Selma DL. lees hem plssss

DL-Pando

Gewaardeerd Lid
Kleine disclaimer: dit is mijn eerste verhaal. Dus misschien is het heel slecht.

Over Selma:

Uiterlijk: redelijk slank,niet zo lang, bruin haar,bruine ogen en een slotjes beugel.
Selma is een meisje van 14 en is verliefd op Roy een knappe jongen bij haar op school

Hoofdstuk 1
Ik had zin om naar school te gaan, niet omdat ik de vakken leuk vond maar omdat ik de hele avond voor de spiegel had gestaan om te oefenen om Roy te vragen om te gaan chillen. Ik pakte mijn tas en ging naar school. Op school aangekomen zag zik Roy bij zijn locker staan Ik zeg:’He uhm zou je misschien een keer.... ‘,Selma voelde haar broek warm worden, ze keek heel snel naar haar broek Selma denkt:’shit’ ze rende snel weg ik hoopte dat Roy het niet had gezien. Gelukkig had ze nog een gymbroekje in haar tas. ‘Hoe kon dat nou gebeuren dit had ik nog nooit mee gemaakt, nou ja toen ik 4 was misschien ik hoop dat het eenmalig is’. Daarna ging de schooldag best snel voorbij. Toen ik naar de school uitliep kwam Roy naar me toe om te vragen waarom ik wegrende ik ze:’ik moest heel nodig naar het toilet’. Het was niet helemaal gelogen. Toen ik thuis kwam vroeg mijn moeder:’ hoe was je dag’? Ik zei:’goed’.Ik ging mijn moeder natuurlijk niet wat vertellen wat er was gebeurd. Ik ging maar naar boven een beetje instagrammen.
 
Laatst bewerkt:

Spreeuwtje

Little Rebel
Je moet je niets aantrekken van wat anderen er van vinden, als jij het maar de moeite waard vind om te plaatsen en het schrijven leuk vind!
Ik kan je wel aanraden om, als je dan een verhaal plaatst, een hoofdstuk langer te maken, want dit is slechts een alinea.
Neem de tijd voor het schrijven! Je hebt zo te zien een prima verhaal in je hoofd, maar je schrijft het hier bijna als een samenvatting en als je een tekst een aantal keer herleest alvorens te posten haal je ook typefouten er uit. ;)
 

DL-Pando

Gewaardeerd Lid
Disclaimer:Ik weet dat tot nu toe volgens mij echt 2 mensen min verhaal hebben gelezen maar ik kan het niet laten om deel 2 te maken

Hoofdstuk 2

De volgende dag werd ik wakker ik had best lekker geslapen. Eerst ging ik ff douchen daarna had ik me kleren aan getrokken en toen ging ik mijn tanden poetsen terwijl ik met mijn moeder aan het kletsen was. Maar toen gebeurde er iets waar ik me heel erg voor schaam terwijl ik stond te poetsen plaste ik in mijn broek. Mijn moeder zag het en zei:’Wat doe je nou’! Toen barste ik in tranen uit ik moest mijn moeder nu wel vertellen wat er was gebeurd. Mijn moeder gaf me een knuffel en zei:’dat kan gebeuren het is niet erg, maar als het nog een keer gebeurd moet je denk ik wel een luier om’. Ik zei: Nooit!!
Mama zei:’ zie het niet als een straf en trouwens wie zegt dat dat gaat gebeuren. Nou ik, dacht ik in mijn hoofd het is al twee keer gebeurd. Maar ja ik ging naar school en vroeg Roy opnieuw om te chillen en gelukkig zei hij ja. Dus na school gingen we een film kijken in de bioskoop na afloop zei ik Roy gedag en ging naar huis. Daar bleef ik de rest van de dag Roys insta bekijken. Dus ik ging heel gelukkig naar bed. Toen ik wakker werd, werd ik helemaal doorweekt wakker. ‘Shit’ zei ik zachtjes. Begon ik keihard te schelden. Mijn moeder kwam naar boven met een pak luiers. Ik moest ze de hele dag dragen. O nee dacht ik. Maar toen ik ze eenmaal aan had zaten ze best lekker eigenlijk en ik hoefde niet eens naar het toilet Alles ging vanzelf. Alleen ging ik het niemand op school vertellen zelfs Roy niet.
 
