Selma DL. lees hem plssss

DL-Pando

Gewaardeerd Lid
Hoofdstuk 5
Vandaag is kamp ik was heel zenuwachtig. We moesten op de fiets ik ging naast Roy fietsen.
Ik zei:’He eh ff over gister we hebben nu wel eh verkering toch’. Roy lachte en zei:’ja’
Dat gaf me een goed gevoel toen liet ik nog evn iets stromen Ahh zo lekker gevoel eigenlijk. Onderweg kletste ik en Roy veel toen we aankwamen was ik niet heel blij het was een beetje eh oud. Ik ging even een rondje in het gebouw maken toen ik bij de jongens kamer kwam hoorde ik veel lawaai dus ik luisterde ze af ik keek ook heel stiekem door het deur raampje. Toen zag ik een jongen op Roys bed. hij Zocht Roys snoep voorraad toen hoorde ik heel hard: ‘Roy draagt luiers’! Toen lachte alle jongens Roy uit. Ik vond het zielig ik ging snel weg bij de deur want Roy liep richting de deur toen hij de deur uitliep zei hij alsof er niets aan de hand was:’hoi Selma’. Ik zei: ‘kom eens mee’. In de meisjes wc vertelde ik hem alles over dat ik overdag en nacht in mijn broek plasten en poepte. Hij vroeg:’ook overdag’? Ik zei eh Ja en trok mijn broek naar beneden. Roy zei dat hij alleen s’nachts luiers droeg. Ik vroeg:’vind je luiers lekker’? Hij zei dat hij er eigenlijk nooit op letten. Ik zei dat ik er niet zonder kon dus Ik leende Roy een luier en vroeg:’ nou zit het lekker of nii’? Hij zei:’nou eigenlijk wel’. Dus we hebben we bijna de hele dag in het achterschuurtje lekker in de luiers gezeten en er over gepraat en een beetje geil gedaan. Uiteindelijk kwamen we op het idee om in onze luier te plassen en hem daarna aan de ander te geven om hem aan te doen. Daarna deden we een soort luierseks. En daarna gingen we naar bed in de nacht hadden we in het schuurtje afgesproken en we zijn daar in slaap gevallen toen we wakker eerden slopen we snel onze eigen kamer in.
 

DL-Pando

Gewaardeerd Lid
Hoofdstuk 6
Toen iedereen wakker was gingen we ontbijten. Ik ging naast Roy zitten. Toen kwamen er wat jongens naar ons toe ze lachte Roy uit en zeiden: He Roy zou je niet een nachtje zonder luiers kunnen je bent al een grote jongen dus iemand pakten Roys luiers en gooide ze in het meer. Roy moest bijna huilen. Ik zei kappen jongens doe ff normaal. Maar toen kreeg ik een stoot op me gezicht. Toen werd Roy heel boos dus hij duwde dat joch op de grond en begon hem te helpen de andere pesters probeerde Roy van hem af te halen maar Roy bleef slaan. Toen rende Roy snel weg en roepte: ‘Selma kom ‘. Toen zaten we in het schuurtje ik ze: je mag mijn luiers wel lenen’. ‘Thanks’.zei Roy. Toen liepen we naar buiten maar daar stonden de jongens ze lachten ons heel hard uit. Toen moest ik zeggen waar mijn luier voorraad was. Ik zei dat ik het nooit zou zeggen meer toen kreeg ik een harde trap. Roy zei dat ze dat niet nog een keer moesten proberen. Toen kreeg ik een stomp. ‘Au’, schreeuwde ik. Toen liep Roy naar hem toe. Maar toen kreeg je een hele harde klap in zijn gezicht toen werd Roys broek naar beneden getrokken iedereen zag zijn luier. Opnieuw lachte iedereen. Toen liet ik mijn capuchon met luiers maar zien. Gelukkig had ik nog een luier om want ik moest heel nodig. Toen lieten ze ons gaan. Roy kwam met het plan om stiekem naar een Kruidvat te gaan en drynites te kopen anders zouden we onze broeken vol plassen.
 

DL-Pando

Gewaardeerd Lid
Hoofdstuk 7
Dus we waren uit ons kamp ontsnapt en we liepen naar de Kruidvat dus we haalden drynites. Ik had altijd hele andere luiers die veel dikker waren. Maar nu konden we alleen drynites halen dus ja het was prima. Roy stopte de luiers in zijn rugzak. Toen liepen we wee terug Toen kleedde we ons om in de wc. En toen gingen we naar een ander hutje bij het meer. Toen gingen we daar stranger things kijken op Netflix. Eigenlijk mocht je geen telefoon mee maar van mijn moeder mocht het stiekem voor als ik ongelukjes had. Toen we 2 afleveringen gekeken.
Vroeg Roy of ik hem wou verschonen. Ik zei:’natuurlijk’. Dus ik trok zijn broek naar benede en opende zijn luier maar hij had een stijve dus ik likte eraan. Toen ik klaar was trok hij zijn luier weer aan. Toen trok ik mijn broek uit nu hadden we alletwee alleen nog een luier en een trui aan toen begonnen we gepassioneerd te zoenen. Daarna liepen we terug naar de rest en moesten we allemaal stommen kamp spelletjes doen. En toen gingen we marshmallows roosteren dat was wel lekker en toen moesten we naar bed. De volgende ochtend pakten we onze spullen in want vanmiddag gingen we weg. Toen gingen we trefballen. En natuurlijk werden ik en Roy als laatst gekozen want iedereen wist ons geheim nu. Ik ben er niet zo goed in dus toen ik de bal kreeg gooide ik mis. Toen werd ik uitgescholden voor: luierbitch,broekpisser,pamperwijf en nog veel meer ik deed alsof ik het niet hoorde maar dat was moeilijk. Toen kreeg ik vol een bal tegen mijn buik
Iedereen ik was af iedereen lachte me uit. Gelukkig gingen we nu naar huis ik ging naast Roy fietsen.
 

DL-Pando

Gewaardeerd Lid
Hoofdstuk 8

ik weet dat het lang heeft geduurd ik weet niet of iemand dit nog leest maar hier komt deel 8


Toen ik thuis kwam vroeg m’n moeder of het leuk was ik zei: het kon beter. Ik liep naar boven en deed een schone luier aan. Ik keek naar de spiegel en ik zag mezelf in m’n luier. Ik dacht bij mezelf: ik zie er best sexy uit in een luier ik nam wat sexy foto’s van mezelf. Ik stuurde ze naar Roy. Daarna belde ik hem hij nam niet op. Ik belde nog een keer maar hij nam niet op ik dacht hij zal wel druk zijn. Mijn moeder zei dat ze even naar de stad ging. Ik zei tot zo! Even later hoorde ik geklop op de deur. Ik zag dat het een grote man was met een busje. Ik besloot niet open te doen. Toen begon hij op de deur te trappen. Ik werd bang en pakte een honkbal knuppel. Hij kwam door te deur heen.


word vervolgd.
 
Bovenaan