Sarah en Tessa

wat vinden jullie van het verhaal?


  • Totaal stemmers
    86

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
Ik draaide me om en keek op de klok, ik zag tot mijn verbazing dat het al elf uur was. ‘’Die film is echt spannend, ik ben zelfs de tijd vergeten!’’ dacht ik.
Mijn vader moest nu wel elk moment thuis komen, normaal was hij nooit zo laat terug van zijn werk.
ik draaide me weer naar de tv om de film verder te kunnen kijken en op dat moment hoorde ik de deur opengaan en mijn vader binnen komen.
Ik hoorde hoe hij zijn sleutels en zijn jas ophing, Hierna liep hij de kamer in en begroette me. ‘’Hoi Sara, waarom ben je zo laat nog op?” vroeg hij me.
“Omdat ik niet kan slapen als jij niet thuis bent, en als 17 jarige mag ik toch best tot 11 uur opblijven.’’
Hij liep de huiskamer binnen en kwam naast me op de bank zitten. Nou ja, zitten, het was eerder neerstorten.
‘’ Waar is Tessa?’’ Vroeg hij niet veel later.
Tessa, ik noemde haar altijd Tess, is mijn kleine zusje.
Ze is 14 jaar oud en het liefste zusje dat je je kan voorstellen.
Bijna alles dat ik doe, doe ik samen met haar.
‘’Die ligt boven al te slapen, die had geen zin om een horrorfilm te kijken, ik heb tegen haar gezegd dat ik zou komen als jij thuis was.’’
Tess en ik sliepen samen in hetzelfde bed, sinds mijn moeder overleden was een jaar geleden, sinds dat gebeurd was wilde ze niet meer alleen in bed liggen omdat ze bang was.
‘’ Sarah, heb je ervoor gezorgd dat ze haar luier om heeft?”
Sinds onze moeder een jaar geleden overleden is heeft Tess last gekregen van bedplassen, hierom moest ze elke keer als het gebeurde twee weken een luier om snachts.
Als ze in die periode geen natte luiers had mocht ze weer slapen in ondergoed.
‘’Sarah, je neemt de rest van de film maar op, gisteravond was het ook al laat.’’
Hierna gaf hij mij een duwtje in de rug en ik stond op, besloot toen mijn vader te plagen door weer achterover in de bank te vallen.
Mijn vader stond op en plaatste een arm onder mijn knieën en een onder mijn schouders, hij tilde mij op en liep met mij naar de hal, de trap op en naar de slaapkamer van mij en Tess.
Voor de deur van de kamer zette hij me neer en gaf me een kus op mijn hoofd.
‘’Weltrusten lieverd’’ zei hij. Terwijl mijn vader de trap weer af liep deed ik zachtjes de deur van onze kamer open.
Ik keek naar Tess en zag hoe lief ze lag te slapen, haar blonde haar viel prachtig langs haar gezicht, haar kleine lieve neusje bewoog bij elke ademhaling, ze leek wel een engeltje.
Mijn tanden had ik al gepoetst dus ik hoefde niet meer naar de badkamer, ik wilde in bed gaan liggen toen ik me bedacht dat ik eerst Tess haar luier moest controleren en desnoods verschonen.
Zelfs mocht ze niet aan haar luiers komen, zou ze dit wel doen kreeg ze er een week extra bij.
Ik liep naar de zijkant van het bed en sloeg voorzichtig de dekens een stukje opzij, mijn vingers gleden langzaam over de luier en zoals gewoonlijk kreeg ik er een warm gevoel van, ik kon alleen nooit wijs worden waarom.
De luier was nog droog en zou de nacht wel halen, nog een keer liet ik mijn vingers over de luier glijden en liep toen naar de andere kant van het bed.
