Sarah en Tessa

wat vinden jullie van het verhaal?


  • Totaal stemmers
    86

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
Goedemorgen babygirls, zegt pap als hij de kamer binnen komt lopen, hebben jullie lekker geslapen.
Ik wordt langzaam wakker en wil me uitrekken, alleen om te merken dat ik nog steeds vastzit aan mijn wieg.
Pap staat ondertussen naast mijn bed en voelt met zijn hand even aan mijn luier.
‘’zo jullie hebben flink jullie best gedaan, maar vandaag gaan jullie pas echt iets ergs meemaken.
Zegt pap terwijl hij me losmaakt uit de wieg en meeneemt naar de commode, maar voordat hij me op de commode legt gaat hij op een stoel zitten terwijl ik nog voor hem sta.
‘’nou kom op Tessa, waar wacht je op kom maar op schoot zitten.’’ Gedwongen door de situatie ga ik met mijn ondertussen natte, koude en klamme poepluier bij pap op schoot zitten.
Gelijk begint hij met zijn knieën te stuiteren en voor ik het weet voel ik hoe de koude en klamme poep opnieuw wordt verspreidt in mijn luier.
Niet veel later verschoont hij zorgvuldig mijn luier en legt me volledig bloot terug in mijn wieg.
Hij loopt door naar Sophia en zij ondergaat hetzelfde.
Als ook Sophia weer in haar wieg ligt legt pap ons uit wat er vandaag gaat gebeuren.
‘’jullie krijgen straks van mij een spuitje in je plassertje en in je poepertje, deze zullen ervoor zorgen dat jullie tot het eind van de kamp week incontinent zullen zijn.
Dit houdt in dat jullie niet meer in staat zijn je poep en plas op te houden en je luier dus als een echte baby zal vullen.
Daarnaast krijgen jullie, wegens het bevredigende evenement van gister, babykleding aan en zullen jullie alleen maar babyvoedsel krijgen.
Ook zullen jullie klasgenoten weten dat jullie baby’s zijn en mogen ze jullie ook zo behandelen.
Voor jullie zijn er ook een aantal regels dame’s.
1:jullie mogen alleen maar praten en kruipen alsof je een baby bent.
2:het verschonen van je luier zal gebeuren als wij merken dat ze vies zijn, nooit zul je vragen om een schone luier.
3:je zult 24 uur per dag luiers dragen en de wc is off limits.
4: alleen de begeleiders mogen jullie luiers verschonen.
5: jullie bedtijd ligt rond baby bedtijd, dus rond 5 uur slapen jullie allebei in jullie wieg.
Hierna loopt pap naar de commode en doet de la open, hij pakt er een klein zwart tas je uit en loopt weer terug naar de wieg.
Sophia, zullen we bij jou beginnen kleine meid.
Zegt pap terwijl hij het tasje openmaakt en er twee spuiten uit haalt.
‘’Sophia, ik wil dat je helemaal stil blijft liggen anders zul de hele week geen verschoning meer krijgen en dus dagen in dezelfde luier lopen.’’
Het lijkt Sophia blijkbaar niet zo fijn want ze stribbelt niet tegen, en zo zet pap de spuit in haar vagina en eentje in haar anus.
Daarna pakt hij gelijk een dikke nachtluier uit de tas en doet deze bij Sophia om.
‘’zo schat nu ben je een echte baby, je zult poepen en plassen zonder dat je het door hebt.’’
Daarna komt pap mijn kant op lopen en onderga ik hetzelfde, ik voel hoe de naald in mijn vagina gezet wordt en ook hoe de naald in mijn anus gezet wordt, hierna voel ik niks meer van de naalden en doet pap ook bij mij een dikke nachtluier om. Daarna loopt pap de kamer even uit om 5 minuten later terug te komen met twee bananen en een flesje water.
‘’dit is het laatste grote mensen eten dat mijn baby’s krijgen, dus geniet er maar van.’’
Sophia en ik drinken allebei snel het water op en daarna genieten we van de banaan, maar terwijl ik aan het eten ben voel ik pap zijn hand langs mijn billen gaan en voel ik iets in mijn anus, zal wel weer een zetpil zijn denk ik.
Sophia krijgt er ook een en daarna tilt pap ons uit onze wieg.
‘’nou kleine meisjes dat jullie zijn, kruip maar naar buiten toe, daar zijn alle andere kinderen aan het spelen.’’
Terwijl wij langzaam naar buiten kruipen doet pap ons snel een babyachtig shirt aan.
Eenmaal buiten komen alle klasgenoten gelijk op ons afrennen en voelen gelijk aan onze luiers.
Alle jongens beginnen te lachen, maar twee van de meisjes komen naar ons toe, zullen wij jullie moeder spelen deze week? Alsof het zo bedoeld was, laat ik op het moment dat ze vraagt of ze mijn moeder mag spelen een harde scheet.
En zonder iets door te hebben begin ik mijn luier volledig onder te poepen en plassen, dit heb ik pas door nadat het gebeurt is.
’’ Meester Hans!! Tessa heeft haar luier vies gemaakt.’’
Schreeuwt ze zo hard als ze kan.
Alle jongen komen nu mijn kant op en een voor een leggen ze hun hand op mijn luier, sommige slaan er hard tegen andere wrijven alleen.
Als meester Hans er is stuurt hij mij samen met Sanne(het meisje dat mijn moeder wilde spelen) naar binnen.
Ik geef je nu toestemming Tessa te verschonen, kom wel gelijk terug als je klaar bent.
Samen met Sanne ga ik weer naar binnen en eenmaal binnen sta ik op en wil verder lopen.
Maar ik wordt abrupt tegen mijn kont geslagen en voorover geduwt.
’’Baby’s kunnen nog niet lopen en jij poept en plast nog in je luier als een baby, dus jij mag niet lopen.''
Zo gaan we naar de tweede en wordt ik op de commode gelegd.
‘’voordat ik je verschoon wil ik dat je een keer super hard perst, dan weet ik zeker dat mijn kleine Baby klaar is met poepen en plassen.''
Ik druk zo hard als ik kan en merk doordat ik de poep wateriger voel worden dat ik plas, en ik kan aan het enorme uitzetten van mijn luier zien dat ik ook nog lang niet klaar was met poepen.
Sanne legt haar hand op mijn luier en begint ook rustig te wrijven, daarna een paar speelse tikken om weer terug te gaan naar wrijven.
Dit doet ze tot ik schuddend klaar kom in mijn opnieuw overvolle luier.
‘’ik weet wel wat mijn kleine baby lekker vind, en dat zal ik blijven doen als ik je mama mag spelen’’
terwijl ze mijn luier verschoond weet ik zeker dat Sanne mijn mama mag spelen, en zodra ik een nieuwe luier onder mijn kont heb zeg ik dat ook.
Ze krijgt een glimlach op haar gezicht; ‘’wij gaan nog veel plezier hebben op kamp, kleine poepbaby dat je bent’’ en met die zin maakt de de laatste plakrand vast.
 

