Sarah en Tessa

wat vinden jullie van het verhaal?


  • Totaal stemmers
    86

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
Als ik wakker wordt ruik ik gelijk de geur van vlees, de barbecue is dus al aan.
Terwijl ik nog op mijn buik lig voel ik even aan mijn luier, deze is wonderbaarlijk genoeg nog schoon.
Ik rek me, zo goed als mogelijk in de box, uit.
‘’Hey Tess, lekker geslapen’’? vraagt Sophia gelijk.
‘’ja, en ik ben zowaar nog schoon’’ zeg ik trots.
Als sneeuw voor de zon zie ik de uitdrukking op Sophia’s gezicht veranderen.
‘’wat is er’’? vraag ik.
‘’Sanne kwam net vertellen dat wij alleen vlees krijgen als onze luiers nog volledig schoon zijn, en zo niet dan krijgen we straf’’ zegt Sophia snikkend.
Ik kijk naar Sophia haar luier en zie dat deze nat is, maar even later ruik ik dat hij niet alleen nat is.
ik weet hoeveel Sophia van vlees houd, ze zou niet anders eten als ze de kans kreeg.
Zelf maakte me het vrij weinig uit, en dus besluit ik haar te helpen.
‘’hey Soof, ik heb een idee om jou toch vlees te laten eten’’ zeg ik.
Gelijk verschijnt er een glimlach op haar mond, en ze geeft me een knuffel.
‘’maar hoe wil je dat gaan doen dan’’? vraagt ze al knuffelend.
‘’als we nou eens van luier wisselen, die van mij is nog volledig schoon’’ zeg ik.
‘’maar, dan krijg je straf, en mag je geen vlees eten’’ zegt Sophia verontwaardigd.
‘’als ik jou was zou ik maar snel gaan liggen, voordat ik me bedenk’’ zeg ik plagend.
Sophia laat het haar geen twee keer zeggen, en gaat netjes voor me liggen.
Voordat ik begin kijk ik nog even om me heen, maar er is niemand in de buurt om ons te zien.
Eerst ga ik zelf nog even liggen en maak mijn luier vast los, om daarna de vier plakranden van Sophia’ luier open te maken.
Ik vouw de luier open en zie dat de nog lang niet vol zit, waarschijnlijk een plas.
Als ik hem verder open maak zie ik ook de poep zitten, ook dit is niet zoveel en kan makkelijk meer.
Omdat Sophia’ luier niet vies mag zijn veeg ik de laatste poep resten van haar kont, met de natte voorkant van haar luier. Als ze eenmaal schoon is pak ik mijn luier en doe deze vakkundig om bij Sophia.
Daarna leg ik de vieze luier van Sophia onder mijn eigen kont en laat me rustig op de luier zakken.
Het voelt heel raar om een al volgepoepte luier aan te doen, maar omdat ik dit voor Sophia doe zet ik even door.
En niet veel later heb ik de vieze luier aan, en Sophia de schone.
Eigenlijk is het niet zo erg dat ik geruild heb, want als ik weer overeind kom voel ik een enorme kramp in mijn buik.
Het duurde dus sowieso niet lang voordat we allebei een vieze luier zouden hebben, maar gelukkig kan Sophia nu normaal gaan eten.
‘’hoe is het met de kleine baby’s’’ hoor ik Daisy ineens roepen.
Sophia en ik kijken allebei naar Daisy, die een stukje verderop op ons af komt lopen.
En alsof het niet beter getimed had kunnen worden, voel ik net voordat Daisy bij ons is een tweede enorme kramp.
Daisy is ondertussen bij de box aangekomen, maar blijkbaar is alles uit mijn darmen ook aangekomen.
ik kom van mijn kont af en ga op mijn knieën zitten, onbewust met mijn kont naar Daisy.
‘’wat gaa…’’ en verder kwam Daisy niet.
Ik voelde nog een laatste kramp en nu voel ik hoe ik de luier van Sophia nog voller poep.
Eerste met een enorme lading diarree achtige poep, wat zich later vormt tot een dikke dampige massa.
Ook voel ik hoe tegelijker tijd de voorkant van mijn luier nat wordt, en merk dat ik dus ook aan het plassen ben.
‘’nou jou luier hoef ik dus niet meer te checken’’ zegt Daisy lachend.
Niet veel later maakt ze het slot van de box open en pakt Sophia bij haar luier.
‘’hmmm, zowaar nog schoon, had ik niet verwacht, maar regels zijn regels’’ zegt ze, terwijl ze Sophia de box uit helpt. ‘’als straf mag je mooi in je vieze luier wachten tot Sanne je komt verschonen na het eten’’ zegt ze, nadat ze het slot weer op de box doet.
De Box staat helemaal achter op het speelveld ver van de barbecue, af en toe hoor ik wat gelach of een schreeuw.
Maar verder kan ik totaal niet meegenieten van alle gezelligheid.
Ik probeer weer te gaan slapen, en besluit het op mijn buik te doen, zodat de poep langzaam naar beneden zou komen zakken. Als ik eenmaal op mijn buik lig, voel ik hoe de half zachte poep, over mijn kont naar beneden glijd.
Even heb ik het gevoel dat ik slaap, maar ik krijg een trekking in mijn arm en voel me weer klaarwakker.
Om alles nog erger te maken voel ik alweer drang om te poepen en plassen, maar ik weet niet of de luier het allebei nog kan hebben.
Een pijnscheut in mijn buik laat me tegen beter weten in toch besluiten om het te laten gaan.
Deze keer voel ik eerst hoe de luier warm wordt van mijn plas, maar hoewel ik druk voel komt er geen poep.
Ik pers een keer wat harder, maar nog steeds komt er niets.
ik trek mijn knieën in en probeer een laatste keer druk te zetten, iets wat ik achteraf beter niet kon doen.
Omdat ik al anders zat kwam de poep langzaam naar buiten, maar door de enorme kracht die ik zette, spuiten de enorme diarree lading mijn luier in.
Na een tijdje stopt de diarree en ga ik weer liggen.
Mijn luier heeft nog nooit zo vol gevoeld.
Ik sluit mijn ogen, en val niet later met die gedachte in slaap.
 

