samen een verhaal schrijven.

  • Onderwerp starter jeroen92
  • Startdatum
J

jeroen92

Guest
wat is de bedoeling. wij gaan samen een fatsoenlijk kloppend verhaal schrijven je mag 1 zin schrijven
daarna moeten 2 anderen zijn geweest.Ik voeg dit elke avond er bij in zo dat het een lang verhaal word.
Ik hoop ook dat mod´s me kunnen helpen met het invoegen van de zinnen. snel schrijven het verhaal moed voor 2012 af zijn.
vergeet niet na dat jou zin er in staat in het verhaal deze ook te verwijderen. anders krijg je heel veel losse zinnen, bedankt.

Verhaal.
Ergens in Amerika leven broer en zus samen in een klein huisje.
Zij was lang en ouder, hij was kort en jonger, net als hun ouders.
Ze zaten wel allebei op de middelbare school, waar ze veel vrienden hadden en erg populair zijn.
Alleen vonden ze alle aandacht die ze kregen niet zo leuk, dit kwam om dat ze een aantal geheimen hadden.
Maar er was iets wat heel apart aan hun was, en daar schaamde ze zich dan ook heel erg voor.
Het begon allemaal aan het begin van de zomervakantie, toen Martijn voor het eerst in jaren weer in bed had geplast...
Gellukig is er toen niemand achter gekomen. Alleen ,mama en zijn zus Kristien wisten het.
Teminsten, dat dachten ze. Want de kamer van de dochter van de over-buurvrouw keek uit op zijn kamer.
Deze had alles gezien en zat ook nog in dezelfde klas.

Gelukkig zal Kristien er geen last van hebben als zij haar broertje zou gaan klieren, zij gaat na de zomervakantie naar het MBO.
Henk mag de buurvrouw wel en wil kennis maken. Henk is de vader van Kristien en Martijn. Jorien, zo heette de dochter van de buurvrouw
aan de overzijde zat dus samn met Martijn in de klas. En ook al woonden ze over elkaar, toch waren het niet zulke beste vrienden.
Dat kwam omdat ze totaal andere persoonlijkheden hadden. Ondanks de verschillende persoonlijkheid was er 1 ding dat overeen kwam. Ze plaste beiden inbed en hadden daarvoor hun luiers nodig enkel wisten ze het niet van elkaar. Tot die ene dag op school
 

sissy

ben sissy
mooi verhaal en toen kwam sissy met KD ff langs vliegtuig genomen en gingen de kindjes verschonen
sissy mooie jurkjes meegenomen voor de kleine meisjes en rompertje en luiers verzameld en Sissy zag kristien huilen en gaf haar een flesje en de overbuurvrouw werd door KD even aan gepakt luier om en klaar
 

spoboy

Nieuw lid
Jorien, zo heette de dochter van de buurvrouw aan de overzijde zat dus samn met Martijn in de klas. En ook al woonden ze over elkaar, toch waren het niet zulke beste vrienden.
 
L

lisa luier

Guest
ondanks de verschillende persoonlijkheid was er 1 ding dat overeen kwam.
 

bert

bertje in zijn luiertje met vriendje
ze plaste beiden inbed en hadden daarvoor hun luiers nodig enkel wisten ze het niet van elkaar
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
A Een keer samen luiers proberen (18-24 j) Contact advertenties 7
bartjanssens943 wie heeft zin om samen in luier eens een paar pinten te gaan nemen ? reg erpe-mere Contact advertenties 4
E Samen een luier dragen? 2 meiden onder elkaar in omgeving Spijkenisse/Rotterdam? Broekplassers en Poepers 12
tommydl Is er een forum waar er kan gebabbeld worden tussen partners die samen zijn met. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
K rpg maker - samen een abdl thema rpg-ish game maken. (serieus topic) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
LuierBoy18 Vanavond of morgenavond samen luieren? Contact advertenties 5
sjaak1234 Samen luieren Contact advertenties 3
luierboy 30 Samen Luieren Contact advertenties 7
Y Samen spelen speelgoed gezocht in Limburg Contact advertenties 0
Diaper_LWD Samen halloween fright nights Contact advertenties 6
-little-cub- Verhaal Klaar Samen kamperen 16+ Verhalen 3
PietjeDLimburg Samen wandelen Heuvelland? Contact advertenties 13
Kleine-rebel Samen luieren in West- of Oost-Vlaanderen? Contact advertenties 21
M Samen met vriendin ;-) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Broekplassen samen met iemand om te proberen (V) Broekplassers en Poepers 2
A Samen ontdekken Contact advertenties 3
Fernado Samen spel Contact advertenties 0
C Samen lekker gezellig luieren Contact advertenties 5
Fernado Samen spel Contact advertenties 4
Bob. Ik stel mij nog maar eens voor! Samen de abdl ontdekkingsreis starten?:P Voorstellen 12
F Samen met partner en plastic broek Plastic broekjes liefhebbers 2
Luierboyamersfoort Gezellig samen luieren Contact advertenties 5
T Samen naar mamamarja Contact advertenties 3
bartjanssens943 samen luiers dragen in het openbaar Contact advertenties 12
P Wie wil keertje samen dragen Contact advertenties 1
B Gezocht: geen idee hoe dit in één zin samen te vatten Contact advertenties 7
plassertje Samen luieren Contact advertenties 0
jonkie1999 Samen studeren in luier in gent Contact advertenties 4
bartjanssens943 luier mensen gezocht om samen iets te drinken Contact advertenties 5
C Samen op avontuur (Optioneel: leesbril en/of boekenlegger) Contact advertenties 1
H Luiers, samen of alleen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
knolletje Samen tegen corona blijven?! Pub 20
Offline Samen klein zijn Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Little-Nancy Ik en pappie samen in bed AB/DL Fotos 7
L Opzoek naar iemand die samen wil luieren Voorstellen 1
I Samen per toeval geluierd geslapen 16+ Board 6
HappyTiger Samen experimenteren Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
danny23 samen abdl ontdekken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
R Wilt er iemand samen met mij luieren? Contact advertenties (T) 0
B Meisje gevonden die samen wilt luieren Pub 7
diaperdrenthe Wat werkt goed samen met ab/dl Pub 4
H samen met mijn partner luieren. heerlijk Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
DL_Michel Verhaal Klaar Samen op de foto S 0
DL_Michel Verhaal Klaar Eindelijk samen E 6
N Natte broek steld zich voor (Edit moderator twee dezelfde berichten samen gevoegd) Voorstellen 17
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 1
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
Similar threads


















































Bovenaan