Straf voor vieze onderbroek

Wat vinden jullie? Wat moet Joep doen?

  • Bij zijn neefjes op bezoek gaan

    Stemmen: 18 75,0%
  • naar het dolfinarium

    Stemmen: 4 16,7%
  • lekker thuis wat ravotten

    Stemmen: 2 8,3%

  • Totaal stemmers
    24
  • Opiniepeiling gesloten .

ElmerS

Gewaardeerd Lid
Laat ik me eerst even voorstellen. Mijn naam is Joep en ik ben 11 jaar. Mijn ouders zijn gescheiden al sinds ik dat mij herinner en ik woon daarom bij mijn vader.
Mijn moeder is later in de psychiatrie opgenomen en bijna volledig uit beeld. We gaan nog wel eens op bezoek en spelen dan leuk spelletjes.
Wat ze precies heeft kan mijn vader niet goed uitleggen. ''Er gaat iets mis in haar hoofd waardoor ze de wereld niet goed ziet.'' zegt mijn vader dan.
De afgelopen weken heeft mijn vader al een paar keer tegen me gezegd dat ik mijn billen beter moet afwegen.
Vorige week moest ik zelfs mijn eigen onderbroeken wassen. Allemaal onder de kraan boenen net zo lang tot je er niets meer van zag en dan in de was gooien.
Maar ondanks dat vergat ik eigenlijk nog steeds om na het poepen mijn billen af te vegen. Niet dat ik het niet kan of dat ik het vies vindt. Maar ik wil meestal gelijk weer verder gaan met spelen en ga altijd heel snel weer van de wc af.
Mijn vader had gezegd dat als het hierna niet afgelopen was er andere maatregelen genomen zouden worden.
Maar mijn vaders pogingen om streng te zijn doen het nooit echt goed bij mij. Echt waar, hij is de liefste vader die er is.

Het is vrijdagmiddag, ik kom uit school. ''Eindelijk weekend!'' dacht ik.
In het weekend gaan mijn vader en ik altijd iets leuks doen. Mijn vader moet hard werken elke dag waardoor ik elke dag naar de bso moet na school. Maar vrijdag komt hij me altijd uit school halen en hebben wij een mannenweekend. Lekker samen naar een voetbalwedstrijd kijken, uitstapjes maken of buitenspelen.
Het weekend is altijd het fijnste.
Mijn vader stond op het schoolplein te wachten met een Jumbo-tas in zijn handen. Ik rende op hem af en vloog in zijn armen en riep: ''Papa!''
''Hey lieferd, hoe was het op school?'' zei mijn vader lachend. ''Leuk'' zei ik en al vertellend liepen we naar de auto en reden we op weg naar huis.

Thuis aangekomen stapte mijn vader uit de auto en zei hij tegen mij: ''Pak jij even de boodschappen tas, ik heb wat dingen meegenomen voor het weekend.''
Ik pakte de tas en liep achter hem aan ons huis in.
Ik legde het op tafel en liep naar mijn lego. Dat deed ik meestal als ik uit school kwam, dan kon ik even helemaal tot mezelf komen na een drukke schooldag.
Mijn vader riep: ''Heb je in de tas gekeken wat er allemaal in zit.''
Ik liep terug en mijn oog viel gelijk een zak paprika chips. Ik wist wat dit betekende. We gingen morgenavond voetbal kijken en ik wist welke wedstrijd dat was. Ajax-PSV.
Deze begint pas heel laat en meestal mag ik niet zo lang opblijven van papa maar deze zak chips verraden dat dit vandaag niet het geval was. We eten namelijk meestal chips in de rust en praten dan over de wedstrijd en eten dan door in de tweede helft.
Ik was heel blij en liet dat gelijk merken. ''Haal hem er maar uit!'' riep mijn vader vanuit de keuken.
Ik haalde hem eruit en mijn blik viel gelijk op wat er nog meer in de tas zat.
Een nieuw pak pampers. Ik keek raar op en liep met de zak chips in mijn handen naar mijn vader.
''Komt er iemand logeren?'' vroeg ik aan mijn vader.
Mijn vader zei: ''nee, ik heb vandaag de was gedaan en kwam alwéér meerdere onderbroeken tegen met poep erin. En omdat ik geen zin heb om nog meer vuile onderbroeken te wassen leek dit me een goede oplossing.''
''Echt niet, ik ga toch geen luier dragen. Ik ben toch geen baby meer.'' riep ik.
Nu werd mijn vader opeens heel streng.''Luister even heel goed. Kinderen met poep in hun broek krijgen na meerdere ongelukjes gewoon weer een luier om.
Bij jou ligt dat iets anders maar vandaag ga jij echt een luier dragen. Ik wil niet nog meer onderbroeken met remsporen moeten wassen. De meeste kinderen met poep in hun broek mogen ook niet zo lang opblijven en moeten rond 19.00 uur al naar bed in het weekend. Dus jij mag het zeggen. Ben je dit weekend een kind met poep in zijn broek of een grote jongen die samen met zijn vader tot laat in de avond voetbal gaat kijken?''
Mijn verzet was gebroken, mijn vader zag dat en zei: ''Kom'' pakte het pak pampers van de eettafel en nam me mee naar zijn slaapkamer.
Daar aangekomen zag ik dat hij een verschoonkussen die ik wel eens op zolder had zien liggen op zijn bed had liggen en gebood mij erop te gaan liggen.
Hij trok mijn shirt en broek uit en daarna mijn onderbroek. Hij keek aan de binnenkant en zag daar weer een remspoor zitten. ''Dit is de laatste vieze onderbroek die ik van jou tegenkom. Vanaf vandaag ben jij groot genoeg om met je vader laat voetbal te kijken en daar horen geen poepbroeken meer bij. En ik ga je daarbij helpen.'' zei mijn vader. Hij pakte een billendoekje een veegde mijn billen af. ''Kijk, zo lastig is het niet. Van je plasser naar je rug.'' zei mijn vader.
Hij pakte het pak pampers van de grond en zette het op het naast mij op het bed. Ik keek in het gezicht van een lachende peuter enkel en alleen gekleed in een luier.
Eentje die ik ook aan ging krijgen. Mijn vader tilde mijn benen op zodat mijn kont van het kussen afkwam en legde de pamper eronder. Hij vouwde de luier netjes dicht en deed de randjes nog even goed. ''Zo klaar'' zei hij. Ik kwam overeind en hij begon uit te leggen wat er nu ging gebeuren.
''Dit is wat we doen, vandaag draag je alleen een luier. Niets anders. Je mag binnen spelen tot we gaan eten en alles doen wat je wil. Wanneer je naar de wc moet laat je het aan mij weten. Dan kom ik je helpen. Wanneer je dan hebt gepoept en keurig je billen hebt afgeveegd. Mag de luier af blijven en ben je mijn grote jongen.
Terwijl hij dit vertelde staarde ik ook even naar het peutertje op het pak. ''Hij lijkt nu wel erg op je.'' zei mijn vader terwijl hij het pak luier op pakte en ook naar de foto keek. ''Tijd om een grote jongen te worden'' en hij zette het pak weer op het bed. Hij gaf me een aai over mijn bol en liep de slaapkamer uit op weg naar beneden.
Ik keek nog even naar het pak en de foto van de kleuter erop.

