Skiën in luiers

Welk cijfers krijgt mijn verhaaltje?


  • Totaal stemmers
    35

Dl91

Toplid
Hoofdstuk 8. Vragenuurtje aan het water
''Ik heb nog wel een paar vraagjes'' zegt Veerle. ''Maar zullen we alvast naar het water gaan? Het is echt zalig buiten!'' ''Dat is goed'' luidt de reactie. ''Ik maak me snel klaar en dan gaan we''.
Hoewel de aap uit de mouw is, is het eerste wat Mara doet haar natte luier oprollen en weggooien. Het ontgaat haar niet dat Veerle dit stiekem waanzinnig interessant lijkt te vinden. Zodra de luier in de prullenbak ligt is de rest snel gebeurd, twintig minuten later komen de meiden aan op het strandje.

Het is een prachtige dag, een blauwe lucht met hier en daar een vrolijke nevelwolk. Gewapend met zonnebrand, een muziekbox, eten en drinken genieten de meisjes van de prachtige dag. Er is genoeg te kijken op het strandje, jongens die duidelijk veel tijd in de sportschool spenderen lopen trots rond. Mara en Veerle giechelen om de aandacht die ze, op afstand, ontvangen. Beide zien er uitstekend uit in een bikini, dat ontgaat de jongens ook niet. Na een aantal drankjes zet Veerle de muziek box wat harder en komt ze dichter naast Mara zitten. ''Mag ik je misschien nog wat dingetjes vragen over de luier situatie?'' vraagt ze verlegen. ''Ja joh, vraag maar raak!'' reageert Mara lachend.

''Is het niet vervelend om te slapen met zo een luier tussen je benen?''
''Het valt mee, ik draag eigenlijk al mijn hele leven luiers. De laatste jaren gelukkig vaker niet dan wel. Maar ik heb ondertussen zoveel nachten geluierd geslapen dat het heel snel went als er weer een periode is dat ik ze om moet.''

Veerle, die duidelijk geïnteresseerd is, gaat direct verder met haar vragenvuurtje.

''Vanaf hoe laat tot hoe laat moet je de de luier omhouden?''
''Ze zijn er echt voor als ik slaap en ongelukjes heb. Vroeger, toen ik de luier zelf nog om mocht doen deed ik dit vlak voor ik ging slapen. En ging die zodra ik wakker werd direct weer af. Ik val vrij snel in slaap en slaap ook redelijk vast. Ik was daarom maar weinig bewust van het feit dat ik een luier om had. Maar sinds mama me moet verschonen ben ik me meer bewust van de hele situatie.''

"Omdat er een ander persoon bij betrokken is?'' vraagt Veerle door.
''Ja ook wel natuurlijk. Als mama me verschoond is het ook wel heel helder wat er gebeurd. Maar hier ben ik ondertussen wel aan gewend. Het is ook omdat ik vaak wel wat later ga slapen dan mama. Dus ik krijg de luier om vlak voor mama gaat slapen, dan ben ik vaak nog wel een uurtje of twee wakker in m'n luier. En in de ochtend moet mama de luier dus controleren, maar soms is ze boodschappen doen of ergens naar toe. Dan moet ik natuurlijk wachten tot ik de luier af mag doen.

''Snap ik, snap ik.'' zegt Veerle. ''Wat doe je eigenlijk als je in die tijd moet plassen?''
''Goede vraag.'' lacht Mara. Ze merkt dat de interesse en steun van Veerle ervoor zorgt dat ze de vragen graag beantwoord. Het voelt bevrijdend voor haar. ''Als ik nog droog ben, nadat de luier om is gegaan maar voor ik ga slapen, dan ga moet ik mama wakker maken om te laten zien dat ik nog droog ben. Daarna mag ik de eerste set plakstrips zelf losmaken en naar de WC, waarna ik de luier zelf weer kan omdoen. Mama weet dan dat de plakstrips los zijn gegaan en dat ik niet geprobeerd heb vals te spelen. En als ik niet meer droog ben dan uuuuhm.'' Mara stopt even, maar beseft zich dat ze in een veilige omgeving is. ''Dan plas ik vaak gewoon in de luier, het kwaad is toch al geschiet''. Eindigt ze lachend.
Veerle moet ook lachen, maar op een leuke manier. ''Ja, dat is dan wel zo makkelijk natuurlijk.'' klinkt de reactie.

