Verhaal Klaar Sissy voor altijd

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 16,7%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 16,7%
  • 7

    Stemmen: 2 33,3%
  • 8

    Stemmen: 1 16,7%
  • 9

    Stemmen: 1 16,7%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    6

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Guido


Ik geef toe dat ik vroeger altijd al graag stiekum een luier droeg. Meestal pikte ik die dan op de kamer van mijn zusje en deed ik hem de hele nacht om. Plassen deed ik er niet in, het was puur om het gevoel.

In 1995 trouwde ik, en eigenlijk had ik al jaren niet meer aan luiers gedacht. Dat veranderde toen ik een jaar of twee geleden internet kreeg. Ik surfde wat over de adultpaginas en mijn interesse werd opgewekt door de pagina's over luierfetisch en dergelijke. En het mooiste vond ik dan nog meisjes of vrouwen met luiers om en schattige babykleertjes aan. Ik ging naar een site voor incontinentiematerialen en bestelde daar een gratis nachtluier voor zware incontinentie.

Toen ik hem kreeg was mijn vrouw werken en ik kon het niet laten hem meteen om te doen. Ik kreeg meteen weer dat lekkere gevoel van vroeger en natuurlijk was het ook spannend. Ik besloot naar boven te gaan en trok een sexy zwart babydolletje van mijn vrouw aan. Ik raakte erg opgewonden en begon mezelf te bevredigen.

Toen ik daarmee klaar was trok ik alles uit en legde het in mijn nachtkastje. Ik ging weer internetten en een paar uur later kon ik het weer niet laten en ging naar boven om alles weer aan te trekken en mezelf weer te bevredigen. Ik was er zo druk mee bezig dat ik niet hoorde dat mijn vrouw thuiskwam en de trap opliep. Toen ik haar hoorde was het te laat. De slaapkamerdeur stond open en ze kwam binnen. Ze keek me verbijsterd aan en vroeg op luide toon wat dit alles te betekenen had. Ik kon niet anders dan alles uit te leggen, dat ik een fetisch had voor luiers en ik besloot haar de internetsites te laten zien. Ik dacht als ze zag dat ik niet de enige was, ze het wel zou begrijpen.

Ik liet haar alles zien en het enige dat ze vroeg was: Dat vind jij dus geil? Ja, bekende ik en ik durfde haar niet aan te kijken. Prima, zei ze, als dat is wat jij wilt kan je het zo krijgen. Ik vroeg me af wat ze bedoelde maar ze zij alleen: Vannacht slaap jij op je nieuwe kamertje. Ze ging weg en kwam een uurtje later terug met een paar tassen en een kindercampingbedje. Ze ging naar de zolder en bleef een tijdje boven. Ik durfde niet te gaan kijken want ik zag aan haar dat ze kwaad was.

Eindelijk kwam ze naar beneden en zei dat ik haar moest volgen. We gingen naar de zolder waar een buro staat dat ze had ingericht als commode. Er lag een aankleedkussen op en er stond een teiltje met water op een tafeltje. Het campingbedje had ze opgezet en aangekleeg met een roze kinderdekentje met een eendje erop. Ik moest op de 'commode' gaan liggen en zij begon me uit te kleden. Het was me allemaal al duidelijk wt er ging gebeuren. Eerst zag ik het als een spelletje, maar al gauw bleek dat dat het niet was. Ze zei: Als je niet luistert naar mij, ga ik iedereen vertellen wat je bent. Een sissy ben je, anders niks. Ik zal je ouders en iedereen die je kent inlichten en dan sta je voor gek. Dus je houd je gedeisd.

Ik lag ondertussen met ontbloot onderlijf op de commode en ze begon me te wassen. Ook al mijn schaamhaar werd verwijdert en ze pkte uit een van de tassen een hele stapel incontinentieluiers. Ik moest mijn kont omhoog doen en ze schoof het dikke geval onder mij door. Je mag geen gebruik van het toilet meer maken, zei ze. Dat is voor grote mensen, en niet voor babymeisjes. Meisjes zei ze???!!! Het werd dus nog erger. En jawel, uit een andere tas kwamen een heel stel meisjeskleren, in mijn maat. Ze kon wel een carnavalswinkel leeggekocht hebben.

De rest van mijn kleren gingen ook uit een ik kreeg een roze jurkje aan, met een strik op de rug. Het rokje bedekte net de luier niet helemaal. Verder kreeg ik witte sokjes aan en bond ze me een roze strik op mijn hoofd. Roze pantoffeltjes maakten het geheel compleet, en we gingen naar beneden. De deurbel ging en er stond een vrachtwagen voor de deur. Ik ging snel de kamer in, maar al snel kwamen daar ook twee mannen binnen. Ze bekeken mij van top tot teen en lachten zich rot. Ze leverden een babybox af en een stoel met spijlen en een eettafeltje ervoor. Lachend gingen ze weer weg en ik moest in het stoeltje plaatsnemen. Sandra maakte melk warm en ik kreeg het in een flesje te drinken. Ik mocht het niet zelf vasthouden want ze was bang dat ik dan zou knoeien. Toen het opwas 'mocht' ik nog een uurtje in de box spelen.