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
Ik wordt de volgende ochtend wakker, en kijk rustig om me heen.
Het duurt niet lang of ik realiseer me mijn situatie, een overvolle luier, en er eentje omheen die nog genoeg kan hebben zo te zien.
Ik kijk een beetje rond in de kamer en kom er al snel achter dat ik weer naar de wc moet, en alsof het al normaal is geworden, laat ik mijn plas lopen en geniet van de heerlijke warmte.
“goedemorgen babygirl, hebben we lekker geslapen, stinken doe je in ieder geval wel” zegt Beth als ze de kamer in komt lopen.
Ze legt haar hand op mijn luier en wrijft alle poep en plas nog een lekker rond in mijn luier, daarna laat ze me naar de commode kruipen.
Door de beweging van het kruipen voel ik pas hoe vol mijn luier zit, alle zacht geworden poep komt langzaam naar voren glijden.
Eenmaal op de commode krijg ik een snelle en behendige verschoning en het duurt niet lang of ik lig met mijn blote, en schone, kont klaar op een nieuwe luier.
Voordat Beth de luier dichtdoet zie ik haar een tas pakken.
Ze haalt er een pakje zetpillen uit, een opblaasbare but plug en een stuk of vier bananen.
“Sarah, je gaat vandaag pas echt wat beleven.”
Zegt ze, met een grote grijns op haar gezicht.
Ze opent het pakje zetpillen en haalt alle 8 stuks uit de verpakking, daarna pelt ze de bananen en breekt ze in twee.
Op het puntje, van de ondertussen 8 stukjes banaan, doet ze een zetpil en legt ze naast zich neer.
“nou babygirl, doe je kont maar eens open” zegt ze, terwijl ze de eerste halve banaan met zetpil naar binnen drukt.
Bij de 4e begin ik te kreunen van ongemak, en als ze de laatste erin duwt schreeuw ik van de pijn, het is net alsof je weken niet kan poepen en dan ineens alle druk voelt.
Ze eindigt met de but plug en zo vouwt ze de luier dicht, en ook hierin komt een snee en een tweede luier erover.
“Kom babygirl. Voordat we kunnen ontbijten, zullen we eerst even naar de supermarkt moeten, en dat ga ik niet alleen doen natuurlijk."
Ik moet op de commode blijven liggen en al snel wordt ik in een roze t-shirt gehesen en krijg ik een roze rokje eronder aan.
“zo, dit zegt wel genoeg baby, vooral met die luier zo in het zicht” en als ik later sta, zie ik dat de luier inderdaad niet te verbergen valt. Dit wordt nog een lange ochtend.