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
sorry dat het zo lang duurde, heb een nieuwe baan en werk me op het moment kapot. verder is mijn inspiratie ook niet wat het in het begin was, en nieuwe inspiratie is altijd goed. dus als je een idee hebt, post het.

mvg
Drynitedude
 

VolleLuier:)

Nieuw lid
Hoi drynitedude. Wanneer ga je weer een nieuw vervolg schrijven. Ik vind het erg jammer dat je niets meer schrijft. Ik wacht vol spanning af.
 

nina15000

Superlid
Ja het is een leuk verhaal dus ik hoop dat je door gaat met dit verhaal
Maar ben bang dat niet gaat gebeuren

Misschien dat iemand anders dan de vader over de meisjes beslist
 

VolleLuier:)

Nieuw lid
Hey drynitedude.

Het zou echt super zijn als je nog n vervolg zou maken!!
Maar ik weet niet of je dat nog gaat doen?
Ik kijk er in ieder geval naar uit. Mij lijkt het ook leuk als ze samen luiers zouden dragen met z'n drieën.
 

Dl91

Toplid
Alsjeblieft een vervolg waar de zusjes weer thuis komen en hun luier ervaringen met elkaar delen!
 

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
lieve lezers
helaas zal ik dit verhaal (tijdelijk) stop moeten zetten, ik heb al die tijd niks geschreven, maar wel geprobeerd.
ik krijg nu heel weinig inspiratie voor dit verhaal. mocht dit ooit terug komen dan gaan we zeker verder.
ik kan wel mededelen dat ik ondertussen een nieuw verhaal aan het schrijven ben. en waarschijnlijk ga ik de karakters Sarah en Tessa, daar uiteindelijk ook in voor laten komen, en dit verhaal dus laten bij wat het is. en misschien kom je er toch achter wat er verder met ze gebeurt, als ze dat in het andere verhaal zouden vertellen.

maar iedereen die graag meer van mij leest kan het verhaal "Sophia" gaan lezen, te vinden in de 16+ verhalen.

mvg,
drynitedude
 

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
Ik heb heel goed nieuws voor alle lezers van dit verhaal. ik heb vandaag weer een beetje inspiratie gevonden en heb weer een hoofdstuk geschreven. ik zal dit verhaal hopelijk verder zetten, maar heb het wel veel drukker dan twee jaar geleden. dus mogelijk plaats ik eens per maand een hoofdstuk, soms sneller soms slomer. maar we gaan er weer mee verder, dus ik ga zo even mijn hoofdstuk editten in de comment sectie hier en hij staat dan in een paar minuten online
 

