Straf voor vieze onderbroek

Wat vinden jullie? Wat moet Joep doen?

  • Bij zijn neefjes op bezoek gaan

    Stemmen: 18 75,0%
  • naar het dolfinarium

    Stemmen: 4 16,7%
  • lekker thuis wat ravotten

    Stemmen: 2 8,3%

  • Totaal stemmers
    24
  • Opiniepeiling gesloten .

ElmerS

Gewaardeerd Lid
Tante deed de deur van haar auto open en ik keek naar binnen. Daar zag ik 2 kinderstoeltjes op de achterbank staan.
Toen pas bedacht ik dat Tobias en Daan natuurlijk nog niet zonder mochten in de auto. Tante tilde Tobias op en zette hem vast in het zitje en daarna liep ze naar de andere deur waar Daan al stond te wachten en wenkte mij en zei; Ga jij maar eerst. Dan kun jij in het midden zitten.
Ik stapte in en keek verwonderd naar de kinderstoeltjes. Ik had er eigenlijk alleen maar baby´s in zien zitten en er nooit over nagedacht dat ze ook voor hun waren. Daan vroeg: Moet Joep niet ook in een kinderstoeltje? Hij draagt toch ook nog een luier?
Ik keek gek op. Nee, Joep is groter dan jullie en ik heb maar 2 stoeltjes.
Daarna legde ze uit dat ze met Joep had afgesproken dat wanneer hij geen luier meer hoefde hij ook uit zijn kinderstoeltje mocht.
We vertrokken en binnen 10 minuten waren we bij de kinderboerderij.
Er waren niet zoveel mensen. Het huisje waar je normaal gesproken koffie en thee kon halen was dicht.
Oh, wat onhandig zei tante toen ze dit zag. De WC´s zijn dus ook dicht.
Jongens, als jullie moeten plassen willen jullie dat dan zo snel mogelijk aangeven. Dan zoeken we even een ander plekje.
Ik maakte me niet zoveel zorgen. Ik was net nog naar de wc geweest.
Al terwijl tante haar jongens dit vertelde rende ze naar de geitjes.
Ze klommen op het hekje om het geitenhokje heen en begonnen het dichtstbijzijnde beestje te aaien.
Toen papa kwam aanlopen opende hij het deurtje en kwamen we er allemaal enthousiast achteraan.
Na een minuut of 10 heerlijk met geitjes te hebben geknuffeld gingen tante en papa het hok weer uit en maande ons ook mee te gaan naar de andere dieren. We kwamen bij een vijvertje aan en Tobias en Daan vroegen of ze de eentjes mochten voeren. Niet geheel toevallig haalde tante een zak met oud brood tevoorschijn en kon het voeren beginnen. Ik had er de grootste lol in om steeds een stukje brood naar de grootste groep te gooien waardoor die hele groep er bovenop dook.
Terwijl wij nog bezig waren liepen mijn tante en papa naar een picknicktafel en gingen daar zitten.
Ze pakte een thermoskan koffie en 2 plastic bekertjes uit haar tas en begonnen te drinken.
Toen het brood op was riep ze ons en had ze ook 3 pakjes drinken voor ons.
Toen deze op was zei tante: gaan jullie maar lekker spelen in de speeltuin. We komen jullie zo meteen wel halen om te gaan.
We liepen naar de speeltuin en ik liep gelijk op de schommels af en ging enthousiast schommelen.
Ik zag Tobias en Daan naar de zandbak gaan en besloot gewoon door te schommelen.
Op een gegeven moment zag ik tante naar Tobias toegaan en zag ik dat ze in zijn luier keek.
Ze nam Tobias mee naar de picknicktafel en ze haalde alles van de tafel af en pakte en kleed uit haar tas.
Ik had nog zo gezegd dat wanneer jullie naar de wc moesten dat je dat moest zeggen zei tante.
Tobias zei niks behalve sorry. Tante klopte op de tafel en Tobias snapte wat ze bedoelde en ging op de tafel liggen.
Ik was terwijl dit allemaal gebeurde maar naar de picknicktafel komen lopen want ik was toch wel nieuwsgierig.
Ik keek om me heen en opeens bedacht ik me dat er toch best nog wel een dik tiental mensen was op de kinderboerderij en die konden dit allemaal zien. Tot nog toe dacht ik dat het helemaal niet zo erg was om een luier te moeten dragen maar nu zag ik pas dat dit ook op een heel vervelend moment kon zijn. Tante trok Tobias zijn broek uit en maakte zijn luier los. Toen zag ik ook waarom tante zo teleurgesteld was. Er kwamen een flinke drol tevoorschijn en toen ze de luier opvouwde en in een plastic zak deed zag ik nog steeds een heleboel poep zitten.
Toen ik zelf in mijn pamper gepoept was had ik dit natuurlijk niet goed gezien.
Tante pakte wat billendoekjes uit haar tas en begon het allemaal keurig schoon te vegen. Toen ze klaar was pakte ze een zalfje een zalfde het hele luiergebied helemaal in en poederde het ook nog even. Toen pakte ze een schone pamper en deed deze bij hem om waarna ze de broek van de tafel pakte en deze aan Tobias gaf. Die deed deze snel weer aan en toen zei tante dat hij weer verder mocht spelen.
Tobias liep weg en tante zij tegen mijn vader: Ik hoop dat dit wel zo snel mogelijk voorbij is. Kinderen worden allemaal op hun eigen tijd zindelijk maar op dit soort momenten vindt ik het wel vervelend. En het punt is. Thuis gaat het wel tegenwoordig. Maar als we weggaan en hij moet op een andere wc dan laat hij het niet meer weten en poept hij gewoon in zijn luier.
Maar hij kan er toch niets aan doen dat hij nog in zijn broek poept? vroeg ik.
Papa keek naar mij en zei: jawel, als kinderen ongeveer 3 zijn dan beginnen ze net als jij te voelen dat ze moeten poepen of plassen. En vanaf dan moeten wij als ouders die kinderen leren om wanneer ze dat voelen naar de wc te gaan.
Precies en Daan is daarop en kleine uitzondering omdat hij dit pas later begon te voelen. Daarvoor zijn we ook bij de dokter geweest maar dat is ondertussen verholpen. Dus ook hij kan binnenkort zonder luier.
Ga maar weer lekker spelen, zei mijn vader. Ik liep weer naar de schommel terwijl ik mijn tante en mijn vader verder hoorde praten.
Ik ging op de dichtstbijzijnde schommel zitten om iets op te vangen van wat er gezegd werd.

