ronny
Toplid
Dit verhaal gaat over Sarah ze is een 14 jarige spontane. Maar toch verlegen meid.
Sarah werd opgenomen in het ziekenhuis.
Ze is binnengekomen. Via spoed
Na een aantal onderzoeken. Is gebleken dat ze galstenen heeft.
Dus de dokter zei tegen haar. Ik denk dat je beter blijft. Het was ook al laat We gaan nog een paar onderzoeken doen maar je zult toch moeten geopereerd worden meid. Zei hij
Dus ik kwam op de kinderafdeling terecht in een kamer met nog een meisje.
Doordat ik zeer suf en moe was van de medicatie die ik had gekregen was ik dus zo dus Dat ik er van kort in slaap viel
Dat meisje naast mij had aan de verpleegster aangegeven dat ze soms wel nog eens een ongelukje gehad. Maar ik had dat niet gehoord .Enkel Wat ik hoorde was dat ze zeer zenuwachtig en bang was. Ik wou dat meisje een beetje troosten en zie. Dat het niet erg was en dat ik waarschijnlijk net zo zenuwachtig was als haar
De verpleegster die maar gebrekkig Nederlands kon. Had dat blijkbaar verkeerd begrepen ofzo.
Dus na dat ze me buurmeisje had geholpen kwam ze naar mij.
Maar ik lag toen al half te slapen.
Ik had niets door
Later in de nacht werd ik wakker omdat ik moest plassen. Dusja. Ik belde
Maar dat bleef maar duren en duren.
Toen ze uiteindelijk kwam. Vroeg ze wat er was ik zie ja ik heb geplast.
Ze zei. O meid is niet erg. Ik verschoon je wel. ik schaamde me zo. Dat ik haar maar liet doen toen ze weg ging zei ze nog tegen mij Van
Ik heb wel in je dossier gezet hoe je slaapt hee dat stond er blijkbaar niet in dat is wel belangrijk hoor Inverband met je medicatie enzo. Ben wel blij dat je het toch even gezegd had. Dat scheelt me weer een pak werk.
Sarah werd opgenomen in het ziekenhuis.
Ze is binnengekomen. Via spoed
Na een aantal onderzoeken. Is gebleken dat ze galstenen heeft.
Dus de dokter zei tegen haar. Ik denk dat je beter blijft. Het was ook al laat We gaan nog een paar onderzoeken doen maar je zult toch moeten geopereerd worden meid. Zei hij
Dus ik kwam op de kinderafdeling terecht in een kamer met nog een meisje.
Doordat ik zeer suf en moe was van de medicatie die ik had gekregen was ik dus zo dus Dat ik er van kort in slaap viel
Dat meisje naast mij had aan de verpleegster aangegeven dat ze soms wel nog eens een ongelukje gehad. Maar ik had dat niet gehoord .Enkel Wat ik hoorde was dat ze zeer zenuwachtig en bang was. Ik wou dat meisje een beetje troosten en zie. Dat het niet erg was en dat ik waarschijnlijk net zo zenuwachtig was als haar
De verpleegster die maar gebrekkig Nederlands kon. Had dat blijkbaar verkeerd begrepen ofzo.
Dus na dat ze me buurmeisje had geholpen kwam ze naar mij.
Maar ik lag toen al half te slapen.
Ik had niets door
Later in de nacht werd ik wakker omdat ik moest plassen. Dusja. Ik belde
Maar dat bleef maar duren en duren.
Toen ze uiteindelijk kwam. Vroeg ze wat er was ik zie ja ik heb geplast.
Ze zei. O meid is niet erg. Ik verschoon je wel. ik schaamde me zo. Dat ik haar maar liet doen toen ze weg ging zei ze nog tegen mij Van
Ik heb wel in je dossier gezet hoe je slaapt hee dat stond er blijkbaar niet in dat is wel belangrijk hoor Inverband met je medicatie enzo. Ben wel blij dat je het toch even gezegd had. Dat scheelt me weer een pak werk.