Mijn broek ging als eerst uit en daarna mijn sokken, toen ik mijn shirt uit had gedaan begon ik met het losknopen van mijn bh en niet veel later volgde mijn onderbroek.
Zo naakt als ik was liep ik naar onze inloopkast, deed mijn ondergoed la open en graaide erin, toen pas kwam ik erachter dat ik de verkeerde la had open gemaakt, dit was Tess haar luier la.
Toch bleef ik zoeken en pakte een drynite, ik had altijd al willen weten hoe het voelde om er een aan te hebben.
Ik keek nog even rond en luisterde of Tess nog sliep, toen ik zeker wist dat dit zo was trok ik voorzichtig de drynite aan.
In het begin twijfelde ik of hij zou passen, maar na een aantal keer proberen kreeg ik hem toch goed aan.
Ik werd gelijk helemaal warm van binnen, nu wist ik waar dat gevoel vandaan kwam, ook vroeg ik me af hoe het was om hierin te slapen.
Net toen ik met mijn handen over de voorkant van de luier ging hoorde ik Tess bewegen, het klonk alsof ze wakker was, snel maar zachtjes deed ik de drynite uit en pakte een van mijn onderbroeken uit mijn la.
Ik vouwde de drynite zo goed als mogelijk op en legde deze terug in de la, waarna ik allebei de lades tegelijk sloot.
Met een bonkend hart liep ik naar het bed en ging liggen, trok de dekens op en draaide me zodat ik op mijn zij lag.
Net voordat ik in slaap kon vallen voelde ik een arm over mij heen slaan. ‘’ Slaap je al Saar, ik werd wakker toen je in de kast stond.”
Klonk een klein slaperig stemmetje vlak naast me. “Nee ik slaap nog niet, wat is er Tess?”
“Nou, ik wilde vragen of je zin had om samen met mij morgen naar het beekje te gaan en daar lekker te chillen, misschien wil pap voor ons ontbijt halen en kunnen we dat daar opeten.’’
Het beekje is een plek ongeveer honderd meter lager dan ons huis.
Na het overlijden van mam kon pap niet meer in het oude huis in Nederland wonen.
Hij heeft Oostenrijk altijd al een mooi land gevonden en daarom zijn we hierheen verhuisd.
Ik vond het in het begin vreselijk om mijn vrienden achter te laten en te verhuizen, maar een aantal dagen na haar dood begon ik haar te zien, nou ja, ik kreeg herinneringen aan dat vreselijke moment.
Toen we hier nog niet heel lang woonde gingen Tess en ik een keer rond het huis lopen, we kwamen toen een plekje tegen waar de natuur ongestoord zijn werk heeft kunnen doen.
Niets hier was door mensen aangeraakt, het is moeilijk te bereiken, je moet van een stenen wand afdalen om er te komen, maar het is zo mooi dat het alle nodige moeite waard is.
Al die tijd dat wij daar zaten is er nooit iemand anders geweest, het is ons geheime plekje.
‘’Ja tuurlijk kan dat, en als pap geen ontbijt wil halen maken we het zelf en nemen we het gewoon mee die kant op, hoe klinkt dat?” zeg ik, met een glimlach op mijn gezicht.
“Leuk! Laten we dat doen!”
“En nu slapen jij, welterusten Babygirl,’’ zei ik, dit was de bijnaam die ik haar gegeven had sinds ze weer luiers droeg, eerst was het om te plagen maar toen is de naam blijven hangen.
Ze draaide zich een beetje en legde een arm over me heen.
Ik draaide me om en probeerde in slaap te vallen, niet veel later hoorde ik aan haar ademhaling dat Tess sliep, ik werd slaperig van haar ritme en viel niet veel later zelf in slaap.
 