Daarna liep ik naar beneden en ben ik naar beneden gegaan en met de lego gaan spelen. Mijn vader zat ondertussen aan de eettafel met zijn laptop en ik ging met enkel een luier aan op de grond aan mijn lego bouwen.
Op een gegeven moment riep mijn vader: Wat wil je morgen gaan doen voor de avond? Zullen we bij je neefjes op bezoek gaan, naar het dolfinarium of zullen we lekker thuis wat ravotten?
Mijn neefjes zijn echt mijn lievelingetjes. Zij zijn jonger dan mij (6 en 4) en vinden het altijd geweldig als ik langs kom.
Maar mijn vader geeft mij ook altijd heel veel aandacht als het weekend eenmaal echt begonnen is dus lekker een hele dag niks lijkt me ook heel leuk.
En het dolfinarium ben ik nog nooit geweest en lijkt me ook een hele belevenis dus ik kan niet gelijk een antwoord bedenken.
Ik weet het nog niet. En nadat ik dat zei speelde ik verder en ik voelde dat ik voelde dat ik naar de wc moest.
 

ElmerS

Gewaardeerd Lid
Ik stond op en liep richting de wc maar halverwege dacht ik aan de luier. Moet ik nu echt naar mijn vader toelopen om te vragen of hij hem af wilt doen. Ik liep naar mijn vader en zei: Papa, ik moet plassen. Hij stond op en maakte de plakstrips van de pamper los. 'Ga maar plassen' zei mijn vader. En ik liep in mijn blote kont naar de wc. Ik ging naar de wc en ging erop zitten. Dit doe ik altijd. Staand plassen vindt ik altijd erg vervelend. Opeens voelde ik ook dat ik een beetje moest poepen dus na wat drukken kwam er ook nog een klein drolletje uit. Ik stond op, spoelde de wc door, waste mijn handen en liep terug naar mijn vader. Mijn vader zei: 'klaar?' Waar ik bevestigend pp antwoordde. "Ook gepoept, of niet?" waarop hij wat ernstiger keek. Ik knikte me nog niet bedenkent waarom hij het vraagt. Hij stond op en vroeg me mee te lopen naar boven. Toen we bij de slaapkamer waren zei hij dat ik maar weer op het verschoonkussen moest gaan liggen waarop hij de kamer uit liep en even later terug kwam met billendoekjes. Ik lag ondertussen al op het verschoonkussen en hij zei: "Eens kijken of mijn kleine jongen goed zijn billetjes heedt afgeveegd."
Toen dacht ik: "shit, helemaal vergeten. Waarom denk ik daar nooit aan?"
Doe je benen even omhoog. Dan kan ik erbij zei mijn vader terwijl hij een billendoekjes uit het pak haalde. Ik deed mijn benen in de lucht en mijn vader keek naar mijn billen en zei: Dat dacht ik al, dit is dus wat ik bedoel jongen. Je kont zit nog onder de poep. Als ik je gelijk je luier had omgedaan dan was die nu vies geweest. Dan had je een poepluiers gehad net als Daan (jongste neefje) nog wel eens heeft. Hij haalde het billendoekje over mijn kont en liet hem aan me zien. Kijk dat zat er allemaal nog aan. En ik keek naar een klein keuteltje. Mijn vader maakte mijn kont verder schoon en pakte de luier die hij eerder had uitgetrokken. Hij tilde met mijn benen mijn kont van het verschoonkussen af en legde de luier uitgespreid onder mijn kont en legde mijn kont weer neer. Hij vouwde de luier dicht en plakte de plakstrip weer vast en zei: "Dit gaat misschien iets langer duren dan gehoopt. Maar denk er alsjeblieft aan. Vergeet niet je billen af te vegen als je naar de wc bent geweest." zei mijn vader.
Mag ik nu niet zonder luier? vroeg ik.
Nee, laat eerst maar eens zien dat je als een grote jongen je billen kunt afvegen nadat je naar de wc bent geweest. Daarna mag je weer grote mensen ondergoed aan. En toen liep hij weer de kamer uit. Daar zat ik dan. Voor de tweede keer op dezelfde dag door mijn vader verschoond als een baby op een verschoonkussen. "Een poepluier, dat is toch niet gelijk hetzelfde als een poepluier." dacht ik. Ik dacht bijna of het niet leuk was om eens heel bijdehand te laten zien aan mijn vader wat nou echt een poepluier was.
Al gouw dacht ik aan die wedstrijd en vergat ik mijn idee. Ik moest snel een grote jongen worden. Voor morgenavond zodat ik met papa voetbal mag kijken.
 

