Verhaal Klaar Slaaf in luiers

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 6,7%
  • 6

    Stemmen: 1 6,7%
  • 7

    Stemmen: 4 26,7%
  • 8

    Stemmen: 1 6,7%
  • 9

    Stemmen: 2 13,3%
  • 10

    Stemmen: 6 40,0%

  • Totaal stemmers
    15

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Diaper Man


Al enige tijd liep ik rond met een onbestemd gevoel, op internet dingen gezien die mij als onderdanige man 35 bezig hielden. BDSM, onderdanig zijn, vernedering, straf en opdrachten uitvoeren. Na wat gezoek op internet kwam ik op een BDSM site uit waar over dat gesproken werd wat mij zo bezig hield Ik wilde iets doen, vandaar dat onbestemde gevoel, met luiers, plastic broekjes en BDSM. Hier stonden stellen, mannen en vrouwen die soms, heel soms die passie deelden of er voor openstonden.

Na wat teleurstellende reacties gekregen te hebben op een paar advertenties kreeg ik een e-mailtje wat er interessant uitzag. Een wat jonge maar dominante vrouw zocht een slaafje om klusjes te doen, opdrachten uit te voeren waarbij bepaalde ongemakken zoals toiletgebruik beperkt zou zijn.

Twee e-mail en anderhalve week later hadden we een afspraak op neutraal terrein om wat te drinken en te zien of het klikte. Zij zou een zwarte lange lederen jas dragen met vuurrode laarzen eronder. Ik zou een hondenhalsband dragen, die zo gedragen moest worden zodat deze duidelijk zichtbaar zou zijn. Ook moest ik, om mijn bereidwilligheid te tonen, onder een strakke broek een plastic broekje met dikke luier dragen. Zo afgesproken zat ik aan een tafeltje te wachten totdat ze zou komen. Opeens ging mijn telefoon. Kennelijk had ze mij al gezien, ik haar dus niet en had ze besloten om per telefoon mijn eerste opdracht te geven. Ik moest blijven zitten waar ik zat, mijn T-shirt uit mijn broek halen en doen alsof ik iets van de grond moest rapen.

Aj, daar zat ik dus voorover gebukt, T-shirt uit mijn broek zodat de plastic broek en luier duidelijk zichtbaar waren en ik niet kon zien wie mij bekeken. Opeens hoorde ik achter mij een stem zeggen weer overeind te gaan zitten maar vooral niet achterom te kijken. Dit moest zij zijn...

Ze zat aan een tafeltje achter mij met haar rug naar mij toe bleek later. Ze wilde zeker zijn dat ik me aan mijn afspraak gehouden had, de halsband had ze al wel gezien en net dus ook mijn plastic broekje en luier. Ze vroeg of ik haar wilde vertrouwen en me vanaf toen wilde verbinden aan haar als mijn Meesteres. Ik knikte, mijn hart bonkte in mijn keel. Ze stond op en klikte een ketting aan mijn halsband en zo liepen we richting de bar waar ik moest afrekenen en daarna naar buiten.

Vervolgens liepen we richten het parkeerterrein richting een soort bestelauto waarvan de zijramen en achterruit geblindeerd waren. Ze deed de achterdeur op, gebood mij om mijn benen te spreiden en met mijn handen op de bumper voorover te bukken. Wederom schoof mijn T-shirt omhoog en waren mijn plastic broek en luier duidelijk zichtbaar. Ik voelde een handschoen over mijn rug naar beneden onder mijn luier verdwijnen. Een goedkeurend geluid was te horen toen ze voelde dat ik mijn luier niet droog had gehouden. Ineens verdween de hand weer, hoorde ik wat geritsel en was de hand, nu veel glibberiger, terug. Haar middelvinger zocht mijn kont er verdween erin. Ik kreunde want hier had ik niet op gerekend. Weer geritsel en ik voelde iets kouds via mijn bilnaad richting mijn anus glijden. Ik kreeg een hondenbot in mijn mond en vervolgens werd een redelijk forse, na later bleek, opblaasbare plug in mijn kont geschoven. Met een kreun ging ik weer rechtstaan en voelde duidelijk de aanwezigheid van de plug.

Na twee ferme knepen in de bal zette de plug flink uit en weer kon ik een, nu wat heftigere kreun, niet onderdrukken. Achter in de bestelauto was aan de zijwand een soort zitting en ik moest daarop gaan zitten. Deze zitting was niet voorzien van stof en was gemaakt van keihard metaal. De plug werd hierdoor flink op zijn plaats gedrukt en een riem over mijn bovenbenen complementeerde een normale autogordel. Ik kon me hierdoor nauwelijks verplaatsen of de druk op de plug verminderen. Ze nam deed de achterdeuren dicht en stapte voorin op de bestuurdersstoel en startte de motor. We reden het parkeerterrein af, oef, die verkeersdrempels en de snelheid waarmee zij ze nam zorgen ervoor dat ik geen moment de plug in mijn kont vergat. Bij een tankstation stopte we en ze klom tussen de voorstoelen door naar achter. Vroeg aan me hoe het ging en pakte vervolgens een blinddoek om daarna met een schaar mijn T-shirt aan flarden te knippen en zo van mijn lichaam af te halen.

