Strand vakantie

TBDL4life

Beginneling
Alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft nieuw vervolg! Geweldig verhaal
 

Diaper_loving

Beginneling
Leuk verhaal, goed geschreven! Wellicht een idee om in ieder geval de vakantie af te schrijven? Ga je een hoop mensen een plzier mee doen hier! dance ,./
 

knuf

Gewaardeerd Lid
Ok... Er zijn wel veel mensen die ik blij maak met een vervolg. (including myself :) Ik zal proberen om een passend vervolg te gaan schrijven. Alleen ik weet nog niet wanneer. Het kost mij heel veel energie / tijd om een hoofdstuk te schrijven en ik wil het nu niet gaan afraffelen.
Het goede nieuws is dus: Er komt een vervolg!

Groet Knuf
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
knuf zei:
Ok... Er zijn wel veel mensen die ik blij maak met een vervolg. (including myself :) Ik zal proberen om een passend vervolg te gaan schrijven. Alleen ik weet nog niet wanneer. Het kost mij heel veel energie / tijd om een hoofdstuk te schrijven en ik wil het nu niet gaan afraffelen.
Het goede nieuws is dus: Er komt een vervolg!

Groet Knuf
Nice, kan nu al niet wachten! :D
 

Kingdark

Gewaardeerd Lid
Het is een erg mooi verhaal, maar ik raad je aan om meer paragrafen te gebruiken. spreid je verhaal meer uit en dan is het nog beter om te lezen! Hou het vol!
 

knuf

Gewaardeerd Lid
Strand vakantie (deel 8)

De volgende morgen

"Goedemorgen knulleke" Mama kwam de kamer binnen lopen. Ik was nog erg moe en had eigenlijk niet zo veel zin om wakker te worden. Ik zat nog midden in een droom waarin ik zelf een van mijn eigen stripfiguren speelde. Sinds ik stripboeken teken, gebeurt dit wel vaker.
Ik knorde een keertje om te laten weten dat ik nog geen zin had om op te staan. Mama was inmiddels doorgelopen naar het raam en maakte de gordijnen open. De zon scheen direct de kamer binnen. Ik probeerde mijzelf te verstoppen voor het felle licht en trok de dekens over mijn hoofd. "Het zonnetje is al wakker!" De stem van mama klonk anders. Ze had een overdreven lief stemmetje opgezet. Langzaam opende ik mijn ogen onder de dekens. Het eerste wat ik zag waren de bruine ogen van beer. Mama trok de dekens van mij af. "Hebben jullie lekker geslapen?" Ik keek beer nog een keertje aan en draaide toen op mijn rug. Bij het draaien voelde ik meteen weer dat ik een luier aan had. In een flits kwam de dag van gisteren voorbij. Sofie, in het zwembad, op het strand al die keren dat de moeder van Sofie mij verschoonde..

Ik keek naar boven en zag mama over de rand van mijn bedje hangen. Ze had een lach op haar gezicht en genoot duidelijk van wat zij zag.
Mama aaide een keertje door mijn haren en vroeg of ik uit mijn bedje wilde komen. Ik had eigenlijk nog geen zin om op te staan dus ik schudde mijn hoofd en sloot mijn ogen weer. Ik zakte weer af in gedachte en zag mij zelf met het broertje van Sofie door de ballenbak kruipen.

Ik voelde hoe mama haar handen op mijn buik legde. Ze begon zachtjes te strelen.
Het gefriemel aan mijn romper voelde heerlijk aan. "Dat vindt mijn knulleke wel fijn he!" Ik opende mijn ogen weer en keek mama aan. Ze lachte lief en begon mij zachtjes te kietelen. Ik rolde een beetje op en neer en haar vingers gingen steeds sneller op en en neer. Ik begon te lachen en rolde op en neer om de vingers van mama te ontlopen. "Zo wordt mijn knulleke wel wakker" Mama stopte met kietelen en pakte beer op. Ze keek hem even aan en zette hem daarna op mijn buik. Als vanzelf pakte ik beer vast en keek hem aan. Op dat moment voelde ik een hand onder tegen mijn luier aan drukken. Haar andere hand legde ze op de voorkant van de luier. Zachtjes bewogen haar handen op en neer. Ik voelde een lichte opwinding opkomen en genoot van het intieme contact.
"Volgens mij heb jij nog geen plasje gedaan!" Mama keek mij lief aan en stak twee armen naar voren om mij uit bed te helpen. "Kom knulleke uit jou bedje" ik ging rechtop zitten in mijn bed en zette beer naast mij neer.
Door de spijlen keek ik de baby kamer in. Mama aaide nog een keer door mijn haren en zei "kom kom" Ik ging staan en klom over de spijlen op de stoel.

