Soms!!

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 33,3%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 1 33,3%
  • 10

    Stemmen: 1 33,3%

  • Totaal stemmers
    3
S

Silviakhuej

Guest
Ik weet niet of dit een verhaal is of niet,toch typ ik het hier neer :)
We gaan een 5 tal jaartjes terug in het verleden,nadat ik van het bedplassen was verlost,

Op een ochtend werd ik wakker angstig en bang voelde ik aan mijn lakens alles bleek droog,
Zoals de ochtende ervoor kwam mijn moeder in de slaapkamer binnen.

Moeder :"Je ziet er noig droog uit leg je even op je bed".
Ik had weer bang en schaamde me weer enorm omdat ik de nachten voordien in bed plasten,
Moeder trekte mijn pyamabroek naar beneden en deed de strips van mijn luier los,het voelde koud aan en kill ik voelde niet eens of ik nat of droog was en had het erg warm en kill te samen,
Langzaam trok ze mijn luier weg en ging ze met de luier naar de vuilniss emmer,
Nadat ze terug kwam glimlachte ze naar me en zegde "Well dat is flink van je ,je hebt niet in je bed geplast".

S"avonds kwam ze terug in de kamer voor het slapen gaan met een luier,
Op dat moment wouw ik er geen aan dus wriemelde ik tegen,maar met een tikje op mijn bil was dat snel voorbij,
Ze poederde en zalvde me in en schoof de luier onder mijn billen,
Ze trok hem naar voren en kleevde hem strak toe zoals ze altijd voordien deed,vertelde nog wat over de dag gaf mijn knuffelbeertje en een zoentje,

S"ochtens bij het ontwaken merkte ik weer dat mijn lakens droog bleken,en gebeurde alles weer zoals de vorige ochtend,
Alleen die dag was anders ze maakte een soort feestje voor mij :)

Toen het avond werd en ik naar mijn bed ging,kwam ze weer de kamer binnen,maar dan zonder luiers,
ze zij"Het word tijd dat je een grote meid word,probeer nu maar zonder luier te slapen".
Moeder vertelde me weer over de dag gaf me een knuffl en weg was ze,

Een paar dagen nadien

Een paar dagen nadien werd ik s"avonds slapen en miste ik het warme veilige zachte gevoel van mijn luier,
Ik miste het zo hard dat ik begon te wenen,
Mijn moeder kwam de slaapkamer binnen en zag dat ik rood zag van het wenen, ze vroeg me wat er was,
Maar hoe moest ik het gaan uit leggen dat was moeilijk,
Ik weende en vertelde haar wat ik voelde.
Moeder stond recht ging weg,na een poosje kwam ze terug en vertelde me "ik heb lang moeten zoeken maar ik heb nog luiers gevonden".
Dus kreeg ik zoals voordien weer een luier om.

Sinds dien vind ik het zo leuk een luier te dragen alleen doe ik hem nu zelf aan.
Nog steeds schaam ik me er enorm voor en praat er met niemand over, tenzij met mijn mama,
Soms vraag ik me af of ik nog wel normaal ben en dan begind het in mijn hoofd te spoken en te denken van "wat is er toch mis gelopen".
Soms droom ik ervan van die tijd en word ik nat wakker ik zou bedplassen van emotionele dromen zeiden de dokters.
Op een dag was ik me aan het vervelen en surfde ik op het net en kwam foto's en verhalen tegen van mensen die het ook leuk vonden van luiers te dragen,
Link via link kwam ik hier terrecht en hoop dat ik zo mezelf kan vinden,
Voila mijn kort verhaaltje :)
Nu de dag van vandaag schaam ik me er nog steeds om en kan er haast niet over praten
 

joentje

Gewaardeerd Lid
hoi hoi

leuk dat je je ervaaring met ons deelt
maar er is niks om je voor te schamen hoor
luiers hooren bij je zo moet je het zien
en ja niet iedereen hoeft het te weeten
bij mij weet niemand het allen van de site of van de chat
we houden nou eenmaal van de luiers
niks aan te veranderen ik heb het geaccepteerd maar loop er ook niet mee tekoop ofzo
wie weet komen we elkaar eens tegen op de chat
en kunnen we er over babbelen

groetjes joentje
 

smurfke

Gewaardeerd Lid
ik herken dat schamen ook wel...

vind het nog steeds vreemd van mezelf en praat er met niemand over...

mijn partner weet het wel, maar zelfs met haar is het nog nooit uitgesproken geweest...

ga ik trouwens al 5 jaar naar dezelfde psychologe, ook met haar heb ik er nog nooit over gepraat, terwijl over alle andere (beschamende) dingen al wel... zou het eens moeten doen, denk ik. kan ik misschien eindelijk verwerken dat ik graag luiers draag...
 
L

luierpoepertje

Guest
ik heb alles spontaan in mijn luier gedaan
heerlijk verhaal
 
G

grote baby

Guest
Hey,

Bedankt om zo open je verhaal te doen. Ik denk dat je hier op de juiste plaats bent om over zo'n dingen te babbelen zonder dat het nodig is je te :-[. Ikzelf draag geen luiers, ook al zou ik zo graag willen. Ik ben gewoon te :-[ om er te kopen. Anders zou ik er zeker ook dragen.
 

sissiebaby

Gewaardeerd Lid
hoy silviakhuej
het is waar, van persoon tot persoon is het soms moeilijk om erover te praten, maar hier kun je toch voluit klappen, hier moet je je toch niet schamen hee, misschien dat het komt doordat, al maak je jezelf bekend (met ev, een nickname) je toch nog anoniem blijft, hee. iedereen kent je, maar wie van ons je ook mag tegenkomen, niemand kent je gezicht, dus ook niemand weet wie je echt bent, he. dat is het fijne van deze manier van babbelen.
 

pinokio

Gewaardeerd Lid
net je verhaaltje gelezen.
Van deze verhalen hou ik heel erg, omdat ze echt zijn.
Bedankt voor het openhartig delen van het gebeurde.
Ik ben blij voor jou dat je mama er zo goed op reageerde, nu kan je tenminste nog met een luier slapen.
En ja, iedereen vind zichzelf een beetje raar in het begin en weet niet goed wat ermee gedaan.
groetjes,
pinokio
 
G

Gwenny

Guest
Is zeker een verhaal en de moeite waard om hier te posten hoor :)
 
R

redzebra1967

Guest
silviake bij ons moet jij je zeker niet schamen, ik weet het die schaam periode kan lang duren, maar eer jij jezelf aanvaard om met een luier te slapen, zal het nadien wel gemakkelijker gaan, ik het mijzelf ook moetten aanvaarden na men ongeval dat ik nooit meer die stevige stoere persoon zal zijn van voordien, had kracht voor drie personen, ik was bouwvakker ik speelde met de zware lasten, nu kan ik met veel moeite 5 kg opheffen of heb last van mijn rug, heb nochtans nog lang daarna in de bouw gewerkt ma op mijn 32j was de kaars opgebrand, ben nu al 8j op ziekte gesteld, ik heb in de bouw altijd wijde jeans gedragen om mijne luier niet te zien, niemand heeft ooit wat opgemerkt
veel geluk gewenst
 
Bovenaan