ElmerS

Gewaardeerd Lid
Ik pakte mijn shirt van het bed af, trok hem weer aan en liep naar beneden.
Mijn vader had wat chips bij de lego gezet en was aan tafel weer aan het werk gegaan. Ik kon me niet meer concentreren dus ik nadat ik de chips op had vroeg ik of ik boven mocht spelen. Dat mocht. Zolang ik maar niet aan mijn luier zou zitten. Ik liep mijn slaapkamer in en keek om me heen om te bedenken wat ik wilde doen. Al snel zag ik mijn grote knuffelbeer liggen en dacht ik. He, die is groot genoeg om een luier om te doen. Dat bedacht hebbende liep ik naar de slaapkamer van mijn vader, pakte daar een luier uit het pak, pakte het verschoonkussen op en liep daarmee naar mijn kamer. Ik legde de beer op het verschoonkussen en deed zijn beentjes omhoog. Oeps, ik ben de billendoekjes vergeten. "Wacht even kleine jongen" zei ik tegen de beer. Al helemaal opgegaan in mijn spel en liep terug naar de kamer van mijn vader. Vlak voor ik terug liep naar mijn kamer zag ik dat mijn vader de trap op liep. Bang dat hij ontdekte wat ik aan het doen was vroeg ik: He pap, wat kom je doen? Ik ga koken, ik vroeg me af waar je zin in hebt? Zei mijn vader. Pizza zei ik. Wat minder enthousiast dan anders. Dat hebben we niet meer. Maar ik kan wel aardappelschijfjes bakken. Dan hebben we een soort frietjes. Heb je daar ook zin in? Ja, lekker zei ik. Een beetje vluchtig want ik wilde gouw doorspelen. Ik zat er net lekker in. Mijn vader zei oké en liep door naar boven. Het is over dacht ik. Hij komt erachter. Ik keek waar hij heen liep en hij liep recht op zijn kamer af en net toen ik dacht dat ik hem het zelf moest vertellen liep hij door naar de badkamer. Een zucht van opluchting ging door me heen en ik liep mijn slaapkamer in en ben verder gegaan met mijn spel. Ik trok de benen van mijn beer omhoog veegde zijn billen af met een billendoekje en deed dat nog een keer want papa deed dat ook twee keer bij mij en daarna pakte ik de luier en vouwde hem open. Een rare tinteling voelde ik in mijn lichaam toen ik de luier vast had en gelijk daarna voelde ik ook aan mijn eigen luier. Ik reageerde verschrikt toen ik het geluid van de trap hoorde maar al snel hoorde ik dat de voetstappen naar beneden gingen. Papa was natuurlijk nog in de badkamer toen ik de kamer in liep dacht ik.
Ik ging verder, vouwde de luier open en voelde ook even aan de binnenkant. Weer voelde ik die tinteling maar nu minder dan die eerste keer dus ik legde de luier onder de kont van de beer en legde de benen van de beer op de luier. Daarna vouwde ik de luier dicht en deed de plakstrip vast. Nu was hij helemaal klaar en zei ik tegen de beer "Misschien ga je nu eens leren hoe jij je billen moet afvegen. Want je bent al veel te groot om een luier te dragen. Kijk maar naar al die andere knuffels. Zij dragen toch ook geen luier meer?" En toen ging ik op mijn bed liggen en liet ik de beer op het verschoonkussen achter. Ik voelde me wat vermoeider worden en pakte toch maar de knuffel van de grond en ging met mijn hoofd op zijn buik liggen. En legde mijn handen onder hem zoals ik ook altijd op mijn kussen slaap. Toen voelde ik de luier weer en kwam weer die tinteling. Ik legde mij hand nu meer naar de onderkant van de luier en dit voelde heel goed. Ik bleef maar op verschillende plaatsen van die luier voelen en het gaf weer dat fijne gevoel. En heel even sloot ik mijn ogen en viel ik in slaap.
 

