Sara op Kamp

Anoniem2.0

Nieuw lid
Ik ben 34 jaar oud en ik heet Kyra en ik ben de gelukkige moeder van een kindje genaamd Sara.
Sara zit in groep 8 op school De Haan, ze heeft hier veel vrienden en is erg gelukkig op deze school.
Ze heeft een beste vriendin die heet Sofie..... samen noemen ze zichzelf het sssssssduo. Ze kennen elkaar al vanaf de kleuterschool en ze hebben samen al alles voor kamp besproken zoals : waar ze gaan slapen, waar ze eten, wat de beste bedden zijn en nog veel meer. Sara is uiteraard al zindelijk overdag alleen soms is ze s'nachts te lui om haar warme bed uit te gaan om te gaan plassen dus laat ze het dan expres lopen. Het probleem hiermee is dat als ik haar een luier om doe ze het alleen maar chiller vindt omdat ze het dan kan laten lopen zonder dat er iets anders dan haar luier nat wordt. daarom heb ik een straflijstje in haar kamer gehangen en elke keer als ze niet luister, iemand pest (want dat wil ze nog wel eens doen), iemand slaat (ze is al 2 keer geschorst), op iemand schopt dan kies ik een straf van het lijstje. ook heb ik een deal met haar gemaakt als ze de hele week voor kamp een droog bed heeft. hoeft ze het lijstje en de benodigdheden niet mee te nemen en is ze vrij om te gaan zonder die spullen... MaAr als ze dat niet is gaan de spullen gewoon mee op kamp inclusief lijstje.

het is de week voor het kamp en Sara wordt de eerste nacht alweer wakker met een nat bed. Ze komt naar me toe en ik zeg ja dat is toch echt je eigen fout ik denk dat ik vamiddag dan maar die spullen ga inpakken. Sara wordt boos en zelfs zo boos dat ze de spiegel in haar kamer op de grond gooit. de hele spiegel is kapot. Ik kom uit mijn bed en ik pak haar bij haar oor ik neem haar aan haar oor mee naar mijn kamer en daar pak ik mijn borstvoedings bh. ik doe hem aan en pak Sara op ik leg haar in mijn armen en duw haar hoofd zachtjes naar mijn borst toe. Sara vindt dit altijd heel gênant als ik haar borstvoeding geef omdat ze vindt dat een kind van 11 geen borstvoeding van haar moeder meer krijgt. Ik heb haar gezegd dat dit een straf is en dat ze er maar voor moet zorgen dat ik die bh binnekort kan weggooien. Na 5 minuten haal ik haar zachts van mijn tepel af en doe ik haar mondje af . Ik doe mijn normale kleding en bh aan en laat Sara zich aankleden.
voor de rest is alles goed gegaan de rest van de week.

het is de dag van het kamp en ik heb Sara afgeleverd op school samen met haar koffer. Na 5 minuten rijden ze weg en ik zwaai haar uit. Binnen in de bus zit Sara op haar telefoon naast Sofie. ze zitten ergens in het midden van de bus want dat zou zogenaamd het chilste plekje zijn. Als ze zijn aangekomen bij de bestemming van het kamp rent iedereen naar de slaapkamers. Sara en Sofie claimen hun bedden naast elkaar zoals ze hadden gepland. daarna is het tijd voor wat activiteiten. Ze gaan een boswandeling maken.
40 minuten laterrrr
Sara verveelt zich tijdens de wandeling en loopt iedereen een beetje te plagen. ze besluit om een stok met een steen te slijpen. Als de stok geslepen is gooit ze hem vol tegen Pieter (het nerdje van de klas) zijn nek aan. er zit een klein bloedpuntje in zijn nek en het begint aardig te bloeden. Pieter snitcht bij de juffen dat Sara dat had gedaan. Als het lunchpauze is wordt Sara apart genomen. Ze wordt gewaarschuwd en er wordt letterlijk gezegd : '' geloof me als jij dacht dat je moeder streng was in het hanteren van die straffen dan ken je ons nog niet zo goed laat ik het zo zeggen als je je zo blijft gedragen zal je nog langer hier op school zitten en zal iedereen je uitlachen. Sara wordt weer terug begleid naar de andere en iedereen vraagt aan haar wat voor straf ze heeft gekregen .