Eenmaal in de supermarkt staat Beth te kijken wat we nodig hebben, en pakt allerlei artikelen van de schappen.
Ik kan alleen maar denken aan mijn luier, ik voel de bananen al smelten en begin krampen te krijgen, het zou dus niet lang meer duren of ik zou dubbelslaan van de pijn.
Normaal had ik allang een vieze luier gehad, maar de but plug voorkomt dat, en ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn. Als Beth besloten heeft dat ze alles heeft wat ze nodig denkt te hebben lopen we rustig richting de kassa.
Daar aangekomen krijg ik gelijk een rood hoofd, er is maar een kassa en daar zit Jake.
De jongen waar ik al jaren een oogje op heb, en hier kom ik aan, in mijn roze kleding met duidelijk zichtbare luier.
Ik smeek Beth nog om mij niet mee te nemen, en snel door te laten lopen, maar Beth geeft met een tik op mijn luier en loopt stug door.
Eenmaal bij de kassa lijkt het erop dat Jake niks doorheeft en gaat alles zijn gangetje, tot ik ineens de but plug leeg voel lopen.
Hij houdt hierdoor niks meer tegen en zonder waarschuwing krijg ik een enorme kramp, ik zak een beetje in en mijn knieën buigen, tot ik in de welbekende poepstand sta.
En nog geen twee seconde later explodeert mijn kont.
De bananen zijn net niet zacht geworden en komen er als waterige blokjes uit, de rest is allemaal warme plakkerige poep. En het blijft maar komen, het verspreidt zich naar de voorkant en stopt.
Zonder waarschuwing is het ineens gestopt, maar dan laat ik spontaan, zonder iets te kunnen doen mijn plas gaan, de stroom is duidelijk te horen en alle plakkerige poep komt langzaam los.
En als ik eindelijk denk klaar te zijn krijg ik nog een kramp laag over met heen en komen er drie nog harde bananen uit, doordat ze zo groot en hard zijn duurt het even voordat ze eruit zijn en blijven ze als hout drijven op de rest van de warme plakkerige smurrie.
Beth heeft ondertussen gewoon af staan rekenen en loopt samen met mij de winkel uit.
Ik hoop maar dat Jake niks heeft gezien.
“zomaar midden in de winkel je broek vol staan schijten, dat is niet de bedoeling” zegt Beth streng.
Eenmaal bij de auto doet Beth de achterdeur open en gaat zitten, ze zegt mij over haar knie te komen liggen. als ik uiteindelijk in positie lig, begint ze te voelen en vind al snel de hele bananen.
En omdat die alles zo mooi verspreiden begint ze daar met de billenkoek, na 10 slagen lig ik alweer te janken en ze eindigt met het welbekende wrijven, zo zet ze me in het kinderzitje.
Met een extreem vieze en volle luier, wat ik niet erg vindt.
Want ik heb het sinds Beth mama speelt allang geaccepteerd.
Luiers zijn mijn ding, hoe viezer hoe beter.
 

inconplas

Nieuw lid
zo wat mooi dit verhaal en zal het ook wel eens mee willen maken en voelen hoe dat is banaan en zetpil en twee luiers over elkaar heen en dan heerlijk je luier vol poepen en lekker mee lopen tot jij zegt dat ik je nu verschoon dus dat kan uren duren
 

diapeetje

wanne change me?
oh my god, drynitedude, waar haal je het. wat is dit een super verhaal zeg. zeker door die dubbele verhaallijn. mega leuk !!!

doe zo verder zou ik zeggen!!!

kindslaapt wet attends L10 loveu
grtz

diapeetje
 

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
Nadat Sanne mijn luier verschoond had wilde we naar buiten gaan, maar net voordat we de mogelijkheid kregen kwamen Sophia en Daisy binnenlopen.
Ik kon aan de geur al merken dat Sophia haar luier ook redelijk vol had zitten, en zonder pardon begon Daisy met het schoonmaken van Sophia’s stinkende luier.
Toen ook Sophia weer een lekker schone luier aan had mochten we naar buiten kruipen.
Eenmaal buiten kwam pap ons halen, hij zij dat hij een speciale plek voor ons had. We kropen achter pap aan richting het speelveld, hier waren alle andere kinderen aan het voetballen, verstoppertje aan het spelen en andere spelletjes.
Maar toen zagen we het, en onze hoop om lekker een balletje te trappen verdween als sneeuw voor de zon, pap ging ons in een babybox neerzetten.
Een voor een tilde pap mij en Sophia de box in, en deed hem daarna op slot.
Er zaten nu over tralies, en we konden op geen enkele manier uit de box ontsnappen.
‘’zo hier kunnen jullie rustig blijven spelen zonder dat de baby’s iets overkomt’’ zij pap, hij wilde weglopen maar bedacht zich.
‘’en, ohja, ik heb de sleutel ook aan Daisy en Sanne gegeven, zo kunnen zij jullie verschonen als dat nodig blijkt te zijn’’.
Dit zegende draaide pap zich om en liep richting de leraren.
Sophia en ik besloten dat we allebei best weinig zin hadden om met blokken te spelen, dus gingen we allebei maar een dutje proberen te doen.

