Souvenir

Luie_r_ianne

Ik ben hier om te kletsen ❤️
Ik zou een extra luier eraan toevoegen boven de zoveel euro. Om te proberen van een ander merk ofzo. Of je maakt een spaarplaan. Spaar voor gratis items haha

Je kan natuurlijk zoveel bedenken. Ik denk alleen dat het bedrijf niet zo groot is dat ze zich dat kunnen permiteren. Dat bewijst de, met alle respect, niet heel moderne site wel.

pier

Adult Toddler
Ik zou een extra luier eraan toevoegen boven de zoveel euro. Om te proberen van een ander merk ofzo. Of je maakt een spaarplaan. Spaar voor gratis items haha

Je kan natuurlijk zoveel bedenken. Ik denk alleen dat het bedrijf niet zo groot is dat ze zich dat kunnen permiteren. Dat bewijst de, met alle respect, niet heel moderne site wel.
De shop heeft al eens een spaar systeem gehad, maar is eraf gehaald.
En ik denk dat de shop idd niet groot genoeg is voor gratis dingen.
Is leuk natuurlijk dat je een dingetje gratis krijgt, maar de shop moet het inkopen. En niet alleen voor jou ... Geen idee hoeveel klanten de shop heeft, maar stel .. dat ze 300 klanten hebben en 1 dingetje om GRATIS weg te geven kost 2 euro ... Snap u?

Pamperplassertje

Vul graag pampertjes
De shop heeft al eens een spaar systeem gehad, maar is eraf gehaald.
En ik denk dat de shop idd niet groot genoeg is voor gratis dingen.
Is leuk natuurlijk dat je een dingetje gratis krijgt, maar de shop moet het inkopen. En niet alleen voor jou ... Geen idee hoeveel klanten de shop heeft, maar stel .. dat ze 300 klanten hebben en 1 dingetje om GRATIS weg te geven kost 2 euro ... Snap u?
'Gratis' moet altijd door iemand in de handelsketen betaald worden.
Winstmarges bepalen de mogelijkheid tot het 'geven' van iets extra.
Maar winstmarges kan je niet zomaar vrij bepalen, er zijn ook nog concurrenten op de markt. Ieder met hun verkoopprijs.
Enfin, je moet met één en ander rekening houden als bedrijf...

Maar het is en blijft een leuk idee om gratis een kleine maar fijne verrassing in je pakket te vinden.
@michel, denk er misschien is over na. Alles kan... maar niks moet.

Bovenaan