sanne sanne toch

dlmatje26

Beginneling
Het rapport

Sanne zit inde les en denkt jezus wat duurt de dag lang.ze kijkt naar de klok
en denkt bij zichzelf pfffff nog een heel uur te gaan.net als ze zich terug draait hoort ze de leraar zeggen
jongens en meisjes vandaag is het rapportdag.bij Sanne slaat het zweet uit en denkt shit ik heb het hele jaar niks uigevoerd.
hoe moet ik dit thuis verantwoorden aan mijn moeder.ondertussen word iedereen stuk voor stuk bij de leraar geroepen om het rapport te halen.met lood in de voeten loopt ze naar de leraar.hij kijkt Sanne aan en zegt dat word het jaar overdoen.
Sanne neemt het rapport aan en liep terug naar der schoolbankje.toen iedereen zijn rapport had zegt de leraar dat iedereen
mocht gaan.Sanne loopt naar der fiets en denkt hoe gaat moecer hier op reageren en ze fiets naar huis.

Geen leuke thuiskomst

Eenmaal thuis aangekomen gooit ze kwaad der fiets op de grond en loopt kwaad naa binnen.als ze binnenkomt en
haar tas op de grond gooit komt moeder na Sanne toe en vraagt hoe het op school was.Sanne kijkt der moeder aan
en zegt ik heb het rapport gekregen.moeder kijkt Sanne aan en zegt het zal wel slecht zijn.Sanne pakt het rapport uit der
tas en geeft het aan der moeder.moeder bekijk het rapport en gooit em op tafel en zegt kwaad je heb de hele vakantie
huisarrest.sanne kijkt der moeder kwaad aan en rent boos en huilend naar der kamer en gooit kwaad der deur dicht en denkt bij zichzelf jij mij huisarrest geven dan ga ik jou de hele vakantie gek maken.

had Sanne beter niet kunnen doen

Toen het21.00 uur was zegt moeder tegen Sanne tijd om naar bed te gaan.Sanne loopt naar boven poets der tanden neemt
een douche en kruipt daarna der bed in en denkt bij zich zelf hoe kan ik moeder morgen gek maken en viel toen in slaap.
de volgende morgen toen ze wakker werd wilde ze opstaan om te gaan plassen maar dacht toen bijzich zelf ik ga in bed plassen dat zal moeder niet waarderen.ze ging op der buik liggen ontspande zich en voelde haar slipje helemaal warm en nat worden en een grote natte plek in bed en zegt zachtjes tegen zichzef daar heb je wat moeder.een half uurtje later komt moeder de kamer van Sanne op en zegt opstaan meid.ze slaat de deken van Sanne af en kijkt vol verbazing na Sanne en zegt wat heeft dit in godsnaam te betekenen waarop Sanne zegt dat krijg als je me de hele vakantie huisarrest geeft.
Moeder trekt Sanne uit bed trekt haar natte slipje omlaag en legt Sanne over der knie en geeft haar billenkoek.Sanne huilt het uit van de pijn.na de billenkoek zegt moeder tegen Sanne je gedraagt je echt als een klein kind en dan plas je in bed als een klein kind dus vanaf vandaag ga ik je ook zo behandelen en loopt kwaad van Sannes kamer af.met tranede ogen zit Sanne op der bed en dacht dit had ik beter niet kunnen doen en wat bedoeld moeder met als een klein kind behandelen.

Sanne's nieuwe leven begint

na het douche komt Sanne onder en zegt moeder tegen Sanne we gaan zo boodschappen doen.Sanne zegt ik wil niet mee warrop moeder zegt je gaat gewoon mee want kleine kindjes blijven niet alleen thuis.ze geeft Sanne der jas aan en lopen samen naar de winkel.eenmaal in de winkel laad moecer alle boodschappen in en zegt tegen Sanne vergeet ik bijna je luiers.Sanne kijkt der moeder verbaast aan en zegt luiers ja luiers ja antwoord moeder terug.ze staan bij de luier afdeling en moeder pakt 5pakken extra dikke nachtluiers.Sanne staat er verontwaardig bij en vervolgens rekenen ze alles af bij de kassa.eenmaal thuis gekomen zegt moeder tegen Sanne trek je broek en onderbroek maar vast uit en ga maar vast op bed liggen.boven ligt Sanne op bed met tranen in der ogen en dacht wat heb i, gedaan.moeder komt der kamer op ze pakt een luier uit het pak vouwt em open en schuift de luier onder Sanne's billen en vouwt de luier dicht.Sanne kijkt en ziet dat ze een dikke roze nachtluier omheeft.huilend vraagt ze aan moeder waarom moeder waarom.moeder zegt kleine kindjes die niet gedragen en dan ook nog in bed plassen krimgen een luiertje om en de rest wat gaat komen merk je snel zat.Sanne ligt met der luier om op bed en dacht wat bedoeld moeder hier weer mee is die luier dan nog niet alles en schiet weer vol met tranen.
 