Ik werd wakker van een aantal schreeuwende mensen om ons heen, ‘’poepbaby’’ riepen ze en wezen allemaal naar Sophia.
Ik keek naar haar luier en zag dat ze inderdaad gepoept had in haar slaap, en ook geplast want de poep was duidelijk te zien.
Ik wilde tegen ze in gaan maar toen ik op wilde staan voelde ik lichtjes hoe een scheet mijn kont verliet.
Nu hoefde ik niet eens meer te gokken, want ik wist dat binnen een minuut mijn luier ook vies zou zijn.
Ik ging maar op mijn rug liggen en trok mijn knieën omhoog, alsof je de benen van een baby vasthoud tijdens het verschonen.
Voordat ik druk zette zag ik Sophia wakker worden en mij raar aankijken, maar toen ik druk zette, en ze mijn luier enorm zag groeien, wist ze genoeg.
Nu hadden we allebei weer een lekker vol gepoepte luier, het plassen volgde niet veel laten.
Terwijl alle kinderen ons nog steeds uitmaakte voor poepbaby kwamen Sanne en Daisy onze kant op gelopen.
Ze hadden allebei een verschoon tas bij en zouden ons binnen verschonen.
Althans dat dachten we, de box werd open gemaakt en uit de tassen kwamen twee verschoon kleedjes.
Deze werden voor de box neergelegd en wij moesten erop gaan liggen.
Ik bij Sanne en Sophia bij Daisy, allebei begonnen ze met het wrijven over de luier.
‘’wil er iemand de baby nog een paar klappen billenkoek verkopen, zolang de luier vies is voelen ze dat niet’’ riep Daisy uit het niets.
En voordat ik het wist had ik van bijna alle kinderen in mijn klas een klap op mijn vol gepoepte luier gekregen.
Alle kinderen(vooral de jongens) stonden met grote ogen te kijken toen de luier werd losgemaakt en onze schaamstreek in zicht kwam.
Na het behendige schoonmaken van Daisy en Sanne werd ons een nieuwe luier onder de kont geschoven, maar voordat hij dicht werd gemaakt gaven ze ons allebei een zetpil, en de plak strips kwamen op hun plek.
Zo werden we weer in de box geplaatst en het slot ging er weer op, iedereen ging verder waar hij mee bezig was, en Sophia en ik?
Wij bleven nog een halfuur schoon in de box om daarna weer te kijken hoe de ander haar luier vol poept, om samen lekker te genieten van een vieze luier.
‘’Sophia? Mag ik een keer over jou luier wrijven?’’ vroeg ik een beetje verlegen.
‘’ja natuurlijk’’ zei ze.
En ze ging op haar rug liggen met opgetrokken knieën, deed ze uit elkaar en zo kon ik perfect bij haar luier.
Ik begon met wrijven, eerst onderin, bij de poep.
En uiteindelijk kwam ik door poep mee te schuiven bij haar vagina, en na een minuut of twee, kwam Sophia kreunend klaar in haar luier.
Zonder een woord te wisselen ging ik in dezelfde positie liggen en voelde de hand van Sophia op mijn kont drukken, en ze begon de poep rond te wrijven, om hem uiteindelijk ook naar mijn vagina te verspreiden.
Daar begon ze hevig te wrijven en nog geen halve minuut later schreeuwde ik het uit van genot, wat was de toch heerlijk. een lekker vieze poepluier onder je kont.
 

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
Beth rijdt de auto de oprit van het huis op, en zet de motor uit.
‘’nou schat, hoe is het om in zo’n overvolle luier te zitten’’. Vraagt ze onschuldig.
Ik reageer niet op de vraag en ga rustig door met niks doen.
‘’nou als je het dan toch niet zo erg vind kun je er nog wel even in blijven zitten’’ zegt ze, ondertussen stapt ze uit de auto en komt naar mijn portier gelopen.
Ze opent het portier en maakt mijn gordel los,’’ kom dame, je mag even zelf een stukje lopen’’.
Ik stap de auto uit en begin richting het huis te waggelen, veel meer kan ik niet met deze overvolle luier tussen mijn benen.
Beth gooit de auto deur dicht en komt achter me aan lopen, en net voordat ik binnen ben geeft ze me nog een klap op mijn kont.
‘’ga nog maar even lekker op de bank tv kijken, ik kom je zo verschonen’’ zegt Beth.
Ik loop naar de bank toe en ga zo voorzichtig mogelijk zitten.
Ik voel goed hoe de warme zachte brei in mijn luier zich naar voren verspreid, en geniet van het heerlijke gevoel.
Als ik eenmaal zit merk ik dat ik opgewonden begin te raken, en niet heel veel later zit ik met mijn hand in mijn luier. Ik voel de poep en plas op mijn vagina liggen en begin over mijn clitoris te wrijven, om niet veel later hardop kreunend klaar te komen in mijn luier.
Mijn genot duurt alleen niet lang, want als ik klaar ben gekomen zie ik Beth boos staan kijken.
‘’nou dame, dit vind ik nou niet kunnen.
Ik ga je nog steeds een schone luier geven, maar dit kan niet ongestraft blijven’’ zegt Beth, met een grote glimlach op haar gezicht.
Ze pakt me bij mijn haren en trekt me mee naar boven, om me daar op de commode neer te leggen.
‘’mama is zo terug met je straf, nu blijf je hier netjes liggen’’, met deze woorden loopt ze de kamer uit.