''En uuuuhm, als je moet poepen terwijl je niet meer droog bent?'' gaat Veerle verder.
''Dan probeer ik het eigenlijk gewoon op te houden tot na de luier controle. Als dat echt niet gaat dan moet ik mama ook wakker maken, om te zeggen dat m'n luier nat is maar ik naar het toilet moet om te poepen.''
''En doe je daarna die natte luier dan weer om?''

''Hahahaha jij denkt ook echt elk scenario uit he?'' lacht Mara. ''Meestal komt mama dan uit bed en doet ze me een schone luier om.''
Veerle is voorlopig uitgevraagd. ''Je bent dapper dat je er zo open over durft te praten.'' zegt ze terwijl ze Mara een knuffel geeft. ''Jij bent lief dat je er zo goed mee omgaat.'' luidt de reactie van Mara.

Na een mooi middag besluiten de meiden om nog wat te eten en door te gaan naar Mara. Het was zo gezellig dat ze hebben gevraagd om Veerle mag blijven slapen. Mama attendeerde haar dochter er wel op dat ze gewoon haar luier om zal moeten. Ze is ontzettend blij voor Mara zodra ze hoort dat Veerle al op de hoogte is.
 

Dl91

Toplid
Hoofdstuk 9. Verschoning met publiek

Mara en Veerle hebben veel lol die avond. Rond 21:00 zitten beide meisjes al knus in hun pyjama op de bank. Ze kijken samen naar La Vita e Bella, onder het genot van een drankje en twee grote zakken chips. Er wordt druk geroddeld over jongens, wie is er leuk, wie is er bezet? En de aanstaande ski vakantie, die zeer snel nadert, is ook een enthousiast onderwerp van gesprek. Na de film gaan de meisjes naar Mara's kamer. Het gelach en gegiechel is tot beneden te horen. ''Veerle is echt een fantastische vriendin'' zegt mama tegen haar man. Papa knikt bevestigend, hij bemoeit zich eigenlijk nooit echt met het hele luier gedoe. Een vader die zijn mooie19-jarige dochter elke nacht een luier om gaat doen is niet heel gebruikelijk. Ondanks het feit dat hij geen actieve rol speelt vindt papa het natuurlijk wel heel erg voor zijn dochter. Hij is blij dat Veerle er nu is om Mara hierin te steunen. ''Zullen wij ook maar eens naar bed gaan schat?'' klinkt de stem van zijn vrouw. ''Ja dat is een goed idee, morgen nog wat voorbereidingen en dan lekker op vakantie.'' zegt papa met een tevreden blik op zijn gezicht.

Op Mara's kamer hebben de meisjes nog steeds de grootste lol. Plots horen ze de trap kraken, er komt iemand omhoog. Mara kijkt op haar telefoon en beseft zich hoe snel de tijd gegaan is. Het is al 23:30, papa en mama zullen wel gaan slapen.
Mara beseft maar al te goed wat er nu gaat gebeuren. Ondanks de fijne gesprekken en het feit dat Veerle nu alles weet wordt het nu wel heel echt. Binnen nu en tien minuten heeft ze haar luier om, in bijzijn van haar beste vriendinnetje.
Veerle, die dit meteen merkt, pakt de hand van haar vriendinnetje vast.. ''No worries, komt goed'', zegt ze geruststellend. Er klinkt een klop op de deur, waarna mama haar hoofd naar binnen steekt. ''Zo dames, gezellig zo te horen?'' vraagt mama lieflijk. ''Kom jij even met mij mee lieverd?'' ''Hier is ook goed mama'' luidt Mara's reactie. ''Wat jij het fijnste vindt lieverd'' zegt mama terwijl ze de deur op een kier laat staan om de benodigdheden voor de verschoning te halen.