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
Dankje. Groot deel al geschreven alleen nog even aanpassen. De rest volgt snel als er genoeg vraag voor is.
 

Truckertje

Little en papa / Caregiver
lijkt me een leuk verhaal worden. laat maar komen :) Niet al te lange stukken, dat leest fijner en duurt het langer eer het verhaal af is :)
 

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
Deel 2: De eerste verschoning.

Langzaam doe ik mijn ogen open, buiten hoor ik de vogels al fluiten en de zon schijnt.
‘’Saar, zou je mij zo even willen verschonen, ik heb vannacht weer een nachtmerrie gehad, en ik ben weer nat.
’’ Zegt Tess meteen onschuldig stemmetje''.
‘’ja tuurlijk, ga maar vast klaarliggen dan pak ik vast een drynite’’.
Als Tess luierstraf had moest ze op vrije dagen thuis een drynite aan, hierdoor hoopte pap dat ze het bedplassen sneller af zou leren.
Ik sla de dekens van me af en loop naar de kast toe, ik doe dezelfde la open als gister, alleen nu met een ander doel.
Ik pak de drynite die ik gister aan had en loop terug naar Tess.
Ze heeft al een handdoek op het matras gelegd en is er zelf al boven op gaan liggen.
Eenmaal bij het bed gooi ik de drynite naast Tess neer en loop naar haar nachtkastje, hieruit pak ik een pak babydoekjes en een bus talkpoeder.
Zelf had ik nog nooit Tess haar luier verschoont, maar ik heb het pap vaak genoeg zien doen dus zo moeilijk kon het niet zijn.
Voordat ik de plak strips los haal besluit ik Tess te plagen, ik laat mijn hand op de voorkant van haar luier rusten en begin een beetje te knijpen.
Ze walgt een beetje maar stribbelt niet tegen, na twee keer knijpen laat ik los en maak de eerste plakstrip los.
Na alle strips losgemaakt te hebben pak ik de voorkant van de luier en vouw deze open.
‘’doe die babybillen eens omhoog Babygirl’’, zeg ik waarnaar ik de luier onder haar kont vandaan trek en opvouw.
Ik pak een paar babydoekjes uit het pak en begin rustig met het schoonmaken van haar schaamstreek, ook hier krijg ik weer dat warme gevoel van, maar ik wil niet dat Tess dit merkt.
Nadat ik klaar ben met de doekjes pak ik de drynite en doe deze open.
‘’Babygirl, kun je je voeten erdoorheen doen?’’ vraag ik, niet veel later trek ik de drynite bijna aan, net voordat ik hem over haar heup heen doe sprenkel ik nog wat talkpoeder op haar schaamstreek.
Ik trek de luier nog een stukje verder en Tess is klaar om te gaan. ‘’Dankjewel Saar, ik vind het fijner als jij me verschoont’’ zegt ze, waardoor ze me laat blozen.
‘’Kom Babygirl, opstaan we hadden een ontbijtje gepland voor ons samen’’ zeg ik terwijl ik begin met aankleden.
 

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
hoi iedereen,

ik wil alle lezers graag laten weten dat ik open sta voor inspiratie, dus mocht je een leuk idee hebben voor het verhaal, schrijf het onderin de reactie's en misschien vind je jou idee later terug in het verhaal.

mvg,
Drynitedude
 

Martinus

Toplid
misschien dat haar zusje op kamp gaat, haar klagenoten erachter komen en haar pesten bv en dat haar zusje dan oom luiers gaat dragen om haar zus te steuben en dan bekend dat ze het leuk vind etc etc
 

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
Eenmaal aangekleed loop ik naar beneden, pap is al naar werk, maar op het aanrecht staan twee papieren zakjes.
Pap heeft dus ontbijt voor ons gehaald bij de bakker.
Niet veel later komt Tess ook beneden en pakt haar rugzak.
‘’Hier kunnen we de ontbijtjes in doen en dan naar het beekje gaan’’ zegt ze terwijl ze de zakjes in haar rugzak doet. ‘’Ik pak nog even een fles water’’ zeg ik waarnaar ik naar de keuken loop voor een fles water.
De fles water beland naast de zakjes in de tas en we lopen richting de voordeur.
Ik sla Tess plagend op haar geluierde kont, daarna doe ik de voordeur achter ons dicht en sla mijn hand over haar schouder, zo huppelen we samen naar het beekje.

‘’Ga jij eerst, of zal ik eerst gaan’’ zeg ik eenmaal aangekomen bij het muurtje dat naar het beekje leidt.
Nog voordat ik een antwoord krijg springt Tess naar beneden en kijkt me vragend aan waarom ik nog niet beneden ben.
Ik ga eerst rustig zitten met mijn benen over het muurtje, om me daarna rustig naar beneden te laten zakken.
Eenmaal beneden lopen we samen nog een klein stukje, om bij een bankje uit te komen.
Ik ga zitten en vraag de rugzak aan Tess, ze zit naast me en heeft de rugzak al open.
‘’Oh, deze is voor jou, een kaasbroodje zoals altijd’’ zegt ze gniffelend.
Tess nam altijd iets anders, ik wilde altijd een kaasbroodje, nu had ze een chocolade broodje.
Zoals altijd viel er een tijdelijke stilte, allebei waren we aan het genieten van onze broodjes en zeiden daarbij geen woord.
‘’Ik ga even een dam bouwen, wil je helpen’’ vraagt Tess met een lach op haar gezicht’’.
‘’Nee, ik blijf hier even genieten van de zon’’ zeg ik, mezelf bedenkend dat ik mijn zonnebril ben vergeten.
Terwijl Tess een dam aan het bouwen is sluit ik mijn ogen even.