Even later komt ze terug met drie luiers en een tasje, deze legt ze naast me neer. Rustig begint ze met het verwijderen van de eerste plakstrip, om zo de eerste luier uit te doen.
Het meeste van mijn plas is uiteindelijk in deze luier terecht gekomen, maar de poep is dus duidelijk in de tweede luier gebleven.
Als ze mijn tweede luier opent kijkt ze gelijk even weg, en als ik de geur van mijn poep ruik snap ik gelijk waarom.
‘’zo iemand heeft hier goed haar best gedaan, maar het leukste komt nog’’ zegt ze, terwijl ze me met doekjes schoon wrijft.
Ze pakt een nieuwe luier en legt deze onder mijn kont.
Maar net zoals de vorige keer zie ik vier bananen en 8 zetpillen, ook gaan ze er op dezelfde manier in.
Ik schreeuw het weer uit bij de achtste banaan en de butt plug volgt niet veel later.
Voordat ze mijn luier dicht maakt pakt ze een van de attributen uit het tasje.
Het blijkt een kam te zijn, maar deze is niet voor het borstelen van mijn haar.
Ik schreeuw nog harder als ik de eerste klap voel, ze slaat met de getande kant van de kam op mijn linker bil, even later een even harde klap op mijn rechter.
Na een klap of tien, op elke bil, lig ik te huilen op de commode.
Nu begint ze rustig de luier om te doen en in snijdt er een grotere snee in dan de vorige keer, de tweede luier is hetzelfde en de derde maakt het pak dik genoeg dat ik mijn benen niet meer kan sluiten.
‘’zo nu mag je weer tv gaan kijken beneden’’ zegt Beth, met een tik op mijn geluierde kont.
Ik waggel net zo erg als eerst, alleen is mijn luier nu wel schoon.
Als ik na een tijdje op de bank heb gezeten de bel hoor schrik ik me kapot.
‘’ik zit hier in alleen een T-shirt en drie luiers, ik kan geen bezoek krijgen’’ denk ik.
‘’Sarah, wees eens lief en doe de deur eens open voor je gasten’’ roept Beth vanuit de keuken.
Met enorme tegenzin loop ik richting de deur, wetend dat ik erger af ben als ik het niet doe.
Ik open de deur en kijk recht in de ogen van Jake.
‘’uh, hey Sarah, Beth vroeg of ik kwam chillen vanavond’’ zegt hij nonchalant.
Hij wil me een knuffel geven en ik knuffel hem terug, gelijk krijg ik een verliefd gevoel in mijn buik.
‘’wat was dat trouwens heerlijk om te zien, hoe je voor me in de rij heel je luier vol poepte’’ fluistert hij tijdens de knuffel in mijn oor.
Ik sla rood uit en laat gelijk los, maar hij is me voor en pakt me met zijn handen onder mijn luier.
Zo tilt hij me op als een echte baby en doet de deur achter me dicht.
‘’je hoeft niet bang te zijn, ik vond het leuk om te zien, en zou je graag verzorgen’’ zegt hij lief, terwijl hij met zijn handen door mijn haar gaat.
In de woonkamer zet hij me neer en zegt hoi tegen Beth.
‘’wat heerlijk was dat om te zien, hoe ze weerloos heel haar luier vulde, echt alsof ze een baby was’’ zegt Jake tegen Beth.
‘’als je dat zo leuk vond, druk dan maar eens op dit knopje’’ zegt Beth, terwijl ze Jake een kleine afstandsbediening geeft.
‘’hey Saar, draai die mooie luierkont eens deze kant op’’ commandeert Beth.
Ik draai mijn kont richting Jake en Beth, ik hoor hoe Jake op het knopje drukt en schrik me kapot.
Zodra Jake op het knopje geduwd heeft voel ik de but plug leeg lopen, en net zoals in de winkel sla ik gelijk dubbel van de kramp.
De bananen hebben deze keer minder tijd gehad en komen er als redelijk harde brokken uit.
Als ze alle acht in mijn luier zitten voel ik een enorme stroom plas mijn luier in lopen, en tegelijkertijd komt er een enorme lading zachte poep uit mijn kont.
Daarna stopt het, en hoor ik Jake mijn kant op lopen, hij legt zijn hand onderop mijn luiers en voelt even.
Maar het was nog niet alles, terwijl Jake zijn hand op mijn luier licht pers ik nog een enorme lading diarree achtige poep mijn luiers in.
‘’zo volgens mij hebben we weer een mooie vieze luier’’ zegt Jake. Hij laat de luier los en pakt me bij mijn schouders, zonder dat ik het verwacht trekt hij mij onderuit.
Ik land hard op mijn luiers en voel hoe de harde stukken banaan geplet worden.
Jake legt me op mijn rug en begint mijn vagina door de drie luier heen te masseren.
Ik kan niks anders doen dan met ongeloog liggen genieten, nooit had ik verwacht dat Jake me zo leuk zou vinden.
Na een tijdje kom ik klaar in de overvolle luier en tegelijkertijd kust Jake me vol op de mond.
‘’jij mag voor altijd mijn vieze kleine meid blijven’’
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Ik vind dit verhaal echt heel fijn om te lezen, zo van de twee verschillende perspectieven van de hoofdpersonen. Ik kan niet wachten op het volgende hoofdstuk! toppie
 

