haar benen. Hij maakt de riempjes vast en tilt Sabine op de grond. "Zo probeer maar eens op te staan Sabine probeert het maar iedere keer als ze bijna staat verliest ze haar evenwicht en valt weer. De verkoper maakt de spreidbroek los en vraagt Sabine wat ze er van vond, Sabine moet lachen en zegt dat ze het erg leuk vond. Met z'n drieën lopen ze naar de kassa moeder rekent af en dan lopen ze terug naar de auto. Moeder laad de spullen in en bevestigd de autostoel op de achterbank. Sabine gaat zitten en moeder maakt de riemen vast. Moeder trekt de riemen nog even strak waardoor Sabine in het stoeltje word gedrukt. Ze rijden naar huis, Sabine kijkt naar zichzelf. Daar zit ze dan als meid van 15 met een dikke luier om en vast in een auto stoeltje. Ze voelt zich gelukkiger dan ooit.
 
Bovenaan