Laatst bewerkt:

Verhalen

Lets be what you want to be
Ik heb de 2 hoofdstukken gelezen
Voor een eerste verhaal wel leuk geschreven
En kijk uit naar je vervolgen
Van mij mag er wel wat meer gebeuren in je verhaal
 

marcel

Geniet van elke dag met een brede lach :-)
Zelfs ik heb het gelezen. Alleen omdat je het zo netjes vroeg en omdat het niet van die ellelange verhalen zijn met 30 hoofdstukken want dan haak ik af. Succes met schrijven.
 

DL-Pando

Gewaardeerd Lid
Bedankt voor alle steun ik wist niet dat zoveel mensen hem leesden dus nou ja ik ga nu verder

Hoofdstuk 3

Ik schaamde me wel dat ik luiers moest dragen maar toch. Op school was het zo lekker gelukkig merkte niemand het. Na school vroeg Roy om misschien te chillen. Je kunt wel raden wat ik daarop had gezegd. Dus na school ging ik naar Roy. Bij Roy thuis wisselde we ff nummers uit. Ik durfde Roy nooit te volgen op insta dus dit was een goed moment om dat wel te doen. Toen zei Roy dat ie ff naar de wc moest. Dat herinnerde mij eraan dat ik een luier om had. Toen hij terug kwam gingen we ff een serie kijken ik liet tijdens de film alles stromen. Daarna ging ik naar huis mijn moeder vroeg of ze me moest verschonen. Ik zei dat ik maar een heel klein beetje had geplast. Maar toen mijn moeder mijn luier uitrol zag ze dat ie helemaal vol zat. Dus ik kreeg een nieuwe. In de avond heb ik de hele tijd een beetje lopen voelen aan mijn luier enzo. Toen ik wakker werd verschoonde ik mezelf en trok een nieuwe aan. Toen maakte ik me klaar voor school. Maar toen ik in mijn rooster keek zag ik dat we gym hadden. Dat werd natuurlijk een probleem dus ik kleedde me om in de WC. Toen ik aan het Gymen was voelde ik een straal lopen. Het voelde opnieuw zo fijn dat ik express heeL veel plaste. Ik was heel blij dat ik dat had overleeft. Na gym moest ik poepen dus dat deed ik in mijn luier. Blijkbaar was het veel want ik hoorden achter me jongens fluisteren dat ik een lekkere kont had. Toen kreeg ik te horen Dat we binnenkort kamp hadden. Een luier verbergen op school was al moeilijk laat staan kamp.

Word vervolgd.....

Bedankt voor alle feedback meer tips zijn altijd welkom ik probeer er dan ook zoveel mogelijk te toepassen.
 
Laatst bewerkt:

DL-Pando

Gewaardeerd Lid
Hoofdstuk 4

Na school vertelde mij mijn moeder gelijk over kamp. Eerst zei mijn moeder dat ik me er niet voor moest schamen en de meisjes me wel begrepen.
Maar zo gaat het helaas niet bij mij op school. gelukkig begreep me moeder me en ze zei dat ze de luiers in een losse capuchon zou doen. Toen was ik opgelucht. Kamp zou over 2 dagen zijn dus ik ging toen maar alvast snoep kopen voor kamp. In de supermarkt waren nog meer kinderen ze hadden blijkbaar hetzelfde idee. Roy ook, dus ik vroeg aan Roy:’heb jij ook zo’n zin in kamp’, Roy zei: ‘is goed’.
Toen vroeg hij: ‘samen bij mij ff chillen’, ik zei: ‘goed’ bij Roy thuis gingen we naar zijn kamer.
Ik zei: ‘zullen we de serie afkijken’. Maar Roy zei niets en gaf me een kus, toen stak ik plagend mijn tong uit en zoende hem vollop van vreugde plaste ik in mijn luier. Toen zette Roy de serie aan en keken we ernaar. Maar ik kon me er niet op concentreren ik letten alleen maar op Roy. En toen ging ik op zijn schoot zitten en bewoog op en neer toen ging ik naar huis. Verschoonde mezelf en zag dat mam andere luiers had gekocht. Ik vroeg aan mam waarom. Mam zei om nieuwe te proberen dus ik trok hem aan. Ik zei: ‘de oude zat lekkerder’. Mijn moeder zei:’Oke ik breng deze wel terug’. Dus ik trok de andere luier aan en keek nog even TV en toen ging ik naar bed. Maar mij luier was al nat voordat ik naar bed ging.

Word vervolgd..
Sry dat ie kort is heb geen tijd meer ik zal het volgende deel extra lang maken.
 
Laatst bewerkt:

rover2020

Toplid
Ja en meer gevoel van de luier zou ook leuk zijn bijvoorbeeld bij het poepen en ook wat minder van de hak op de tak maar veder leuk verhaal
 
Bovenaan