Skiën in luiers

Welk cijfers krijgt mijn verhaaltje?


  • Totaal stemmers
    35

Easy-Ryder

Wil graag meer mijn AB deel ontdekken
Vooral hoofdstuk 10 spreekt mij erg aan. Maar vraagje aan de schrijver of een ander. Wat is " foetelen" denk een woord uit België maar weet dit niet zeker
 

Easy-Ryder

Wil graag meer mijn AB deel ontdekken
Oke dank je wel voor je uitleg en zit er nog een vervolg aan te komen of heb je geen tijd of inspiratie
 

Dl91

Toplid
Hoofdstuk 12. ''Jij wilt mij verschonen?!''
Eenmaal op de badkamer aangekomen gaan de plakstrips snel los en ploft de luier op de vloer. Mara voelt zich een beetje vies en is blij dat ze kan douchen, de geur van haar luier is behoorlijk aanwezig. Maar dit stoort haar niet. Tijdens het douchen gaat Mara de hele situatie nog eens na. Nog geen 24 uur geleden was ze zo bang voor de ski vakantie en als de dood dat ze geluierd naast Veerle zou moeten slapen. Nu weet Veerle niet aleen alles, ze is zelfs extreem behulpzaam en geintresseerd in het geheel. Mara vraag zich af of ze de blikken van haar vriendinnetje correct heeft waargenomen en wat hier achter zou kunnen zitten.

Beneden heeft Veerle af aflvering van 'Better call Saul' een beetje terug gespoeld, aangezien haar aandacht de afgelopen 30 minuten vooral bij Mara's luier was geweest. In de keuken bespreken papa en mama de reis naar Oostenrijk. En in het bijzonder, de vraag om ze hun dochter tijdens de reis een luier om moeten doen of niet. Mama deelt het feit dat ze Mara vanochtend in een overvolle luier heeft aan getroffen. En nadat het voor papa duidelijk wordt dat Veerle toch al volledig op de hoogte is zijn ze er snel uit. Het lijkt beide ouders verstandig als hun dochter tijdens de rit geluierd zal zijn. Mama zal dit na het douchen meteen even met Mara doornemen.

Zodra mama haar dochter van de badkamer af hoort komen, maakt ze aanstalten om naar boven te gaan om dit te bespreken. Papa begint met de auto in te pakken, terwijl Veerle lekker verder kijkt naar de volgende aflvering.
Terwijl Mara zich aan aan het kleden is hoort ze een klop op de deur.
''Binnen.'' kort hierop komt mama de kamer binnen en gaat op het bed zitten.
''Lieverd, we moeten het even hebben over de reis morgen'' begint mama.
''Ooooh, wat is er dan? Vertrekken we eerder ofzo?''
''Nee nee, je hoeft niet nog eerder uit je nest hoor. we zouden niet durven.'' lacht haar moeder haar toe.
''Nee schat het gaat om het volgende'' vervolgd ze.
''Je bent nu alweer een paar nachtjes nat, vanmorgen zat de luier volgens mij bijna op z'n maximale capaciteit.''
Mara kijkt haar moeder met rode wangen aan, ze kan al raden waar dit naartoe gaat.
''Je weet dat het een lange rit is, waarbij je meestal nog lekker door gaat slapen in de auto. Het lijkt je vader en mij daarom verstandig als je voor de zekerheid een luier zal dragen morgen.''
Mara voelt hier weinig voor, maar weet dat tegenspraak weinig zin zal hebben. Ze weet dat mama gelijk heeft, ze valt vrijwel altijd nog in slaap in de auto. En er is een grote kans op een natte broek.
''Ik begrijp het mama.'' zegt ze zonder tegen te stribbelen. ''Geen probleem.''
Mama is verbaasd dat er geen discussie ontstaat.
''Dat is heel volwassen van je lieverd, fijn dat je het begrijpt.''
Mama geeft haar dochter een knuffel en gaat terug naar benden.
De rest van de dag verloopt zonder veel poespas, de auto wordt verder ingepakt, de laatste tassen worden gecheckt, Mara en Veerle praten enthousiast over wat ze allemaal gaan doen op ski vakantie en mama haalt frietjes voor het avondeten. Dit is traditie op de avond voor de ski vakantie.

