Verhaal Klaar Straf (B)

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 25,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 25,0%
  • 9

    Stemmen: 1 25,0%
  • 10

    Stemmen: 1 25,0%

  • Totaal stemmers
    4

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Marinatje


Kiara is een meid van 16 jaar oud ze is niet de knapste maar zeker ook niet lelijk ze mag er best wezen. Ze heeft een leuk leventje en zelf vindt ze wel een leuke opleiding maar dan wel met een nadeel ze is een van de weinige meisjes in de klas. Doordat ze met weinig meisjes zijn en ze toch wel aantrekkelijk is word ze wel eens vaker geplaagd door de jongens uit de klas. Hier stoort ze zich ontzettent aan en zegt dan vaker tegen hen: jullie zijn net kleuters.

Vandaag was weer eens zo'n dag ze werd weer geplaagd door de jongens maar voornamelijk door Roy. Roy was een beetje verliefd op Kiara maar durfde dit natuurlijk niet toe te geven aan de andere jongens. Kiara was het spuug en spuug zat toen ze thuis kwam ging ze wat bellen met haar beste vriendin Kim. Kim is een flinke stevige Hollandse meid en zeer mooi Kim is een stuk groter dan Kiara. Kiara vertelde wat er gebeurd is en ook dat het volgens haar echte kleuters zijn. Nadat ze dit heeft verteld zegt Kim: weet je nog toen ik laatst die blaas ontsteking had en daarvoor bescherming droeg.

Kiara denkt even en zegt bedoel je die luiers. Ja. Zegt Kim. Ik heb die luiers nog en van mijn oppas baantje ook andere benodigdheden zoals flesje tuigje en speentje alles wat je bij kinderen gebruikt. Nadat Kim dit verteld had hoor je beide meiden gemeen lachen. Hierna is het even stel en dan vraagt Kiara: en kleding. Die kan ik wel naaien als het moet. De beide meiden bespreken het helemaal door en hangen uren later voldaan op.

Wanneer het zaterdag is belt Kim Kiara nog eens en vraagt: en gaat het door. Kiara lacht even en zegt: ja zeker. Nadat Kiara heeft opgehangen bedenkt ze hoe ze Roy mee kan krijgen naar het huis van Kim. Wanneer ze de laatste les van Vrijdag heeft en de hele dag vergeeft heeft gepiekerd over hoe ze het moet doen valt de oplossing in haar handen. Ze krijgen van de leraar de opdracht om in gegeven groepjes van twee aan de opdracht te werken. Ze krijgen de tijd om te bespreken hoe en wat. Roy en Kiara spreken af meteen na school na Kiara's huis te gaan om aan het project te werken. Wanneer ze mogen gaan zegt Kiara dat ze even haar fiets gaat pakken en dat ze bij de poort op hem wacht. Als Roy zover is fietsen ze samen richting het huis van Kim. Maar Kiara heeft een aardig tempo en als ze bij het huis van Kim aan komen zijn ze beide dood op. Kiara doet de deur open en beiden stappen ze binnen wanneer Roy de jas heeft opgehangen en zijn tas heeft afgedaan staat Kim opeens voor hem en verdooft hem.

Uren later word hij wakker. Hij ziet dat hij in een bed licht maar om het bed heen staan tralies en hij zit vast aan het bed. Wat hij eerst niet goed beseft maar opeens merkt is dat hij een speentje in zijn mond heeft. Nu ziet hij ook dat hij andere kleren aan heeft. Hij heeft een soort van overal aan in zijn ogen in het rosé nog wel en hij merkt ook dat er een kussentje onder zijn billen licht of in ieder geval zo voelt het. Maar bij het kussentje is het wel koud en licht plakkerig. Nu valt hem ook de poep lucht op. Net op dat moment komt kim binnen. Roy schikt lichtjes voor haar omdat hij zelf niet zo groot is en kom voor een meisje wel erg groot is is het verschil nogal groot.