drynitedude

het moeilijkste is ''accepteren'' de rest volgt.
‘’Mama ik wil die graag, de motief is zo leuk’’ zeg ik, wijzend naar een pak Tykables overnight.
Beth bekijkt het pak even en zet het daarna weer terug op de schappen.
Bijna dacht ik eronder uit te kunnen komen om met een medewerker van de winkel in gesprek te moeten over het feit dat ik geen idee heb over welke maat luiers ik moet hebben.
‘’Goedenmiddag dames en heer’’ zegt een mannelijke medewerker.
Hij wil verder met zijn standaard zinnetje, maar ziet dan mijn staan, in mijn veel te volle luier.
‘’Volgens mij is het dame en heer, en lief klein baby’tje. Kan ik jullie ergens mee van dienst zijn, behalve misschien het verschonen van jullie vieze kleine meid.’’ Zegt de medewerker terwijl hij duidelijk heeft geroken dat ik een poepluier heb.
‘’Nou Saar had zelf al een pak luiers weten te vinden, maar ik weet helaas niet welke maat ze daarvan nodig zou hebben. Is er een mogelijkheid dat ze een van de luiers kan passen zodat we weten welke maat we moeten meenemen.’’ Zegt Jake.
‘’En het zou heel lief zijn als u dan ook, zoals u al aanbood, onze kleine meid zou willen verschonen van de vieze poepluier die ze nu aanheeft.’’ Vult Beth aan.
Ik begin te blozen en kan wel door de grond zakken, ik ga dadelijk verschoond worden door een volledig onbekende.
Het is al erg genoeg dat hij ziet dat ik een vieze luier aanheb, maar dat hij straks ook alles ziet wat eronder schuil gaat laat me verstijfd staan.
‘’nou zullen we dan die vieze luier van jou maar eens gaan verschonen, dan kijken we daarna gelijk welke maat we moeten hebben voor de luier die jij zo graag wilde.’’ Zegt de medewerker, terwijl hij mijn hand vastpakt en me wil begeleiden naar achter in de winkel.
Ik ben echter nog steeds verstijfd en heb geen zin om met de man mee te lopen, als hij na een tijdje geen beweging in me kan krijgen begin ik te huilen.
‘’och och, meiske wat is er toch. De man doet alleen maar lief en wil je vieze luier voor je verschonen’’ zegt Jake, die even kwam kijken waarom ik zo’n scene maakte.
‘’Maar papa, ik wil niet dat een totaal onbekende mijn luier verschoont’’ zeg ik, en begin tegen te stribbelen en probeer mijn hand uit zijn hand te trekken.
Ik stop abrupt met tegenstribbelen als ik voel hoe Jake mij een ferme tik op mijn geluierde kont geeft.
‘’EN NU IS HET GENOEG. Als jij zo nodig je hele luier wilt volschijten en je als baby wil gedragen dan ga je nu ook netjes met deze man mee om je te laten verschonen. Baby’s hebben nog geen idee van wie hun verschoont en zijn allang blij als iemand het doet, dus jij gaat mooi mee naar achter, dan gaan ik en Beth nog even rondneuzen hier om een passende straf voor deze scene te vinden.’’ Zegt Jake streng, en loopt daarna zonder ook nog maar iets te zeggen de winkel in.
De medewerker gaat voor mij geknield zitten en steek zijn hand uit.
‘’Ik ben Dave, en wie ben jij. Ik weet dat je een prinsesje bent, maar hoe moet ik hare majesteit aanspreken.’’ Vraagt Dave in het meest kinderlijke stemmetje dat hij kan opzetten.
Ik stop met snikken en moet eigenlijk wel lachen om de act en pak Dave zijn hand vast.
‘’Saar, ik ben prinses Saar’’ zeg ik tegen Dave.
En daarna pak ik zijn hand vast en volg hem naar achter in de winkel.