ElmerS

Gewaardeerd Lid
Mijn vader riep me vanaf de overloop. "Joep, eten?" Ik werd wakker, zag hoe het er bij lag en pakte de billendoekjes en de commode op en legde ze terug op de kamer van mijn vader.
Ik ging direct naar beneden en ging aan tafel zitten. Lekker, gebakken aardappeltjes dacht ik. Mijn vader had zeker zijn best gedaan en met de broccoli en de worstjes was het hartstikke lekker. Tijdens het eten vroeg mijn vader naar de voetbaltraining van de donderdagavond. Ik was met een vriendje mee terug gereden wat ik wel vaker deed en dan moest ik vrijwel gelijk naar bed. Dus ik vertelde vrolijk over verschillende pass- en schietoefeningen. En over hoe ik in het partijtje een doelpunt maakte. En ik vergat door mijn enthousiasme helemaal dat ik hier nogsteeds met alleen een luier en een T-shirt aan tafel zat. Toen ik uitverteld was vroeg mijn vader of ik al wist wat ik van het weekend wil gaan doen. "Ik wil heel graag naar Daan en Tobias."(mijn neefjes) Daar heb ik echt heel veel zin in. Dat is fijn om te horen. Je tante belde me al op of we al kwamen. Ze zitten heel erg naar je uit te kijken. Toen we klaar waren zei mijn vader. Ik ga even naar boven dan bel ik ze even op. Dan maak ik gelijk even mijn laatste werk af. Ga jij dan alvast een filmpje uitzoeken dan kunnen we die zometeen samen kijken. Ik liep naar de tv en keek op Netflix of ik iets kon vinden wat we leuk vinden. Mijn vader liep naar boven en ik kon al redelijk snel een film vinden. Nu moest ik wachten tot papa klaar was dus zette ik maar een televisieprogramma aan. Klokhuis was op tv en na een hele uitleg over hoe mijn poep wordt doorgespoeld voelde ik een drang om te poepen opkomen. Nu kwam mijn vorige idee toch weer in me op. Ondanks dat ik bang was dat mijn vader echt heel boos zou worden. Was ik ook wel benieuwd hoe hij zou reageren als ik in mijn broek zou poepen en als grapje zou zeggen. Kijk, dit is een echte poepluier eruit.
Nadat ik daar over nadacht kwam ook het seintje dat ik niet veel tijd meer had om erover na te denken. Ik ging staan en probeerde druk te zetten en makkelijker dan ik voelde ik de poep mijn luier ingaan. Doordst de luier nu enorm begint te hangen merkte ik pas echt hoeveel ik had gepoept toen ik op de bank ging zitten. Ik keek
Nog een stukje jeugdjournaal en toen kwam mijn vader binnen. Hij leek niet gelijk iets door te hebben dus ik liep naar papa toe zei tegen hem: "kijk pa, zo ziet een ECHTE poepluier eruit."
Dat zeggende draaide ik me naar mijn vader en trok ik de bovenkant van de achterkant van de luier een stukje naar achter zodat hij in de luier kon kijken. En zonder een krimp te geven zei hij: "Ja, zo zit jou ondergoed er wel vaker uit." Welke film heb je uitgezocht? De boxtrolls zie ik. Ik had Netflix al aangezet toen ik hem binnen zag komen en nu was ik totaal verbluft.
Kom nou maar zitten. Als je je komt vergeet af te vegen loop je ook de rest van de dag met poep in je broek dus dat kan nu ook wel. De lol van die poepluier was er nu ook wel vanaf. Hij zette de film aan en pakte wat te drinken voor ons.
Terwijl ik had gedacht dat de sfeer wat minder was dan anders was mijn vader er nog aardig relaxt onder dat ik daar op de bank met een poepluier om zit. Na een half uur ben ik zelf net zoals ik altijd doe bij hem op schoot gaan zitten en ook daar had hij geen enkel probleem mee. Toen de film was afgelopen zei hij: tijd om je klaar te maken voor bed. Normaal gesproken spelen we nog even een spelletje. Het was per slot van rekening pas half 9. Dus ik sputterde wat tegen en toen zei hij: allemaal leuk en wel, maar je moet eerst nog onder de douche waar je ook nog moet oefenen om je billen af te vegen. Want volgens die zijn nu echt vies. En dan moet ik dat ook nog gaan controleren. Dus hupsakee.
Daarmee was de kous af en tilde hij me op en bracht mij naar boven. Hij legde me op het verschoonkussen en maakte de luier los. Het ergste nam hij met de luier weg en toen zei hij: Sta maar op en ga maar douchen. Dus ik stond op en stapte onder de douche. Onder het douchen was ik de hele dag nog even aan het overdenken. Die luier had maximaal mijn aandacht getrokken en ondanks dat ik wist dat ik er veel te groot voor was gaf het op een bepaalde manier ook veel plezier en ontspanning. Helemaal in gedachten verzonken hoorde ik mijn vader roepen of ik al klaar was. Snel zette ik de kraan uit en droogde ik me af waarop ik helemaal naakt de kamer van mijn vader in liep en weer op het verschoonkussen liggen. Mijn vader kijkt me aan en zegt: "En, vindt je dat je het al verdiend hebt om een onderbroek aan te mogen?"
Met een ondeugende blik knikte ik en zei ik: ja.
Nou dat weet ik zo net nog niet hoor zei mijn vader. Hij pakte een billendoekje en deed mijn voeten omhoog. Hij veegde over mijn billen en haalde nog steeds iets weg wat er nog zat.
Een poepluier geeft ook een heleboel rotzooi.
Als ik dit zo zie dan wordt dat nog geen onderbroek. Anders is meneer al naar de wc geweest voor ik wakker wordt morgenochtend en dan is je onderbroek alweer vies. Daar gaan we maar even op oefenen. Hij pakte een schone pamper uit het pak en terwijl mijn vader mijn benen weer omhoog trok en de luier uitgevouwen onder me legde keek ik opnieuw naar de foto op het pak. Een kleuter enkel en gekleed in een luier. Nu leek ik er wel enorm veel op. Mijn vader plakte de plakstrips dicht, ging naast me zitten en plofde naast me neer. Samen lagen we nu op het bed naar boven te kijken. Hij legde een hand over mijn schouder en zei: hé, het geeft helemaal niks dat je je kont nog niet goed afveegd. Ik ga je daar heel goed bij helpen. Als jij me een ding kan beloven. Ik keek hem aan en vroeg: Wat dan?
Dat je nooit meer express in je broek poept.
Het was oozich nog bedt grappig dat je opeens met een poepluier naar beneden kwam omdat ik zei dat je onderbroek wel eens op een poepbroek leek. Maar je hebt gelijk. Een poepbroek is veel erger. Dus als jij beloofd dat je niet meer express in je broek poept. Ga ik je weer opnieuw leren je billen moet vegen. Misschien dat we morgen wel aan tante kunnen vragen of wij Daan mogen verschonen. Dan kun je oefenen.
Ja, dat lijkt me leuk zei ik. Mooi zei mijn vader.
Tijd om naar bed te gaan.
Mijn vader tilde me op en bracht me naar mijn kamer en stopte me lekker onder de dekens.
Sorry dat ik je heel de tijd op til. Het is voor mij weer helemaal alsof je weer klein bent. Geeft niet zei ik. Welterusten papa. Welterusten Joep.
En papa sloot de deur. Ik kon nu al niet wachten tot morgen en ik viel al snel in slaap.
 