"Ga nog maar even zitten" zei mama serieus. Ik keek nog een keertje rond en zag hoe deze verschrikkelijke kamer in een geweldige kamer veranderd was. Ik keek in de spiegel en zag mij zelf in een rompertje op de stoel zitten. De witte randen van de luier waren duidelijk zichtbaar. Het speelkleed op de grond zag er nu ineens heel uitnodigend uit. En de commode... wat zou ik daar graag op willen liggen als mama mij een schone broek gaat geven...

"Stefan nou moet even goed luisteren" mama begon te vertellen over hoe zij het gisteren ervaren had. Ze zou het heel leuk vinden om mij deze vakantie als kleine Stefan te behandelen. Het leek haar leuk om die fijne tijd van vroeger nog een keertje te beleven. Als ik dat niet zag zitten dan was dat natuurlijk ook goed en dan gaan we er ook een hele leuke vakantie van maken.
Ik dacht even over de vraag van mama na, maar eigenlijk wist ik het al lang. Ik maakte mij eerder druk om mijn volle ochtend blaas en ik wiebelde wat op en neer. Mama dacht dat ik waarschijnlijk nog aan het twijfelen was "Je hoeft het nu ook nog niet te beslissen hoor"
Ik sloot mijn ogen en haalde een keer diep adem. Ik kon het echt niet meer ophouden en ik begon direct met plassen. Het blijft wel een raar gevoel om weer als een kleine baby in je broek te plassen.
"Wil jij er nog even over nadenken?" vroeg mama. Ik opende mijn ogen en zag mama voor mij op haar knieën zitten. Ze keek mij lief aan en ik zei "Plasje daan" Mama moest lachen en gaf mij een kus op mijn wang. Ze was erg blij dat ze weer voor kleine Stefan kon gaan zorgen. "Zullen we dan maar wat spulletjes voor jou gaan kopen?"
Ze hielp mij van de stoel en voelde even aan de natte luier "Denk je dat deze het nog even vol kan houden?" Ik haalde mijn schouders op en vertelde dat ik best wel een grote plas had gedaan. Mama duwde mij in de richting van de commode "Klim maar even naar boven dan kijk ik wel even"
Ik klom boven op de commode en ging op het verschoonkussen zitten. Het was een blauw kussen met opstaande randen. Op het zachte plastic stonden allemaal beertjes in luiers afgebeeld. Mama legde mij op mijn rug neer.
Terwijl haar handen de drukkers van mijn de romper zochten keek ze mij aan en vertelde ze wat ze ging doen. "Nou gaan we even naar jou luiertje kijken!" Ik schaamde mij wel een beetje over de manier waarop ik werd toegesproken
Haar handen gleden over mijn buik. "Nou gaan we jou rompertje los maken"
Een voor een werden de drukkertjes losgetrokken. Ze trok mijn rompertje wat omhoog. "Jij hebt al een grote plas gedaan!" Mama betaste de luier aan alle kanten. "Ik denk dat het nog wel even kan" en ze trok de romper weer tussen mijn benen strak. Mama keek mij lief aan en aaide over mijn bol. Zullen we dan maar even naar de winkel lopen?
 

Meno

Beginneling
Harstikke goed dat je een mooi vervolg heb geschreven. Ik heb genoten van dit vervolg en zou maar zeggen, ga zo door. Je kan lekker dromen over het vervolg.
 

knuf

Gewaardeerd Lid
Strand vakantie (deel 9)

Naar de winkel

Het was nog vroeg en er waren nog niet veel mensen buiten. Ik liep weer in alleen een romper over straat maar dit keer deerde het mij totaal niet. Ik hoorde de vogeltjes fluiten en de ochtend zon had de temperatuur al lekker opgewarmd. "Lekker weertje he!" zei mama en ze pakte mijn hand vast. We liepen onze straat uit. Bij elke stap voelde ik duidelijk hoe de romper mijn natte luier tegen mijn aan drukte.