dlmatje26

Beginneling
Winkelen

na een tijdje op bed teliggen komt moeder na Sanne toe en geeft der een broek aan.trek maar aan gaan we zo
nieuwe kleertjes voor je halen zegt moeder.Sanne staat op en pak de broek aan ze wou em aantrekken maar de broek
ging niet over de luier heen.Sanne zegt hij past niet moeder.moeder pakt der broek en geeft der een legging aan.Sanne trokde legging aan en zegt maar nu ziet iiedereen dat ik een luier draag.moeder zegt dat is niet erg kom geef mamma een handje dan gaan we nieuwe kleertjes voor je halen.eenmaal in de stad lopen ze een kledingwinkel binnen en Sanne moest verschillende kleertjes passen en vervolgens rekenen ze alles af.Moedre pakt Sanne bij der handje en ze lopen naar huis.
Ineens begint Sanne te huilen en vraagt moeder at is der meisje waarop Sanne zegt ik heb in mijn luier gepoeptmaar dat is toch helemaal niet erg meis daar is je luiertje voor en wreef vervolgens Sanne over der luier.ik zal je thuis een schoon luiertje om doen.thuis aangekomen en moeder de spullen in de kas had gelegd.roept ze Sanne na de badkamer.ga maar hier liggen zegt moeder tegen Sanne.Sanne gaat liggen en moeder trekt der legging uit en zegt je hebt goed je best gedaan meis.ze maaakt de luier open en begon toen alles schoon te maken en deed der eeen scone luier om.moeder zegt komt Sanne doen we je vast de pyama aan.met tranen in de ogen ziet ze moeder een pyama pakken van nijntje.kom voetjes der in Sanne deed precies wat moeder der zei.moeder pakt Sanne vast en brengt haar naar bedje en zegt zo ga je even een middag slaapje doen.Sanne ging inbed liggen en viel snel in slaap.beneden zet moeder de pc aan en gaat een babykamertje bestellen en zegt tegen zichzelf morgen mag Sanne niks meer zelfstandig doen.
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Laat ik beginnen met te zeggen dat de verhaallijn leuk is.
ik zie nog wel een paar kleine verbeter puntjes. Zoals de spaties na het gebruik van de punt. En wat kleine spelfoutjes hier en daar.
Maar het is niet zo dat het onleesbaar is

(Ik heb hiermee als doen om de schrijver een paar kleine tips te geven en niet om het af te kraken)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Dips N' Bricks Sanne a Diaper Friends Prequel S 55
DL_Michel Verhaal Klaar Bedplasser Sanne B 5
Absorin Waar zijn toch de "dicke Windelhosen" gebleven van Saveexpress? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
L Na zo'n 14 jaar toch maar opnieuw voorstellen. Voorstellen 48
chrispie Al lang lid, maar nu toch even voorstellen Voorstellen 13
Limbonees Wat worden luiers toch duur :p Product & Winkel Testverslagen 6
S Al even lid maar toch even voorstellen Voorstellen 15
R Toch maar voorstellen Voorstellen 25
Wieltje Het kan toch echt ook gewoon in de broek Broekplassers en Poepers 3
Little_Mikey er mist toch wat Contact advertenties 3
Bedplasser91 Dat lees ik toch anders! Pub 0
Kleine_Lottie Soms vraag je je het toch af AB/DL Filmpjes 3
N Na al die jaren toch nog eens voorstellen. Voorstellen 11
K Toch maar voorstellen Voorstellen 21
Luiertje08 Hallo iedereen! Nieuw lid... of toch niet? Voorstellen 17
K Talkpoeder toch kankerverwekkend? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Mister_b Van af oude platform al lid nu dan toch maar eens voorstellen Voorstellen 5
Little Endy Toch een speelparadijs voor volwassenen? Pub 6
J na 10 jaar me toch eens voorstellen Voorstellen 13
P Hallo luieraars, toch nog eens voorstellen uit het hoge noorden Voorstellen 14
DaddyZ Ik ga het toch proberen… Contact advertenties 2
B Toch maar weer terug Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
X Nu toch maar eens voorstellen Voorstellen 33
HomeHeart Geen AB maar toch uit flesje drinken. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
V Toch plasser naar voren/boven; ervaringen mee? VVV 9
slaaf.johannes ik probeer het toch Contact advertenties 1
Toby Als je na 9 jaar je account hebben nog steeds een "nieuw lid" bent wordt het toch maar eens tijd om je voor te stellen. Voorstellen 14
K Plastic broek en toch doorlekken?! Broekplassers en Poepers 5
J Dingen die buiten je comfortzone / gewoonlijke voorkeuren liggen maar waar je stiekem toch wat benieuwd naar bent. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 46
Leonardo72 Nieuw maar toch niet helemaal Voorstellen 14
LittleD Toch maar eens voorstellen Voorstellen 28
Little Simba Toch maar een keer voorstellen. Voorstellen 18
A Hey! Toch maar de stap genomen... Voorstellen 21
M Toch maar eens voorstellen hier Voorstellen 16
D Nieuw maar toch niet nieuw Voorstellen 14
madness361 Toch maar eens voorstellen. Voorstellen 14
geoff na een aantal jaar toch maar eens doen Voorstellen 18
R Toch ook maar eens een intro... Voorstellen 15
L Toch ook maar “even voorstellen” Voorstellen 24
BananaMan95 Toch nog even voorstellen Voorstellen 13
cutebutpsycho Toch een voorstelrondje Voorstellen 36
K Te kleine luiers toch gebruiken. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
DLY85 Wie is toch DLY85? Voorstellen 19
P Toch maar eens voorstellen, Voorstellen 14
luierdromer Na jaren toch maar voorstellen Voorstellen 10
D ondanks ziek toch genoten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
toulouse Toch maar even voorstellen Voorstellen 11
I De saaiste van de klas.... of toch niet? 16+ Verhalen 19
HelloImThom Toch maar even gedag zeggen! Voorstellen 15
V Toch maar even voorstellen. Voorstellen 18
Similar threads


















































Bovenaan