Sara zit nog steeds met die woorden in haar hoofd maar ze besluit zich er niks van aan te trekkken. bij de volgende tussenstop heeft ze een leuk plan bedacht. ze heeft een spuitbidon mee en opnieuw is Pieter het slachtoffer. Sara haalt de dop van de bidon af en rent naar Pieter ze kiepert de hele bidon over hem leeg. hij Vertelt het tegen de juffen. Sara denkt er goed van af te komen maar dan ineens voelt ze een hand bij haar hand en die hand pakt haar hand. het is een van de juffen ze lopen nu hand in hand. Sara vindt dit kinderachtig en rukt haar hand los. dan zegt de juf ik heb gehoord van Pieter wat je hebt gedaan en ik vindt dit niet oké we hebben je gewaarschuwd. dus je eerste keuze is nu of in de kinderwagen die we hebben meegekregen van je moeder met de baby speeltjes eraan of je geeft me nu een handje. Sara pakt snel de juf haar hand. en Bedenkt bij zich zelf dat ze niet mentaal sterker is dan haar.

het is ondertussen etenstijd en Sara is boos op pieter omdat hij alles heeft doorverteld dus op het moment dat de juffen niet kijken spuit ze vol een laag curry in zijn gezicht en roept hard. ooh Pietertje toch vamiddag kon je al niet gewoon drinken, en nu ook al niet eten volgens mij moeten we je dat opnieuw leren. dan ineens voelt ze dat ze word opgetild het is juf Sasha uit groep 6. ze wordt meegenomen en in de juffen kamer in een kinderstoel gedaan. de kinderstoel wordt aan de tafel gezet waar ze net zat voor haar wordt een potje babyvoeding neer gezet met nootjes ernaast. de nootjes gooit Sara op de grond en dat is de druppel voor de juffen. Sara wordt omgedraaid. en krijgt een slabbetje om. De juf pakt het lepeltje en het potje voeding. en begint Sara te voeren de juf morst expres op haar kleding en veegt het over haar handen en gezicht dan zegt ze ineens : ''ooh sara toch vamiddag kon je je al niet gewoon gedragen, en nu ook al niet eten volgens mij moeten we je dat opnieuw leren. er wordt keihard gelachen en Sara voelt zich vernederd. Na het eten wordt ze eruit getilt en wordt met poetsdoekjes haar mondje afgedaan ook beginnen ze kinderachtig te praten: '' doen we even je mondje en je handjes schoonmaken'' Sara wordt vervolgens op getild. En ze wordt op een tafel gelegd . Ze trekken haar broek uit en zeggen dat ze een luier om krijgt als ze in de douche is geweest. Sara zegt maar dat doe ik pas vanavond na de late filmavond. Ja zegt de juf maar ik heb geen zin om dat meer om 20:09 te doen sara zegt nee ik doe dat zelf om 00:00 de juf zegt maar sara dan lig je al lang te slapen. Sara begrijpt het niet maar ze heeft ook niet veel tijd om het te begrijpen want ze wordt volledig uitgekleed en op getild. En tot haar verbazing zo door de zaal met alle klassen heen getild in haar blote billen. Ze wordt in de douche gezet en ze wordt gewassen. Ze voelt zich erg klein. Als het wassen klaar is wordt ze afgedroogd en weer de kamer met alles klassen doorgetild iedereen kan zien dat ze heeft gedoucht . Iemand begint te schreeuwen hahahhaha wie doucht er nou om 18:00 de juf zegt kindjes die om 20:00 naar bed moeten iedereen begint te lachen. Ze wordt weer op de tafel gelegd. Naast haar ligt een pamper en een romper. Maar die romper ruikt nieuw die is vandaag gekocht sara schrikt en bedenkt dat dit een vernedering tot de max zal worden. Ze wordt nog even op de natte stukjes afgedroogd en dan worden haar benen gepakt en wordt de pamper onder haar biletjes gelegd dan wordt er het volgende gezecht :” zo weten we in ieder geval zeker dat je bedje schoon en droog blijft mamma had gezegd dat dut beter was voor je dus dat doen we dan. Sara voelt dat de pamper nu haar billen bedekt , de pamper wordt gesloten en de romperr wordt over haar hoofd aangetrokken armen er door heen. En dan tot slot het genânte stukje hiervan de knoopjes dicht bij de luier. Vervolgens krijgt sara een pyajama aan . Met korte mouwtjes. Dan wordt ze naar de filmzaal gebracht waar groot op het scherm staat dora film. Sara weigert dit te kijken

