Spelen in plasticbroeken en dikke luier.

TedWheel

Mijn geliefde GARRY PANT
Zoals jullie weten: ik ben een echte plasticbroek fetisjist. Ik doe er niemand kwaad mee, maar ik wil er zoveel mogelijk van genieten. Ik ga vanavond iets nieuws uitproberen.

Wat heb ik nodig:

  • Flacon glijmiddel van durex. Geen smaak of speciaal luchtje, gewoon een goed “slippery” glijmiddel.
  • Lekkere ouderwetse plasticbroek Maat L een dun plasticsoort dus soepele broek met een plasticdikte van 120ɲ.
  • Dikke luier molton luier (zelf gemaakt)
  • 4 veiligheidsspelden.
  • Nog een lekkere ouderwetse plasticbroek. Deze een maatje kleiner als de eerste Maat M een lekker dik plasticsoort dus een wat stuggere plasticbroek met een plasticdikte van 200ɲ.
Plan van aanpak:

Ik lig naakt op bed. Plasticbroeken liggen naast me klaar, luier, veiligheidsspelden en glijmiddel, kortom alles binnen handbereik. Als eerste neem ik de dunne soepele plasticbroek. Wanneer ik deze bijna aanheb doe ik er ruimschoots een paas flinke knepen glijmiddel van Durex in. Ik doe ook en paar kneepjes over mijn jonge heer. Ik verdeel het zorgvuldig over mijn schaamstreek zodat ik zeker weet dat ik goed rondom voorzien ben van glijmiddel over mijn hele schaamstreek. Ik trek de soepele plasticbroek strak aan. Ik voel het glijmiddel wat in de plastikbroek zit zich over mijn hele schaamstreek verspreiden. Het kruipt overal om mijn schaamstreek maar ook over mijn achterwerk het lijkt alsof mijn onderlijf zwemt in glijmiddel. De plasticbroek trek ik zo hoog mogelijk op. Ik voel zelfs een klein beetje mijn anus binnendringen.

Mijn molton luier manoeuvreer ik onder mijn achterwerk tussen mijn benen door omhoog en met de veiligheidsspelden doe ik hem zo strak mogelijk om. Hierdoor word het plastic van mijn eerste plasticbroek heel nauw tegen mijn hele onderlijf gedrukt. Bij elke beweging glijdt mijn jonge heer in de plasticbroek soepeltjes heen en weer. Dit heeft duidelijk een effect op de afmeting van mijn jonge heer. Wanneer ik over mijn luier strijk en wat stevig aandruk wordt hij nog groter en wordt het gevoel nog intiemer.

Als laatste neem ik die ouderwetse stugge plasticbroek en wurm deze over het pakket en trek hem lekker stevig over mijn achterwerk aan. Heerlijk. Ik trek mijn zwarte regenbroek aan en ga een lekker wandelingetje maken.46a3de1487013a08.jpg
 

Leon

Superlid
Zoals jullie weten: ik ben een echte plasticbroek fetisjist. Ik doe er niemand kwaad mee, maar ik wil er zoveel mogelijk van genieten. Ik ga vanavond iets nieuws uitproberen.

Wat heb ik nodig:

  • Flacon glijmiddel van durex. Geen smaak of speciaal luchtje, gewoon een goed “slippery” glijmiddel.
  • Lekkere ouderwetse plasticbroek Maat L een dun plasticsoort dus soepele broek met een plasticdikte van 120ɲ.
  • Dikke luier molton luier (zelf gemaakt)
  • 4 veiligheidsspelden.
  • Nog een lekkere ouderwetse plasticbroek. Deze een maatje kleiner als de eerste Maat M een lekker dik plasticsoort dus een wat stuggere plasticbroek met een plasticdikte van 200ɲ.
Plan van aanpak:

Ik lig naakt op bed. Plasticbroeken liggen naast me klaar, luier, veiligheidsspelden en glijmiddel, kortom alles binnen handbereik. Als eerste neem ik de dunne soepele plasticbroek. Wanneer ik deze bijna aanheb doe ik er ruimschoots een paas flinke knepen glijmiddel van Durex in. Ik doe ook en paar kneepjes over mijn jonge heer. Ik verdeel het zorgvuldig over mijn schaamstreek zodat ik zeker weet dat ik goed rondom voorzien ben van glijmiddel over mijn hele schaamstreek. Ik trek de soepele plasticbroek strak aan. Ik voel het glijmiddel wat in de plastikbroek zit zich over mijn hele schaamstreek verspreiden. Het kruipt overal om mijn schaamstreek maar ook over mijn achterwerk het lijkt alsof mijn onderlijf zwemt in glijmiddel. De plasticbroek trek ik zo hoog mogelijk op. Ik voel zelfs een klein beetje mijn anus binnendringen.