Papa: Ik ben blij dat ik de luier-tijd van Joep gehad heb.
Tante: Dat is niet waar, hij draagt nu toch ook een luier
Papa: Ja, dat is alleen voor vandaag. Ik merk dat hij heel veel geleerd heeft over hygiëne sinds ik hem die luier om heb gedaan.
Gisteren had ik hem direct uit school die luier omgedaan en een paar minuten daarna zag ik hem boven zijn eigen knuffelbeer ook een luier om doen. Met verschoonkussen en al.
Tante: Vandaar dat hij het al zo goed kan. Hij heeft geoefend.
Papa: Ja, hij vindt het wel interessant geloof ik. Hij kwam ook gelijk naar de picknicktafel net toen jij Tobias verschoonde.
Tante: Ja schattig. Al zo´n grote jongen en dan toch ook zo klein. Hij leek het ook wel leuk te vinden om een luier om te krijgen.
Ik zag zijn piemeltje ook een beetje groeien toen hij een schone luier om kreeg.
Papa: Hij lijkt het wel leuk te vinden inderdaad. Ik had niet verwacht dat deze straf zo zou uitpakken. Want eigenlijk hoopte ik dat ik door hem een luier om te doen hem er van bewust kon maken dat hij zijn billen niet moest vergeten af te vegen omdat anders zijn onderbroeken vies zouden worden. Nu moet ik opletten dat hij daar niet mee doorgaat omdat hij een luier niet zo erg vind.
Tante: Misschien moet je maar ophouden die luier. Anders kan dat echt de verkeerde kant op gaan.
Papa: Ik weet het niet. Ik wil eigenlijk eerst weten wat hij wil. Straks doe ik hem die luier af en dan gaat hij expres in zijn broek plassen of zo. Of gaat het niet billen afvegen door omdat hij weer een luier om wilt.
Tante: Je hebt jezelf wel in de nesten gewerkt hé?
Papa: Nee hoor. Als hij een luier wilt dragen moet dat kunnen. Als hij maar leert dat hij gewoon naar de wc moet gaan als hij moet plassen en poepen en dat hij goed zijn billen afveegt. Daar gaat het om.
Tante: Moet jij weten, ik zou geen zin hebben om daarmee in de weer te blijven gaan.
Papa: Dat is geen enkele moeite. Ik laat het helemaal aan hem over. Dan mag hij zelf bepalen wat hij wil

Papa riep mij en zei dat het de hoogste tijd was om te gaan.
Tante riep ook Tobias en Daan en zij rende op ons af. Maar Tobias keek niet goed uit en viel over een steen die tussen de speeltuin en de picknicktafel lag. Tobias begon te huilen en tante kwam rustig op hem af gelopen.
Hij tilde hem op en liep met een huilende Tobias op haar arm naar de auto. Tobias had een behoorlijke wond en ging op de bijrijdersstoel zitten nadat ze aan mijn vader had gevraagd of hij wilde rijden.
Papa tilde Daan in zijn zitje en die zei: Nu kan Joep ook in een zitje. Nadat Papa Daan had vast gemaakt klom ik dus maar in het zitje.
Ik had al begrepen wat Daan had afgesproken en wilde mijn vader en tante daarmee een beetje helpen.
Papa liep nog langs mijn zitje en maakte me nog even goed vast en ging toen voor mij achter het stuur zitten.
10 minuten later waren we bij het huis van mijn tante en zei had ondertussen een goede pleister gevonden voor de wond van Tobias die alweer helemaal blij was met zijn bob de bouwer pleister.
Papa maakte me weer los uit mijn zitje en we stapte uit de auto. Gelijk daarna zei mijn vader: Dan gaan wij ook maar weer. Waarna wij nog snel afscheid hebben genomen.
Op weg naar huis maalde het gesprek van mijn vader en tante door mijn hoofd.
Zou ik echt langer een luier mogen dragen als ik dat zou willen. En wil ik dat wel.
Ik was heel stil in de auto en zonder iets gezegd te hebben kwamen we thuis.
Terwijl we de oprit op reden vroeg mijn vader: kijk je al een beetje uit naar vanavond?
Ja hoor zei ik. Zonder echt naar de vraag geluisterd te hebben.
Wat denk je dat het wordt? vroeg mijn vader.
De vraag galmde even in mijn hoofd en toen dacht ik: oh ja, de wedstrijd. En gelijk kwam de uitspraak van gisteren in mijn hoofd op. ´´Ben je dit weekend een kind met poep in zijn broek of een grote jongen die samen met zijn vader tot laat in de avond voetbal gaat kijken?'' hoor ik hem opnieuw zeggen in mijn hoofd.
Ik weet het niet. Mag ik de wedstrijd wel afkijken? vroeg ik.
Mijn vader stapte uit de auto en zei: laten we het daar binnen nog maar even over gaan hebben.
Ik stapte uit de auto en ik liep zenuwachtig achter mijn vader aan naar binnen
 

