Schattig snoezig sissy popje

Sissy Babytje

Snoezige Schattige Luiertjes en Jurkjes
Nadat ik op mijn 23ste klaar was met studeren begon een tijd waarin ik haastig opzoek ging naar werk.
Ik woonde nog thuis en mede dankzij de crisis was het niet zo makkelijk een geschikte baan te vinden. Mijn moeder vond dit geen argument en was van mening dat ik lui was. Op een ochtend stormde ze mijn kamer binnen en vertelde me dat ze de perfecte baan voor mij had. Een zeer rijk echtpaar in Aerdenhout was opzoek naar een bediende. In de vacature werd gevraagd om een slanke man tot 25 jaar die van een levens veranderend avontuurtje hield. Dit leek me wel wat, werken in een prachtige villa die bedolven was onder luxe. Ik besloot op de vacature te reageren en belde het telefoonnummer dat erbij vermeld stond.

Mijn moeder bracht me een week later naar de eerste afspraak die ik had met Mevrouw Cinderelle. Aangekomen bij de prachtige woning werd ik vriendelijk onthaald door een bediende, Mitsy, een meisje van 22 jaar jong. In de ontvangstkamer legde Mitsy mij uit wat de bedoeling was van de baan.
Kijk Robert mevrouw Cinderelle heeft altijd al een dochter willen hebben maar vanwege haar seksuele geaardheid heeft ze deze nooit op een natuurlijke manier kunnen krijgen, als ze een kind had geadopteerd was deze uiteindelijk ook weer zijn eigen weg ingegaan. Mevrouw Cinderelle vond het hele bureaucratische systeem rondom adoptie ook teveel gedoe, ze is gewend om op haar wenken bediend te worden. Zodoende ontstond het plan om iemand in dienst te nemen die de rol van dochter op zich zou kunnen nemen, het gaat dan om een functie die 24 uur per dag doorgaat zonder vakantie. Wel wordt je hier vorstelijk voor beloond, het salaris bestaat uit de erfenis en alles dat je je tijdens je werktijd maar wensen kan. Mevrouw Cinderelle heeft besloten om voor een jongen te kiezen voor deze functie omdat ze zich voor kan stellen dat een jongedame niet staat te wachten op een dergelijke functie, bovendien kan een jongedame net zo goed een rijke man aan de haak slaan. Wil jij voor een vorstelijk salaris de rest van je leven baden in luxe? Weliswaar als een meisje? Robert? Ik stond helemaal perplex dat dit het levens veranderend avontuurtje inhield had ik niet verwacht, ik vond het zeer interessant en besloot in te gaan op het voorstel. Mooi zei Mitsy dan pak mijn handje maar en volg mij.

Vanaf nu is jou naam Cindy, dit heeft mevrouw Cinderelle al ver voor jou komst bepaald. Je zult van voor af aan moeten beginnen Cindy, ik zal je aller eerst eens een snoezig schattig heerlijk dik luiertje omdoen want kleine meisjes plassen soms nog wel eens in hun broekje. Het toilet is verboden gebied voor jou, je moet alles heerlijk lekker schattig in je luiertje laten lopen al je drukjes en plasjes. Nu je een luiertje om hebt zal ik je nog even een rompertje aantrekken. Na het rompertje kreeg ik een witte panty aan en daaroverheen kwam een petticoat, toen kwam er een keurig super schattig roze jurkje met pofmouwtjes dat op mijn rug dicht werd geritst. Ik werd opgemaakt en kreeg een pruikje op mijn hoofd, als laatst kreeg ik een popje in mijn armen die ook een luiertje om had en jurkje aan. Jezus dit had ik er niet van verwac….. Uh Cindy, wie had gezegd dat jij wat mocht zeggen? Ik kreeg een speen in mijn mond en dat was het. Mitsy pakte mijn hand. Nou Cindy kom maar mee dan zal ik je laten zien aan mevrouw Cinderelle, kom snoezig poezelig schatje.