‘’ga daar maar even staan’’ zegt Dave, wijzend op een commode groot genoeg voor een volwassen persoon.
Hij pakt een Tykables medium uit een doos en neemt deze mee naar de commode, daarna pakt hij uit een van de laatjes in de commode nog wat andere spullen.
Ik zie babydoekjes, talkpoeder en babyolie op de zijkant van de commode worden gezet en als alles er staat komt Dave voor me staan.
Hij pakt mij met zijn handen onder mijn schouders en tilt me met gemak op de commode, zet daarna zijn handen zoveel mogelijk op de zijkant van mijn kont en duwt me een stukje verder de commode op.
Maar omdat mijn luier zo enorm groot en vies is wordt er met dat stukje duwen toch weer een enorme lading poep verspreid.
‘’dan zullen we het vieze werkje maar eens gaan doen’’ zegt Dave terwijl hij de plakstrips van de eerste luier aan het losmaken is.
ondertussen krijg ik een stout plan in mijn hoofd, ik moet inmiddels best wel nodig plassen, maar heb geen zin om dat nog in deze vieze luier te doen terwijl ik hem aanheb, maar ook niet om dat in mijn net schone te doen dadelijk.
Dus als uiteindelijk Dave de plak strips van mijn laatste los heeft en de luier open doet laat ik het lopen, er komt een ongecontroleerde straal plas uit en uit reactie doet Dave gelijk de luier weer terug op zijn oude positie.
Maar omdat het snel en uit reactie gebeurde zet hij iets meer kracht, en voel ik alsnog hoe alle poep opnieuw wordt verspreid en plas ik alsnog in mijn oude vieze luier.
Na dat incident maakt Dave mijn luier weer voorzichtig open en kijkt of ik niet opnieuw begin te plassen.
Als hij merkt dat dit niet het geval is doet hij de luier open en verschoont me snel en vakkundig, en voor ik het weet heb ik de tykables luier aan en mag ik van Dave van de commode af komen.
Net als we terug willen lopen naar de winkel komen Beth en Jake het kamertje binnen wandelen.
‘’we hebben nog wat spulletjes gevonden, kunnen we deze ook gelijk even passen, we hebben alles al afgerekend bij uw collega, maar toch even zeker weten of de maat oke is voor we naar huis rijden.’’ Zegt Jake, en zet een doos op de grond neer.
Dave zegt dat het geen probleem is en dat we met zijn allen het kamertje kunnen gebruiken, en daarna verlaat Dave het kamertje.
Jake zet me weer op de commode en laat me achterover liggen, hij haalt de plak strips van mijn luier los en doet de voorkant open.
‘’ik heb met Mama ondertussen een passende straf gevonden en we zullen deze gelijk uitvoeren’’ zegt Jake, en even later graait hij even in de doos naast zich.
Ik zie niet wat hij in zijn handen heeft maar wel dat hij op zijn andere hand een klein beetje babyolie doet, en daarna zijn handen over elkaar wrijft. ‘’sesam open u’’ zegt Jake, en zonder ook maar enige waarschuwing voel ik iets tegen mijn kont aanduwen.
Na even voorzichtig duwen schiet het naar binnen en blijft het op zijn plek zitten.
‘’zo, nu is het niet dat wij met een knopje moeten bepalen wanneer je wel en niet kan poepen, nu kun je gewoon helemaal niks meer ophouden’’ zegt Beth met een grote grijns.
Ik zie dat Jake een slangetje heeft gepakt en een enema zak vastheeft, die al gevuld is, en voel hoe hij het slangetje aan het ding in mijn kont vastmaakt, het hendeltje op de slang overhaalt en wacht.
Even later voel ik ijskoud water mijn lichaam in stromen en het lijkt eeuwig te duren, terwijl het water me vult merk ik dat Jake de luier alvast dicht doet en het slangetje er via de voorkant uit laat steken.
Zodra de enema zak leeg is verwijdert Jake het slangetje van de zak en haalt het hendeltje over.
‘’ik haal m pas uit je kont en luier als we bij de kassa zijn’’ zegt hij.
Daarna haalt hij me van de commode af, doet mijn broek en shirt weer aan.
Het slangetje steekt nog steeds vooruit mijn broek en luier terwijl we bij de kassa zijn aangekomen.
‘’Dave aan jou de eer’’ zegt Beth als ze nog een pak tykables afrekenen.
Dave trekt het slangetje uit mijn luier en gelijk voel ik een slome golf waterige poep mijn luier in lopen, ik probeer mijn spieren aan te spannen maar zonder geluk.
Ik voel me nu echt een baby die er niks aan kan doen dat ze haar hele luier vol staat te poepen.
‘’Fijne dag nog’’ zegt Dave als ze klaar zijn met afrekenen, we groeten hem allemaal en lopen naar de auto.
De gehele tijd voel ik nog steeds waterige poep in mijn luier terecht komen en voel me gelijk opgewonden.
Normaal kon ik er niet eens over fantaseren om te poepen terwijl ik aan het lopen was, maar nu ging het zonder problemen.
Wat hield ik toch van dit gevoel.
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Wat fijn dat je het schrijven weer op hebt kunnen pakken, en weer een goed hoofdstuk! Ben nu al benieuwd naar de rest :D
 
Similar threads





Bovenaan