Niet veel later gaat papa al naar bed, de wekker gaat om 05:00 en zoals altijd zal hij in het begin achter het stuur zitten. Mama volgt na een korte tijd ook. ''Dames, maken jullie het ook niet te laat. Ik weet dat jullie nog kunnen slapen in de auto, maar dan nog.''
''Komt goed mama'' luidt de reactie.
''Ik ga ook naar bed schat, kom jij nog even mee naar boven?'
Mara, die zich ondertussen geheel aan het ritueel heeft over gegeven, springt van de bank en volgt haar moeder braaf de trap op. Veerle weet dat er gaat gebeuren, Mara krijgt haar luier om. Maar dit keer kan ze er niet bij zijn, het zou raar zijn als ze mee zou gaan zonder reden. Lichtelijk teleurgesteld kijkt Veerle haar vriendinnetje na. De gedachte dat ze de komende week genoeg verschoningen zal kunnen bijwonen vrolijkt haar echter meteen weer op.

Eenmaal boven begint het gebruikelijke process. Mara kleedt zich uit, tot ze alleen nog haar BH om heeft. En gaat als een braaf meisje op bed liggen. Wachtend op de verschoning. Nog geen minuut later komt mama de kamer binnen lopen met alle benodigdheden, alleen heeft ze ook een inlegger bij zich. Mara ziet dit in eerste instantie niet. Zodra mama bij het bed aankomt gooit Mara haar benen en kontje in de lucht. Behendig legt mama de opengevouwen luier onder de billen van haar dochter. Waarna Mara aanstalte maakt om haar benden weer omlaag te doen. ''Wacht even lieverd'' hoort ze mama zeggen. ''Je was echt heel erg nat vanochtend, ik ga je ff goed poederen. Ik wil niet dat je luieruitslag krijgt.
''Oke mama''.
Meestal krijgt Mara snel een beetje poeder rond haar schaamstreekt bij de verschoning. Maar deze keer is mama grondiger. Terwijl Mara's billen nog in de lucht bengelen strooit mama een flinke hoeveelheid poeder over de billen van haar dochter. Deze wrijft ze liefelijk uit over de billen en tussen haar bilspleet. Zodra Mara's billen van, poepgaatje tot bilspier, wit kleuren mag haar benen oplaag doen. Op dit punt voelt ze inlegger in haar luier. ''Extra poeder en een inlegger? Je maakt je wel zorgen he?'' zegt ze half lachend. ''Ik neem liever het zekere voor het onzekere schat, het kan sowieso geen kwaad.'' Met deze woorden gaat er nog een schuitje poeder over Mara's vagina, zodra ook dit verdeeld is vouwt mama de luier tot Mara's navel dicht en gaan de plkstrips dicht. ''Zo, dat was het alweer''.

Mara staat op, met de inlegger erbij is de luier dikker dan normaal. Dit is even wennen, maar opzich niet oncomfortabel. ''Dankjewel mama, welterusten.''
"'welterusten lieverd, morgen gaan we heerlijk op vakantie. En maakt het niet te laat jullie!'' zegt ze met een lach.
Mara doet haar badjas aan en gaat weer naar benden, waar Veerle ongeduldig op de bank TV kijkt. ''Hey you! gelukt?'' vraagt ze enthousiast.
''Hahaha je prima gelukt, mijn billen zijn zo wit als een sneeuwbal van het poeder en ik heb een inlegger in m'n luier gekregen.''
''Wat, waarom dan?'' vraag Veerle lachend.
''Waarom denk je? Omdat ik vanochtend naar jou heb geluisterd en nog in m'n luier heb geplast'' lacht Mara terug.
''Dat kon je toch zeggen?''
''Nee gekkie, ik ga toch niet zeggen dat ik terwijl ik wakker was, bewust in m'n luier heb geplast?''
''ja ok, dat snap ik. Maar goed, nu ben je in elk geval extra goed beschermt.'' zegt Veerle.