Laatst bewerkt:

Cyril Archambault

Frans-Nederlandse luierliefhebber
@Anoniem2.0 - "Wat ik hier nu ga schrijven (voor het verhaal) heb ik gewoon verzonnen, maar je kunt altijd beslissen of je het eraan wil toevoegen."

Die nacht, als ze allemaal slapen, heeft Sara een rare droom. Ze staat op het schoolplein waar ze door al haar slachtoffers wordt omsingeld. Zij zien er echter een stuk volwassener uit. Pieter lacht: "Moet je dat kind eens zien. Ze doet het nog steeds in bed." "Moeten we je luier soms verschonen, kleintje," grinnikt de oudere versie van Sofie, die blijkbaar de kant van Pieter heeft gekozen. Sara snapt hier niets van; hoe kan nou zoiets gebeuren en waarom maken ze haar belachelijk!? Dan kijkt ze ineens opzij en ziet ze zichzelf in een spiegel; met een compleet doorweekte luier om de billen, een slabbetje om de nek, een speen in de mond, een rammelaar in de hand, een teddybeer in de arm en een baby-hoedje op haar hoofd. Ze schrikt zich te pletter, zakt van verslagenheid door de knieën, begraaft haar gezicht in haar beide handen en begint heel hard te huilen, waar iedereen nog meer om lacht. Plotseling klinkt er een boze stem, die blijkbaar in het Frans tegen de menigte schreeuwt.

"ARRÊTE ÇA!" (betekenis: STOP DAARMEE!)

Sara kijkt op en ziet ineens iemand, die ze maar al te goed kent van gezicht; Cyril Archambault, een van oorsprong Franstalige Nederlander.

"À CE MOMENT, CHACUN D'ENTRE VOUS SE COMPORTE EXACTEMENT COMME ILS SE COMPORTE JAMAIS AVEC VOUS!"
(betekenis: OP DIT MOMENT GEDRAAGT IEDER VAN JULLIE ZICH NU PRECIES ZOALS ZIJ ZICH OOIT TEGENOVER JULLIE GEDROEG!)
"COMBATTRE LE FEU AVEC LE FEU OU COMBATTRE LE MAL AVEC LE MAL; VOUS NE DEVRIEZ PAS FAIRE CELA!"
(betekenis: VUUR MET VUUR BESTRIJDEN OF KWAAD MET KWAAD BESTRIJDEN; DAT HOREN JULLIE NIET TE DOEN!)
"AU LIEU, VOUS DEVEZ COMBATTRE LE FEU AVEC DE L'EAU OU LE MAL AVEC DU BIEN!"
(betekenis: IN PLAATS DAARVAN MOETEN JULLIE VUUR MET WATER BESTRIJDEN OF KWAAD MET GOED!)

De menigte begrijpt meteen dat ze te ver zijn gegaan en van schaamte lopen ze weg. Dan staat Sara ineens in een voor haar onbekende huiskamer. Cyril spreekt haar op een dringende maar vriendelijke toon aan: "Snap je nu dat je stoppen moet met jouw pesterige gedrag? Ik werd zelf ook gepest in mijn kinderjaren, toen mijn ouders nog leefden en ik nog bij hen in Frankrijk woonde. Die kinderen van toen waren eigenlijk gewoon onzeker over van alles en reageerden dat door middel van pesten op anderen af. In plaats daarvan moet je gewoon respectvol met kinderen omgaan. Dat is echt de beste oplossing." Sara zegt: "Weet je zeker dat dit helpt?" "Absoluut," glimlacht Cyril. "Als dat gedrag van je zich blijft herhalen, zal het een grote negatieve impact hebben op je toekomst. Ik kan natuurlijk niet voor je moeder spreken, maar ik ben ervan overtuigd dat ze erg veel van je houdt. Ze zou het echter, naar mijn idee, ontzettend moeilijk vinden om jou die liefde te tonen." "Wauw," zegt Sara geschrokken. "Zo had ik het niet bekeken. Wat moet ik dan nu doen?" "Ten eerste..." antwoordt Cyril, "...je bent nu met jouw vriendin op kamp. Maak er samen het beste van en laat zien dat je een goed voorbeeld voor iedereen kunt zijn. Geloof me als ik zeg dat dit altijd werkt."