Ik moest plaats nemen op een roze plastic kleedje in een ruimte die meer weg had van een barbie paleis. En toen kwam ze binnen mevrouw Cinderelle, een 42 jarige prachtige vrouw, een stuk langer als ik zelf was. Zo zo wat hebben we hier, hoe heet dit super schattige sissy meisje Mitsy? Dit is Cindy mevrouw Cinderelle, vanaf nu zal ze uw dochter zijn mevrouw Cinderelle. Wat ziet ze er schattig uit, ik zie dat Cindy ook nog een heerlijk schattig lief luiertje om heeft. Altijd verstandig Mitsy je weet het maar nooit met kleine dotjes, kleine schattige prinsesjes .

Rond de avond werd ik door Mitsy naar bedje zeg maar gerust wiegje gebracht. De volgende ochtend was ik al vroeg wakker en kwam Mitsy niet veel later de kamer op. Ze hielp me met uit het wiegje stappen. Nou Cindy heb je lekker geslapen dotje? Kom maar even hier op het verschoonmatrasje zitten dan zullen we eens kijken of je je snoezige schattige luiertje droog en schoon hebt weten te houden snoepje. Mitsy maakte mijn rompertje los en opende mijn luiertje die overduidelijk niet meer droog was. Ach kijk nou eens ons kleine schattige liefste prinsesje heeft een plasje gedaan en volgens mij wel meer als eentje. Laten we je maar snel een fris schoon heerlijk luiertje omdoen he schatje maar misschien kan ik je eerst beter even snel wassen, want mevrouw Cinderelle heeft alles altijd graag schoon. Mitsy gebood me om haar naakt te volgen zo werd ik naar een badkamer toegebracht waar het bad al aan stond. Dan zal ik jou eens lekker gaan wassen met zwitsal. Ik kon zelf totaal niet meer bijhouden in welke situatie ik terecht was gekomen, hoe kun je ook verwachten dat je leven een dergelijke surrealistische wending neemt?

Na het bad deed Mitsy me een nieuw luiertje om en kreeg ik weer een rompertje aan. Eens even kijken Cindy wat gaan we je vandaag eens aantrekken, laten we je maar eens een lange echte prinsessenjurk aantrekken. Ze haalde een lichtblauwe jurk tevoorschijn die wel iets weg had van een jurk uit een Disney sprookje. Toen ik het eenmaal aanhad merkte ik dat ik dit eigenlijk best wel fijn begon te vinden, de prachtige kleding en de bijzondere aandacht van twee mooie dames, en ik kreeg er ook nog voor betaald. Ik moest Mitsy volgen naar onder en werd naar de ontbijtkamer toegebracht daar stond een kinderstoel die behoorlijk groot was uitgevallen. Het bleek de stoel te zijn waar ik in moest zitten. Mitsy hielp me in de stoel en deed een riem over mijn luiertje heen die ze aan de achterkant vast maakte ik zat stevig vast gegespt in de stoel en kon geen kant meer op. Het wachten was nu op mevrouw Cinderelle.

Ach kijk aan daar zit mijn snoezige super schattige meisje al keurig netjes klaar, is ze droog gebleven Mitsy? Nee helaas niet mevrouw Cinderelle, ik heb haar toch maar weer een nieuw dik luiertje omgedaan en de zindelijkheidstraining moeten we nog maar even uitstellen. Het lijkt me momenteel verspilde moeite. Ach dat is toch ook helemaal niet erg we hebben genoeg super dikke zachte schattige snoezige luiertjes voor ons kleine meisje. Het begon me duidelijk te worden dat ik in een situatie was beland waarin ik misschien nog wel een hele poos als baby behandeld zou worden, ik besloot het maar te laten zoals het was.