Veerle maakt aanstalten om op te staan en Mara wat privacy te geven. ''Je hoeft niet per sé weg hoor.'' zegt Mara zachtjes. Veerle kijkt haar verbaasd aan, met grot ogen en een lichte verkleuring op de wangen. ''Wil je mij erbij hebben?'' vraagt ze in reactie. ''Tja waarom niet, op ski vakantie gaat dit vaak genoeg gebeuren. Als ik daar een keer midden in de nacht verschoond moet worden ga ik je ook echt niet het bed uit trappen'' lacht Mara. ''Is goed.'' zegt Veerle blozend.
Een moment later komt mama binnen met de benodigdheden. Een luier en talkpoeder. ''Mama, omdat er best een grote kans is dat ik op ski vakantie sowieso een keer verschoond moet worden, terwijl Veerle naast me slaapt, heb ik gevraagd of ze erbij wil blijven zodat we allebei alvast kunnen wennen.'' Mama is lichtelijk verbaasd, maar erkent dat Veerle blijkbaar een hoge mate van comfort biedt. ''Als jullie dat allebei willen is het prima.'' zegt ze liefelijk.

Mara gaat languit op bed leggen en bereidt zich voor op de verschoning met publiek. Initieel weet Veerle niet zo goed wat ze moet doen. Op haar telefoon gaan, wegkijken, doen alsof er niks gebeurt? Maar zodra het proces eenmaal begint, wint haar nieuwgierigheid het van haar nervositeit en kan ze niet wegkijken. Haar beste vriendinnetje gaat een luier om krijgen voor het slapen gaan, Veerle merkt een tintellende opwinding.
Mara, ligt ondertussen languit op bed. Haar pyjama broek heeft ze al uit gedaan, maar heet slipje nog niet. Mama brengt haar handen naar de bovenzijde van haar dochters slipje, Mara tilt haar kontje op en drie seconden later ligt het slipje op de vloer naast het bed. Mara ligt nu half bloot op bed, het ontgaat haar niet dat Veerle het tafereel aandachtig volgt.

Het valt Veerle direct op dat Mara daar beneden helemaal kaal is. ''Zou dat iets te maken hebben met het feit dat ze de luiers om moet?'' vraagt Veerle zichzelf af. Veel tijd om erover na te denken heeft ze niet, want het proces gaat direct verder.
Mama opent de bus met talkpoeder en strooit dit rustig over Mara's kale schaamstreek, waarna ze het liefelijk verspreid. Het is duidelijk dat dit een standaard protocol is. Zonder van woorden te wisselen weet Mara precies wat ze moet doen voor elke volgende stap.

Mama zet de talkpoeder weg en vouwt de luier open. Veerle is verbaasd als ze het formaat van de luier ziet, ze had er nooit over nagedacht dat zulke luier bestonden. Mara gooit haar benen in de lucht, zodat haar kont omhoog wijst, waarna haar moeder de luier behendig onder haar dochters billen legt. Hierop laat Mara haar benen weer zakken, mama's handen verdwijnen kort onder de billen om de luier recht te trekken, waarna ze de voorkant van de luier over Mara's gepoederde schaamstreek brengt. De plakstrips gaan een voor een dicht en er volgt een laatste controle. ''Hoe zit die?'' hoort Veerle Mara's moeder vragen. Mara voelt aan de luier en beantwoord de vraag, ''prima mama, dankjewel.''
Met haar dochter veilig geluierd voor de nacht neemt mama haar vertrek. ''Slaap lekker dames. Ooooh en lieverd, onthoudt dat wij morgenochtend inkopen voor de vakantie gaan doen.''

Mama verlaat de kamer, waarna Veerle en Mara achterblijven. Voor beide meisjes was dit een aparte, maar unieke ervaring.
Mara springt, op om het ijs te breken. ''En hoe staat die?'' vraagt ze lachend. ''Heel schattig hoor.'' reageert Veerle blozend. ''Fijn dat je bent gebleven, het was wel spannend maar ik ben blij dat we nu geen drempels meer hebben voor de vakantie.'' Zegt Mara, niet wetende dat er nog genoeg nieuwe luier ervaringen op haar en Veerle wachten op ski vakantie.
''Ja ik ook.'' zegt Veerle. De meisjes kletsen nog even, waarna ze lekker gaan slapen. En hoewel Mara degene is met een luier om, is Veerle degene die nat is. Alleen niet van urine.
 

Dl91

Toplid
Hoofdstuk 10. Veerle's natte nacht

01:00. Het is ongeveer een uur geleden sinds Mara's moeder haar dochter geluierd heeft voor de nacht. Er schijnt een bijna volle maan en de hemel is helder. Het huis is muisstil en iedereen is ondertussen vertrokken naar dromenland. Iedereen, behalve Veerle. Veerle komt niet in slaap, hoe hard ze het ook probeert. Ze heeft geprobeerd schaapjes te tellen, aan fijne dingen te denken, heel zachtjes rustige muziek op te zetten, niks werkt. Veerle gedachtes zijn maar bij één ding, haar beste vriendinnetje en de luier die ze om heeft.