''Maar uuuhm schat, ff terug naar daarstraks he?''
Veerle kijkt geschrokken op en wordt vuurrood. Ze had gehoopt dat dit niet opnieuw ter sprake zou komen, maar nu moet ze wel antwoorden.
''Ja?'' antwoord ze, in eerste instantie zo nonchalant mogelijk.
''Nou het kan natuurlijk aan mij liggen, maar je lijkt wel heel erg geinteresseerd in het hele luier gebeuren. Klopt dat, of zie ik geesten?''
''uuuuuuuhm, nou ja. Ik weet niet precies wat je bedoeld. Het is wel een unieke ervaring in elk geval, maar erg geintresseerd weet ik nou ook weer niet.''
''Ok dan'' zegt Mara terwijl ze op de bank naast Veerle ploft. Hierbij laat ze bewust haar badjas open vallen, waardoor haar dikke luier tevoorschijn komt. Veerle kan haar impuls niet bedwingen en staart naar Mara's luier. Zodra ze zich beseft wat er aan de hand is begint ze te blozen en kijkt ze snel weg. Maar het spel is uit, dit was zo klaar als een klontje.
''Zie je?!'' roept Mara triomfantelijk. ''Je vindt het maar wat interessant!''
Veerle is zo rood als een tomaat,ze is betrapt.
''Jaaaaa uuuuuuhm, ik uuuuuuhm, ik weet niet waarom.'' stamelt Veerle.
''Ik vindt ze je gewoon schattig staan en ik weet niet waarom ik het schattig vind...''
''Nu weet ik waarom je mijn luier wou controleren vanochtend en waarom je zei dat ik erin moest plassen'' lacht Mara. ''Je hebt een of andere fetisch voor luiers.''
''Nee!'' Ik wou je gewoon helpen, je was zo aan het woelen en en en uuuuuhm''
Veerle beseft zich dat ze een slechte leugenaar is.
''oke dan, jij wint... ik weet niet waarom, ik heb nooit iets met luiers gehad. Maar sinds jouw verschoning van gisternacht ben ik continue aan luiers aan het denken. Aan jou, aan jou in luiers... hoe het zou zijn om je te verschonen.........'' alles komt eruit. Net als het voor Mara een opluchting was om haar geheim te delen, voelt het voor Veerle ook bevrijdend.