Mevrouw Cinderelle nam plaats aan de tafel en kreeg door Mitsy een heerlijke maaltijd voorgeschoteld. Ik kreeg een slabbetje om en Mitsy nam plaats naast me, in haar hand had ze een bordje geprakt eten. Nou Cindy hier komt je ontbijt eet smakelijk snoesje. Ik mocht in mijn nieuwe levenssituatie zelfs niet zelf eten, het was al lang geleden dat ik me zo klein voelde.

Na het ontbijt werd ik achtergelaten in de kinderstoel, vastgegespt en wel. Mitsy begon aan de afwas en ik had mijn speentje terug in mijn mond, het was een speentje dat ik zelf niet uit kon doen het zat achter mijn hoofd vastgegespt. Langzaamaan kreeg ik de drang om te poepen maar ik kon dit niet aan Mitsy kenbaar maken, het lukte me niet om fatsoenlijk te praten.
Mijn gemurmel werd afgedaan met, wat is er snoeze poesje? Doe maar rustig schattig dotje, als ik klaar ben met mijn werkzaamheden kun je lekker in de box gaan spelen maar nu moet Cindy keurig netjes blijven zitten, Snoeze Poesje Cindy moet leren om keurig netjes te gehoorzamen.

De werkzaamheden van Mitsy leken wel uren te duren, uren waarin ik keurig netjes vastgegespt zat in de kinderstoel. Ik kon geen kant op en de druk op mijn darmen was onhoudbaar geworden. Ik hield het niet meer en kon niets anders doen als me overgeven, ik voelde hoe de inhoud van mijn darmen in mijn luiertje terecht kwam. Opeens had Mitsy wel aandacht voor me, deze geur is toch niet wat ik denk dat het is? Heeft ons snoesje een poepje gedaan? Ik werd losgemaakt uit de stoel en door Mitsy uit de stoel geholpen. Kom jij maar eens mee naar de verschoonkamer snoesje dan gaan we eens kijken of je een schattig vies luiertje om hebt. Ik werd uitgekleed en moest plaats nemen op het verschoonmatje. Oei oei ons kleine snoeze poesje heeft een poepje gedaan in haar super schattige snoezige luiertje, ik denk dat jij echt nog niet zonder luiertje kan klein poepie doosje. Laten we je maar snel verschonen en weer een luiertje omdoen. Ik wou je eigenlijk na vandaag geen luiertje meer omdoen maar nu dit gebeurt is weet ik vrijwel zeker dat je niets meer als een lief klein schattig baby meisje bent die alleen maar schattige jurkjes en heerlijk zachte dikke luiertjes nodig heeft. Je vindt het fijn om een lekker zacht dik luiertje om te krijgen, je bent dan gelukkig is het niet Cindy?
Ach je hoeft niet te antwoorden liefje, je krijgt een lekker fris nieuw schattig zacht dik luiertje om. Hoe langer je in deze situatie leeft lief klein snoezig schattig dotje, hoe meer je je gaat beseffen dat dit het leven is dat jij nodig hebt. Je zult steeds meer en meer gaan beseffen dat jij geen jongen bent die sex wil met mooie dames, jij bent de jongen die lieve schattige jurkjes draagt, de jongen die schattige dikke luiertjes om heeft, de jongen die met lieve schattige popjes speelt. Dag in dag uit wil je niets meer als de mooiste jurkjes, je vindt het fijn om keurig netjes in strakke jurkjes te zitten, je vindt het fijn als je kleine waardeloze piemeltje ingepakt is in een keurig dik zacht schattig luiertje. Jij bent eigenlijk helemaal geen jongen, geef het toch op om er eentje te zijn. Kijk nou eens naar jezelf Cindy, je bent niets meer als een lief klein snoezig schattig baby meisje, jij bent een sissy.

