Southpark kijken

maarten123

Nieuw lid
Het was nog zo duidelijk gezegd door Pappie tegen maarten: geen Southpark kijken. Maarten had het voor het eerst gezien bij een vriendje thuis, maar zijn vader vond toch dat het niet voor 10-jarige kinderen goed was om naar te kijken.

Maar een week later, in het weekend, was er een Southpark marathon. Terwijl pappie naar sporten was en mammie aan het boodschappen doen was, ging maarten toch stiekem Southpark kijken. Hij was heel geconcentreerd aan het kijken en had niet door dat zijn vader al eerder terug was gekomen.

"Wat zullen we nou krijgen?!" zei Pappie.
Maarten keek verschrikt op en kreeg een rood hoofd, snel zette hij de TV uit. Alsof dat nog wat uit zou maken.
"Naar welk programma keek je daar?" zei Pappie, terwijl hij de kin van maarten vastpakte en hem in zijn ogen keek.
"Naar Southpark..." zei Maarten heel zachtjes.
"En wat had ik daarover gezegd?"
Maarten hield zijn mond
"Je weet het heel goed, dat dat niet mocht. Ga de spatel maar halen."
Maarten liep naar de keuken en pakte de teflon spatel uit de lade.
"Doe je broek maar omlaag"
Maarten deed gehoorzaam zijn broek naar beneden, waarna Pappie hem over de knie nam.
Hij probeerde door met zijn benen te spartelen aan de slagen te ontkomen, maar dat had geen zin. Na twintig slagen werd hij in de hoek gezet. "Verroer je niet".

Daar stond maarten dan. Met een brandend achterwerk stond hij stil in de hoek. Hij wist dat hij niet mocht bewegen, want dan zou het alleen maar langer duren. Hij hoorde Pappie weggaan, en weer teruglopen. Seconden tikten weg, minuten. Zou hij vergeten zijn?

Na ongeveer 10 minuten werd hij uit de hoek bevrijdt.
"Voor straf hou je het hele weekend luiers aan. Als je niet kan houden aan regels, dan zal ik je behandelen als een klein kind".
"Neeeeeeeej!"
Zijn vader legde hem op de bank en deed hem een dikke luier om.
"Om te zorgen dat ik goed kan controleren of je luier nog droog is, krijg je geen normale kleren aan". Zei Pappie, terwijl hij een lange, roze nachtjapon liet zien.
Maarten begon te huilen en te jammeren, maar wist dat hij moest gehoorzamen. Hij deed zijn armen omhoog terwijl zijn Pappie hem de nachtjapon aantrok. Maarten mocht ook even voor de spiegel kijken hoe stom hij eruit zag. En hij wist dat hij de rest van het weekend zo gekleed zou zijn.

(vervolg volgt hieronder)
 

maarten123

Nieuw lid
Deel 2: strafregels

Maarten dacht dat dat de hele straf was. Maar hij had zich vergist. Zijn vader trok hem mee naar de tafel. "Luister maarten, je hebt echt een probleem. We kunnen niet hebben dat je naar dat programma kijkt, maar 1 regel is blijkbaar niet duidelijk genoeg voor je. Daarom ga je nu 50 redenen opschrijven. Vijftig redenen waarom je niet naar Southpark mag kijken. Je gaat in je mooiste handschrift schrijven, en je gaat niet van tafel af tot je klaar ben. Is dat duidelijk?"