Daar zat ik met alleen mijn broek nog aan, de luier en plastic broek duidelijk zichtbaar, in de gordel en band om mijn bovenbenen.

Vervolgens verliet ze via de achterdeur de auto. Een lichte paniek maakte zich van mij meester. Hoe lang zou ze wegblijven, zouden voorbijgangers mij zien zitten achterin de bestelauto?

Na, wat lang leek maar een paar minuten zijn geweest kwam ze terug met een grote 1,5l fles Spa water. Deze gaf ze aan mij en ik moest deze fles leegdrinken tijdens de rit en ik zette de fles aan mijn mond waarop zij de auto startte.

Uiteindelijk reden we kennelijk een woonwijk in want om de haverklap moest ze afremmen en reden we over verkeersdrempels. Toen werd het donker om mij heen en stopte de bestelauto. We stonden in een garage, zij stapte uit en deed de achterdeuren open. Ze maakte de gordel los, verwijderde de riem over mijn bovenbenen maar liet de blinddoek op zijn plaats. Ik moest naar toekomen en moest op de rand van de bus bij de deuren gaan zitten. Ik moest achterover gaan liggen en zo werden mijn schoenen, sokken en broek uitgetrokken. Ik was alleen nog gekleed in plastic broekje, luier en voelde de slang van de oppompbare butplug via mijn bilnaad naar boven lopen.

Inmiddels was de fles Spa nagenoeg leeg waarop ze zij dat die fles leeg had moeten zijn. Dat was mijn eerste fout. Vervolgens werd ik uit de bestelauto geholpen en stond met mijn blote voeten op de koude garagevloer. Ik rilde wat waarop zij direct twee klemmetjes op mijn door de kou hard geworden tepels plaatste. Ik rilde nog meer. Ze kneep tweemaal in de opblaasbalg van de butplug, ik gaf een kreun en vervolgens concludeerde ze dat die plastic broek en luier maar eens goed op zijn plaats gehouden moest worden en wel zonder kans op lekkage. Ik moest mijn benen spreiden, handen in mijn nek en zo werd ik gekeurd. Ze deed mijn plastic broek en luier opzij en met een snelle beweging maakte ze een apparaat vast om de stam van mijn lul waarbij tegelijk mijn ballen elk een aparte kant op werden gedrukt. Dit gaf een vreemde sensatie en dit werd nog vreemder omdat er een draadje aan leek te zitten.

Ze deed de luier weer stevig om, de plastic broek schoof ze weer omhoog. Vervolgens pakte ze een rol ducktape, een soort grijs, breed en stevig plakband en begon deze strak over de plastic broek ter hoogte van mijn middel te plakken. Langzaam ging ze naar boven met de tape zodat deze een luchtdichte afsluiting maakte tussen mijn huid en plastic broek. Zo, zei ze, dat kan alvast niet meer uit, nu het lekken nog. Weer pakte ze de ducktape en plakte de pijpjes van het plastic broekje vast tegen mijn benen. Lekkage, luchtjes of afdoen was nu onmogelijk geworden. Ik voelde nu de slang van de butplug nog duidelijker maar ook een draadje wat aan de bovenkant van mijn plastic broek bij mijn navel naar buiten kwam. Daar hing iets aan van enig gewicht maar niet zwaar. Ze hing vervolgens twee gewichtjes aan mijn tepelklemmen.

Weer kreeg ik een leiband aan mijn halsband geklikt en werd ik het huis mee ingenomen. Door het drinken in het café waar we afgesproken hadden en door die fles Spa kon ik het niet meer ophouden en liep mijn luier vol, overvol. De ducktape bewees zijn dienst want anders was er zeker lekkage opgetreden. Dit bleef niet onopgemerkt door haar en een lach was mijn deel. Kijk nou zei ze, je luier is nu al overvol.. Dat klonk onheilspellend. De blinddoek ging eindelijk af en een modern ingerichte zolderkamer annex huiskamer ontwaarde aan mij. Voor mij lag een lijst met opdrachten die allemaal zo gekozen waren dat mijn luier mij goed in de weg zou zitten. Zo moest ik de ramen lappen waarbij door de beweging die je daarbij maakt de gewichtjes flink aan de tepelklemmen trokken. Ook moest ik de plantjes op het dakterras water geven.

Toen ik twijfelde om het dakterras op te gaan, ik kon door omwonenden zo gezien worden, keek ik haar aan en hoopte op enig medeleven. Dat bestond uit een druk op een knop en vervolgens dook ik ineen. Het apparaatje wat ze om mij lul had gedaan en mijn ballen uit elkaar dreef gaf een stroomstoot. Mede door het hoge vochtigheidsgehalte in de luier deden de elektrische geleiders hun werk. Ik wist dat ik geen keuze meer had en ging de plantjes op het dakterras water geven. Toen ik terugkwam kreeg moest ik op mijn knieën gaan zitten en nam ze voorzichtig maar wel abrupt de klemmetjes van mijn tepels af. Ik gilde het uit, dat deed nog veel meer pijn dan het erop zetten en ze een tijdje dragen.

