Sam in de luiers

luier lover jorg

Sissy - DL - Sub
Sam in de luiers

Deel 1 - De aankoop

Hallo ik ben Sam een jongen van 15 jaar, ik ben vrij tenger gebouwd en heb nogal een meisjes gezicht. Ik woon bij mijn mama, mijn ouders zijn gescheiden sinds mijn 5 jaar en ik heb sindsdien geen contact meer gehad met mijn vader. Mijn mama en ik hebben een heel goede band maar ze heeft al altijd laten uitstralen dat ze graag had gehad dat ik een meisje was, ze behandeld me soms ook een beetje als een meisje, maar daar heb ik geen probleem mee. Ik heb een voorliefde voor luiers en alles wat baby's nodig hebben. Ik had alleen nog maar luiers gedragen van mijn baby neefje en een paar slabbetjes, maar nu wou ik toch overgaan op luiers voor volwassenen. Ik was daarom al een hele week bezig met de voorbereiding om zaterdag voor het eerst luiers te gaan kopen bij de plaatselijke apotheker.

Het was eindelijk zaterdag, vandaag zou ik luiers gaan kopen. Ik had ervoor gezorgd dat mijn mama niet thuis was zodat ik zonder problemen het huis kon verlaten. Ik had een slabbetje aangedaan omdat ik aan het eten was maar vooral omdat ik het zalig vind om een baby te lijken. Het was 14h, ik was er klaar voor, ik deed mijn slabbetje uit en maakte me klaar om te vertrekken. Ik nam m'n fiets en rugzak en vertrok naar de apotheker.

Het was zo'n 10 minuten fietsen naar de apotheker, eenmaal daar aangekomen, gierde de stress door mijn lichaam. Ik keek eerst door het raam om te zien of er toch niet te veel mensen stonden, er stond niemand binnen dus stapte ik de apotheek binnen waar er een jonge dame achter de balie stond. Ze begroette mij en vroeg wat ze voor mij kon doen. Ik keek haar bedeesd aan en keek in de richting van een pak luiers. Ze zag dit en vroeg of ik kwam voor luiers. Ik antwoordde van ja en zei dat het de eerste keer was dat ik luiers kwam kopen.

Ze zei dat ik haar moest volgen naar de achterkant van de apotheek waar niemand ons kan zien. Daar haalde ze verschillende soorten luiers tevoorschijn. Ze vroeg hoe zwaar mijn incontinentie was ( ik ben niet incontinent maar ik hou ervan luiers te dragen ) ik zei dat ik heel zware incontinentie heb. Ze liet mij direct een paar zeer dikke luiers zien. Ik mocht ze passen en ze zei dat ik best de Tena Flex Maxi's kon kopen. Ik aanvaardde haar raad en kocht een pak van die luiers. Ik betaalde en ging terug naar huis.


Graag jullie reacties, alles er positieve reacties zijn dan ga ik ook de volgende stukken online zetten.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
sammetje hoi ik ben sam Voorstellen 21
luierfan_boy Sam. 16+ Verhalen 20
luierfan_boy Sam S 53
DL_Michel Nanny-Sam & Ivy N 0
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Op zoek naar lieve dominante dame om onderdanige kant te leren kennen op vlak van luiers en meer. Contact advertenties 0
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 9
Dirtydiaperboy Vind het gewoon lekker Voorstellen 15
Derper Eerste luiers en ondergoed met babyprint Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
K Luiers Voorstellen 11
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 51
A Luiers halen in Kroatie Luiers 5
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 43
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 28
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Pamperslove aankleedkussen Contact advertenties 10
D Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
PremiumProtection Luiers weggooien tijdens oud en nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Berth Luiers in 2024. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
V 1 week lang luiers dragen (advies??) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
rvv13 Luiers bestellen Contact advertenties 6
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
AB88 Ervaring met pocket luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
L zoek Maat S/m luiers & andere dingetjes - Amersfoort Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
André Adult Baby Noodoproep Opslag voor 10 pakken luiers Contact advertenties 18
B Aandacht voor luiers in de margriet. Plastic broekjes liefhebbers 1
DaddyDave 24/7 Geluierd oktober door Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Similar threads


Sam
















































Bovenaan