School-ervaringen met volle luier

Luiersersen

Nieuw lid
Lekker poepen in je luier. Dat is toch altijd wel een warm gevoel. Ik ga hier ook over praten. Dit verhaal is niet waargebeurd.

Ik stap uit de douche. Ik droog me af, doe mijn haar en tanden en vervolgens en luier om. Ik had van die super absorberende tena's. Doe mijn onderbroek erover en stap uit de badkamer. Ik had al kleren klaarliggen op bed. Doe die aan, en loop naar beneden. Maak wat ontbijt, eet het op, en stap op de fiets naar school. Het was de eerste lesdag. Dat is natuurlijk altijd weer (helaas) even wennen. Het eerste uur biologie, 2de geschiedenis. Dan de pauze. Ik loop naar mijn vrienden toe en geef ze een bro fist. Zij weten allemaal niet dat ik een dl (diaper lover) ben. Dus het is altijd even spannend. Om half 11 ging de bel en mijn luier zat al vol met plas. Nog lang niet tot het limiet want ik heb zo'n ding die je aan je luier plakt die de inhoud laat zien. Baby's hebben dat ook. Ongeveer 1/4 zat vol. Het derde uur zouden we gym hebben en ik vind het altijd heerlijk om met een bolle luier te gaan sporten. Maar de school had andere plannen voor het derde uur. We gingen blijkbaar een voetbal toernooi doen ergens een half uurtje rijden van school. Ik ben echt slecht in voetbal. Dan word ik altijd een beetje nerveus. Dus op weg daarnaartoe moest ik best nodig poepen. Ik wist dat ik een luier aan had maar poepen doe ik op school altijd gewoon op de wc's thuis poep ik wel. Dus het was gewoon ff ophouden. Daar aangekomen moesten we meteen beginnen. Ik vroeg aan de begeleidster of we nog ff snel naar de wc mochten gaan maar blijkbaar was op school onze laatste kans. Dus na een half uur hield ik het echt niet meer dus toen verscheen er een grote bol aan de achterkant van mijn billen. Normaal heb ik geen probleem met op mijn poep te gaan zitten maar ik zweette helemaal dus... ik ging zitten en het plakte heel erg. Het was wel een lekker gevoel. Na 2 uur mochten we een half uur pauze houden. Daar kon ik echt niet op wachten want er begonnen een paar mensen al vreemd naar me te kijken. Ik pakte mijn tas en liep naar de wc's. Ik kleedde me uit en verschoonde mezelf. Het duurde een hele poos. Dus een lekkere begeleidster (19 jaar, een mooie glimlach, glanzend bruin haar en een goed gevoel voor humor) ging kijken waar ik was. Terwijl ik daar net naakt lag om een luier te pakken, loopt zij naar binnen. IK WAS VERGETEN HET SLOT EROP TE DOEN!!! Zij zag mij en begon raar maar blijkbaar heel aantrekkelijk te kijken volgens mijn kleine jonge heer die inmiddels zo lang en stijf was als de twin towers op elkaar. Ik werd rood... Zonder iets te zeggen deed ze mijn luier strak dicht en gaf een tik op mijn twin tower. Door die tik kwam er wit en werd weer rood. Normaal vind ik dat vies als dat gebeurd in een luier maar met haar erbij was het best rustgevend. Toch nog twee uurtjes gesport en toen naar school gereden. In de bus moest ik weer enorm poepen. Maar tot mijn verbazing liet ik dat gewoon toe. Een enorme drol werd gewoon naar boven gedrukt en versprijd. Ik stapte op de fiets en probeerde naar huis te rijden. Maar iemand hield me tegen. Moet je raden wie. Ze wilde dat ik met haar naar huis ging en meteen werden de twin towers weer gecrieƫerd. Ze nam me mee zonder dat ik kon antwoorden. Eenmaal bij haar thuis liet ze haar verzameling zien. Enorm veel luiers. Blijkbaar was zij ook een DL. Ze vond het zielig voor mij dat ik wit spoot. Ze bood aan om samen te gaan douchen. Daarmee klaar mocht ik een luier van haar lenen. Eentje die de inhoud goed laat zien. Zij trok ook een schone aan want zij had een enorme plas gedaan in haar vorige. Dat waren zo'n tena broekjes. Die hangen al heel snel. We zaten samen voor de tv met onze luier en haar bh. Toen bood ze me 2 laxeerpillen aan. Dat vond ik wel een leuk idee, aangezien zij mij mog verschonen. Dus namen we er samen 2 in. Na een half uur. Lieten we allebei een scheet en toen lieten we het gewoon gaan. Na 5 min. stonden we op en we keken elkaar aan. Alle 2 de luiers gingen enorm. Je kon er zo een atractie van maken. We gingen toen gewoon met onze eigen luier spelen. Wat ik wel prettig vond, aangezien ik nooit wist wat zij ging doen. Mijn twin tower was ook in een mum van tijd bruin. Na 15 min. pakte ze 2 nieuwe luiers en we deden die over elkaars vieze. Ik wouw iets doen wat ik noh nooit had gedaan. Zoveel mogelijk luiers aan doen. Aangezien de eerste 2 redelijk strak zaten konden er nog wel 15 lagen luier overheen. Ondertussen had zij het eten al klaargemaakt. Iets met nog een laxeerpil erin. Als toetje was het 2 liter water per persoon. Om half acht was het over de top. Een volle kak luier met 2 liter pis. Een lekkere chick met dezelfde gevoelens voor luiers als ik en 17 lagen luier om mij heen. Ik deed mijn onderbroek over de luiers en kuste mijn (hopelijk toekomstige) vrouw. Eenmaal thuis ging ik weer spelen. Maar er zat nog weinig gevoel in. 17 lagen aan dikke luier. 2 keer wit geweest vandaag. Maar ik ging gewoon verder met spelen. Ik experimenteerde hoe vol ik die 17 lagen dikke luier kon vol krijgen. Dus het bae laten vol lopen en er toen in gaan zitten. Alle lagen 1 voor 1 voor en achter geopend. De poep werd ook vloeibaar. Alles werd gewoon een grote rommel. Maar mijn poep en plas bleef er wel in dus rond 9 uur ging ik onder de dekens liggen met de luier(s). Sindsdien weer iedereen (helaas) over mijn DL. Maar toch maakte linda het elke avond weer goed. Ik ben nu 31 en heb 2 prachtige dochters. Ik woon in LA (los angeles) en heb nog steeds linda die vorige week 34 is geworden. Minstens 2 keer per maand zorgen we dat de kids een dag het huis uit zijn en dan doen we onze behoeften met de luiers.

Jongens, als jullie dit leven ongeveer willen leiden, geef dan commentaar op wat voor jullie perfect zou zijn. Peace for the diapers 8)

TenaMaxi

Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.
Kheb t al niet gelezen, ivm de draad al kwijt te zijn aan het begin, ivm te weinig ruimte tussen het verhaal geplaatst. :mad:

Bovenaan