Sara

boaboaz

Geen dag zonder luier voor mij!
Hallo allemaal.

Dit is mijn eerste verhaal en ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Veel leezplezier.


Hoofdstuk 1: Intoductie.

Sara is een jonge meid van 22 jaar en woont alleen in een flat in Hoorn.
Op het ogenblik doet ze een opleiding zorg en welzijn want ze kan altijd goed opschieten met andere mensen.
Sara heeft ook een huisdier haar puppie Rakker een dalmatiƫr.
Veder heeft ze lang blond haar. Is ze niet dik of slank.
Bezit van een gorte paar DD borsten en een ferme kont.
Ondanks dat ze meestal opgemaakt wordt als een hottie heeft ze geen vriendje en wil ze dat ook niet.


Het is zaterdag middag en juist als Sara een boek wilt lezen komt rakker aangelopen met een riem/
"He moet je nu uitgelaten worden? Kan het niet even wachten rakker?'
Rakker antwoord daarme met een klagelijk gejank."Ik neem van aan dus niet"zegt Sara.
Sara voelt ook dat ze nog naar de wc moet maar rakker staat ongeduldig te wachten.
"Ik ga straks wel naar de wc"denk ze na even nadenken.Ze doet de riem vast aan Rakker en ze gaan op pad.

De flat van Sara staat dichtbij bij een bos dus ze kunnen daar altijd een frisse neus halen.
Na zo'n 15 minuten gewandeld te hebben voelt Sara dat ze echt op knappen staat, en niet alleen een plasje.
"Kom Rakker we gaan terug"Roept ze, Rakker reageert meteen en komt met een ferme sprint aangerend.
Haastig loopt ze de terug want het is nog wel effe lopen.

Na een paar minuten houdt ze het niet meer en denk wat ze kan doen.
"ik kan moeilijk ergens bij een boom gaan poepen maar om het in mijn broek te doen?" Ze kiest voor het laatste.
Ze gaat even op haar hurken en ze hoeft niet eens te persen. Ze laat alles lopen in haar slipje.Ze voelt een steeds grotere bult komen bij haar billen."Houd het dan nooit op?"Vraagt ze zichzelf af. Als ze klaar is voelt ze even aan haar achterste, de bult is ongeveer zoo groot als een grote mandarijn."ik voel me net een klein meisje"zegt ze tegen haarzelf.
Rakker staat er gewoon bij te kijken en reageert helemaal niet. Snel staat ze op het loopt direct naar huis toe. Gelukkig voor haar komt ze niemand tegen bij de flat en kan met een gerust hart naar binnen.

Eenmaal binnen vraagt ze zich af wat ze gaat doen."ik vindt zo poepbroek eigenlijk wel lekker zitten"denk ze. Ze gaat naar haar spiegel in de badkamer en bekijkt haar zelf."Ik laat het nog maar even zitten" zegt ze terwijl ze glimlacht.


Mischien is dit een kort stukkie maar ik ben een beginner he? Tips zijn altijd welkom.

Boaboaz.
 

pas00135

groot liefhebber van luiers, lekker, geborgenheid,
Leuk verhaal, ben benieuwd hoe het verder met haar gaat
 

boaboaz

Geen dag zonder luier voor mij!
Hallo Allemaal.

Het is een hele tijd geleden dat ik met dit verhaal begon. helaas nadat ik dit verhaal had gestart kwaman min ouders erachter en moest ik direct mijn verhaal verwijderen.
Na lange tijd wachten heb ik mijn account weer kunnen activeeren wat heel fijn is.
Binnekort ga ik weer probeeren een stuk te schrijven.
Jullie horen snel van me.

Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
 
Bovenaan