Kim komt in een gezellig bui binnen en vraagt op een kindertoontje: en is mijn kleine baby nog een groot jongetje. Roy probeert hierop te reageren maar door de speen kan hij niks zeggen en op de geluiden die hij wel kan maken reageert Kim niet. Kim loopt op het ledikantje af en doet het rek aan de zijkant omlaag vervolgen doet ze de rompen open en voelt aan de luier nadat ze hiermee klaar is zegt ze: ik voel dat het maar goed is dat mijn kleine baby een dikke Pamper om heeft omdat ander je hele bedje vies was. Ze kijkt Roy aan en ziet dat hij duidelijk verrast kijkt over het gedrag van Kim. Ze maakt Roy los en neemt hem op de arm dit wat haar met gemak lukt. Ze neemt hem mee naar de verschoon tafel. Vanaf dat Kim Roy heeft opgepakt zegt ze van alles tegen hem wat erop neem komt hoe klein hij wel niet is en dat hij zijn luiertjes toch echt nog nodig heeft en dat ze nu samen hem een schoon kontje gaan geven.

Wanneer ze Roy op de tafel heeft gelegd maakt ze hem meteen vast met zijn tuigje aan de tafel zodat hij niet weg zou kunnen lopen of zoals Kim zegt: zodat je er niet vanaf valt lieverdje van me. Kim maakt nu zijn luier open en ziet de hele inhoud en zegt: Lieverdje je hebt goed je best gedaan het is me een hele broek vol. Langzaam maakt ze zijn kontje schoon als het kontje eindelijk schoon is legt Kim een schone luier onder hem en poedert het luier gedeelte helemaal in. Dan zegt Kim tegen Roy: en nu is het tijd voor je Pamper. Nu doet Kim de luier strak dicht en kleed Roy terug aan. Roy heeft zich de hele tijd rustig gehouden dit omdat hij toch wel een beetje bang is want de vrouw die hem verzorgd is groot en sterk en hij weet ook niet wat verder gaat gebeuren met hem dus hij houd zich voor zijn eigen bestwil maar rustig. Kim maakt hem weer los en neemt hem mee naar beneden waar ze hem vast zet in zijn nieuwe hoge stoel.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Bam-Bi Online straf ab (puber) tips? Algemeen 2
T Voor straf 24/7 in luiers V 7
DL-meisje25 Onderdanige DL meid zoekt dominante daddy Contact advertenties 60
slaaf.johannes wat vind jij echt een straf? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
J luier straf VVV 4
Esus Meisje gezocht Contact advertenties 15
M vernedering/ straf 16+ Board 9
L Straf in het openbaar 16+ Board 4
S Mezelf straf geven 16+ Board 11
T Nog niet klaar Nichten komen onverwacht babysitten 16+ Verhalen 84
S Verdien ik straf 16+ Board 5
P STRAF! als je niet goed luistert. Polls 27
S Strenge papa S 4
S Opdrachten/straf Contact advertenties 18
yoyo Straf voor mij? 16+ Board 2
E Straf voor vieze onderbroek S 36
Winnie de Poep straf? AB/DL Fotos 24
Poobottom War voor straf kreeg/krijg jij als je stout was/bent? Polls 72
M Straf voor liegend kleintje? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 35
klein Marina s straf. M 2
L Wat is jouw favoriete straf? Pub 3
L iemand ideeen voor een leuke/heftige straf 16+ Board 70
M leuke "straf" ideeën 16+ Board 6
Luierman1983 Straf voor broekplassen!!! Broekplassers en Poepers 24
thomboy mijn eigen "straf" Tiener Baby's / Luierliefhebbers 2
mama van AB25 leerzame straf voor brutale en bijdehante ab Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Diaperstorm Verhaal Klaar De straf S 21
Diaperdude11 Straf of toch geen straf? 16+ Board 14
donavan1104 ooit ging er van komen: de juiste straf 16+ Board 2
O straf hoekje 16+ Board 2
fatsuit-lover Fat suit straf Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
M raare straf Q R 6
G weet iemand een straf of beloning met luiers. Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
DL_Michel Verhaal Klaar Straf voor marina S 1
DL_Michel Verhaal Klaar Susans straf S 8
A Verhaal Klaar Straf (A) S 2
DL_Michel Verhaal Klaar de Gang naar de straf 16+ Verhalen 1
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
D wie geniet er nog meer van deze Straf, luier en kuisheidsgordel 16+ Board 18
Similar threads







































Bovenaan