Ineens wordt Sara wakker en kijkt ze om zich heen. De zon is al op, terwijl haar vriendin Sofie op haar bed zit en vriendelijk naar haar glimlacht. "Hey slaapkop," plaagt ze speels. "Wat kan jij goed pitten, zeg." Sara grinnikt en zegt: "Nou, wacht maar tot ik je dit vertel." Sofie vindt niet alleen dat de Cyril uit Sara's droom gelijk heeft, maar ook zegt ze: "Praat erover met de leraren. Ik weet zeker dat ze het daarmee eens zullen zijn. Trouwens, niet verkeerd bedoeld, maar je hebt het in je bed gedaan. Natuurlijk is dit niet mijn zaak, maar misschien kan je voorlopig beter luiers dragen 's nachts, gewoon voor de zekerheid. Zo blijven je spullen droog." "En het toilet dan," vraagt Sara. "Dat is nogal simpel," knipoogt haar vriendin. "Gewoon daarheen gaan, de luier afdoen en het op de WC doen. Daarna de luier weer bij jezelf omdoen en dan kom je weer in bed." Sara begrijpt dat Sofie om haar geeft en het beste met haar voorheeft, maar is eerst toch wel een beetje teleurgesteld. Uiteindelijk besluit ze eieren voor haar geld te kiezen en knikt: "Je hebt helemaal gelijk, Sofie. We bespreken het met de leraren en zien wel wat er gaat gebeuren."

Ze nemen een korte douche en drogen zichzelf af, waarna ze schone kleren etc. aandoen en naar de zaal gaan voor het ontbijt.

Anoniem2.0

Nieuw lid
@Anoniem2.0 - "Wat ik hier nu ga schrijven (voor het verhaal) heb ik gewoon verzonnen, maar je kunt altijd beslissen of je het eraan wil toevoegen."

Die nacht, als ze allemaal slapen, heeft Sara een rare droom. Ze staat op het schoolplein waar ze door al haar slachtoffers wordt omsingeld. Zij zien er echter een stuk volwassener uit. Pieter lacht: "Moet je dat kind eens zien. Ze doet het nog steeds in bed." "Moeten we je luier soms verschonen, kleintje," grinnikt de oudere versie van Sofie, die blijkbaar de kant van Pieter heeft gekozen. Sara snapt hier niets van; hoe kan nou zoiets gebeuren en waarom maken ze haar belachelijk!? Dan kijkt ze ineens opzij en ziet ze zichzelf in een spiegel; met een compleet doorweekte luier om de billen, een slabbetje om de nek, een speen in de mond, een rammelaar in de hand, een teddybeer in de arm en een baby-hoedje op haar hoofd. Ze schrikt zich te pletter, zakt van verslagenheid door de knieën, begraaft haar gezicht in haar beide handen en begint heel hard te huilen, waar iedereen nog meer om lacht. Plotseling klinkt er een boze stem, die blijkbaar in het Frans tegen de menigte schreeuwt.

"ARRÊTE ÇA!" (betekenis: STOP DAARMEE!)

Sara kijkt op en ziet ineens iemand, die ze maar al te goed kent van gezicht; Cyril Archambault, een van oorsprong Franstalige Nederlander.