Zo dotje ga nu maar even lekker in de box zitten, ik heb nog genoeg te doen en kan het niet gebruiken dat een klein schattig prinsesje mijn werkzaamheden verstoort. Er werd niets meer aan mij gevraagd, of ik het goed vond om in de box te moeten doorbrengen, of ik niet liever op het toilet een poepje had willen doen, niets van wat ik graag wou werd geaccepteerd. Ik begon me te beseffen dat ik in een situatie terecht was gekomen waar ik onmogelijk ooit nog uit zou komen. Ik accepteerde dat ik in een enorm grote box werd neergezet. Nou prinsesje om ervoor te zorgen dat je echt niet weg kan krijg je van mij dit tuigje om waarmee ik je vast maak aan de binnenkant van de box. Ik had mijn speentje nog steeds in en het was onmogelijk om te praten. Daar zat ik dan, vastgegespt in een grote baby box met een super dik luiertje om, in een prinsessen jurkje aan. Om me heen lagen wat poppen. Een week geleden zat ik nog in de kroeg, een realiteit die nu heel ver van me afstond. Waarschijnlijk zou dit de realiteit zijn, de realiteit van de luiertjes en jurkjes, die nog heel lang voort ging duren.

Lief schattig snoesje je moet even met je popjes gaan spelen, Mevrouw Cinderelle komt zo even bij je kijken. Ze wil dat je je keurig leert te gedragen zoals een echt prinsessen meisje zich hoort te gedragen. Je jurkje zit nog keurig dus we hoeven daar niets aan te veranderen, ik zal je super schattig dik luiertje nog even controleren voordat ze komt. Het lijkt me dat deze nog droog en schoon is, goed zo snoesje. Ach kijk aan mijn meisje zit keurig in haar boxje met haar popjes te spelen. Die stem was meteen herkenbaar en voor ik het wist stond Mevrouw Cinderelle voor mijn neus. Ze was niet alleen, de dochter van haar zus stond naast haar een jongedame iets langer als ik zelf was, een jaartje of 20 oud. Cindy kijk eens wie er bij is, dit is je nichtje Loes. Loes hurkte bij de box en keek me met een glimlach aan, dit was voor mij een afschuwelijk vernederend moment. Zozo tante is dat nou uw nieuwe speeltje? Wat goed dat u deze sissy zo behandeld, ik zie dit soort jongens zo vaak, van die mietjes die denken dat ze een kans maken bij de dames zoals ik. Het is fijn om ze zo te zien, in een schattig snoezig jurkje met een heel dik luiertje om en een speentje in zodat ze niets kunnen zeggen. Meestal praten ze toch alleen maar onzin. Cindy zoals je er nu uitziet ben je een schattig snoesje, ik denk dat ik je wel eens meeneem als ik met mijn vriendinnen wat ga drinken, althans als dat van tante Cinderelle mag? Ach Loes lieverd natuurlijk mag dat, als je zegt wanneer je wat wil gaan drinken dan zorg ik dat Cindy keurig klaar gemaakt wordt door Mitsy. Cindy zelf heeft namelijk niet de toestemming om aan haar jurkje te zitten of aan haar luiertje te komen. Ook mag ze niet aan haar speentje zitten. Cindy moet leren gehoorzaam te zijn, ze moet leren dat dit is wat ze echt wil, ze is een sissy en leert dit langzaam aan ontdekken. Het is grappig dat ze zelf nog niet weet dat haar moeder ook in het complot zit, het complot dat ervoor zal zorgen dat Cindy de rest van haar leven een keurig sissy baby meisje wordt.