De winkel was niet ver lopen en al snel stonden we bij de ingang. "Pak jij een karretje?" vroeg mama. En daar stonden we dan, precies zoals we in het begin van onze vakantie ook gezien hadden. Een moeder met een zoon die veel te oud is voor een luier. Ik keek naar de kassa en zag op de plek waar wij toen stonden een vrouw mij vriendelijk aankijken.
Mama liep richting de schappen met luiers. Ik liep met het karretje achter haar aan. "Weet jij welke luier Sofie heeft?" ondertussen bekeek ze diverse pakken luiers. Ik heb werkelijk geen idee en haalde mijn schouders op. Mama liep de gang uit en ik stond nu alleen tussen de schappen met luiers. Ik verbaasde mij hoeveel verschillende soorten er waren. Op sommige pakken stond alleen tekst maar bij de meeste waren vrolijke figuurtjes of baby’s afgebeeld. Ik pakte er eentje uit de schap en bekeek de plaatjes die er op stonden. Op de voorkant stond een blije baby afgebeeld die in een zandbak aan het spelen was. Zo moet ik er gisteren op het strand ook hebben uitgezien. Ik dwaalde weer even af naar gisteren en zag mij samen met het broertje van Sofie een zandkasteel bouwen. Ik kroop weer om het zandkasteel heen...

"For this boy?" hoor ik achter mij. Ik draaide mij om en zag mama samen met een winkel mevrouw staan. De mevrouw wees mij aan en keek naar mama. "Can i have a look?" mama knikte. Ze pakte de luiers uit mijn handen en legde het pak terug op de schap. Ze vertelde dat die veel te klein voor mij waren. De mevrouw ging op haar knieën voor mij zitten en trok mijn romper los. Ze inspecteert mijn luier aan de voor- en achterkant. "Ok" zegt ze en ze loopt naar de volgende gang. Wij lopen haar braaf achterna. "This one" op het pak staat in vrolijke letters "Dotties" afgebeeld. De mevrouw legt uit dat er verschillende maten zijn en ze pakt er een van de schap. Deze heeft hij nu aan zegt ze tegen mama. En ze keek mij weer even aan.
"O" zegt de mevrouw, en ze geeft het pak "Dotties" aan mama. Ze gaat weer op haar knieën voor mij zitten. Ze voelt nog een keer aan de voorkant van mijn luier en kijkt dan naar mama "His diaper is wet!" mama knikt en de vrouw trekt de romper weer strak en klikt de drukkertjes vast. "You can go to the change room" en ze wijst naar een deur aan het einde van de gang. Op de deur staat een plaatje van een moeder die haar kind aan het verschonen is. Mama kijkt mij aan en ziet mij nee schudden. "It's fine" zegt mama tegen de winkel mevrouw. "Wet diapers are no good" zegt ze, en ze verteld dat we daar ook verschillende luiers kunnen uitproberen. Mama vindt het nu eigenlijk wel een goed idee. Ze legt het pak "Dotties" in de winkelwagen neer. "Kom Stefan, we gaan toch even kijken" en ze pakt mijn hand vast en trekt mij mee richting de verschoon kamer.