"À CE MOMENT, CHACUN D'ENTRE VOUS SE COMPORTE EXACTEMENT COMME ILS SE COMPORTE JAMAIS AVEC VOUS!"
(betekenis: OP DIT MOMENT GEDRAAGT IEDER VAN JULLIE ZICH NU PRECIES ZOALS ZIJ ZICH OOIT TEGENOVER JULLIE GEDROEG!)
"COMBATTRE LE FEU AVEC LE FEU OU COMBATTRE LE MAL AVEC LE MAL; VOUS NE DEVRIEZ PAS FAIRE CELA!"
(betekenis: VUUR MET VUUR BESTRIJDEN OF KWAAD MET KWAAD BESTRIJDEN; DAT HOREN JULLIE NIET TE DOEN!)
"AU LIEU, VOUS DEVEZ COMBATTRE LE FEU AVEC DE L'EAU OU LE MAL AVEC DU BIEN!"
(betekenis: IN PLAATS DAARVAN MOETEN JULLIE VUUR MET WATER BESTRIJDEN OF KWAAD MET GOED!)

De menigte begrijpt meteen dat ze te ver zijn gegaan en van schaamte lopen ze weg. Dan staat Sara ineens in een voor haar onbekende huiskamer. Cyril spreekt haar op een dringende maar vriendelijke toon aan: "Snap je nu dat je stoppen moet met jouw pesterige gedrag? Ik werd zelf ook gepest in mijn kinderjaren, toen mijn ouders nog leefden en ik nog bij hen in Frankrijk woonde. Die kinderen van toen waren eigenlijk gewoon onzeker over van alles en reageerden dat door middel van pesten op anderen af. In plaats daarvan moet je gewoon respectvol met kinderen omgaan. Dat is echt de beste oplossing." Sara zegt: "Weet je zeker dat dit helpt?" "Absoluut," glimlacht Cyril. "Als dat gedrag van je zich blijft herhalen, zal het een grote negatieve impact hebben op je toekomst. Ik kan natuurlijk niet voor je moeder spreken, maar ik ben ervan overtuigd dat ze erg veel van je houdt. Ze zou het echter, naar mijn idee, ontzettend moeilijk vinden om jou die liefde te tonen." "Wauw," zegt Sara geschrokken. "Zo had ik het niet bekeken. Wat moet ik dan nu doen?" "Ten eerste..." antwoordt Cyril, "...je bent nu met jouw vriendin op kamp. Maak er samen het beste van en laat zien dat je een goed voorbeeld voor iedereen kunt zijn. Geloof me als ik zeg dat dit altijd werkt."

Ineens wordt Sara wakker en kijkt ze om zich heen. De zon is al op, terwijl haar vriendin Sofie op haar bed zit en vriendelijk naar haar glimlacht. "Hey slaapkop," plaagt ze speels. "Wat kan jij goed pitten, zeg." Sara grinnikt en zegt: "Nou, wacht maar tot ik je dit vertel." Sofie vindt niet alleen dat de Cyril uit Sara's droom gelijk heeft, maar ook zegt ze: "Praat erover met de leraren. Ik weet zeker dat ze het daarmee eens zullen zijn. Trouwens, niet verkeerd bedoeld, maar je hebt het in je bed gedaan. Natuurlijk is dit niet mijn zaak, maar misschien kan je voorlopig beter luiers dragen 's nachts, gewoon voor de zekerheid. Zo blijven je spullen droog." "En het toilet dan," vraagt Sara. "Dat is nogal simpel," knipoogt haar vriendin. "Gewoon daarheen gaan, de luier afdoen en het op de WC doen. Daarna de luier weer bij jezelf omdoen en dan kom je weer in bed." Sara begrijpt dat Sofie om haar geeft en het beste met haar voorheeft, maar is eerst toch wel een beetje teleurgesteld. Uiteindelijk besluit ze eieren voor haar geld te kiezen en knikt: "Je hebt helemaal gelijk, Sofie. We bespreken het met de leraren en zien wel wat er gaat gebeuren."

Ze nemen een korte douche en drogen zichzelf af, waarna ze schone kleren etc. aandoen en naar de zaal gaan voor het ontbijt.
Super leuk bedacht ik zal er lleine stukjes een beetje van herschrijven

Bovenaan