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
Sanne en Daisy zijn veel te druk aan het spelen om door te hebben dat ik en Sophia allebei een volle luier hebben.
Het is inmiddels alweer een halfuur geleden dat we allebei onze luier vol hebben gepoept en geplast, en zelfs met het warme weer is de luier snel koud en plakkerig.
‘’als we dan toch al als baby’s behandeld worden kunnen we misschien gewoon gaan huilen, dan horen ze ons’’ zegt Sophia ineens.
Een heel raar idee vindt ik het niet, ook al is het op onze leeftijd raar om te huilen om een volle luier.
‘’we worden inderdaad toch al behandeld als baby’s, en een baby met een poepbroek gaat ook huilen’’ is mijn antwoord dan ook.
We kijken elkaar nog een keer aan en knikken, en net veel later zitten we in onze vol gepoepte luiers, te huilen om verschoond te worden.
Het duurt dan ook niet lang of ons gehuil wordt opgevangen door een paar jongens die dichtbij aan het voetballen zijn, abrupt stoppen ze en komen onze kant oplopen om te kijken wat er is.
Als ze bij onze box staan zie ik er twee gelijk hun neus dichtknijpen en omdraaien.
‘’ze hebben weer in hun broek gepoept’’ hoor ik ze in koor roepen.
Jack, de enige van het trio die zijn neus niet bedekt, knielt voor ons.
‘’waarom huilen de twee baby’s, is hun luiertje misschien een beetje vies, hebben ze bah bah in hun luiertje gedaan.’’ Zegt hij met een kinderachtige stem.
We stoppen allebei even met huilen, en snikkend knikken we, toe gevend dat we bah bah in onze luier hebben gedaan.
Jack staat weer op en kijkt even rond, en knielt weer voor ons.
‘’Ik zie Daisy daar verderop zitten, die ga ik even halen, huiden jullie het uit tot dan’’ vraagt hij lief.
Omdat we ondertussen geholpen worden zijn we allebei gestopt met huilen, nog snikkend knikken we weer.
Na de knikjes staat Jack op en loopt langs de box af het veld over, hij spreekt Daisy aan en ik kan hem onze kant op zien wijzen.
Daisy kijkt langs zijn arm af en ziet gelijk wat hij bedoelt, ze twijfelt dan ook geen moment en komt onze kant op lopen. ‘’hebben mijn kleine baby’s nu alweer hun luier vol zitten, jullie kunnen het ook geen moment ophouden’’ zegt ze terwijl ze om de box heen loopt.
Ze opent het slot en doet de box open, legt een handdoek voor de box neer en de verschoonspullen.
‘’Jack, ik weet toevallig dat Sanne op onze kamer is, zou jij Tess daar misschien naar toe willen brengen’’ vraagt Daisy, terwijl ze Sophia uit de box tilt.
‘’Vindt jij dat goed kleintje’’ vraagt hij duidelijk aan mij.
Ik begin te glimlachen en knik hevig ja, de gedachte aan een schone luier is op het moment de enige in mijn hoofd.
Jack komt naar de box toe en tilt mij makkelijk op, maar in plaats van mij naast de box neer te zetten, pakt hij me als een baby in zijn armen.
Mijn benen zijn achter zijn rug gevouwen mijn borsten komen net op zijn schouder en mijn kont leunt op zijn arm.
Hierdoor wordt met elke stap die hij neemt alle poep goed verspreid, normaal vind ik dit heerlijk, maar omdat de poep nu nat, koud en kleverig is vind ik het maar niks.
Ik begin dan ook een beetje te spartelen, hopend dat hij me laat kruipen, maar Jack laat zich niet kennen.
Hij blijft me stevig vasthouden, en door het spartelen wrijf ik de inhoud van mijn luier letterlijk overal.
‘’wat is er meisje, vind je de poep niet zo lekker meer zitten nu, toen straks had je er anders genoeg plezier van.’’
Zegt Jack met een grijns op zijn gezicht.
Hij heeft mij en Sophia elkaar zien betasten, en gaat dat nu tegen me gebruiken.
‘’Ik ben benieuwd wat mama Sanne ervan vindt dat haar baby zomaar iemand anders betast.’’ Zegt hij, alsof hij mijn gedachte kan lezen.
Even later loopt hij met mij nog steeds in zijn armen de kamer van Sanne en Daisy binnen.
‘’mama Sanne, ik heb hier een hele stoute en vieze meid voor je’’ zegt Jack bij het binnenlopen.
‘’Stout? Wat heeft ze gedaan dan’’ vraagt Sanne verontwaardigd.
Jack loopt met mij naar een bank en zet me daar zonder pardon op.
Ik kom met een vieze plomp op de bank terecht en weer zit de inhoud van mijn luier anders.
Wel merk ik ineens dat de luier van binnen uit warm wordt en voel de poep weer waterig worden, gelijk leg ik mijn hand op de voorkant van mijn luier en wrijf een beetje om te voelen.
En zoals ik dacht begint hij warm te worden, heb ik nou net in mijn luier geplast zonder er iets van te voelen.
‘’Tessa, waar denken wij nou weer mee bezig te zijn, was Sophia nog niet genoeg’’ schreeuwt Sanne ineens boos.
Van schrik begin ik weer te huilen en kijk Sanne zielig aan.
‘’Niks ervan jongedame, eerst Sophia een beetje lopen betasten en nu jezelf’’ zegt ze, wijzend naar mijn hand die nog steeds op de voorkant van mijn luier ligt.
‘’jij blijft daar maar mooi even in die vieze luier van je zitten, tot ik een passende straf heb bedacht.’’
Jack wil de kamer uitlopen maar Sanne vraagt hem waarom.
‘’Ik moet zelf ook best wel nodig naar de wc’’ zegt hij.
Sannes gezicht krijgt een grote glimlach en ze wenkt Jack.
Als hij dichtbij genoeg is fluistert ze wat in zijn oor.
Nu krijgt ook Jack een glimlach op zijn gezicht en komt Sanne mijn kant op lopen.
Ze pakt mijn armen en begeleidt me naar het midden van de kamer.
‘’Zo jongedame, jij denkt zomaar andere op intieme plekjes aan te mogen raken, dan gaan we nu jou een plagen. Jack moest nodig naar de wc, en jij hebt een wc om, dus hebben we besloten Jack in jou wc te laten plassen.’’ Zegt ze met dezelfde grote glimlach.
Ik weet niet wat ik hoor, maar voordat ik echt kan reageren pakt Sanne me van achter vast, met een hand op mijn arm een eentje aan mijn haar.
‘’geen geluid of ik trek aan je haar’’ zegt ze dreigend.
Ik zie hoe Jack zijn broek open doet en zijn onderbroek naar beneden, de rest wil ik niet zien en ik sluit mijn ogen.
Ik voel hoe Jack de voorkant van mijn luier naar zich toetrek en het zo vasthoudt, even later voel ik door de gemaakte ingang een stroom plas mijn luier in lopen.
En na voor mijn gevoel een uur is hij klaar, hij laat de luier weer los en wrijft even over de voorkant.
‘’zo, maar dit was nog niet alles, ga maar op je knieën zitten’’ zegt hij.
Omdat Sanne mij nog steeds vast heeft en iets in mij nu enorm opgewonden wordt van dit alles, ga ik op mijn knieën zitten. Nog steeds heb ik mijn ogen niet open gedaan, maar aan het geluid te horen draait Jack zich om.
Wederom voel ik dat mijn luier een stukje open gemaakt wordt, en ineens voel ik Jacks lichaam, volgens mij zelfs zijn kont, net boven mijn luier tegen mijn lichaam.
Ik hoor hoe hij kracht ze en even later voel ik hoe Jack zijn poep langs mijn lichaam af mijn luier in schuift.
ik begin zachtjes te huilen en voel hoe Sanne aan mijn haar trekt.
‘’nu is het niet meer zo leuk om iemand anders zomaar te betasten’’ zegt ze.
Jack ik klaar en hij laat de luier terug op zijn plek komen, om even later alle poep te verspreiden met zijn hand op mijn luier.
‘’hopelijk heb je je lesje geleerd’’ zegt hij, en verlaat de kamer.
‘’ik wil niet hebben dat iemand dit te horen krijgt, anders mag je deze luier de rest van de week aan houden’’ zegt ze.
Ik ben ondertussen weer begonnen met huilen en voel me vies en vernederd, maar zelfs met de poep en plas van iemand anders in mijn luier.
Geniet iets in mijn volledig van de vernedering en straf, en laat nog een plas en een poep van mezelf de luier in lopen, voordat Sanne me eindelijk een schone luier geeft.
 