Mijn molton luier manoeuvreer ik onder mijn achterwerk tussen mijn benen door omhoog en met de veiligheidsspelden doe ik hem zo strak mogelijk om. Hierdoor word het plastic van mijn eerste plasticbroek heel nauw tegen mijn hele onderlijf gedrukt. Bij elke beweging glijdt mijn jonge heer in de plasticbroek soepeltjes heen en weer. Dit heeft duidelijk een effect op de afmeting van mijn jonge heer. Wanneer ik over mijn luier strijk en wat stevig aandruk wordt hij nog groter en wordt het gevoel nog intiemer.

Als laatste neem ik die ouderwetse stugge plasticbroek en wurm deze over het pakket en trek hem lekker stevig over mijn achterwerk aan. Heerlijk. Ik trek mijn zwarte regenbroek aan en ga een lekker wandelingetje maken.Bekijk bijlage 24760
Veel plezier!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
slushpuppy Luier/speel dates! :3 Contact advertenties 4
Y Samen spelen speelgoed gezocht in Limburg Contact advertenties 0
Uibeltje Wat als geld geen rol zou spelen ... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
T Een dier zijn, spelen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Mommy van Diapergirly94❤️ Ik zoek ab vriendinnetje om mee te spelen :) Contact advertenties 3
T Hondje moeten spelen tips aub Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Jappie1996 Welke games spelen jullie? Pub 68
Little Endy spelen jullie ook Among Us? Pub 6
Pup AB'tjes, waar spelen jullie mee? Polls 13
Baby Charlotte Kan je feces incontinent worden van het spelen met holle butplugs of andere anaal speeltjes? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
verwijderd03 Ahhhhh, nog even spelen..... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Poobottom Spelen met plas/poep 16+ Board 32
friendly Spelen in de babykamer Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
diaperdrenthe in welke film zal jij spelen? Pub 12
wetboy1985 Spelen met Lego, het nieuwe teambuildingsgevoel Aanbevolen 6
donavan1104 rechter spelen Voorstellen 2
wetboy1985 Dronken naar huis op olympisch spelen Pub 4
A Spelen met een bedplasser S 4
DL_Michel Verhaal Klaar Spelen met een Bedplasser S 2
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
Easy-Ryder 3 plasticbroeken Plastic broekjes liefhebbers 5
Reppie vraagje over plasticbroeken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
broekie welke merken plasticbroeken gebruik jij? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
Nalgada Verhaal Klaar Het spel van Kate ABDL Luierverhalen 0
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Tenaatje@ Vannacht nat geworden paar keer met een lfb abdry lekkere dikke luier zonder inlegger zit goed . Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
L Als peutertje 24/7 een dikke luier om... AB/DL Fotos 10
D Dikke luier 16+ Board 12
Inco-plastic-24/7 Zo lekker dikke nacht luier met natuurlijke dubbele plastic broeken Plastic broekjes liefhebbers 3
A DIKKE LUIER 16+ Verhalen 4
Tomraap Zeer dikke luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
Limbonees Dikke luier AB/DL Fotos 12
Darth_696 dikke luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Erwin Dikke handoek met wit plastic luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
mitch Extra dikke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
B Ik ben zoek naar dikke luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
CuriousRabbit Dikke luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
L hoe ik vandaag in een dikke luier belandde en wel wat meer dan dat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 330
Berth dikke luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
L Wat te eten voor dikke ontlasting Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Mayura Sakai "How To" Dikke Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
D Eigen schuld, dikke bult!! E 7
D Eigen schuld, dikke bult!! E 6
bigjim Dikke luier Pub 9
Similar threads












































Bovenaan