Je vindt het fijn om je een klein meisje te voelen. Je geniet erg van je schattige super snoezige jurkjes. De mooiste kleur is voor jou roze het liefst zou je willen dat de hele wereld roze was. Je vindt het fijn om in je roze boxje te zitten of in je roze prinsessen bedje te liggen. Je vindt het fijn om een luiertje om te krijgen want soms plassen kleine prinsesjes nog wel eens in hun broekje. Het is fijn om een klein prinsesje te zijn, als je zo in je prinsessen bedje ligt en je voelt je luiertje doe dan een plasje in je luiertje ... opeens werd ik tijdens deze hypnose wakker met een kletsnat en vies luiertje om. De laatste tijd gebeurde het vrij vaak dat ik steeds onbewuster begon te accepteren wat me gebeurde waarschijnlijk door deze hypnose zo besefte ik me. Wat was er met mij aan het gebeuren en bovenal... wat waren ze van me aan het maken en waarom eigenlijk?
 

Winnie de Poep

klein zijn is fijn.
toppie
tip
Als je het eerste bericht steeds aanvult is het wel steeds zoeken voor ons waar je gebleven was. Kun je daar iets op verzinnen, een datum van aanvulling bijvoorbeeld ? thnx
 

Sissy Babytje

Snoezige Schattige Luiertjes en Jurkjes
Ga opzoek naar de smiley met het hartje.... dat is vanaf nu steeds het nieuwe gedeelte :)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
JesseZoe Baby Jesse Voorstellen 26
anno1990 Erg schattig filmpje :) AB/DL Filmpjes 2
sissyrobin Sissy Robin stelt zich voor Voorstellen 19
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Fernado Sissy vrouw gezocht Contact advertenties 5
Luierman1983 sissy kleding Kleding 15
-little-cub- Te koop: Princessen Sissy jurk in maat 42-44 Product & Winkel Testverslagen 0
A Sissy zoekt vriendschap regio Bocholt Contact advertenties 6
giampixb Sissy luier jongen zoekt lieverd partner Contact advertenties 8
BadABDL Sissy en roze Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
LuierD Contact Zuid Limburg Contact advertenties 8
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
B Hey y'all! Voorstellen 16
dannyboyke Sissy baby van 35 zoekt een strenge Mommy of Daddy Contact advertenties 19
Fernado Sissy middag Contact advertenties 7
A Bicuriosity verkennen! Contact advertenties 5
Lars1223 Sissy boy Contact advertenties 4
slo123 Baby sissy zoekt een mama die mij wilt verzorgen Contact advertenties 2
Luierdaan Sissy baby van 21 Contact advertenties 5
Donna Ik wil sissy peuter worden Voorstellen 3
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
Luierdaan Sissy baby 21 Voorstellen 10
Lucyluiertje lucy luier sissy Voorstellen 11
T Sissy baby jongen 21jaar Voorstellen 15
Luierman1983 sissy 16+ Board 0
knolletje Ben ik een sissy? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Ariël even voorstellen: Ariël Voorstellen 26
Sissy Charlotte Ik als sissy baby AB/DL Fotos 13
Zwitsalkontje Sissy baby Voorstellen 9
Little-Nancy Mijn nieuwe baby sissy outfit AB/DL Fotos 18
Mommy Maaike Stagiar word sissy baby S 11
satin daiper lover Abdl EN SISSY OF TRAV BIJEENKOMST LOMMEL 16+ Board 9
Luierluke Sissy baby girls Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Brett010 TE KOOP: 1 abdl jurk en 1 abdl Pyama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
adidaslover Jongen in sissy kleertjes in public Algemeen 3
robje002 kleding (sissy) VVV 31
Sissy Babytje Het Sissy Luiertjes liedje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Sissy Babytje Sissy Play Pack Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
A ABDL / Sissy website Aanbevolen 0
emme Borstprotheses voor trans/sissy/cd 16+ Board 1
Sissy Babytje Adult Baby (Sissy) Geluksmoment Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Sissy Babytje Sissy Moderator Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Sissy Babytje Sissy Wetten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D drie vrouwen en een sissy D 9
S sissy baby Voorstellen 10
Anomiem12575123672371651 Voor de sissy babies... AB/DL Filmpjes 0
DL_Michel Verhaal Klaar Sissy voor altijd S 1
Similar threads
















































Bovenaan