ElmerS

Gewaardeerd Lid
Ik probeer een verhaal te schrijven die echt gebeurd zou kunnen zijn. Heb wat research gedaan naar momenten waarop kinderen in het echt nog wel eens voor straf een luier om krijgen en naar personages in dit verhaal on een zo'n realistisch mogelijk verhaal te schrijven en daarna de vader te laten handelden zoals ik zelf als vader zou handelen als ik weet wat er in mijn zoon omgaat. Als er iemand tips heeft of wat ideeën heeft over wat Joep dit weekend nog meer kan doen dan hoor ik dat graag. Nogmaals, ik hou het wel graag realistisch. Geen enkele vader neemt zijn zoon in enkel een luier in een buggy mee naar buiten of andere gekken dingen waardoor hij zich vernederd voelt dus dat gaan we ook niet doen. Deze vader en zoon relatie is heel hecht en die hou ik graag zo
 

ElmerS

Gewaardeerd Lid
Ik schrok wakker. Een nachtmerrie. Ik droomde dat ik in de klas op school een luier om had en dat een jongen uit onze klas voor de grap mijn broek naar beneden had getrokken en iedereen het kon zien.
Met dat laatste beeld schrok ik wakker en keek ik op de klok.
4 uur. Nog lang geen tijd om op te staan.
Ik voelde wel dat ik moet plassen en stapte uit bed. Ik kreeg een rilling over mijn lichaam en besefte me opeens dat ik geen pyama aan had.
Dat hoefde ook niet, want het was redelijk warm. Maar hierdoor besefte ik me ook weer dat ik een luier droeg en dat deze zou moeten worden afgedaan voor ik naar de wc zou gaan.
Ik liep de gang op in de richting van de slaapkamer van mijn vader en liep naar binnen.
Ik ging aan de rand van het bed staan en probeerde mijn vader wakker te schudden. Pap pap fluisterde ik.
Mijn vader werd wakker en keek naar me en vroeg wat er was.
Ik moet plassen zei ik terwijl ik mijn benen kruiste.
Ga dan plassen, zei mijn vader. En hij draaide zich om.
Maar ik heb een pamper om pa. Mijn vader besefte zich dat hij op moest staan. Hij stapte uit bed en liep naar me toe. Net op dat moment liet ik een beetje plas lopen. Ik kon het echt niet meer houden. En toen werd ik een beetje boos. Pap, waarom moet dat nou zo lang duren. Nou heb ik in mijn broek geplast. Mijn vader zag de ernst en begon vaart te maken. Hij haastte zich met mij naar de wc maar het was al te laat. Ook de volgende lading kon ik niet meer tegenhouden en mijn vader zag het gebeuren.
Ik begon een beetje te huilen en mijn vader tilde me op en liep met mij terug naar zijn slaapkamer. Hij ging op de rand van het bed zitten en wachtte tot ik was uitgehuild terwijl hij me heel lief knuffelde.
Ik kon er echt niets aan doen. Het komt doordat ik die luier moet dragen. Ik mocht hem niet af doen en nu is hij nat. Stamelde ik nog half in tranen.
Mijn vader zei: Is al goed, ik ga je morgenochtend weer lekker verschonen en dan hebben we het er niet meer over goed.
Ik knikte. Naar die verschoning keek ik ook al heel erg uit.
Wil je bij mij in bed komen liggen of zal ik je weer naar je eigen bed brengen?
Ik legde mijn rug op het bed van mijn vader en gaf geen antwoord.
Het idee alleen al dat ik bij mijn vader in bed mocht slapen maakte me alweer moe.
Mijn vader wachtte het antwoord niet af en legde mij onder de dekens en ging ernaast liggen.
En zo vielen we allebei weer in slaap.
 