Maarten had wel eens eerder strafregels moeten schrijven, maar dat was niet zoveel geweest. Pappie was duidelijk erg boos. Maarten pakte de pen en begon te schrijven.
1. Ik mag geen Southpark kijken want dat is voor grotere kinderen.
2. Ik mag geen Southpark kijken want er komt teveel geweld in voor.
3. Ik mag geen Southpark kijken want er worden hele vieze dingen in gedaan.
4. Ik mag geen Southpark kijken want het is verboden.
5. Ik mag geen Southpark kijken want dan kan ik 's nachts niet slapen.
6. Ik mag geen Southpark kijken want dan krijg ik nachtmerries.
7. Ik mag geen Southpark kijken want dan krijg ik straf.
8. Ik mag geen Southpark kijken want het is een stom programma.
9. Ik mag geen Southpark kijken want het is niet voor mij bedoeld.
10. Ik mag geen Southpark kijken want ik snap dat niet.
11. Ik mag geen Southpark kijken want het is een stom programma.
12. Ik mag geen Southpark kijken want er wordt veel in gevloekt.
13. Ik mag geen Southpark kijken want er wordt niet aardig in gedaan.
14. Ik mag geen Southpark kijken want het is niet voor kleine kinderen.
15. Ik mag geen Southpark kijken want dat is stout.
16. Ik mag geen Southpark kijken want daar leer ik verkeerde dingen van.
17. Ik mag geen Southpark kijken want dan krijg ik billenkoek.
18. Ik mag geen Southpark kijken want er worden mensen in beledigd.
19. Ik mag geen Southpark kijken want dan ben ik heel stout.
20. Ik mag geen Southpark kijken want dat is een regel.
21. Ik mag geen Southpark kijken want er komen naakte mensen in voor.
22. Ik mag geen Southpark kijken want er zijn andere programma's die veel leerzamer zijn.
23. Ik mag geen Southpark kijken omdat het me verboden is.
24. Ik mag geen Southpark kijken want dan moet ik in de zak naar Spanje.
25. Ik mag geen Southpark kijken want dan krijg ik huisarrest.
26. Ik mag geen Southpark kijken want het is een heel slecht programma.
27. Ik mag geen Southpark kijken want het is voor grote mensen.
28. Ik mag geen Southpark kijken want het is 16+.
29. Ik mag geen Southpark kijken want er gebeuren dingen waarvoor ik te klein ben.
30. Ik mag geen Southpark kijken want er komt veel bloed in voor.
31. Ik mag geen Southpark kijken want er komen hele enge monsters in voor.
32. Ik mag geen Southpark kijken want ik ben klein.
33. Ik mag geen Southpark kijken want er worden mensen vermoord.
34. Ik mag geen Southpark kijken want er wordt in gediscrimineerd, zoals mijn Pappie dat zegt, zelf snap ik niet wat dat is.
35. Ik mag geen Southpark kijken want dat levert straf op.
36. Ik mag geen Southpark kijken want ik moet naar Pappie luisteren.
37. Ik mag geen Southpark kijken want het is het foutste programma dat er is.
38. Ik mag geen Southpark kijken want dan kom ik in de problemen.
39. Ik mag geen Southpark kijken want anders dan word ik later misschien net als Eric Cartman.
40. Ik mag geen Southpark kijken want er worden hele vieze dingen in gedaan.
41. Ik mag geen Southpark kijken want er komen veel wapens in voor.
42. Ik mag geen Southpark kijken want dan ben ik een slecht mens.
43. Ik mag geen Southpark kijken want daar leer je vloeken van.
44. Ik mag geen Southpark kijken want zo is dat nu eenmaal.
45. Ik mag geen Southpark kijken want het is heel moeilijk om 50 redenen te bedenken waarom dat niet mag.
46. Ik mag geen Southpark kijken want ik kan mijn tijd beter benutten.
47. Ik mag geen Southpark kijken want het is een slecht voorbeeld voor me.
48. Ik mag geen Southpark kijken want dat kan niet goed voor me zijn.
49. Ik mag geen Southpark kijken want er wordt veel in gevochten.
50. Ik mag geen Southpark kijken want het is een verboden programma voor me.

Maarten had zijn best gedaan netjes te schrijven, en gaf het werk aan zijn vader. Zijn vader las het door en knikte goedkeurend. Goedzo maarten! Je schrijft het nu twee keer over, en morgen nog eens twee keer. Deze regels plakken we dan op de deur van je kamer.

Maartens mond viel open. Op zijn deur plakken? Was Pappie nou helemaal gek geworden? En ook nog overschrijven. Zijn vader gaf hem zacht een klopje op zijn rug. "Je mag even een glaasje water drinken, daarna ga je schrijven. Dan ben je voor vandaag klaar".

Terwijl hij het glaasje water had, kwam zijn moeder binnen met de boodschappen. "Kijk eens wie ik bij de voordeur tegenkwam?", zei ze terwijl maarten achter haar iemand hoorde aanhuppelen. "Kijk, Simon wil met je spele...". Ze onderbrak haar zin toen ze zag hoe maarten erbij zat. "Wat heb jij gedaan?" vroeg ze, terwijl Simon - het vriendje bij wie hij voor het eerst Southpark had gezien, ook met grote ogen keek naar maartens roze nachtjapon. Zijn moeder liep naar hem toe en tilde de nachtjapon omhoog. "Een luier. Ben je weer stout geweest?". Maarten dacht dat hij door de grond zakte. O wat had hij een spijt dat hij naar Southpark had gekeken!
 
T

ThisSideUp

Guest
Dit is in-triest. Bovendien zijn die vijftig regels echt zielig; er staat nog meer herhaling in dan in de Algemene Internetregels.
 
Bovenaan