‘’Sarah, kom we gaan terug ik moet naar de wc’’ hoor ik Tess ergens ver weg zeggen.
Nog geen seconden later wordt ik door elkaar geschud door Tess, ik was blijkbaar in slaap gevallen.
‘’Huh, je hebt toch een drynite aan, als je moet plassen verschoon ik je thuis wel’’ zeg ik, hopend dat ik nog even kan blijven liggen.
‘’Maar Sarah, ik moet niet plassen’’. Zegt ze, terwijl ze lichtjes heen en weer beweegt.
‘’Oh, nou kom dan gaan we terug, ik heb geen zin in een hele vieze broek, en jij denk ik ook niet’’ zeg ik.
Samen lopen we terug richting het muurtje, Tess gaat als eerste met haar buik naar de muur staan.
Ik weef mijn vingers in elkaar en geef Tess een zetje.
‘’Saar kun je opschieten, ik moet echt heel nodig’’ zegt Tess met een opdringerige stem.
Nu ga ik zelf naar de muur en begin met klimmen, ik weet welke stenen ik moet gebruiken en welke niet.
Eenmaal boven lopen we samen over het pad terug.
Vlak bij het einde ga ik even voor Tess lopen en houd de tak die over het pad heen hangt opzij.
Net op het moment dat ik achterom kijk zie ik dat Tess struikelt over een tak, ze verliest haar evenwicht en valt met haar buik op de grond.
Snel maar voorzichtig, anders zwiert de tak terug, loop ik naar Tess.
Sinds de val heeft ze niet meer bewogen, ze ligt daar stil, maar met een aangespannen lichaam.
Ik laat de tak, die nu in originele positie hangt, los en hurk voor Tess neer.
Ze heeft tranen in haar ogen en begint nu langzaam te snikken.
‘’Wat is er Babygirl, heb je ergens pijn’’ vraag ik, hopend dat het niet zo is.
‘’N-n-nee, toen ik v-viel kon ik h-h-het niet meer ophouden, i-ik heb in mijn d-drynite gepoept’’.
 

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
Het duurt niet lang of ik kan inderdaad ruiken dat ze heeft gepoept.
‘’Kom Tess, dan gaan we snel naar huis en dan zal ik je verschonen’’ zeg ik terwijl ik een hand
uitsteek om haar te helpen.
Tess staat op en begint te lopen, nog steeds snikkend van de warme lading achter in haar drynite, niet veel later waggelt ze om dezelfde reden.
Tess loopt de hele tijd een stukje voor me, ik kan mijn ogen niet van haar kont afhouden, die mooie bobbel die er zit. ‘’Je moest wel echt nodig of niet, gezien de omvang van de bobbel in je broek’’ begin ik te plagen.
We slaan de oprit op en lopen naar de voordeur, die ik open doe en Tess sprint gelijk naar de badkamer.
Rustig doe ik de deur dicht en loop op mijn gemak achter Tess de badkamer in, daar zie ik dat ze al bijna een kant van haar drynite kapot heeft gescheurd.
‘’Tessa van de Berg, waar denken wij mee bezig te zijn!’’ roep ik boos.
Ze ziet me staan en laat gelijk de drynite los. ‘’Je weet dat je zelf niet aan je luier mag komen, ik zal je moeten staffen.’’ Zeg ik terwijl ik langzaam haar kant op loop.
Ik steek een vinger aan de voorkant van de drynite en voel dat hij niet nat is, ze heeft dus alleen gepoept.
‘’Tess ik zal je niet te erg straffen, maar ik vind het zonde een luier weg te gooien, dus mag je voor mij in je luier plassen’’. Zeg ik, hopend dat ze het ook echt doet.
Tess gaat even staan en begint te blozen, maar nog geen twee seconde later hoor ik een stroom plas de luier binnen schieten.
Tess haar luier is niet het enige dat warm wordt, ook ik voel weer dat bekende gevoel.
‘’Als je klaar bent mag je je omdraaien en dan zal ik je verschonen’’ zeg ik glimlachend.
Tess is klaar en draait zich om, ik zet haar op handen en knieen en zeg haar zo te blijven zitten tot ik terug ben met een luier.
Snel ga ik een luier halen, maar krijg dan een leuk plan.
Wat nou als ik voordat ze verschoond wordt de poep nog eens goed verspreidt.
Eenmaal terug in de badkamer leg ik de luier neer en Tess gaat op haar rug liggen.
Langzaam ga ik met mijn hand over de luier, van voor naar achter.
Eenmaal bij de bobbel aangekomen druk ik hard op de luier en beweeg mijn hand naar voren.
Tess walgt en spartelt, maar ik sla nog een aantal keer op haar kont.
Daarna maak ik er snel werk van en verschoon de vieze luier, trek haar een nieuwe drynite aan en geef een tikje op haar geluierde kont om aan te geven dat ik klaar ben.
Wonderbaarlijk genoeg loopt ze de badkamer uit zonder boos te worden, wat ik wel verwacht had na die plagerijen.
Maar ze heeft andere dingen aan haar hoofd, ze gaat morgen op kamp, en haar luierstraf is nog niet afgelopen.
 

