slabbetjes uitverkocht?

Little Endy

a smol fragile Enderman in a big angry world
Hallo beste mensen, ik struinde vandaag de shop weer eens af, ookal had ik er wel recentelijk een succesvolle bestelling gedaan die ik vandaag op het postkantoor op heb gehaald ;) en het viel me ineens op dat de slabbetjes met plaatjes er ineens niet meer te koop zijn? Hieronder zie je er een paar die meest recent verkrijgbaar waren.
1602267762984.jpeg1602267792218.jpeg1602267802978.jpeg
Ik vind het heel jammer dat ze in 1× niet meer te vinden zijn, want ik had graag 1 van de glow-in-the-dark varianten willen kopen (waarvan 1 soort helaas al uitverkocht was, maar toch) aangezien ik die wellicht leuk bij mijn nieuwe, meest recent bestelde (en fysiek goed passende!) romper vind passen.

Mijn vraag is of deze slabbetjes nog terug komen en zo ja, wanneer? Ik vind ze namelijk heel leuk qua patronen, en kan ze via Google of zo ook niet op een andere webshop vinden helaas.

groetjes Sayori

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Deze komen voorlopig in ieder geval niet terug, zijn destijds gemaakt door coupeuse die niet meer voor het bedrijf werkt.
Heb nog wel aardig wat stof liggen, moet op zoek naar iemand die er nog iets van kan maken.
Een coupeuse / naaister is echter niet zo makkelijk te vinden.
Wellicht iemand hier op het forum interesse???

Lotje 66

Ikke lief???
Deze komen voorlopig in ieder geval niet terug, zijn destijds gemaakt door coupeuse die niet meer voor het bedrijf werkt.
Heb nog wel aardig wat stof liggen, moet op zoek naar iemand die er nog iets van kan maken.
Het zou in deze corona tijd toch niet zo moeilijk moeten zijn???
Veel mensen met tijd over
Moet toch mogelijk zijn iemand te vinden die het geld goed kan gebruiken???
Hoop dat je iemand kunt vinden??

De echte vakmensen hebben nooit werk tekort. Dat is het lastige.

Naaien, overweeg het echt te leren. Heb zoveel leuke ideeën voor kleding maar laten maken is me nooit bevallen.

Ook veel ab kleding wat gerepareerd moet worden. Breng dat niet weg.

Kitty

Lotje 66

Ikke lief???
De echte vakmensen hebben nooit werk tekort. Dat is het lastige.

Naaien, overweeg het echt te leren. Heb zoveel leuke ideeën voor kleding maar laten maken is me nooit bevallen.

Ook veel ab kleding wat gerepareerd moet worden. Breng dat niet weg.

Kitty
Ik (ver)Maak best heel veel zelf
Ben ik ook best een beetje trots op
Maar lang niet snel en goed genoeg om geld mee te verdienen

Little Endy

Ik zelf kan eigenlijk alleen maar met de hand naaien als het gaat om gaatjes in kleding repareren en knuffels maken. Echt voluit maten meten en werken met een naaimachine kan ik helaas niet, en ik woon bovendien te ver weg van jullie hoofdkantoor, dus ik pas helaas.

diapercc

Toplid
Het zou in deze corona tijd toch niet zo moeilijk moeten zijn???
Veel mensen met tijd over
Moet toch mogelijk zijn iemand te vinden die het geld goed kan gebruiken???
Hoop dat je iemand kunt vinden??
In deze tijd zitten veel Kleedsters in het theater zonder werk, vaak kunnen ze ook naaien. Wellicht moet je in die vijver vissen? Of juist het type oma’s die naaien :)

Lotje 66

Ikke lief???
In deze tijd zitten veel Kleedsters in het theater zonder werk, vaak kunnen ze ook naaien. Wellicht moet je in die vijver vissen? Of juist het type oma’s die naaien :)
Sowieso zijn ook veel naaiatelier gesloten of draaien op een laag pitje
Er zijnvast wel naaisters/naaiers te vinden die thuis een leuk zakcentje bij willen verdienen
Alleen hoe vindt je zo iemand
En hoe doe je zoiets belasting-technisch
Enz enz enz
Ik hoop dat Dl_Michel er een passende oplossing voor weet te vinden

diapercc

Toplid
Sowieso zijn ook veel naaiatelier gesloten of draaien op een laag pitje
Er zijnvast wel naaisters/naaiers te vinden die thuis een leuk zakcentje bij willen verdienen
Alleen hoe vindt je zo iemand
En hoe doe je zoiets belasting-technisch
Enz enz enz
Ik hoop dat Dl_Michel er een passende oplossing voor weet te vinden
Je kan altijd stuks prijzen afspreken, jij materiaal zij productie en dat voor een afgesproken prijs per eenheid

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Je kan altijd stuks prijzen afspreken, jij materiaal zij productie en dat voor een afgesproken prijs per eenheid
Het zal inderdaad op zo'n manier moeten, dan kan de persoon die ze maakt er zo lang over doen als die wil.
Heb de vorige per uur betaald, dat zou ik niet meer willen.

Qua belasting is het toch wel lastig hoor.
De mensen die het leuk vinden in hun vrije tijd een beetje bijverdienen, die willen / kunnen geen belasting betalen.
Ik wil niet in de problemen geraken, dus vind wel dat de belasting betaald moet worden.
Dan eindig je of met hele dure slabbetjes... of niemand die het wil / kan doen.

diapercc

Toplid
Het zal inderdaad op zo'n manier moeten, dan kan de persoon die ze maakt er zo lang over doen als die wil.

De mensen die het leuk vinden in hun vrije tijd een beetje bijverdienen, die willen / kunnen geen belasting betalen.
Ik wil niet in de problemen geraken, dus vind wel dat de belasting betaald moet worden.
Is er geen ‘naaiturk’ die dat wel zou kunnen?
Helaas heb ik niemand die ik durf te vragen voor dit soort werk want ik wil niet geassocieerd worden met dit in mijn werk En privé leven.
Maar ik denk dat een kleermaker dit best zou willen.

Lotje 66

Ikke lief???

Misschien politiek heel incorrect
Maar onder asielzoekers zijn soms heel kundige mensen
Ze hebben geld nodig
Misschien kun je via het COA een werkervaring projecktje regelen

Little Endy

Misschien kan Little Endy (bv via email naar de shop) wat van de slabbertjes-stof overkopen en hiermee naar een lieve en handige tante, of kledingmaker (al dan niet onder mom dat het voor een carnavals-outfit of zoiets is).
Klinkt niet als een slecht idee, maar ja, was het maar waar dat ik:
  • mensen ken(de) die zowel goed zijn met de naaimachine als tegelijkertijd met ABDL betrokken zijn;
  • een lieve en handige tante had (heb al heel lang maar weinig familieleden wegens omstandigheden);
  • al het geld van de laatste succesvolle lottotrekking had om de stof mee over te kopen (en in de bijstand mag ik zeker niet aan de loterij meedoen)...
Voorlopig is het maar afwachten tot er ten minste 1 persoon in de clubshop aanwezig is die uiterst goed overweg kan met stoffen en naaimachines, zodat er (zeker in het geval van meer dan 1 zo'n persoon) zowel snel als zorgvuldig gewerkt kan worden, en dat er op die manier een mooi groot aantal van die slabbetjes terug op de markt kan komen die met alle zorg en dergelijke is gemaakt. :p
Maar ik zal zeker de mindset proberen te onthouden dat die wachttijd het waard zal worden.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
S Rearz Safari’s uitverkocht? Vragen & Info Shop 7
Flex Nuk5 uitverkocht? Vragen & Info Shop 4