ElmerS

Gewaardeerd Lid
Ik werd weer wakker. Ik keek naast me en zag dat mijn vader nog slaapt. Ik stapte uit bed en liep naar beneden. Ik ging op de bank zitten en zapte nog maar wat tot dat mijn vader naar beneden kwam.
Nadat ik KRO Kindertijd had uitgekeken kwam mijn vader naar beneden en naar de bank toegelopen.
Hij ging naast me zitten en zei: goeiemorgen jongen. Lekker geslapen?
Ik zei: ja hoor. prima. Waarop mijn vader glimlachte. Het deerde mij niet zo heel erg wat er vannacht gebeurd was. Doordat ik bij mijn vader in bed mocht slapen heb ik heel goed door kunnen slapen.
Mijn vader keek naar mijn pamper en zei: Zullen we die eerst even verschonen? Dan kunnen we daarna lekker aan het ontbijt.
Ik stond op en liep naar boven. Mijn vader kwam direct achter me aan en toen ik in de kamer van mijn vader aan kwam vroeg ik: Waar is het verschoonkussen? waarop mijn vader zei: Zo, jij hebt er zin in. Hij pakte het verschoonkussen en legde hem op zijn bed en ik ging erop liggen.
Ik zei: ja, ik kijk er enorm naar uit om naar tante te gaan.
Ik dacht dat het een straf zou zijn om jou een luier om te doen. Maar volgens mij begin je het leuk te vinden zei mijn vader.
Echt niet, zei ik snel. Mijn vader keek me aan met een blik waarvan ik dacht dat hij me doorhad. Maar hij vroeg niet verder.
Hij pakte een pamper uit het pak wat hij ondertussen ook weer tevoorschijn had gehaald en maakte de plakkers los.
Hij vouwde de luier open en rolde hem weer dicht. Daarna pakte hij een doekje en veegde hij mijn hele kruis schoon.
Daarna pakte hij een schone luier en deed mij deze weer om. Nadat de plakstrips dicht waren tilde hij me op en zette me op de grond.
Zo, jij bent er weer klaar voor zei hij en gaf me een klapje op mijn geluierde kont.
Ga je maar lekker aankleden dan maak ik het ontbijt klaar.
Ik liep naar mijn kamer en mijn vader liep naar beneden.
In mijn kamer zat ik na te denken over wat ik zou doen vandaag. Die luier zat echt wel fijn. Maar mijn vader moet echt niet denken dat ik het lekker vind om een luier om te hebben. Wat moet hij wel niet van me denken. Ik ben 11 jaar oud. Geen baby meer.
Ondertussen kleedde ik me aan. Ik nam me voor om zoveel mogelijk te doen als hiervoor. Zodat ik die luier alleen nog maar aan hoefde voor het leren billen afvegen en niks anders. Anders zou het gaan opvallen.
Ik liep aangekleed naar beneden en we gingen ontbijten.
Mijn vader had het erover dat hij al vroeg had afgesproken om bij tante te zijn zodat ze ´s middags samen een iets leuks kunnen gaan doen.
Dus nadat ik een broodje kaas en ham naar binnen had gewerkt zei hij: Jas pakken en gaan. En stond op van tafel.
Hij pakte ook zijn jas en we liepen samen naar de auto en reden richting tante.

Na een half uur rijden kwamen we eindelijk aan bij hun huis.
Ik stapte uit de auto en belde aan. Tante deed de deur open en ik riep: tante! En gaf haar een dikke knuffel.
Ze reageerde enthousiast en liet me binnen.
Daar zag ik Daan en Tobias op het kleed een spelletje memory spelen.
Ik vroeg of we samen konden spelen Daan (6) begon gelijk opnieuw.
Tobias vond dat ook goed en al gouw waren we druk aan het spelen.
Papa en tante waren druk aan het praten over koetjes en kalfjes en vroegen zo nu en dan wie er aan het winnen was.
Ik riep Daan dan. Van sommige wist ik de plaatsen al maar omdat ik eigenlijk heel goed ben in dit spelletje en al vaker van Daan gewonnen had wilde ik deze keer proberen geloofwaardig te verliezen. Dus dat lukte me aardig. Tobias was niet zo heel erg geconcentreerd en op een gegeven moment zag ik hem wiebelen. Daan zei. Zit eens stil. En duwde hem geïrriteerd. Hij stopte en we speelde verder.
Daan won. En hij sprong een gat in de lucht. JA! gewonnen riep hij.
Tante reageerde daarop en complimenteerde hem met zijn winst. Hij liep daarna naar Tobias en zei: ben jij nog droog? Of moet ik je even verschonen? Tobias zei niks en tante voelde aan zijn luier.
Ja, die moet even verschoond worden en hij pakte Tobias op.
Misschien wil Joep je wel even helpen? zei mijn vader. Hij weet ook hoe je een luier moet verschonen.
Tante vond het goed. En zei: kom maar mee Joep.
Tobias begon een beetje tegen te sputteren. Ik wil niet dat Joep helpt zei hij tegen zijn moeder.
Maar tante zei: als je gewoon op het potje had geplast was het ook niet nodig geweest.
Daarop was Tobias ook alweer stil. Blijkbaar was het niet zo´n groot ding.
Tante tilde Tobias op de commode waarop een zelfde verschoonkussen lag als wij thuis hadden.
Ik ging op een klein stoeltje staan wat naast de commode stond en keek mee.
Mijn tante trok Tobias´s broek tot zijn enkels en zei tegen mij: zo wat nu?
Ik maakte de plakstrips los en maakte de luier open.
De luier voelde lekker zacht maar ook klam aan. Zo voelt het dus als er in geplast is. Dacht ik bij mezelf.
Ik rolde de pamper op net zoals ik papa had zien doen en plakte hem dicht.
Tante pakte deze van me over en zei: goed zo, dat kun jij al goed zeg. En nu?
Ik keek om me heen en zag naast het kussen het pak met doekjes liggen en pakte er eentje uit en veegde zijn kruis helemaal schoon.
Mijn tante stond perplex en zag hoe ik dit in dezelfde emmer deed als waar tante net de luier in stopte.
Waar liggen de schone luiers? vroeg ik.
Toen haakte tante in. Ze pakte een klein busje schudde er een beetje uit op haar hand. En toen smeerde ze het over het luiergedeelte van Tobias.
Dit is talkpoeder. Dit zorgt ervoor dat Tobias geen bultjes krijgt vertelde tante.
Ze pakte een pamper uit de la en gaf deze aan mij. Alweer kreeg ik een heerlijk gevoel.
Ik vouwde de luier open, tilde de benen van Tobias een beetje op en legde de pamper eronder.
Daarna vouwde ik de luier dicht en plakte de plakstrips goed vast.
Zo, dat heb je goed gedaan jongen zei mijn tante.
Ik glom van trots en stapte van het stoeltje af. Mijn tante tilde Tobias van de commode af en we liepen samen weer naar beneden.