ElmerS

Gewaardeerd Lid
Eenmaal binnen liep mijn vader naar de bank en ging erop zitten.
Kom eens zitten zei hij tegen mij.
Terwijl ik ging zitten vroeg me vader: Hoe was het vandaag?
Leuk, ik vond de kinderboerderij heel erg leuk en ook het spelen met Daan en Tobias.
En hoe ging het vandaag met het naar de wc gaan? Heb je goed je billen afgeveegd?
Ik wist niet wat ik hierop moest antwoordden.
Van tante hoorde ik dat je billen nog niet helemaal schoon waren.
Maar het ging in ieder geval beter nadat Daan je had geholpen zei mijn vader.
Ik knikte. Vindt je het eigenlijk vervelend om een luier om te hebben?
Ik knikte van niet zonder iets te zeggen.
Oké. En vindt jij al dat je genoeg hebt geoefend om weer een onderbroek aan te mogen?
Ik keek mijn vader aan en hij zag de tranen in mijn ogen staan.
Hij gaf me een dikke knuffel en zo hebben we even op de bank gezeten.
Hij zei tegen me: jongen, weet dat ik er altijd voor je ben als je ergens mee zit.
Ik merk dat je dit weekend veel opgewekter bent dan anders en dat je veel interesse toont voor die luiers.
Wil je vanavond weer een onderbroek aan?
Ik voelde me betrapt en wilde het eigenlijk ja zeggen om het te ontkennen.
Maar mijn vader zei: Nee, dat gaan we nog niet doen. Zolang jij je onderbroek niet schoon kunt houden draag jij gewoon een luier.
Maar omdat je je zo goed gedragen hebt vandaag en heel goed je best gedaan. Mag jij wel samen met mij Ajax-PSV kijken vanavond.
Ik gaf hem nog een dikke knuffel. Beter had het voor mij namelijk niet kunnen uitpakken.
Het was al 19.00 uur en aangezien de wedstrijd om 19.45 uur zou beginnen hebben we maar snel twee pizza´s in de oven geschoven.
Terwijl deze in de oven stonden moest ik opeens naar de wc en ik zei dat tegen mijn vader.
Hij trok terwijl ik nog stond mijn broek naar beneden en maakte de pamper los en zei ga maar terwijl hij me nakeek.
Ik probeerde te plassen maar had daar een beetje moeite mee. Om de een of andere reden stond mijn plassertje naar boven waardoor ik hem zelfs zittend maar lastig in de pot gemikt kreeg. Vergeet niet af te vegen hoorde ik mijn vader roepen.
Ik hoefde niet te poepen dus dat hoefde niet. Eenmaal klaar trok ik door en liep ik de woonkamer weer in. Mijn vader had een kleedje op de bank gelegd en een schone pamper in zijn handen riep dat ik hier moest komen. Al gelijk ging ik op het kleed liggen en papa vouwde de luier open legde hem onder mijn kont. Toen hij de voorkant over mijn plassertje heen wilde doen had hij daar ook moeite mee. En hij zei: volgens mij heb ik de juiste keuze gemaakt om je maar weer een pamper om te doen. Toen de pamper vast zat begon mijn vader te vertellen. Dat was mijn eerste seksuele voorlichting. Ik begon het een beetje te begrijpen en papa vertelde ook dat het heel normaal is dat je dit voelt wanneer je een luier om krijgt. Ondertussen waren de pizza´s klaar en gingen we aan tafel. Ik had nog steeds mijn broek niet aan en zat nu aan tafel pizza te eten met mijn pamper en t-shirt aan. Tijdens het eten voelde ik mijn plassertje weer wat normaler worden maar als ik dan aan de pamper zat dan werd die weer wat harder. Gek is dat. Mijn vader schonk er niet teveel aandacht aan en begon op een gegeven moment maar over de wedstrijd om de aandacht af te leiden. Na het eten zijn we op de bank gaan zitten en de wedstrijd gaan kijken. Ajax en PSV waren heel erg gelijkwaardig en met een 0-0 stand was het rust. Mijn vader zei me dat ik maar even mijn pyjama aan moest en dat we dan daarna de tweede helft konden kijken.
Dus liep ik naar boven en deed mijn pyjama aan. Toen ik terugkwam zag ik dat de chips al klaar stond voor de tweede helft. Dus ik ging op de bank zitten en at alvast wat.
Toen de tweede helft was begonnen merkte ik dat ik eigenlijk moest plassen. Maar de wedstrijd was heel spannend want het ging op en neer en het bleef gelijk. Ik bedacht me ook dat ik een pamper om had en besloot om een klein beetje in mijn pamper te doen zodat ik de wedstrijd kon afkijken. Dus ik probeerde een beetje te plassen en ik voelde mijn pamper warmer worden.
Dit voelde helemaal niet onaangenaam en toen ik een paar minuten later eigenlijk nog steeds naar de wc moest heb ik het maar allemaal in mijn luier gedaan. Daarna ben ik dicht tegen mijn vader aan gekropen en zijn we verder gaan kijken. Van de laatste 10 minuten van de wedstrijd kan ik me niks herinneren. Blijkbaar ben ik tegen mijn vader aan in slaap gevallen. Nog een beetje slaapdronken merkte ik dat ik werd opgetild en naar bed werd gebracht en lekker werd ingestopt. Even later kwam mijn vader nog terug. Deed de dekens een stukje weg en trok mijn pyjama broek een stukje naar beneden. Ondertussen was ik al aardig wakker maar deed ik alsof dit niet zo was. Hij maakte mijn pamper los en veegde mijn luiergebied schoon. Daarna vouwde hij een schone pamper open en deed deze bij mij om.
Mijn vader heeft ook alles door dacht ik.
Ik draaide me om en viel helemaal gelukkig in slaap
 