luiers:)

Gewaardeerd Lid
drynitedude zei:
‘’als je dat zo leuk vond, druk dan maar eens op dit knopje’’ zegt Beth, terwijl ze Jake een kleine afstandsbediening geeft.
‘’hey Saar, draai die mooie luierkont eens deze kant op’’ commandeert Beth.
Ik draai mijn kont richting Jake en Beth, ik hoor hoe Jake op het knopje drukt en schrik me kapot.
Zodra Jake op het knopje geduwd heeft voel ik de but plug leeg lopen, en net zoals in de winkel sla ik gelijk dubbel van de kramp.
heeft iemand enige idee of die butplug mis bestaat lijk me best wel leuk namelijk die controller aan me vriendin te geven
 

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
Samen met Jake lig ik nog even op de grond, ik nog vol ongeloof.
Beth is ondertussen naar boven gelopen, waarschijnlijk om voor mij een nieuwe luier te halen, want deze gaan het nu ook niet lang meer overleven.
‘’Sarah, zou jij mijn kleine meisje willen worden, ik zal je verzorgen en verschonen, maar straffen als je stout bent.’’ Hoor ik Jake ineens zeggen.
Ik hoef niet na te denken, ik ben al maanden verliefd op Jake en nu vind hij me nog schattig in luiers ook.
Gelijk pas ik mijn rollenspel weer toe en kruip met een overvolle luier naar Jake.
‘’ik zou niets liever willen dan dat jij en Beth mij verzorgen, maar mag ik je dan papa noemen’’ vraag ik zo lief mogelijk.
‘’maar natuurlijk mag jij dat, zullen we baby Saar maar vast eens even uit deze vieze luiers helpen, dan kan Beth dadelijk gelijk de nieuwe onder je billen schuiven.’’ Zegt hij.
Hij geeft me een klein duwtje en met een sompig geluid kom ik op mijn kont terecht.
Jake komt dichterbij geschoven en duwt me op mijn buik, bedoelend dat ik op mijn rug moet gaan liggen.
Als ik eenmaal lig maakt hij snel werk van de eerste luier, deze vouwt hij open maar laat hem nog wel onder mijn kont zitten.
Ik kon zien dat de buitenste luier nog niet zo nat was als ik dacht, maar nadat ook de tweede luier los wordt gehaald, ruik ik de stank alleen maar heviger.
‘’waarom laat je de luiers onder mijn kont liggen papa?’’ vraag ik als hij ook de tweede luier alleen maar open vouwt. ‘’dat komt omdat er doorlek gaten in zitten, en de buitenste kan ik nog wel vastpakken zonder jouw bah bah aan mijn handen te hebben.’’ Zegt hij.
Terwijl Jake bezig is met de plak strips van de laatste luier hoor ik Beth de trap af komen, en net als Jake de laatste luier openvouwt komt ze binnen lopen.
De laatste luier is helemaal verzadigd, geen schoon plekje meer te vinden, wel kun je duidelijk nog de acht harde stukken banaan zien zitten.
De poep zit van net boven mijn vagina, tot het bovenste van mijn bilspleet, en begint door de buitenlucht langzaam af te koelen.
‘’Jake, wat doe jij nou’’ schreeuwt Beth als ze ziet dat hij al bezig is met mij verschonen.
‘’Ik dacht, ik doe de luiers alvast uit, dan kan jij er zo een nieuwe onder schuin.’’ Zegt hij, terwijl hij mij over mijn buik kietelt.
‘’Ja, dat is normaal ook geen probleem, alleen zijn we door de luiers heen, en een drynite, kan onze baby nog niet aan. Vooral niet nu ze nog een late golf van de zetpil kan verwachten.’’ Zegt Beth een beetje bezorgd.
‘’wat nu’’ is het enige dat hij uit kan brengen, ik begin ondertussen een beetje met mijn benen te spartelen omdat de poep en plas op mijn lichaam koud wordt.
‘’ze heeft eigenlijk nog wel een beetje straf verdient, ik vond haar toen straks met haar hand in d’r luier op de bank, zat de baby haarzelf te betasten.’’
Jake kijkt me ineens boos aan, maar die boosheid bleef niet lang.
Aan de blik kon ik zien dat hij een idee had gekregen.
‘’Beth, jij kan toch wel even met ons naar een luier winkel rijden, ik weet hem wel te vinden.’’ Hoor ik hem ineens zeggen.
Mee winkelen vind ik geen probleem, maar om nu mee luiers te gaan halen terwijl ik ze aan heb, dat spreekt me niet aan. ‘’Maar Jake, wat ga je dan nu met haar doen, drynite’s houden haar ontlasting niet’’ zegt Beth, duidelijk nog steeds bezorgd.