We liepen samen naar beneden en Tobias en ik speelde samen verder. Een doos lego werd tevoorschijn gehaald en we begonnen druk te spelen.
Ergens hoorde ik dat tante met mijn vader begon te praten over hoe goed ik het al kon en toen hoorde ik dat mijn vader vertelde over dit weekend.
Mijn tante keek nog eens naar me en toen hoorde ik haar zeggen: ja, ik zie het. Toen greep ik naar de achterkant van mijn broek en merkte ik dat nu ik zo voorovergebogen over de lego zat de rand van mijn pamper boven mijn broek uitstak.
Ik trok mijn broek omhoog wat voor gegrinnik zorgde aan tafel.
Daarom besloot ik er maar geen aandacht meer aan te besteden en me weer te focussen op de lego.
We bouwde een heel groot kasteel. Met een aantal kamers en een aantal dieren in de tuin.
Ik was bezig om een zo mooi mogelijke muur te maken, Tobias zat allerlei dingen in de tuin te zetten terwijl Daan de binnenkant aan het maken was. We werden geroepen voor de lunch. Tante en mijn vader hadden ondertussen de tafel gedekt en we werden geroepen voor het eten.
Er lagen al tosti´s in het tosti-ijzer dus ik had reuze trek gekregen. Snel waste we onze handen en gingen we aan tafel zitten.
Terwijl we heerlijk aan het eten waren werd er ons gevraagd of we het leuk vonden om samen naar de kinderboerderij te gaan vanmiddag.
Dat vonden we allemaal een heel leuk idee. Na het eten mochten we nog even verder spelen terwijl tante en papa de tafel afruimde en nog even hun thee opdronken. In die tijd bouwde wij ons kasteel af. Het was nu een waar fort geworden met hele mooie kamers en een aantal dieren in de tuin die ook tussen hekken stonden. Dat is heel mooi Tobias, zei ik. Dat zag er echt leuk uit.
Tante kwam langs lopen en zei tegen Daan: eens kijken of we jou ook even moeten verschonen voor we gaan. Ze voelde aan de luier van Daan en zei: ja. Laten we deze ook even verschonen. Misschien wil Joep wel weer helpen dan zijn we snel klaar.
Dit liet Daan niet zomaar toe. Nee, ik wil echt geen schone luier van Joep. Hij draagt zelf nog een luier.
Ik keek naar de grond en riep naar mijn vader: Pap, ik moet poepen.
Tante reageerde snel en zei: weet je wat, als Joep jou luier verschoond heeft mag jij daarna Joep een schone luier omdoen nadat hij naar de wc is geweest. En toen nam tante ons allebei mee naar boven.
 
Laatst bewerkt:

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
kijk weer uit naar een vervolg ! goed bezig
 

