Nog niet klaar Sarahtjeh

Hoe goed is dit verhaal?

• 1

Stemmen: 0 0,0%
  • 2

• 3

• 4

• 5

• 6

• 7

• 8

• 9

• 10

• Totaal stemmers
    0

ronny

Toplid
Dit verhaal gaat over Sarah ze is een 14 jarige spontane. Maar toch verlegen meid.

Sarah werd opgenomen in het ziekenhuis.

Ze is binnengekomen. Via spoed

Na een aantal onderzoeken. Is gebleken dat ze galstenen heeft.

Dus de dokter zei tegen haar. Ik denk dat je beter blijft. Het was ook al laat We gaan nog een paar onderzoeken doen maar je zult toch moeten geopereerd worden meid. Zei hij

Dus ik kwam op de kinderafdeling terecht in een kamer met nog een meisje.

Doordat ik zeer suf en moe was van de medicatie die ik had gekregen was ik dus zo dus Dat ik er van kort in slaap viel

Dat meisje naast mij had aan de verpleegster aangegeven dat ze soms wel nog eens een ongelukje gehad. Maar ik had dat niet gehoord .Enkel Wat ik hoorde was dat ze zeer zenuwachtig en bang was. Ik wou dat meisje een beetje troosten en zie. Dat het niet erg was en dat ik waarschijnlijk net zo zenuwachtig was als haar

De verpleegster die maar gebrekkig Nederlands kon. Had dat blijkbaar verkeerd begrepen ofzo.

Dus na dat ze me buurmeisje had geholpen kwam ze naar mij.

Maar ik lag toen al half te slapen.

Ik had niets door

Later in de nacht werd ik wakker omdat ik moest plassen. Dusja. Ik belde

Maar dat bleef maar duren en duren.

Toen ze uiteindelijk kwam. Vroeg ze wat er was ik zie ja ik heb geplast.

Ze zei. O meid is niet erg. Ik verschoon je wel. ik schaamde me zo. Dat ik haar maar liet doen toen ze weg ging zei ze nog tegen mij Van

Ik heb wel in je dossier gezet hoe je slaapt hee dat stond er blijkbaar niet in dat is wel belangrijk hoor Inverband met je medicatie enzo. Ben wel blij dat je het toch even gezegd had. Dat scheelt me weer een pak werk.

ronny

Toplid
Weet niet wat er gebeurt was. Had mijn verhaal eerst in 16plus gezet maar. Blijkbaar was er toch iets fout gegaan
Hopelijk bevalt me eerst verhaal.

ronny

Toplid
Deel 2

‘s morgens werd ik wakker gemaakt door een ander verpleegster. Ze had ons ontbijt al op tafel gezet en kwam dan eerst naar mij buurmeisje en controleerde haar dan kwam ze naar mij. Ze zei tegen mij ik heb gehoord Dat je zo goed geslapen hebt.
Ik zie ja het viel best mee
Ze zei ook tegen ons dat ze eerst de ontbijt ronde ging afwerken en dat ze dan naar ons kwam voor de verzorging.
En dat we maar eerst aan tafel konden ontbijten Toen ze weg was dacht ik nog een beetje te blijven liggen
Want ik vond het nog te vroeg. Om op te staan
Op dat momenten kwam de dokter binnen met de verpleegster hij wou nog eens aan mijn buik voelen. En sloeg zonder pardon Het laken weg keek me en toen naar de verpleegster. Die zei ja We hebben het ondertussen wel al in haar dossier gezet hoor. De dokter zei dat had ik dan gemist en excuseert zich
Ik schaamde me dood en verlegen zei ik dat het niet erg was tegen de dokter. Hij zei Tegen mij dat ik nog mocht ontbijten maar dat het dan wel het laatste was wat ik kon eten want wou me deze namiddag nog opereren. De dokter zei sta nu maar op en eet eerst maar even wat ik wil niet dat je de ganse dag zo in bed blijft hangen hoor.
Dusja ikmoest dan opstaan maar mijn nachtkleedje was zo kort. Mijn buurmeisje. Zag toen pas wat ik ook aan had en keek zo verbaasd naar mijn en zie dat het niet erg was. Maar dat ze wel verbaasd was dat ik ze ook nog nodig had.
Op dat moment keek ik naar beneden en toen pas zag ik dat hij verkleurd was. Ik had het zelf niet gevoeld.

Ik begrijp er niets meer van.

Snakebite

Mo de Rator
Ik heb dit verhaal nu voor de tweede (en laatste) keer verplaatst UIT de 16+ en NAAR de S. Eerder ook aangegeven dat als de indeling niet duidelijk voor je is, dat je het waarom hier kunt checken: *klik*.

Bovenaan