Na een half uurtje begonnen mijn darmen te rammelen. Nee he, ik moest poepen. Sandra? riep ik voorzichtig, maar ze deed of ze mij niet hoorde. Ze had vast en zeker iets in de melk gedaan want ik voelde dat dit geen normale poep was. Ik kon het ook niet meer houden en met een spetterend geluid duwde ik mijn eerste vrachtje sinds jaren weer in een luier. Niet veel later kwam Sandra in de kamer, en zei dat ik mij moest omdraaien. Ik deed dat en ze kneep hard in de luier. Bah vies meisje! Heb je kaka gedaan? Ik ga nog even iets doen in de keuken en daarna gaan we naar de badkamer waar ik je zal verschonen en dan ga je naar bedje.

Ik wist niet waar ik van ellende moest kijken. Een half uur later werd ik verschoond en moest ik naar bed. Mijn handen en voeten werden middels twee spreidstangen vastgezet, zodat ik mezelf niet kon uitkleden of wat dan ook. Ik kreeg een geel pyjama'tje aan een stuk aan en ze voerde me nog een fles melk. Ze aaide me daarna over de bol en ging naar beneden. Een uur later deed de melk alweer zijn werk en mijn luier was weer vol. Moe en vernederd viel ik in slaap.

Tegenwoordig weet iedereen het toch van mijn leven, en Sandra weet niet van ophouden. Ze geniet hiervan en ik durf er niet tegenin te gaan, uit angst voor wat er dan gaat gebeuren. En eigenlijk, heel stiekum geniet ik er ook een beetje van. Het is beter dan werken...
 

coriene

Nieuw lid
Wat heerlijk lieverd.
Gaat het nog steeds goed met jullie tweeen ?
Zou best contact willen en je zusje zijn.
Samen als stoute meisjes spelen.
Ben wel een beetje ondeugend.
Dag lieverd, corientje.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
sissyrobin Sissy Robin stelt zich voor Voorstellen 19
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
emme Borstprotheses voor trans/sissy/cd 16+ Board 1
Anomiem12575123672371651 Voor de sissy babies... AB/DL Filmpjes 0
giampixb Luier vriendjes opgezocht Contact advertenties 3
Fernado Sissy vrouw gezocht Contact advertenties 5
Luierman1983 sissy kleding Kleding 15
-little-cub- Te koop: Princessen Sissy jurk in maat 42-44 Product & Winkel Testverslagen 0
A Sissy zoekt vriendschap regio Bocholt Contact advertenties 6
giampixb Sissy luier jongen zoekt lieverd partner Contact advertenties 8
BadABDL Sissy en roze Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
LuierD Contact Zuid Limburg Contact advertenties 8
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
B Hey y'all! Voorstellen 16
dannyboyke Sissy baby van 35 zoekt een strenge Mommy of Daddy Contact advertenties 19
Fernado Sissy middag Contact advertenties 7
A Bicuriosity verkennen! Contact advertenties 5
Lars1223 Sissy boy Contact advertenties 4
slo123 Baby sissy zoekt een mama die mij wilt verzorgen Contact advertenties 2
Luierdaan Sissy baby van 21 Contact advertenties 5
Donna Ik wil sissy peuter worden Voorstellen 3
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
Luierdaan Sissy baby 21 Voorstellen 10
Lucyluiertje lucy luier sissy Voorstellen 11
T Sissy baby jongen 21jaar Voorstellen 15
Luierman1983 sissy 16+ Board 0
knolletje Ben ik een sissy? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Ariël even voorstellen: Ariël Voorstellen 26
Sissy Charlotte Ik als sissy baby AB/DL Fotos 13
JesseZoe Baby Jesse Voorstellen 26
Zwitsalkontje Sissy baby Voorstellen 9
Little-Nancy Mijn nieuwe baby sissy outfit AB/DL Fotos 18
Mommy Maaike Stagiar word sissy baby S 11
satin daiper lover Abdl EN SISSY OF TRAV BIJEENKOMST LOMMEL 16+ Board 9
Luierluke Sissy baby girls Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Brett010 TE KOOP: 1 abdl jurk en 1 abdl Pyama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
adidaslover Jongen in sissy kleertjes in public Algemeen 3
robje002 kleding (sissy) VVV 31
Sissy Babytje Het Sissy Luiertjes liedje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Sissy Babytje Sissy Play Pack Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
A ABDL / Sissy website Aanbevolen 0
Sissy Babytje Schattig snoezig sissy popje S 11
Sissy Babytje Adult Baby (Sissy) Geluksmoment Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Sissy Babytje Sissy Moderator Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Sissy Babytje Sissy Wetten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D drie vrouwen en een sissy D 9
S sissy baby Voorstellen 10
D Iemand ontmoeten voor een leuke wandeling? Belgisch Limburg Contact advertenties 0
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
L Dominant(en) gezocht voor luierslet (studente/28) Contact advertenties 8
Similar threads


















































Bovenaan