Verhaal Klaar Stiefma

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe vind je dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 16,7%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 3 50,0%
  • 9

    Stemmen: 1 16,7%
  • 10

    Stemmen: 1 16,7%

  • Totaal stemmers
    6
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: Poep Luier


Ik werd wakker door een straaltje zonlicht dat over mijn hoofd gleed. Verbaasd kwam ik tot het besef dat ik met handen en voeten aan de spijlen van het bed was vastgebonden. Ik probeerde me voor te stellen hoe dat kon, ik woonde per slot van rekening alleen in een penthouse op een mooi grachtenpand in Amsterdam. Ook kon ik me niet herinneren dat ik de vorige avond iemand mee genomen had. Ik tilde mijn hoofd op om te kijken waarmee mijn voeten waren vastgemaakt en terwijl ik naar beneden keek zag ik dat ik iets wits droeg. Ik bewoog wat met mijn kont en hoorde een vreemd ritselend geluid. Verbaasd constateerde ik dat ik een luier droeg!

Ik probeerde me te herinneren wat er gebeurd kon zijn, de vorige avond had ik een film gekeken en omdat ik toch alleen was had ik alleen een onderbroekje aangehad. Tijdens de film had ik nogal wat bier gedronken en waarschijnlijk was de lichte hoofdpijn afkomstig van een kater. Ik begreep echter nog steeds niet hoe ik dan vastgebonden en in een luier, op bed kon liggen.

Dat raadsel werd echter opgelost toen de deur open ging en mijn stiefmoeder de kamer binnenkwam. Ze vroeg namelijk gelijk of 'haar kleine jongen' al wakker was. Toen ik zei dat ik inderdaad wakker was begon ze te vertellen dat ze gisteravond laat bij mij had aangebeld en toen ik niet opendeed de reservesleutel had gebruikt. En toen zag ik je laveloos op de bank liggen met een drijfnatte onderbroek aan, ging ze verder. Daarom heb ik je maar even naar bed gebracht en omdat ik bang was dat je misschien in bed zou plassen heb ik je ook maar een luier aangedaan.

Ondertussen was ze naar het bed toegelopen en voelde even aan de voorkant van de luier. Je mag nu ook wel een schone luier hebben, zei ze, en begon de plakstrips los te maken. Ik realiseerde me dat ik inderdaad een natte luier aanhad. Mijn stiefmoeder haalde de natte luier onder me vandaan en vouwde een schone open. Met babydoekjes maakte ze me schoon waarbij ze moest lachen om mijn snel steigerende piemel. Kleine jongetjes kunnen daar nog niets mee, zei ze, terwijl ze even gemeen onder de eikel kneep zodat mijn erectie weer snel weg was. Binnen enkele minuten lag ik weer in een schone, droge luier. Ze verliet de kamer en kwam na enige tijd terug met een grote zuigfles. Ze stopte de speen in mijn mond en ik kon niet veel anders dan gaan zuigen. De warme melk smaakte zoet en ik dronk de hele fles leeg.

Weer verliet ze de kamer en ik hoorde even later de voordeur dicht gaan. Vermoedelijk had ze een slaapmiddel in de melk gedaan want even later voelde ik me slaperig worden. Toen ik weer wakker werd merkte ik dat ik in de luier had geplast. Ook voelde ik beweging in mijn maag en kort daarop kreeg ik een enorme aandrang om te poepen. Hoe ik het ook probeerde het lukte mij niet dit tegen te houden en ik spoot de luier dan ook vol met stront. Binnen enkele minuten was de lucht in de kamer niet meer te harden. Ik kon echter geen kant op en lag daar in een volgepoepte, drijfnatte luier.

Ik hoorde de voordeur opengaan en even later kwam mijn stiefmoeder de kamer weer binnen. Ze gaf commentaar op de poeplucht en liep met een bord in haar hand naar me toe. Zo, zei ze, eerst maar eens hapjes doen, en stopte een lepel met babyvoer in mijn mond. Het spul smaakte afschuwelijk maar veel kon ik er niet tegen doen. Al snel had ze het bordje leeg gelepeld en zette het weg. Toen maakte ze mijn benen en daarna mijn armen los en zei dat ik op moest staan. Mijn kansen leken te keren en ik stond al half naast het bed toen ik besefte dat mijn benen wel van rubber leken. Ik viel op de grond en kon me met veel moeite op handen en voeten voortbewegen. Mijn stiefmoeder lachte, die spierverslappers werken goed, zei ze en vertelde me toen dat ik er als een echte baby uitzag, kruipend over de vloer in een volgepoepte drijfnatte luier.