Veerle heeft de verschoning aandachtig gevolgd, het ging allemaal zo snel. Voor ze het wist was de luier om en was de show voorbij. Mara slaapt doorgaans in haar pyjama, maar het is ritueel om in het ondergoed te slapen als Veerle er is. Een pyjama is te warm als er nog iemand in bed ligt. Het feit dat Mara geen pyjamabroek over haar luier aan heeft gedaan laat wederom zien hoe vertrouwd ze is met Veerle.

Veerle gaat door een kleine identiteitscrisis heeft. Haar schaamstreek is nat en ze voelt een sterkte behoefte om zichzelf te vingeren. Veerle is duidelijk seksueel opgewonden van dit alles. Maar waarom? Ze heeft Mara altijd en mooi meisje gevonden, maar nooit op een seksuele manier. En ja, Veerle heeft wel een voor de grap met een meisje gezoend. Maar ze heeft zichzelf nooit als lesbisch, of zelfs biseksueel, gezien. En toch is er geen ontkomen aan, Veerle wordt bloedgeil als ze terugdenkt aan de verschoning van haar beste vriendinnetje. Zou het eraan liggen dat Mara bloot is geweest, is het de luier, of is het een combinatie van de twee?

Het gevoel is zo sterk dat ze er langzaam aan moet toegeven. ''Lieverd, ben jij nog wakker?'' fluisterd ze. Er komt geen enkele reactie. Veerle herhaald de vraag, iets luider dit keer. Wederom, geen enkele reactie. Veerle besluit om langzaam maar zeker een beweging te maken richting haar geluiderde vriendinnetje. Na een aantal subtiele bewegingen ligt ze nu zeer dicht op Mara. Na nog een beweging komt Veerle's bovenbeen in aanraking met Mara's luier. Er schiet een warem tinteling door haar heen. De luier is warm en zacht en voelt nog droog aan. Veerle merkt dat haar schaamstreek natter wordt, een feit dat nog erger wordt zodra Veerle haar hand op Mara's geluierde kontje legt.

Veerle wilt Mara absoluut niet wakker maken, maar haar opwinding verslaat haar voorzichtigheid. Zachtjes wrijft Veerle over de luier, door de luier heen voelt ze hoe perfecte de billen van haar vriendinnetje gevormd zijn. Veerle weet dat Mara een diepe slaper is, die niet zo snel wakker zal worden. Ze besluit om een stapje verder te gaan. Ze haalt haar hand weg en kruipt nog dichter op haar vriendinnetje, tot het moment dat ze lepeltje, lepeltje liggen. Als Mara wakker zou worden, doet Veerle gewoon alsof ze slaapt. De meiden eindigen wel vaker dicht op elkaar tijdens de logeerpartijen. Niks vreemds aan, zou houd Veerle zich voor.

Veerle ligt nu dicht tegen Mara aan gedrukt, het enige dat tussen haar schaamstreek en Mara's luier in zit, is Veerle slipje. Een schaamstreek die ondertussen bijna net zo nat is, als Mara's luier van de ochtend ervoor. Mara toont geen enkel teken van wakker worden, Veerle besluit om de laatste stap te zetten en sluit haar arm langzaam om Mara heen. Waarna ze haar hand laat rusten op de voorkant van Mara's luier. Veerle heeft het gevoel dat er een droom uitkomt, hoewel ze nooit heeft geweten dat dít een droom van haar was. Met haar hand op de luier, valt ze eindelijk in slaap.
Een uurtje of twee later wordt Veerle weer wakker, beide meisjes liggen nog praktisch in dezelfde houding. Veerle's hand rust nog altijd op de luier van Mara. De luier voelt zacht en warm aan. Wel heel warm eigenlijk. Veerle moet twee keer nadenken, maar beseft zich dan waarom ze wakker is geworden. Mara is op dat moment, in haar slaap, in haar luier aan het plassen. Zodra Veerle dit merkt, drukt ze haar hand iets steviger op de luier. De sensatie is waanzinnig, de luier vult zich met warme vloeistof en wordt hierdoor opgezwollen en dik. Veerle weet niet wat haar overkomt, ze kan deze opwindingen niet weerstaan. Enthousiast, maar zo voorzichtig als ze kan, gaat haar andere hand richting aan schaamstreek. Veerle brent haar hand richting haar clit en begint te mastruberen. Met vingers op, en in, haar vagina en een hand op Mara's natte luier. Door de opwinding komt ze binnen 30 seconden klaar. Dit alles probeert ze me zo weinig mogelijk geluid en beweging te doen. Nadat Veerle is klaar gekomen, lijkt ze terug te kunnen keren naar een normale staat. Ze is niet langer geobserdeerd door de natte luier, maar kan nu met een gerust hoofd gaan slapen. Veerle draait zich om, doet haar ogen dicht en valt in een diepe slaap.