ElmerS

Gewaardeerd Lid
Ik werd wakker. Het was zondag en we hoefde vandaag helemaal niks.
Ik stond op en merkte dat ik geen pyjama broek meer aan had.
Deze zal papa wel hebben uitgetrokken dacht ik. Ik stapte uit bed en liep naar beneden om tv te kijken zoals ik elke zondagochtend eigenlijk deed.
Terwijl ik Zappsport zat te kijken voelde ik dat ik moest plassen.
Meestal kwam mijn vader zondag pas laat uit zijn bed en omdat ik hem niet wakker wilde maken en dit ook een goede reden vond om in mijn pamper te plassen deed ik dat maar. Het heerlijke gevoel dat ik daar gisteren ook bij kreeg kwam weer over me heen en weer voelde ik mijn plassertje harder worden. Na hier even van genoten te hebben probeerde ik me weer op het televisieprogramma te focussen.
Er begon een film. FREE WILLY. Toen deze bijna klaar was kwam ook mijn vader naar beneden.
Hij keek de film samen met mij af en toen de film af was zei hij: zo, lekker geslapen?
Ik antwoordde bevestigend. Was de film ook zo spannend? Vroeg hij terwijl hij naar mijn pamper wees.
Nee hoor. Maar ik wilde jou niet wakker maken zei ik.
Gekkie. Als ik nog slaap kun je gewoon je pamper zelf afdoen hoor zei hij.
Ik voelde me een beetje betrapt. Daar had hij natuurlijk gelijk in. Als ik niet zo graag in mijn pamper had geplast dan had ik dat sowieso gedaan.
Kom zullen we je eerst maar een schone luier om doen dan?
We liepen samen naar boven en mijn vader pakte het verschoonkussen tevoorschijn.
Ik ging erop liggen nadat hij het op zijn bed had gezet en papa trok mijn pyjamashirt uit en pakte het pak pampers onder het bed vandaan.
Hij legde het naast mijn hoofd precies in mijn gezichtsveld <nadat hij er een pamper uit had gehaald en deze op het bed had gelegd.
Ik keek weer recht naar de foto op het pak naar een lachende peuter met enkel en alleen een pamper om.
Ik bedacht me gelijk dat ik er nu ook zo uit zag alleen dan liggend op een verschoonkussen.
En de pamper van die peuter was waarschijnlijk nog niet gebruikt.
Daar lag ik dan te wachten tot mijn vader me een schone pamper heeft omgedaan.
 

ElmerS

Gewaardeerd Lid
Mijn vader maakte deed mijn benen uit elkaar en maakte de pamper los.
Trok mijn benen omhoog en haalde de pamper onder mijn kont vandaan.
Ik merkte dat mijn plasser weer wat stijver werd maar omdat mijn benen nu tegen elkaar zagen zag mijn vader het nog niet.
Mijn vader pakte een verschoondoekje en begon me schoon te vegen en toen hij bij mijn plasser kwam zei hij: Jij wilt vandaag nog geen onderbroek aan zo te zien.
Mijn vader pakte de schone pamper uit het bed en vouwde deze open en legde hem onder mijn kont.
Daarna maakte hij de pamper vast en was ik weer klaar voor de dag.
Toen hij klaar was ging hij op het bed zitten en trok me bij hem op schoot.
Luister eens jongen. Morgen ga je weer naar school en dan moet je echt wel weer gewoon een onderbroek aan.
Dus laten we het volgende afspreken. Wanneer je moet poepen laat je het aan mij weten, ALTIJD. Dan help ik je uit de pamper en kijk ik daarna of je goed je billen hebt afgeveegd. Als je daarna geen pamper meer om wilt dan mag dat. Als je moet plassen moet je zelf weten wat je doet.
Of je mij roept, zelf je pamper uit doet en daarna aan mij laat weten of dat je in je pamper plast. Dat maakt mij niet uit.
In mijn pamper plast? herhaalde ik. Ja, wat jij wilt. Dat laat ik helemaal aan jou.
Is dat afgesproken? vroeg mijn vader. Ik knikte.
Ik moest nog even op me in laten werken dat mijn vader net echt zei dat wanneer ik in mijn pamper wilde plassen dit gewoon mocht.
Nou kom aankleden, dan gaan we lekker naar het dolfinarium.
Ja, het dolfinarium riep ik.
Ik rende gouw naar mijn kamer en trok mijn kleren aan.
Mijn vader smeerde beneden nog wat boterhammen welke we nog even opaten en daarna stapte we in de auto.
Ik had enorm veel zin in vandaag. Ik was nog nooit in het Dolfinarium geweest en had er hele gave dingen over gehoord.
Dat gaan we nu dus echt zien.
 

ElmerS

Gewaardeerd Lid
Zal volgende week sowieso uploaden. Heb al wat ideeën op papier staan maar ben nog niet tevreden.
 