Het is best wel een grote kamer met meerdere verschoon plekken. Er is gelukkig niemand binnen. Klim hier maar even naar boven en ze wijst naar de commode die in het midden staat. Ik ga op mijn rug liggen en zie mama naar een kast lopen waar ze een paar luiers uitzoekt.
"Zullen we Stefan een schone broek geven?" zegt mama en ze laat mij een aantal verschillende luiers zien. We gaan er een paar passen zo weten we welke het beste voor jou is. en ze legt een stapel luiers naast mij neer.
Ze maakt mijn romper los en vraagt of ik even wil gaan zitten. "Even de armpjes omhoog.." Dan trekt ze mijn romper helemaal uit. Ze duwt mij weer voorzichtig achterover "Ga maar weer lekker liggen knulleke"
Ik lig nu in alleen een natte luier op de commode. Mama loopt weer even terug naar de kast. Op dat moment gaat de deur open en de winkel mevrouw stapt de kamer binnen. "Can you find it?" en ze loopt naar mij toe. Ze bekijkt de luiers die langs mij liggen. Mama verteld de mevrouw dat ze er een aantal wil passen voor de maat. De mevrouw loopt nu ook naar de kast en pakt er nog een aantal uit. "Try this too" en ze geeft mama nog een paar luiers. Samen lopen ze naar mij en ze kletsen wat over de verschillende merken. Mama trekt ondertussen de plakstrips van mijn natte luier los en rolt deze naar onderen. Ze tilt mijn kont een beetje op en trekt de luier onder mij vandaan. Dan pakt ze een billen doekje en maakt ze alles grondig schoon. Al die aandacht begint nou toch wel te kriebelen en ik voel een licht erectie opkomen. Ik probeer van alles te denken om de erectie te verminderen maar het gefriemel met die billen doekjes gaat gewoon door. Tussen mijn bilnaad, over mijn ballen en piemel en weer terug.. De lichte erectie is inmiddels veranderd in een harde en bij de dames is dat ook niet ontgaan. De mevrouw kijkt mama aan en zegt dat het misschien beter is de jongen even te helpen. En ze loopt even weg en komt terug met een baby luier. Ze vouwt de luier open en legt deze onder mijn piemel neer. Dan vouwt ze hem over mijn stijve piemel tussen mijn benen.
Mama keek haar verbaast aan en wilde eigenlijk gaan ingrijpen. Maar de mevrouw was haar voor. Ze legde haar rechterhand op de baby luier. "This is for stress release" en ze begon mama uit te leggen dat deze therapie vaker wordt toegepast als jongens een erectie vertonen. Ze begon ondertussen zachtjes met haar hand te bewegen. Deze therapie was erg goed om jongens te leren zich volledig over te geven bij het verzorgen. Ze was ondertussen wat harder gaan bewegen met haar hand. Ik genoot van deze "therapie" en was al dicht bij een hoogtepunt gekomen. Mama vondt het allemaal maar niets en wilde dat de vrouw stopte. De mevrouw probeerde mama nog een keer te overtuigen van het nut maar mama hield vol. De vrouw haalde toen haar hand van de luier af. Alsof er niets gebeurt was vertelde ze mama nog een keer dat het echt het beste was voor haar zoon.. Het beste zou zijn als mama de sessie zou afmaken...
Ze liep toen weer de winkel in. Ik bleef even stil liggen en was teleurgesteld dat ik het hoogtepunt had moeten missen. Mama aaide een keertje door mijn haren.. "Jongen toch" En ze wilde de baby luier weg halen. Mijn piemel was nog steeds en standje super opgewonden en mama wist niet goed wat ze daarmee aan moest. "Zal ik jou even alleen laten?" en ze vouwde de baby luier weer tussen mijn benen. Ik knikte een keer. Dan ga ik wel even een nieuw rompertje uitzoeken en ze liep ook de winkel in.

Daar lag ik dan, helemaal alleen op een commode. Mijn piemel was nog in opgewonden stand in een babyluier gewikkeld. Ik pakte een grote luier die naast mij lag en vouwde deze open. Ik probeerde zo goed als het kon de luier om te doen. Daarna had ik maar een paar bewegingen nodig om tot een hoogtepunt te komen...

"Knulleke, wordt eens wakker" Ik was denk ik even weg gedut. Mama stond langs mij. Kijk eens wat ik gevonden heb? en alsof er niets gebeurt was liet ze mij een nieuw rompertje zien. We zullen hem zo even passen. Mama legde het rompertje naast mijn neer en trok de luiers van mij af.
Ze pakte weer billen doekjes en begon mij nog een keertje schoon te poetsen. Dit keer was er geen erectie te bekennen. "Zullen we dan nog een paar luiertjes passen?" Ik vond alles best, de therapie had geholpen...
 

knuf

Gewaardeerd Lid
Strand vakantie (deel 10)