Mara heeft van dit alles vooralsnog niks gemerkt. Ze slaap als een roosje, wetende dat haar zorgen over de luiers en de ski vakantie voorbij zijn. Zonder te weten dat haar vriendinnetje is klaargekomen met een hand op haar natte luier. Ze zal nog een paar plasjes doen in haar slaap. En met een volle luier ontwaken, een feit dat voor Veerle al zeer bekend is.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooi hoofdstuk weer kan me wel iets voorstellen van de opwinding van Veerle maar, ook fijn dat ze begrip heeft voor Mara.
Hoop dat je verder schrijft :)
 

Dl91

Toplid
Hoofdstuk 11. The morning after (2)
Met het reizen van de zon schijnt het eerste licht door de gordijnen. Mara is de eerste die wakker wordt, nog steeds zonder enig besef over de gebeurtenissen van die nacht. Slaapdronken stapt ze uit bed. Zodra ze een paar stappen heeft gezet merkt ze dat haar nachtluier behoorlijk is gaan hangen. De meiden hebben de avond ervoor gezellig samen gechilled en hierbij heeft Mara niet echt gelet op hoeveel vloeitstof ze gedronken heeft, haar luier is doorweekt.

Hoewel Mara niet had verwacht om droog te blijven, is ze toch een beetje teleurgesteld. Voordat ze hier te veel over na kan denken hoort ze dat Veerle langzaam aan het ontwaken is. Snel schiet ze richting haar badjas en doet deze aan. Ondanks het feit dat Veerle nu volledig op de hoogte is, en zelfs een verschoning heeft meegemaakt, schaamt Mara zich voor het feit dat ze een bijna volle luier om heeft.
Voordat Veerle volledig ontwaakt is, verwdijnd Mara's luier onder de badjas.

''Goedemorgen slaapkop'' begint Mara het gesprek. ''Heb je lekker geslapen?''
Veerle, die nog half aan het ontwaken is, antwoord. ''Ik heb zelden zo heerlijk geslapen. En jij?'' Zodra Veerle naast het bed staat valt het haar op dat Mara haar badjas al aan heeft. Jammer, ze had haar vriendinnetje graag in de natte luier gezien. Gelukkig vertrekken ze morgen op ski vakantie en zal Veerle meer dan genoeg kansen hebben om haar luier fantasie verder te ontdekken. ''Ik heb ook lekker geslapen, beter dan ik had verwacht. De luier went echt snel.'' lacht Mara terug.

''Ben je nog droog?'' een vraag waar Veerle het antwoord maar al te goed op weet. ''Uuuuuhm nee niet echt, ik heb echt te veel gedronken gisteravond.'' Luidt de reactie.
''Komt wel goed lieverd'' klinkt de lieflijke stem van Veerle. Mara beseft zich wederom hoe blij ze is dat Veerle al op de hoogte is en hoe makkelijk ze erover kan praten.
''Ik ga even kijken of mama in de buurt is voor de controle, ik wil echt snel uit m'n luier.'' lacht Mara. Met deze woorden verlaat ze de slaapkamer, op zoek naar haar moeder. Veerle betrapt zichzelf op de hoop dat Mara's moeder er niet is en Mara haar luier nog even om zal moeten houden. Gelukkig voor Veerle, is dit het geval.