  • Like
Waarderingen: rog

ElmerS

Gewaardeerd Lid
Na een uurtje rijden kwamen we aan in Harderwijk.
Mijn vader parkeerde de auto op de parkeerplaats en we stapte uit de auto.
Papa vroeg: Heb je er een beetje zin in? Waarop ik enthousiast ja riep.
Na een paar honderd meter over de boulevard gelopen te hebben kwamen we bij de ingang van het Dolfinarium en konden we gelijk doorlopen naar de kaartjescontrole. Papa was namelijk al zo slim geweest om bij vertrek de kaartjes online te kopen. Dat scheelt wachttijd.
Bij de kaartcontrole vroeg de vrouw van het park naar onze kaarten en gaf ons een kaart van het park met een boekje met allerlei weetjes over Dolfijnen en andere waterdieren die hier op het park waren.
Allereerst zagen we in het boekje staan dat de show van de walrussen om 11.00 uur zou beginnen.
Dus zijn we daar maar eerst naartoe gegaan.
We liepen de poorten van het theater binnen en gingen op de eerste rij zitten.
Recht voor ons stond een bankje voor het water met daarop VIP. Het zag er ook echt uit als een speciaal plekje.
Toen de show eenmaal begon zochten de werknemers van het theater een aantal kinderen uit voor deze plaats en daar werd ik voor uitgekozen.
Helemaal blij liep ik naar voren en ging ik op het bankje zitten samen met een aantal andere kinderen.
Een van de jongens die naast me zat stelde zich voor als Bram. Ik schat een jaar of 9. Gemiddelde lengte met blond haar en bruine ogen.
De show begon nu echt en wat hebben we kunnen lachen om die walrussen.
Een van hen ging op een weegschaal staan en bleek meer dan 1000 kg te wegen. En daarna deed hij zijn poot voor zijn ogen van schaamte.
Echt heel grappig. Bram en ik waren ook heel de tijd tegen elkaar aan het praten over wat er allemaal zou kunnen komen waardoor de show voor mijn idee alweer heel snel voorbij was. Ik zei Bram gedag en liep terug naar de plek waar ik zat waar mijn vader op me zat te wachten.
Samen liepen we weer het theater uit en zijn we bij een zeeleeuwenshow geweest. Daarna werd het tijd om te gaan lunchen en daarvoor vonden we een heel leuk plekje met frietjes en een broodje. Nadat we uitgegeten waren zijn we nog een rondje om het park gegaan bij de Dolfijnen en ook bij een restaurant onder water bij de Dolfijnen waardoor we van onder water de dieren konden zien zwemmen.
Verder hebben we nog een show gezien van een bruinvis waar vooral veel verteld werd en daarna ging mijn vader bij een paar tentjes aan een picknicktafel zitten en zei: Wil jij niet even in die speeltuin spelen? Ik keek en zag een heleboel speeltoestellen en rende naar de speeltuin.
Na eerst op een draaimolen te hebben gedraaid ben ik in het klimrek geklommen maar kwam er al snel achter dat het daar wel erg druk was.
Er kwam ook gelijk al iemand achter mij aan en toen ik boven kwam zag ik dat het Bram was.
Terwijl ik naar de rij van kinderen liep voor de glijbaan naar beneden raakte we aan de praat en toen het kind voor mij net van de glijbaan ging en wij nog met zijn tweeën op het plateau stonden vroeg hij: Draag jij nog een luier?
Ik schrok van deze vraag. Tot nu toe heb ik heel erg het idee gehad dat niemand het kon zien. Omdat hij me zag aarzelen zei hij: Ik zag hem net, ik draag ´s nachts nog een luier maar omdat ik overdag bijna nooit meer een ongelukje heb hoef ik overdag geen luier meer om.
Een beetje overdonderd van deze mededeling gleed ik naar beneden en daar aangekomen bleef ik wachten op Bram.
Hij zei gelijk: maak je geen zorgen, je ziet er niks van en we gingen samen verder spelen.
Er waren ook andere kinderen en al gouw waren we alle verschillende soorten tikkertje aan het spelen waarna al veel te gouw mijn vader me bij zich riep.
Hij zat nu niet meer alleen aan de picknicktafel. Naast hem zat een nette blonde vrouw van ongeveer dezelfde leeftijd als mijn vader.
Ze stelde zich voor als de moeder van Bram en vertelde dat ze al een tijdje aan het kletsen waren.
Bram kwam er ook bij en we kregen allebei wat te drinken.
Toen het drinken op was vertelde de moeder van Bram aan ons dat zei zo zouden gaan omdat ze voor haar werk nog een aantal dingen moet doen. Bram werd een beetje boos want hij wilde nog heel graag naar de Dolfijnenshow. Maar die begon pas over 2 uur.
De moeder van Bram zei: nee, we moeten echt gaan. Ik kan je hier niet alleen laten. Mijn vader zei: jullie wonen toch hier in de buurt?
Waarop de moeder van Bram antwoordde met: ja. Als je wilt kan hij ook met ons mee, dan breng ik hem na de Dolfijnenshow wel naar huis.
Als u dat wilt doen heel graag. Er werd nog even wat afgekletst en wij gingen weer verder spelen in de speeltuin. Op een gegeven moment kwam de moeder van Bram naar Bram toe en zei: hé liefje, ik ga ervandoor. Goed luisteren naar de vader van Jaap. Waarna ze hem een dikke knuffel gaf en vertrok.
 

