Sillie

Lolaxxx

Beginneling
dit verhaal gaat over een meisje Sillie (13)en ze moet luiers dragen van haar moeder, omdat ze steeds vaker in haar
broek plast. dit vind haar moeder niet fijn en koopt daarom luiers voor haar dochter.
Sillie heeft nog een broer van 14 en hij maakt het haar nog veel erger.

het was een zonnige dag. Sillie zat achter haar laptop en haar broer Joey zat bij zijn beste vriend.
Sillie stopte met computeren en ging op de bank liggen. al gauw viel ze in slaap.
haar moeder kwam thuis van haar cursus die ze elke Woensdag doet. haar moeder Kirsten zag Sillie
liggen en zette de tv aan. al gauw merkte ze dat Sillie voor de 3e keer in haar broek had geplast. het was ook al een keertje in de nacht gebeurd en haar moeder ging naar de winkel.

toen ze terug kwam had ze een grote tas mee. Joey was ondertussen ook al weer terug en zat op zijn Xbox
te spelen. Sillie word wakker. kom eens mee naar de badkamer. zegt haar moeder. Sillie merkt dat e in haar broek heeft geplast en wordt rood. in de badkamer aangekomen zegt Kirsten ga maar even zitten lieverd.
Sillie doet dat en vraagt wat er aan de hand is. je hebt de laatste tijd al heel veel ongelukjes gehad en daarom ga je weer luiers dragen. Sillie staat op en zegt: wat? nee dat ga ik niet doen!
in 5 minuten ligt Sillie naakt op haar bed. er word een grote luier gepakt en die doet ze onder haar kont en dan doet ze de plak strips dicht. Sillie wilt op staan maar haar moeder zegt dat ze nog niet mag gaan. ze pakt ook een romper eruit. Kristie doet de romper om bij Sillie en dan mag ze gewoon haar broek en haar trui weer aantrekken.
2 uur later zitten ze met zijn allen aan tafel.

wordt vervolgd als jullie het leuk vonden.
 

Lolaxxx

Beginneling
het volgende stuk van het verhaal......

Joey eet je eten gewoon op als ik dat wil., zegt haar moeder.
maar ik wil dat niet!, zegt Joey. mijn moeder geeft hem een kwade blik en hij eet
zijn eten gewoon op. Sillie drinkt wat van haar cola en krijgt de drang om te plassen maar
het is al te laat en de luier zet zich op. Joey mag van tafel omdat hij zijn eten al op heeft.
als Sillie haar eten op heeft wilt ze naar boven rennen maar haar moeder heeft gezien dat haar
luier nat is. waar gaan jullie naar toe?, vraagt Joey. worstelen begint zo!
ik kom zo terug na het verschonen van Sillie haar luier.
Joey begint keihard te lachen en zegt ik kom kijken. Kristie vind het niet erg en hij mag meekomen.
wordt vervolgt..
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Leuk begin wil graag meer lezen. Volgende hoofdstuk mag wel iets langer zijn.
 

Diaperstorm

Aspire to inspire, before we expire.
De lengte mag een stuk langer zijn maar desondanks leuk begin ik wacht op het vervolg

Toppie !1
 

Lolaxxx

Beginneling
volgende deel......

o nee toch ik kom te laat op mijn werk!, gilt mijn moeder.
Joey doe jij het even? tuurlijk mam., zegt hij lachend.
leuk toch? dat ik je mag verschonen! hij sleurt me de tafel op en doet mijn benen omhoog
en schuift de luier eronder. hij doet hem dicht en ik moet het zelf verder alleen doen.
Sillie! je moet 20 rondjes om de bank maken en dan 10 liter drinken en dan gaan we naar het park. terwijl ik zeg: nee, haalt hij een wii afstand bediening en
zegt dreigend als je het niet doet geef ik je een klap met deze wii afstand bediening.
ik begin gelijk te rennen terwijl hij tv kijkt aan tafel. na de 20 rondjes heb ik dorst en ben uitgeput.
ik moet nu nog 10 liter op drinken. hij haalt een kan waar precies 1 liter in kan.
na de 10 liter staat mijn blaas op springen en ren ik naar de wc maar daar staat
Joey me op te wachten en ik doe dan mijn schoenen aan.
 

mdb

Superlid
10 liter kan geen mens op drinken ?
bij 3 liter in één keer kan je dood al zijn .

veder leuk begin van en verhaal
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Klopt het menselijk lichaam is niet in staat zoveel watee tegelijk te verwerken en kan daardoor een warervergiftiging oplopen.
En de hoofdstukken mogen best wel wat langer dat leest prettiger
 

gommu

Gewaardeerd Lid
mdb zei:
10 liter kan geen mens op drinken ?
bij 3 liter in één keer kan je dood al zijn .

veder leuk begin van en verhaal

3liter ken inderdaad net aan.
maar 10liter dat redt je dus echt nooit.

als bij de vierde liter ben je al dood. :'(



en voor de rest een leuk Verhaal Lolaxxx

en als het effe ken graag wat langeren stukjes ;D ;)
 
Bovenaan