‘’Daar heb ik al een oplossing voor gevonden’’ zegt Jake snel.
‘’Sorry kleintje, dit ga je niet fijn vinden, maar volgens mama had je nog straf’’ zegt Jake, deze keer aan mij gericht. Er schieten snel allerlei gedachtes door mijn hoofd, over wat hij kan bedoelen.
Maar dan zie ik Jake de voorkant van de eerste luier weer vastpakken, om deze even later langzaam weer bij me om te doen. Doordat de luier even in de open lucht heeft gelegen, is alle poep en plas koud, plakkerig en vochtig geworden.
Ik stribbel dan ook tegen en probeer met spartelen tegen te gaan dat hij de luier vast maakt.
Een ferme tik op mijn bovenbeen laat me even stoppen, ik schrok er namelijk van, en in die tijd maakt Jake snel maar behendig de luier vast.
Omdat de luier alweer op zijn plek zit verzet ik me verder niet, en zo komen de tweede en laatste luier ook weer op hun plek.
Het voelt vies om wederom in dezelfde volle luier te liggen, alleen nu is hij koud.
Jake voelt met zijn hand nog even over de luiers, om te kijken of ze goed zitten.
Als hij eenmaal concludeert dat dit zo is, test hij het nog even door op alle plekken hard op mijn luier te drukken.
De harde stukken banaan die overal verspreidt zijn, voel ik nu stuk voor stuk platgedrukt worden, en van de luier alleen nog maar een grotere plakkende zooi te maken.
Jake pakt mijn handen vast en tilt me op tot ik zit, waardoor een groot deel van de poep zich voor in de luier verzameld. Ik voel even met mijn hand op de buitenkant, en pak daarna de hand van Jake, die me helpt opstaan.
‘’Zo zullen we maar eens even luiers gaan kopen voor baby Sarah’’ zegt hij, terwijl hij richting Beth loopt.
Beth vist de sleutels uit haar zak en draait zich om, zo lopen we met zijn drieën richting de auto.
Net voor we de voordeur uit zijn voel ik in mijn darmen een kramp ontstaan, en gelijk moet ik denken aan wat Beth zei over late zetpil golven.
Jake en ik stappen de drempel over en lopen alvast richting de auto, hij opent het portier aan mijn kant en laat me zelf instappen.
Ik stap met mijn rechterbeen in de auto, en wil mijn linkerbeen erin tillen, maar zet deze weer neer.
Door de kleine druk die ik zette sla ik dubbel van de kramp en even later hoor ik aan een scheet, dat mijn voorspelling goed is.
ik blijf met mijn rechterbeen in de auto staan en voel hoe een lading zachte maar wel warme poep, zich mengt met de andere koude poep.
Wederom is het een enorme lading, en doordat alles zich door Jake al een beetje voorin verzameld had, was er achterin genoeg plek.
Als ik klaar ben met poepen, na nog twee golven, is het pakket luiers tussen mijn benen immens groot.
Ik stap de auto in en ga in het kinderzitje zitten, waardoor ik de warme poep ook naar de voorkant duw, en nu dus weer geniet van een warme, smeuïge massa tussen mijn benen.
Jake maakt de gordels van het kinderzitje vast en duwt hiermee al mijn poep en plas tegen mijn lichaam aan, waardoor het een stuk oncomfortabeler wordt.
Beth en Jake stappen nu ook in de auto, en binnen de kortste keren zijn we weg om luiers te gaan kopen.
Ik laat nog een plas lopen in de luier, waardoor de poep van plakkerig weer naar waterig gaat, tot mijn eigen genot.
Maar mijn genot is van korte duur, want we zijn al snel bij het die pand en zo wordt ik bevrijd uit het kinderzitje.
Jake en Beth lopen richting het pand, terwijl ik er zo snel mogelijk achteraan waggel.
Het idee van luiers kopen wind me wel een beetje op, maar al opwinding verdwijnt als sneeuw voor de zon als Beth me aanspreekt voor we naar binnen lopen.
‘’Luister even kleine baby, als onderdeel van je straf moet je zelf aan de meneer of mevrouw vragen of je luiers mag kopen. Ook mag je erbij zeggen dat je niet zeker weet welke je wilt, en dat je de maat ook niet weet, dus dat je even zou moeten passen. En hoe je dat op gaat lossen met die stinkende poep luier van je, dat is je eigen probleem’’. zegt ze glimlachend.
 
Similar threads





Bovenaan