ElmerS

Gewaardeerd Lid
Bram en ik speelde verder op de speelplaats.
Een groepje kinderen die een verjaardagsfeestje hadden zijn tikkertje gaan doen en wij deden met hun mee.
Na ongeveer een uur spelen werden de kinderen van het feestje bij elkaar geroepen en zag ik dat Bram een beetje begon te wiebelen en zei tegen mij: Ik moet plassen en rende weg. Mijn vader zag hem gaan en riep: Hé Bram, waar ga je heen? Kom eens terug?
Maar het enige wat hij riep was: Ik ga naar de wc. Die was nog best een stukje lopen. Maar nog net binnen het zicht van mijn vader kwam hij aan bij het wc hokje.
Wij liepen dus maar eens rustig die kant op en mijn vader zei: Laten we nog even een klein rondje door het park maken, dan gaan we daarna naar de Dolfijnenshow, dan brengen we daarna Bram naar huis en dan gaan we daarna naar huis. Dat leek mij een leuk idee. Ondertussen waren we bij de toiletten aangekomen en zijn stonden we buiten te wachten tot Bram naar buiten zou komen.
Tegenover de toiletten waren wat zeeleeuwen waar onze aandacht naar uit ging en we begonnen te praten over hoe snel ze wel niet konden zwemmen met hun dikke lijf. Nu begon het toch wel lang te duren en omdat we nog een rondje wilde maken ging mijn vader maar eens kijken en ik liep maar achter hem aan.
Daar trof hij Bram aan die nog druk bezig was om wat schoon te maken op de wc en toen hij zich naar mijn vader omdraaide. Op dat moment zag ik wat er aan de hand was. Hij had de wc net niet gehaald. Vlak voor de wc zag je dat er met doekjes was schoongemaakt en zijn broek was bij zijn kruis behoorlijk nat.
Oh jongen toch zei mijn vader tegen Bram en je zag dat de tranen nog in zijn ogen stonden.
Hij gaf hem een dikke knuffel en toen kwamen er nog meer tranen.
Hij stamelde dat hij het net niet gehaald had en dat dit hem al heel lang niet meer gebeurd was.
Omdat het nogal druk was op de toiletten pakte mijn vader Bram op en tilde hem mee naar de gang van het toiletgebouw.
Daar zocht hij naar een deur van een verschoonruimte en ging daar naar binnen.
Hij vroeg mij de deur dicht te doen en zette Bram neer op de verschoontafel. Hij zei tegen Bram: Ik heb nog een schone broek van Jaap in mijn tas zitten. Als je die even aan doet dan hoef je niet met deze natte broek te blijven lopen. Hij pakte zijn tas van zijn rug en haalde de broek tevoorschijn. Je hoeft je niet te schamen hoor. Jaap draagt nog een luier en omdat die het niet altijd houden heb ik deze schone broek meegenomen. Ik kleurde rood maar durfde er niets van te zeggen. Ik kan zelf naar de wc, waarom doet papa alsof ik ook nog wel eens in mijn broek plas en daarom een luier draag?
Mijn vader hielp Bram uit zijn schoenen en broek waarna er een doorweekte onderbroek onder tevoorschijn kwam. Doe die ook maar uit zei mijn vader gelijk.
Bram deed deze ook uit en ik probeerde uit zijn zicht te gaan staan zodat ik alleen nog zijn hoofd kon zien.
Papa zei: Ik heb helaas geen onderbroek voor je dus je zult het hiermee moeten doen en hij haalde een pamper tevoorschijn.
Nu begon Bram toch wel tegen te sputteren. Nee, ik wil geen luier om. Dit overkomt mij nooit riep Bram.
Dat kan wel zijn, maar ik laat je niet zonder ondergoed in een schone broek van Jaap zei mijn vader.
Ik wil het echt niet riep Bram boos.
Dan weet ik het goed gemaakt. Je mag zelf kiezen. Of je doet die natte onderbroek en broek weer aan en gaan naar de Dolfijnenshow. Waar iedereen die natte broek kan zien. Of ik doe je nu die luier om en dan doe jij zo die broek van Jaap aan en dan gaan we in alle rust naar die show en kunnen we dit vergeten. Bram leek tot bedaren te komen en na nog wat gemor legde hij zijn hoofd op het aankleedkussen op de verschoontafel. Mijn vader vouwde de luier open en duwde de benen van Bram omhoog. Zijn verzet was gebroken en Bram tilde zijn benen omhoog zodat mijn vader de pamper onder zijn kont kon leggen waarna hij Bram´s voeten op de pamper liet zakken.
Hij haalde de pamper tussen zijn benen door en maakte de plakstrips vast. Zo klaar, trek deze maar aan zei mijn vader en hij gaf Bram de broek.
Bram sprong van het kussen af en trok de broek aan en daarna zijn schoenen.
Zo, op naar de Dolfijnenshow zei mijn vader. Wil er iemand eerst nog wat te drinken?
Ja ik, slushpuppie riep ik waarna mijn vader naar Bram keek en vroeg: jij ook? Bram leek wat vrolijker te worden en liep met ons mee.
Aangekomen bij de tent waar de slushpuppies stonden zagen we dat de beker eruit zag als een dolfijn. De man achter de toonbank legde uit dat er drie verschillende smaken waren en dat we die zelf mochten vullen.
Omdat het een hele grote beker was vroeg hij er eentje met twee rietjes.
Toen hij had afgerekend gaf hij de grote beker aan Bram en zei: ga jij die maar vullen.
Ik wilde achter hem aan gaan maar mijn riep me bij me en zei: Jaap, ik wilde even sorry zeggen dat ik heb gelogen tegen Bram over waarom jij een luier draagt. Ik hoopte dat Bram zich daardoor wat meer op zijn gemak zou voelen. Dat geeft niet pa, ik ben allang blij dat we nog naar de show kunnen zei ik. Mooi zooi zei hij terug en gaf me een aai over mijn hoofd.
Bram kwam terug met een tot de nok toe gevulde slushdolfijn.
Op naar de Dolfijnenshow
 