''J---je---je wilt mij verschonen?'' vraagt Mara.
Er valt een korte stilte.
''Nouja, weet ik niet. Misschien, ik weet het niet. Het was maar een gedachte, vergeet het gewoon ok?'' schiet Veerle in de verdediging.
''Jij wilt mij verschonen.'' deze keer komen de woorden niet als vraag uit Mara's mond, maar als statement. Mara denkt terug aan het moment dat Veerle haar luier controleerde. Het voelde fijn om iemand te hebben die haar zo vertroeteld. ''Oke, ik snap het. Je hebt gewoon een kleine fetisch bij jezelf ontdekt. Dat is niet zo raar.''
''Niet?'' vraagt Veerle voorzichtig.
''Nee gekkie, je hebt mij continue gesteund, ook voor je er tijdens de verschoning achter kwam dat je het geil vindt'' zegt Mara een beetje plagerig. 'Wat voor een vriendin zou ik nou zijn als ik hier vervolgens over zou gaan oordelen?''
Veerle durft weer een beetje op te kijken. Mara begreep het?
''Ben je niet boos?'' vraagt Veerle voorzichtig.
''Boos? Nee natuurlijk niet, hier kan je net zo weinig aan doen als ik aan mijn bedplassen. Ik ben niet boos. Als jij ervan kan genieten als ik in mijn luiers loop, prima. Dan heb je trouwens mazzel, want ik moet morgen tijdens de rit ook mijn luier om van mama. Kan je lekker genieten'' lacht Mara.
''oooh, dat wist ik niet schat. Rot voor je.''
''Aaaah joh, het maakt me allemaal niet zo veel uit. Ik was vooral bang dat jij erachter moest gaan komen. Maar dat was blijkbaar helemaaaaaaaal niet nodig'' grapt ze.
De meisjes praten er nog even over verder. Al met al is er vooral heel veel wederzijds begrip en wordt de vriendschap er alleen maar beter door. Nadat alles is uitgepraat gaan de twee vriendinnetjes naar boven om te slapen.
Veerle ligt er als eerste in, zodra Mara haar badjas uit doet komt haar luier weer tevoorschijn. Veerle doet haar best om niet te kijken. ''Je mag best kijken hoor schat'' hoort ze Mara zeggen, die in de spiegel haar lezen uit doet. Het ontgaat Mara niet dat Veerle zich dit geen twee keer laat vertellen. Nadat de lenzen uit zijn doet Mara het ligt uit en gaat ze naast haar vriendinnetje liggen. Even is het stil in het donker.
''Dus jij wilt mij graag verschonen he?'' klinkt Mara's zachte stem ineens.
Voor Veerle kan reageren klinkt de stem opnieuw.
''Mooi, dan bereid je maar vast voor. Want ik ga ervoor zorgen dat jij morgen mijn reisluier om mag doen.''
gevolgd door een, ''Slaap lekker lieverd''.
''Sl-slaap lekker'' klinkt de stomverbaasd stem van Veerle terug.

Met een bonkend hart ligt Veerle in bed, zou ze dat menen? Is dit een droom? Gaat dit echt gebeuren? Gaat ze over een uurtje of acht daadwerkelijk haar vriendinnetjes natte luier verschonen? Veerle is nerveus, enthousiast en enorm opgewonden. Nadat ze wat meer tot rust is gekomen plaatst ze opnieuw haar hand op Mara's luier en valt ze in slaap. Het kan niet snel genoeg ochtend zijn.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooi hoofdstuk weer, als ik Mara was zou ik als Veerle mij de ochtend van vertrek verschoond heeft, opmerken.
"Zo en, nu mag ik jou een luier omdoen " Veerle schrikt natuurlijk maar, schrikt nog harder als of Mara of haar moeder Veerle vraagt of ze ook een luier wil tijdens de autorit.
Of dat de moeder van Mara Veerle aankijkt en, ineens een luier tevoorschijn haalt "en, nu jij Veerle "
 
  • Like
Waarderingen: Dl91
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
I Skiën in luier Pub 18
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Op zoek naar lieve dominante dame om onderdanige kant te leren kennen op vlak van luiers en meer. Contact advertenties 0
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 9
Dirtydiaperboy Vind het gewoon lekker Voorstellen 15
Derper Eerste luiers en ondergoed met babyprint Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
K Luiers Voorstellen 11
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 51
A Luiers halen in Kroatie Luiers 5
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 43
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 28
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Pamperslove aankleedkussen Contact advertenties 10
D Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
PremiumProtection Luiers weggooien tijdens oud en nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Berth Luiers in 2024. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
V 1 week lang luiers dragen (advies??) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
rvv13 Luiers bestellen Contact advertenties 6
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
AB88 Ervaring met pocket luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
L zoek Maat S/m luiers & andere dingetjes - Amersfoort Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
André Adult Baby Noodoproep Opslag voor 10 pakken luiers Contact advertenties 18
B Aandacht voor luiers in de margriet. Plastic broekjes liefhebbers 1
DaddyDave 24/7 Geluierd oktober door Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Bram19 Moeite met mn verlangen naar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
D ABDL Luierverhalen podcast 16+ Board 18
emar007 Sm relatie met luiers Contact advertenties 12
Similar threads


















































Bovenaan