De middag was al wat verder gevorderd en het aantal klusjes op het lijstje begon al aardig af te nemen. Ik werkte stevig door om haar te plezieren maar maakte daardoor ook fouten die werden afgestraft door haar. Soms door een stroomstoot met het apparaat wat om mijn lul heen zat, soms door een paar flinke tikken met een rietje op mijn nog gevoelige tepels.

Toen ik bezig was om het doucheputje schoon te maken, een vies karweitje waarbij ik voorovergebogen bezig was stond ze, zonder dat ik haar had horen aankomen, achter mij. Ik moest op mijn rug in de douche gaan liggen en ze kwam ter hoogte van mijn luier boven mij staan en moest mijn hoofd afdraaien. Ineens voelde ik een lauwe stroom vocht over mij heen lopen en dat kwam zeker niet uit de douchekop. Ze stond over mij heen te plassen maar ik kon het niet zien, ik moest mijn hoofd afgedraaid houden en mijn ogen stijf dicht. Zo moest ik blijven liggen terwijl ik een bekend gekraak hoorde, ze trok een heel ruime plastic broek aan van zwart plastic. En zo kwam ze boven mijn hoofd hangen en moest ik haar met mijn tong over de plastic broek heen bevredigen.

Al snel kwam ze met een diepe kreun klaar en was mijn lul keihard geworden in de doorweekte luier. Het apparaatje om mijn lul en ballen zat dan ook erg strak en door een serie korte maar hevige stroomstootjes en gewrijf over mijn plastic broek van haar kwam ik met een luide kreet klaar.

Terwijl ik nog lag bij te komen, trok ze in een oogwenk haar plastic zwarte broek uit en deed die over mijn hoofd. Zo moest ik haar plaslucht vermengd met haar geiligheid wel opsnuiven. Ik kon bijna geen adem meer halen. Tegelijk voelde ik dat ze een gat maakte in mijn plastic broek en luier en haalde zo mijn nog half harde lul tevoorschijn. Met een ruk trok ze het stroomapparaatje van mijn lul. Ze masseerde mijn lul tot hij weer hard was en bond hem snel af met een dun soort plastic draad. Fier stak mijn lul door de plastic broek en luier heen. Ze pakte de ruime zwart plasticbroek van mijn hoofd, trok hem weer aan en zo kwam ze over mij heen zitten. Het plastic sloot strak om mijn lul terwijl ze steeds verder over mijn lul heen zakte.

Ik wist niet wat mij overkwam maar na korte tijd kwam ik klaar, snel gevolgd door haar tweede orgasme. Ze trok de plastic broek naar buiten en moest mijn eigen zaad oplikken. Zo liet ze me enige tijd liggen en riep toen dat er een nieuwe plastic broek en luier klaarlagen en als ik de butplug uitgedaan en schoongemaakt had die aan moest doen. Zo kwam ik weer de kamer in met een schone luier en nieuwe plastic broek.

Wat ik nog niet in de gaten had was dat deze plastic broek afsluitbaar was. Ze trok de kabel die in het broekje liep strak, deed er een slotje om en gooide me een oude jeansbroek en T-shirt toe.

Zo moest ik naar huis en mij de volgende dag op hetzelfde adres, met de afgesloten plastic broek en luier weer melden. Kennelijk mijn aanwezigheid haar geplezierd.
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
J Dom opzoek naar DL sub rond Tilburg. Contact advertenties 7
D DL sub op zoek naar dom Contact advertenties 3
T Verplicht tot slaaf 16+ Board 2
M online slaaf/slavin gezocht Contact advertenties 30
L douche slaaf 16+ Verhalen 9
meandiaperman Verhaal: Mijn vriendin wordt babysitter, ik wordt slaaf! 16+ Verhalen 10
L luier slaaf AB/DL Fotos 16
dwangbuis Mijn fantasie...het leven als een (luier)slaaf M 14
C Japans bedrijf maakt alleen nog luiers voor ouderen wegens gebrek aan baby's Algemeen 2
K Luiers Voorstellen 9
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 41
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Pamperslove aankleedkussen Contact advertenties 10
D Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
PremiumProtection Luiers weggooien tijdens oud en nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Berth Luiers in 2024. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
V 1 week lang luiers dragen (advies??) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
rvv13 Luiers bestellen Contact advertenties 6
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
AB88 Ervaring met pocket luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
L zoek Maat S/m luiers & andere dingetjes - Amersfoort Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
André Adult Baby Noodoproep Opslag voor 10 pakken luiers Contact advertenties 18
B Aandacht voor luiers in de margriet. Plastic broekjes liefhebbers 1
DaddyDave 24/7 Geluierd oktober door Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Similar threads


















































Bovenaan