YoloE

Superlid
En daar gingen we in de rij staan voor de dolfijnenshow.
Het was aardig druk en we moesten nog een paar minuten wachten maar daarna begon de rij te lopen en konden we rustig aan de zaal inlopen.
Heel rustig liepen we langs de tribune en zochten we een mooi plekje op de tribune.
Het zou nog even duren voor de show begon en in de tussentijd kwam er een quiz op het scherm en begonnen Bram, mijn vader en ik enthousiast vragen te beantwoorden.
Op een gegeven moment kwam de laatste vraag in beeld en begon ik mijn blaas te voelen. Ik dacht even om papa te vragen of ik even naar de wc kon gaan maar dacht toen: als ik nu aandacht vraag om naar de wc te kunnen is dat ook heel lullig voor Bram. En als ik nu weg ga mis ik een deel van de show. Ik besloot het maar op te houden tot na de show en er niks over te zeggen. Mocht het misgaan draag ik toch een luier.
De show begon, dolfijnen sprongen op uit het water en er werd een verhaal verteld over een meisje wat in haar droom naar Dolfijneneiland ging en daar ging zwemmen met de dolfijnen. Jeetje wat was dat cool. Iedere keer als er iets spectaculairs gebeurde riep ik ook; kijk dan. Helemaal het einde.
De show werd beëindigd met een hele spectaculaire sprong van een dolfijn en nadat ik die zag sprong ik op van ongeloof.
Op dat moment kon ik het niet meer ophouden en liet ik iets lopen. Toen ik daarna ging zitten dacht ik, het is nu toch al te laat en liet alles lopen.
Toen de show over was liepen alle mensen weer rustig naar de verschillende uitgangen en liepen wij ook naar buiten.
Eenmaal buiten zei mijn vader: het is bijna tijd om te gaan. Maar eerst, zijn alle luiers nog droog? Ik keek verschrikt. Ik hoopte dat papa er thuis pas achter zou komen. Papa keek eerst naar Bram en die knikte. Toen keek papa naar mij en ik knikte ook. Ik dacht als papa Bram niet controleert dan controleert hij mij vast ook niet. Maar papa liep op me af en voelde aan mijn luier. Volgens mij is die wel aan een verschoning toe, kom mee zei hij en hij nam me mee naar het toiletgebouwtje waar Bram voor de show zijn luier had om gekregen.
We liepen dezelfde verschoonruimte in en Bram liep achter ons aan en werd gevraagd de deur dicht te doen terwijl mijn vader me op het verschoonkussen tilde. Een beetje overdonderd liet ik het over me heen komen. Mijn vader zei tegen me dat het helemaal niet geeft, ongelukjes kunnen gebeuren. Een schone luier is ook een nieuwe kans om hem droog te houden. Terwijl mijn vader mijn broek en schoenen had uitgedaan zei ik: maar dit overkomt mij nooit. Waarop mijn vader naar Bram keek en zei: nou ja, je hebt vanmorgen een natte luier gehad, gisteravond en eergisteren had je zelfs een poepluier. Maar dat geeft niet. Ooit zul je zonder luier kunnen maar tot die tijd moeten we goed opletten want het is heel slecht voor je lichaam om te lang met een natte luier te lopen. Ik liet het maar gebeuren. Blijkbaar wilde mijn vader me op deze manier neerzetten tegenover Bram en ik kon daar wel mee leven. Bram leek zich veel minder zeker te voelen na dat hele verschoongebeuren en nadat mijn vader dit had gezegd zei hij tegen mij: je hoeft je voor mij niet te schamen hoor. Ik lag nog geen uur geleden op dezelfde plek. Ik heb precies hetzelfde als jij alleen mijn moeder vindt dat luiers niet helpen om er vanaf te komen. Je kunt beter een natte luier hebben dan een natte broek.
Dat ziet verder niemand. Toen maakte mijn vader de pamper los en trok hem onder mijn benen vandaan. Hij maakte mijn luiergebied schoon met wat vochtige doekjes en gooide deze samen met de pamper in een pedaalemmertje. Daarna pakte hij een schone pamper uit het pak en deed deze weer vakkundig bij me om. Zo, was dat nou zo moeilijk? vroeg mijn vader terwijl hij mijn broek aangaf.
Ik zei niks en deed snel mijn broek aan om de pamper uit het zicht te hebben en nadat ik mijn schoenen had aangedaan gingen we weer naar buiten. Daar was het park spontaan al erg leeg. Dus besloten ook wij richting de auto te gaan om maar weer op huis aan te gaan.
Na een minuut of 10 rijden stopte we in een straat in een woonwijk en vroeg hij Bram: is het hier? waarop Bram knikte en uitstapte.
Mijn vader en ik stapte ook uit en we liepen naar de deur. De moeder van Bram deed open en Bram ging naar binnen nadat hij ons gedag had gezegd. Mijn vader vertelde aan de deur wat er gebeurd was in het Dolfinarium en gaf de moeder de plastic tas met daarin de natte kleding.
De moeder zei: enorm bedankt voor uw hulp. Het was al een tijdje niet meer gebeurd maar hij heeft er heel lang heel structureel last van gehad.
Deze week kwamen de ongelukjes weer een beetje terug. Misschien is een luier wel weer even goed voor hem. Nogmaals dank en ook voor het oppassen. We zeiden gedag en stapte weer in de auto op weg naar huis. Onderweg naar huis vroeg ik papa waarom hij Bram vertelde over van de week. Hij zei: de moeder van Bram en ik spraken elkaar toen jullie op de speeltuin speelde en zag dat jij een pamper om had. Daarna vertelde ze ook over Bram en dat hij daar best onzeker over was. En omdat ik merkte dat jij tijdens de dolfijnenshow in je luier had geplast dacht ik dat het misschien fijn was voor Bram om te zien dat hij niet de enige is en dat het zelfs nog erger kan.
Maar ik heb helemaal geen luiers nodig zei ik verontwaardigd.
Maar afgelopen weekend wel zei mijn vader. En ik denk dat je nog wel vaker een luier wilt dragen of niet?
Ik was stil en voelde me een beetje betrapt. Los van die hele publieke verschoning voor Bram had ik inderdaad wel weer genoten van die hele dag onbezorgd een luier om hebben. En ergens vond ik het ook wel leuk om verschoond te worden op een vreemde plaats op een verschoonkussen in een babyverzorgingsruimte. Na een korte stilte zei mijn vader: zie je wel, het is niet erg. Als jij graag een pamper om wilt dan doe ik jou een pamper om. Weet je wat, als jij beloofd om de komende week netjes je billen af te vegen zodat ik geen vieze onderbroeken meer heb. Mag jij komend weekend weer lekker een luier om oké? Ik knikte.
We reden naar huis en aten nog een lekkere pizza waarna we nog even tv keken en ik naar bed werd gestuurd.
Na het tanden poetsen kwam mijn vader mijn kamer binnen met een pamper in zijn handen en zei hij dat ik even op bed moest gaan liggen.
Hij deed mijn ondertussen weer natte luier af en zei me dat ik morgen wel weer gewoon naar de wc moest gaan. Want naar school kun je echt geen luier om. Ik knikte en zei: ik zal eraan denken. Ik kan mijn plas nog niet onbewust laten lopen.
Mijn vader lachte, maakte mijn luiergebied weer schoon met twee vochtige doekjes en deed mij een schone pamper om.
Hij gaf me een kus op mijn voorhoofd en legde de dekens over me heen en deed het licht uit. Slaap lekker zei hij en hij deed de deur dicht.
Nu lag ik in mijn bed met alleen mijn pyjamashirt en mijn pamper om. Ik voelde aan de voorkant van mijn luier en merkte dat mijn piemel weer stijf begon te staan. Toen ik daaraan voelde en wat bewoog voelde ik iets wat ik nog nooit had gevoelt. Na dit een paar keer gedaan te hebben kwam ik voor het eerst klaar in mijn pamper. Nog nagenietend viel ik in slaap.
De volgende morgen deed ik zelf mijn pamper af en ging ik na het ontbijt naar school. Mijn vader voelde nog of ik mijn pamper nog om had en vroeg of ik hem zelf had afgedaan. Ik knikte en ging weg. De maandag en dinsdag verstreken en even dacht ik dat ik dit allemaal niet meer wilde.
Maar woensdag zag ik terwijl ik een vriendje op bezoek had en aan het spelen het pak pampers weer liggen en kon ik opeens niet meer wachten tot het weer weekend was. Mijn vriendje vroeg nog van wie die luiers waren omdat ik geen broertje of zusje had en ik zei maar snel dat mijn neefjes hier wel eens logeren en zij nog steeds luiers dragen. Niets aan gelogen. Behalve dat dit niet hun luiers zijn.