Zodra Mara zich beseft dat haar moeder naar de winkel is, om de laatste dingentjes voor de vakantie te halen, legt ze zich hier snel bij neer. De meisjes besluiten om alvast te ontbijten en nog even TV te kijken. Ze zetten de volgende aflvering van 'Better call Saul' op.
Nadat Veerle de laatste hap van haar broodje op heeft staat ze op om naar de WC te gaan. Als Veerle terug komt met lege darmen en een lege blaas merkt Mara op dat ze ook moet plassen. ''Wat let je dan schat? Ik heb net wel gepoept, maar jullie hebben twee toiletten toch?'' Zegt Veerle lachend. ''Dat is het niet, ik mag m'n luier nog niet af doen voordat mama h'm gecontroleerd heeft''.
Mara beseft zich dat dit eigenlijk een beetje een vreemde regel is. Als de luier nat is, zou ze deze toch gewoon af kunnen doen en haar moeder gewoon kunnen vertellen dat ze niet droog is gebleven. De bevestiging zou eigenlijk alleen maar nodig zijn bij een droge luier. Veerle merkt dit ook op. ''Ik weet het, maar ik denk dat mama ook wilt zien hoe nat ik ben, om in te schatten hoe erg het probleem is. En of ik misschien een inlegger erbij moet krijgen, zoals vroeger. Dus ik moet nog even wachten.''

Na de tweede helft van de aflevering merk Veerle dat Mara erg onfortabel aan het woelen is. ''Moet je zo nodig plassen?'' vraagt ze, lichtelijk opgewonden. ''Ja, best wel nu.'' zegt Mara.
''Ma- uuuuuuuuhm, maar je hebt ten slotte je luier nog om. Waarom plas je niet gewoon daar in, who cares? Je bent toch al nat.'' is de surgestie. ''Weet ik'' zegt Mara lachend. ''Maar uhm, heel eerlijk, ik weet niet of deze luier het nog houdt als ik er nu in plas.
Veerle ziet haar kans schoon, ''laat eens kijken dan.''
Mara kijkt haar vriendinnetje verbaasd aan, biedt ze nu aan om te checken hoe vol haar luier is? Veerle staat ineens op. ''Nou kom, open die badjas.'' Mara weet niet zo goed hoe ze moet reageren. Van de ene kant is wilt ze niet dat iemand haar zo ziet, van de andere kant beseft ze zich dat Veerle tijdens de vakantie sowieso wel oog in oog zal komen met haar natte luier. Veerle's reactie en open houding geven haar tevens een warm en veilig gevoel. Mara denkt geen seconde dat Veerle over haar zou oordelen, of iets door zou vertellen. Het voelt veilig, bijna intiem. ''Hahaha nou goed dan.'' zegt Mara terwijl ze opstaat en haar badjas op de vloer laat vallen.

Daar staat Mara dan, in enkel haar BH en luier, pal voor haar beste vriendinnetje. Veerle gaat op haar hurken zitten om de luier goed te kunnen bekijken. Zodra ze op ooghoogte is met de luier schiet er wederom een warme opwinding door haar lichaam. Op dit punt weet Veerle zeker dat ze zich sekueel aangetrokken voelt tot Mara en haar luiers. Maar dit durft ze niet te laten blijken. Veerle inspecteert de luier. ''Blauw betekent nat denk ik toch?'' vraagt ze terwijl de luier grondig inspecteert. ''Klopt ja'' hoort ze Mara zeggen. Veerle twijfelt om de luier aan te raken, maar beseft zich dat ze nu het ideale excuus heeft. Ze is ten slotte bezig met een luiercheck. Veerle legt haar hand op de voorkant en de achterkant van Mara's luier en komt tot een conclusie. ''Volgens mij heb je niet op je rug geslapen, de achterkant is nog redelijk droog. Daar kan nog wel wat bij.'' zegt ze vrolijk. Mara verbaasd zich over het feit dat ze het geheel wel spannend lijkt te vinden. Het is alsof ze weer klein is en verzorgd wordt door haar vriendinnetje. De ervaring is voor beide meisjes prettig, hoewel ze dit nog niet aan elkaar toe durven te geven. ''Dankjewel schat.'' zegt ze blozend.
Hierna staat Veerle weer op en legt ze Mara liefelijk op haar rug op de bank neer, komt naast haar zitten en zet de volgende aflvering aan. Mara weet even niet zo goed wat de bedoeling is, moet ze nu gewoon plassen? Veerle is heel nonchalant over de situatie, alsof er niks aan de hand is. Mara twijfelt of ze niet even naar boven moet gaan om daar te plassen, maar wederom voelt het op een of andere manier veilig en vertrouwd. Veerle heeft er blijkbaar geen enkele moeite mee dat ze een luier draagt en toont zich zeer behulpzaam. Mara besluit dat het een motie van wantrouwen zou zijn als ze nu op zou staan om elders te gaan plassen. Ze draait haar hoofd om verder te kijken naar de aflvering van 'Better call Saul' en leegt haar blaas. Zodra Mara begint te plassen voelt ze het tussen haar bilspleet omlaag lopen, naar de achterkant van de luier. Nu ook dit deel volledig verzadigd lijkt is de luier heel dik, warm en zwaar. De laatste keer dat Mara zo een volle luier had was een paar jaar geleden, toen mama ook nog vaak een inlegger in de nachtluier moest doen. Veerle geniet aandachtig van het tafareel, maar probeert dit niet te laten merken.