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
hoi iedereen

ik zit eraan te denken de volgende paar hoofdstukken te gaan schrijven vanuit Tess's perspectief. (ik begin dan bij de ochtend met het ontbijt en het beekje, dan krijg je ook te horen wat Tess van al deze plagerijen vindt) daarna zal ik als Tess blijven schrijven terwijl ze op kamp is.

Mvg,
Drynitedude
 

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
Langzaam doe ik mijn ogen open, pap is net thuis gekomen en ik hoor hem beneden met Saar praten.
Ik voelde dat mijn luier nog droog was, tot mijn verbazing.
Nu hoorde ik iemand de trap op komen, ik sloot mijn ogen weer en wachtte tot Saar de kamer binnen zou komen lopen.
De deur van de kamer ging zachtjes open en Saar kwam binnen lopen, gelijk liep ze naar mij toe.
Ik voelde hoe ze de dekens een stukje opzij schoof en haar vingers over de voorkant van mijn luier liet glijden, een heerlijk gevoel geeft dit.
Saar denkt dat ik luierstraf krijg maar ik weet wel beter, en pap ook.
Ik heb hem uitgelegd dat ik het fijn vind om luiers te dragen en dit het liefst zoveel mogelijk wil doen.
Saar loopt naar de kast toe, ik hoor hoe ze een la opentrekt, en niet veel later nog een, terwijl er geen dicht is gegaan. Niet veel later hoor ik het onmiskenbare geluid van een van mijn drynites.
''Saar houdt ook van luiers''?
Ik draaide me om en keek door gespleten ogen naar de kast, ik hoorde hoe Saar schrok en de drynite snel weer uit deed en terug legde.
Ze deed een normale onderbroek aan en kwam naast me in bed liggen.
Voordat ik ging slapen vroeg ik haar of we morgen naar het beekje konden, ze vond het geen probleem en niet veel later viel ik in slaap.

De volgende ochtend wordt ik wakker door de vogeltjes die fluiten.
Sarah is nog niet wakker, dat hoor ik aan haar langzame ademhaling.
Ik moet nodig naar de wc en merk dat mijn drynite s ’nachts droog is gebleven, dus kan er wel een plas bij.
Even ontspan ik mijn lichaam en voel hoe de eerste paar druppels de luier raken.
Het duurt niet lang of er komt een stroom aan plas de luier in lopen, even denk ik dat hij zal gaan lekken maar dan stopt de stroom en lig ik te genieten van een warme luier.
Ik voel met mijn handen aan de voorkant van de luier, heerlijk als deze net nat is gemaakt, ik wrijf een aantal keer over de voorkant als ik Sarah naast me voel bewegen, ze wordt wakker.
 

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
sorry dat het even duurde voor er een vervolg kwam.
is de laatste paar dagen druk geweest(school begint weer en een nieuwe stage).
ik probeer iedere drie dagen een nieuw hoofdstuk te plaatsen en mocht ik dat niet halen sowieso iedere week.

ook hoor ik nog steeds graag wat jullie ervan vinden en suggestie's voor verhaal hoor ik ook graag
 

dl98

Nieuw lid
Erg leuk verhaal. Maakt het ook erg interesant dat er nu een nieuwe perspectief is
ga zo door
 
Similar threads





Bovenaan