Ze dwong me richting badkamer en daar werd ik onder de douche van de luier ontdaan. Met de sproeier werden mijn billen en daarna mijn piemel schoongespoten. Hierdoor kreeg ik een stijve en stiefma besloot me even te helpen. Door met mijn ballen te spelen en ondertussen de sproeier over de hele streek te laten sproeien wist ze me binnen enkele minuten klaar te laten komen. Waarschijnlijk was ze hiervan opgewonden geraakt want ze deed haar rok omhoog, slipje uit en duwde haar kutje in mijn gezicht. Likken, beval ze en ik stak aarzelend mijn tong tussen haar schaamlippen. Toen ze even later klaar kwam gutste haar sappen over mijn gezicht, direct daarna begon ze te plassen en ik kon niets anders doen dan haar urine over mijn gezicht laten lopen.

Hierna waste ze mij en droogde me af. Helemaal naakt moest ik terug kruipen naar mijn slaapkamer en werd daar op bed voorzien van een katoenen luier en een roze plastic broek.

Ze deed de deur naar het dakterras open en beval me om naar buiten te kruipen. Daar lag een groot kleed waarop een aantal babyspeeltjes waren uitgestald. Na me op het kleed te hebben geïnstalleerd en een grote fopspeen in mijn mond gestopt te hebben, liep stiefma naar een ligstoel, ontdeed zich van haar rokje en topje en ging naakt liggen zonnen. Vanaf het kleed had ik een goed uitzicht op haar gladgeschoren kutje omdat ze, waarschijnlijk expres, haar benen een stukje uit elkaar hield.

Na een tijdje stond ze op en kwam naar me toe, ze vertelde me dat ze weer moest plassen en voelde ondertussen aan mijn, nog steeds droge, luier. Ze deed de plastic broek aan de voorkant wat omlaag en ging met haar kut boven de luier hangen. Al snel kwam er een straal urine uit haar kutje die mijn luier drijfnat maakte. Ze deed de plastic broek weer goed, draaide zich om en beval me haar kutje droog te likken. Met een enorme stijve in mijn door haar nat gezeken luier voldeed ik hieraan en proefde de zoute smaak van haar goddelijke grot. Nadat ik haar kutje had schoongelikt draaide ze zich om en ging met haar kont naar me toe op haar knieën zitten. Ze beval me om haar poepgaatje te likken en ondertussen masseerde ze door de plasticbroek en luier heen mijn stijve pik. Even later kwam ik klaar en spoot mijn sperma in de natte luier.

Stiefma stond op en liep naar binnen, even later kwam ze terug met een stel handboeien en maakte mijn handen vast aan het hekwerk van het dakterras. Vervolgens vertelde ze dat ze even een uurtje weg ging en liet me alleen. Een half uurtje later kreeg ik aandrang om te plassen en ik voelde dat de luier warm werd toen ik mijn plas liet lopen. Met een verzadigde luier om en geen mogelijkheid om iets te doen zat ik op mijn dakterras te wachten op wat er ging gebeuren.

Geruime tijd later hoorde ik de deur opengaan en zag ik stiefma binnenkomen. Ze kwam gelijk naar me toe en zag door de plasticbroek heen dat de luier drijfnat was. Ze maakte me los en liet me op het kleed liggen zodat ze de luier en plasticbroek kon verwijderen. Hierna poederde ze mijn luierstreek goed in, pakte een schone wegwerpluier en deed die bij me om. Toen pakte ze een t-shirt en korte broek en deed die bij me aan. Op het t-shirt stond aan de voorkant de tekst 'Mama's grote baby' en op de achterkant 'kijk even of mijn luier nog droog is'. De korte broek was zo klein en kort dat het duidelijk zichtbaar was dat er een luier onder zat.
 
Bovenaan