Nu haar de druk eindelijk van haar blaas is kan Mara ontspannen verder kijken, ze ligt zo fijn dat ze er helemaal niet bij stil staat dat ze haar badjas nog niet aan heeft gedaan. Met alleen haar BH en haar natte luier om geniet Mara van de aflvering. Veerle moet haar best doen om niet continue naar haar vriendinnetje te kijken, dit ontgaat haar niet.
Mara besluit om de stoute schoenen aan te trekken en Veerle hiernaar te vragen. ''Uuuuhm lieverd'' begint ze. ''Ik vind het echt super dat je me zo steunt en wilt helpen. Maar ligt het aan mij, of ben je stiekem wel erg geintresseerd in mijn luier?'' Veerle wordt knalrood en weet niet waar ze moet kijken. ''I.. -ik.... ik uuuuuhm'' stamelt ze. Op dat moment gaat de voordeur open en komen papa en mama binnen. ''Hey dames, daar zijn we weer.'' klinkt de stem van mama.

Terwijl papa de boodschappen binnen brengt loop mama direct door naar de woonkamer. Waar ze Veerle en Mara, in enkel haar BH en luier, op de bank aantreft. ''Zo, dat ziet er gezellig uit. Heb jij het niet koud zo lieverd?'' Mara beseft zich nu pas dat ze haar badjas niet meer aan heeft. ''Ooooh, nee hoor mama. Ik had had juist wat warm'' zegt ze lachend terug. Het valt mama direct op dat haar dochters luier heel erg nat is. ''Ooooh lieverd, kom snel van die bank af. Sorry dat het zo lang duurde, doe snel die luier af en ga lekker douchen. ''Is goed mama.'' Mara springt van de bank en rent naar de badkamer. Veerle is blij dat ze gered is door de timing van Mara's ouders, maar beseft zich dat de vraag nog open ligt.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Prachtig hoofdstuk weer, Veerle die zo goed als op heterdaad betrapt is.
Laat het haar maar, zelf ervaren
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
I Skiën in luier Pub 18
E Luiers, seksuele gevoelens en Fetishen 16+ Board 7
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Op zoek naar lieve dominante dame om onderdanige kant te leren kennen op vlak van luiers en meer. Contact advertenties 0
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 9
Dirtydiaperboy Vind het gewoon lekker Voorstellen 15
Derper Eerste luiers en ondergoed met babyprint Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
K Luiers Voorstellen 11
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 51
A Luiers halen in Kroatie Luiers 5
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 43
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 28
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Pamperslove aankleedkussen Contact advertenties 10
D Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
PremiumProtection Luiers weggooien tijdens oud en nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Berth Luiers in 2024. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
V 1 week lang luiers dragen (advies??) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
rvv13 Luiers bestellen Contact advertenties 6
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
AB88 Ervaring met pocket luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
L zoek Maat S/m luiers & andere dingetjes - Amersfoort Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
André Adult Baby Noodoproep Opslag voor 10 pakken luiers Contact advertenties 18
B Aandacht voor luiers in de margriet. Plastic broekjes liefhebbers 1
DaddyDave 24/7 Geluierd oktober door Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Bram19 Moeite met mn verlangen naar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
D ABDL Luierverhalen podcast 16+ Board 18
Similar threads


















































Bovenaan