ElmerS

Gewaardeerd Lid
Tante kwam boven en we liepen weer naar de kamer van Tobias. Nu ging Daan op de commode liggen en volgde het riedeltje weer van voren af aan.
Terwijl tante de spijkerbroek van Daan uit trok vroeg Daan aan mij: waarom draag jij eigenlijk nog een luier als je gewoon naar de wc kan?
Uhm. Ik begon te blozen en wist niet wat te zeggen. Na een korte stilte zei tante: Joep heeft nog een beetje moeite met billen afvegen als hij naar de wc is geweest. En dan blijft er een beetje poep aan zijn billetjes zitten en dan heeft hij toch een poepbroek ondanks dat hij naar de wc is geweest.
Maar als jij hem zo meteen nou even laat zien hoe ik dat jou de vorige keer voordeed dan mag hoeft hij de volgende keer dat hij hier is misschien geen luier om. Het vooruitzicht dat mijn 5 jaar jongere neefje me zomenteen gaat leren billen afvegen was niet zo fijn. Maar toen ik van mijn tante weer naar Daan keek zag ik dat tante zijn broek had uitgetrokken en dat Daan daar alleen nog met een pamper en zijn t-shirt op de commode lag.
En tante zei: Nou, kom op Joep. Ik trok de plakstrips van pamper los en haalde de pamper tussen Daan´s benen vandaan. Toen pas voelde ik hoe zwaar die was. Ik zei: zo, die is flink gebruikt. Ik pakte een doekje en begon het luiergebied schoon te vegen.
Toen zei tante: En weet je nog wat nu? De babypoeder zei ik terwijl ze me deze al aangaf.
Ik strooide wat over Daan´s billen en wreef het fijn. Daarna pakte ik een pamper van onder de commode en vouwde hem open.
Heel vakkundig deed ik Daan zijn pamper om en zei ik dat hij goed had meegeholpen.
Dat was allemaal goed gespeeld want nu sprong hij van de commode af en stond hij nog steeds met enkel t-shirt en zijn pamper aan naast mij en zei hij: Nu jij. Ik begon te blozen. Mijn tante zei: kom maar. En tikte met haar hand op de commode.
Nu was het dus mijn beurt. Ondanks dat ik wist dat Joep me ging helpen had ik niet bedacht dat ik ook op de commode moest liggen.
Ik moet naar de wc, moet ik dan niet naar de badkamer? vroeg ik.
Nee Joep, een pamper doen we aan een uit op de commode. Ik klom op de commode en nu trok tante mijn broek uit en zei hij tegen Daan: nou Daan, laat maar zien hoe het moet. Daan stond op een stoel naast de commode en deed heel rustig een voor een de plakstrips van mijn pamper los en trok de pamper naar zich toe. Ondanks dat ik geen vieze luier had pakte hij een doekje en begon hij mijn luiergebied schoon te vegen. Net zoals ik dat bij hem had gedaan. Nu keek Daan naar tante en die zei: nou, ga Joep maar eens laten zien hoe hij naar de wc moet. Daan sprong van de stoel en liep naar de badkamer en ik sprong zonder onderkleding aan van de commode af en liep achter hem aan.
Daan zei ga maar zitten en probeer maar of je een plasje of poepje kan doen. Net alsof hij tegen een peuter praat.
Ik plaste en poepte op de wc en stond op en spoelde door. Net zoals ik altijd doe. Hoho, je vergeet af te vegen zei Daan.
Dat ga ik doen zei ik snel. Hoe kon ik nou zo stom zijn. Hier was dit hele luiergebeuren juist voor bedoeld.
Pak maar een aantal velletjes en scheur die maar af. Ik deed wat Daan zei en terwijl hij zei dat ik goed van beneden naar boven moest vegen veegde ik mijn kont na 2 keer goed schoon en spoelde ik nog een keer door.
Tante, die op de gang dit hele tafereel had gezien zei goed zo en wees naar commode.
Ik liep weer terug naar de kamer van Tobias en ging weer op de commode liggen.
Daan pakte nog een doekje en trok mijn opgetrokken benen een beetje naar boven en veegde nog wat over mijn billen.
Hij liet mij het doekje zien en zei: zie je. Nog niet helemaal schoon.
Ik zag een heel klein beetje bruin op het doekje maar mijn tante complimenteerde me snel voor wat ik had gedaan en duwde een pamper in Daan´s handen. Daan vouwde de luier open en even voorzichtig als onhandig deed bij mij de pamper om. Toen Daan klaar was en ik overeind wilde komen kwam tante nog even in actie en die trok mijn pamper iets naar boven en deed de plakstrips opnieuw vast maar dan veel strakker.
En toen sloot Daan af met: zo, jij hebt goed meegeholpen.
Ik sprong van de commode af en keek recht in de spiegel waar ik Daan en mijzelf in zag.
Toen pas bedacht ik me hoe gek dit eruit moet hebben gezien. Een 6-jarig kind met enkel een t-shirt en een luier aan die de luier van een 11-jarig kind heeft verschoond en hem heeft geholpen om zijn billen af te vegen bij het naar de wc gaan.
Ik kreeg wat kleur op mijn wangen en tante reageerde snel door ons allebei onze broek aan te geven. Snel deden we deze weer aan en gingen we weer naar beneden. Papa stond ons al op te wachten en begon nu zijn jas te pakken. Zijn jullie klaar? Dan kunnen we gaan.
Ook Tobias had zijn jas ondertussen gepakt en riep: naar de kinderboerderij! Wij pakte ook onze jassen en stapte de deur uit.
Op naar de kinderboerderij! riep mijn vader.
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Voor straf 24/7 in luiers V 7
yoyo Straf voor mij? 16+ Board 2
Poobottom War voor straf kreeg/krijg jij als je stout was/bent? Polls 72
M Straf voor liegend kleintje? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 35
L iemand ideeen voor een leuke/heftige straf 16+ Board 70
Luierman1983 Straf voor broekplassen!!! Broekplassers en Poepers 24
mama van AB25 leerzame straf voor brutale en bijdehante ab Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
DL_Michel Verhaal Klaar Straf voor marina S 1
Bam-Bi Online straf ab (puber) tips? Algemeen 2
DL-meisje25 Onderdanige DL meid zoekt dominante daddy Contact advertenties 60
slaaf.johannes wat vind jij echt een straf? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
J luier straf VVV 4
Esus Meisje gezocht Contact advertenties 15
M vernedering/ straf 16+ Board 9
L Straf in het openbaar 16+ Board 4
S Mezelf straf geven 16+ Board 11
T Nog niet klaar Nichten komen onverwacht babysitten 16+ Verhalen 84
S Verdien ik straf 16+ Board 5
P STRAF! als je niet goed luistert. Polls 27
S Strenge papa S 4
S Opdrachten/straf Contact advertenties 18
Winnie de Poep straf? AB/DL Fotos 24
klein Marina s straf. M 2
L Wat is jouw favoriete straf? Pub 3
M leuke "straf" ideeën 16+ Board 6
thomboy mijn eigen "straf" Tiener Baby's / Luierliefhebbers 2
Diaperstorm Verhaal Klaar De straf S 21
Diaperdude11 Straf of toch geen straf? 16+ Board 14
donavan1104 ooit ging er van komen: de juiste straf 16+ Board 2
O straf hoekje 16+ Board 2
fatsuit-lover Fat suit straf Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
M raare straf Q R 6
G weet iemand een straf of beloning met luiers. Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
DL_Michel Verhaal Klaar Straf (B) S 2
DL_Michel Verhaal Klaar Susans straf S 8
A Verhaal Klaar Straf (A) S 2
DL_Michel Verhaal Klaar de Gang naar de straf 16+ Verhalen 1
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
D wie geniet er nog meer van deze Straf, luier en kuisheidsgordel 16+ Board 18
C Japans bedrijf maakt alleen nog luiers voor ouderen wegens gebrek aan baby's Algemeen 2
sissyrobin Sissy Robin stelt zich voor Voorstellen 19
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Tenasliptim Openbare thread voor geïnteresseerde mensen Ideeën Bus 1
B Braveboy85 stelt zich voor Voorstellen 18
D DiapersDay stelt zich voor Voorstellen 12
D Advies voor discrete rompers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
M Wij stellen ons even voor! Voorstellen 30
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 8
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
Similar threads


















































Bovenaan