Tegenwoordig woon ik op mezelf. Ben ik 22 jaar en heb ik nog geen relatie. Mijn vader heeft me ondanks dat hij toch maar alleen was een geweldige jeugd gegeven. Vanaf dit weekend mocht ik van hem elk weekend een luier dragen en verschoonde hij me wanneer dit nodig was.
Zolang ik me maar goed gedroeg en me netjes aan de regels hield.
Na een aantal jaar verschoonde hij me steeds minder en op mijn 18e verjaardag zei hij tegen mij: vanaf nu ben je volwassen en moet je je eigen leven gaan opbouwen. Ik kan je geen schone luier meer omdoen.
Daarom ben ik opzoek naar een daddy. Iemand met wie ik de leuke dingen in het leven kan delen en die me toch een beetje klein kan laten voelen. Via internet heb ik al veel mensen leren kennen maar de juiste man of vrouw ben ik helaas nog niet tegengekomen.
Hopelijk komt er ooit iemand op mijn pad die deze rol kan vervullen.

P.S. Dit verhaal is niet echt gebeurd maar de laatste alinea is wel echt waar.
Ik heb er enorm van genoten om dit verhaal te schrijven en merkte ook dat het enorm is gewaardeerd.
Ik laat het weten als ik nog een verhaal schrijf. Het personage van Bram zit namelijk nog steeds in mijn hoofd.
 

ElmerS

Gewaardeerd Lid
Oeps, ik zie dat ik met mijn verkeerde account het einde heb gepost.
Sinds de oprichting van de nieuwe site heb ik twee account´s
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
ahh jammer is het verhaal nu al ten einde? Wel leuk geschreven heb het met enthousiasme gelezen!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Voor straf 24/7 in luiers V 7
yoyo Straf voor mij? 16+ Board 2
Poobottom War voor straf kreeg/krijg jij als je stout was/bent? Polls 72
M Straf voor liegend kleintje? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 35
L iemand ideeen voor een leuke/heftige straf 16+ Board 70
Luierman1983 Straf voor broekplassen!!! Broekplassers en Poepers 24
mama van AB25 leerzame straf voor brutale en bijdehante ab Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
DL_Michel Verhaal Klaar Straf voor marina S 1
Bam-Bi Online straf ab (puber) tips? Algemeen 2
DL-meisje25 Onderdanige DL meid zoekt dominante daddy Contact advertenties 60
slaaf.johannes wat vind jij echt een straf? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
J luier straf VVV 4
Esus Meisje gezocht Contact advertenties 15
M vernedering/ straf 16+ Board 9
L Straf in het openbaar 16+ Board 4
S Mezelf straf geven 16+ Board 11
T Nog niet klaar Nichten komen onverwacht babysitten 16+ Verhalen 84
S Verdien ik straf 16+ Board 5
P STRAF! als je niet goed luistert. Polls 27
S Strenge papa S 4
S Opdrachten/straf Contact advertenties 18
Winnie de Poep straf? AB/DL Fotos 24
klein Marina s straf. M 2
L Wat is jouw favoriete straf? Pub 3
M leuke "straf" ideeën 16+ Board 6
thomboy mijn eigen "straf" Tiener Baby's / Luierliefhebbers 2
Diaperstorm Verhaal Klaar De straf S 21
Diaperdude11 Straf of toch geen straf? 16+ Board 14
donavan1104 ooit ging er van komen: de juiste straf 16+ Board 2
O straf hoekje 16+ Board 2
fatsuit-lover Fat suit straf Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
M raare straf Q R 6
G weet iemand een straf of beloning met luiers. Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
DL_Michel Verhaal Klaar Straf (B) S 2
DL_Michel Verhaal Klaar Susans straf S 8
A Verhaal Klaar Straf (A) S 2
DL_Michel Verhaal Klaar de Gang naar de straf 16+ Verhalen 1
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
D wie geniet er nog meer van deze Straf, luier en kuisheidsgordel 16+ Board 18
C Japans bedrijf maakt alleen nog luiers voor ouderen wegens gebrek aan baby's Algemeen 2
S Sissy Robin stelt zich voor Voorstellen 19
P Tips voor discreet type luier(pull up) om flink in te plassen! Luiers 12
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Tenasliptim Openbare thread voor geïnteresseerde mensen Ideeën Bus 1
B Braveboy85 stelt zich voor Voorstellen 18
D DiapersDay stelt zich voor Voorstellen 12
D Advies voor discrete rompers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
M Wij stellen ons even voor! Voorstellen 30
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 8
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
Similar threads


















































Bovenaan