In de winkel deel 2

Mama had twee 2 verschillende luiers gekozen, "Dotties" voor overdag en "Couche++" voor de nacht. De laatste waren een stuk dikker en waren bedoeld voor de nacht. Wil jij deze nu aanhouden of toch liever een Dottie? Het maakte mij niet zo veel uit. Ik lag heerlijk op mijn rug te genieten van de aandacht die mama voor mij had. Ze had elke luier met zorg gepast en bekeken. Ik vertelde mama dat het mij niets uit maakte en dat zij zelf mocht beslissen. Ik was zo mak als een lammetje en dat had mama ook in de gaten. Mama liet mij rechtop zitten en trok het nieuwe rompertje over mijn hoofd. "Even de armpjes omhoog!". Hij paste maar net over de Couche++. Ik kreeg nog een aai over mijn bol en ik mocht van de commode af klimmen.
We liepen weer de winkel in en mama pakte nog een pak "Couche++" van de schap. Ze keek even of de maat goed was en legde daarna de luiers ook in de winkelwagen. Mama had al meer spulletjes in de winkelwagen gelegd. Ik zag twee grote pakken luiers, billen doekjes, talkpoeder, spaghetti, groenten en een tomaten sausje.
We liepen langs de schappen met baby voeding "Wat wil jij als tussendoortje?" Mama pakte een potje babyvoeding... Ik kreeg een kleur toen mama aan mij vroeg lust jij deze? Op het potje stond een afbeelding van een blije baby in een kinderstoel. Voorzichtig knikte ik. Mama legde het potje ook in de winkelwagen. Zullen we ook een fruithapje meenemen? Die vondt jij vroeger ook zo lekker. Ook het fruithapje werd in de kar gelegd.
We liepen langs de flesjes en mama vroeg of ik ook uit een flesje wilde drinken.. Nog voor dat ik had kunnen reageren had mama al een flesje in haar hand. Ze twijfelde tussen twee flesjes en ik stond achter haar verlegen toe te kijken. Op dat moment liep de winkel mevrouw voorbij "Take this one" en ze pakte een fles van de onderste schap. Ze vertelde dat er een extra grote speen op zat.
"You can find the porridge on the other side" Mama legde het flesje in de wagen en we liepen een gang verder. Er was veel keus aan verschillende papjes. Mama keek even rond en riep "Brinta!" en ze pakte het bekende gele pak van de schap. Goh, dat ze deze nog hebben. Ze vertelde dat ik deze altijd voor het slapen gaan kreeg. Ze legde het pak ook in de winkelwagen.

Als laatste liepen we nog een keertje langs de kleding. We moeten eigenlijk nog een korte en een lange broek voor de avond zoeken. De broeken die jij meegenomen hebt krijg je nooit over een luier heen. Mama bekeek eerst de korte broeken. Heel veel keus was er niet. Ze had een fleece broekje gevonden. "Trek deze eens aan?" Het was een grijs broekje met een konijn-tje op de achterkant. Ik bekeek het broekje en vond het er wel heel kinderlijk uitzien. Het konijn-tje leek veel op Nijn-tje. Ik keek mama aan en liet haar het konijn-tje zien. "Leuk he!" zei ze.. Ik trok het broekje aan en keek in de spiegel. Ik zag gelukkig zelf niets van het konijn-tje maar zag wel dat het broekje best wel strak zat. Je kon duidelijk zien dat ik een luier aan had. "Staat je enig!" en mama voelde een keertje aan mijn kont. Ik vond hem een beetje te strak zitten maar mama zij dat dat door de nacht luier kwam. Ik trok de korte broek weer uit en legde hem in de winkelwagen.

Een lange broek was moeilijker te vinden. De broeken die er hingen waren niet berekend voor een luier of ze waren veel te lang. Er hingen wel genoeg maillots in mijn maat. De maillots hadden wel genoeg ruimte voor een luier. Mama had er 2 uitgekozen om te passen. Een lichtblauwe met streepjes met een konijn-tje op de billen, en een meer wollige met een beertje. Ik trok eerst de blauwe aan. Het zat best wel lekker strak en ik voelde mij extra beschermd. Mama had nog een bijpassend t-shirt gevonden die ze mij ook aantrok. Ik keek in de spiegel en zag eigenlijk een grote baby staan. maar ik vond het geweldig. En het zat ook heel lekker. Mama lachte lief, het staat jou erg leuk.
Ik mocht de kleren in de winkel wagen leggen en de andere maillot gaan passen.
Mama liep weer naar de t-shirts om iets bijpassendst te zoeken. Ik deed mijn t-shirt uit, trok de maillot naar beneden en ging op een stoel zitten. Een voor een haalde ik mijn voeten eruit.
Ik pakte de wollige maillot met het beertje en bekeek mezelf in de spiegel. Mijn lichtblauwe nieuwe rompertje had witte randjes. De luier die eronder zat was ook duidelijk aanwezig. Ik draaide mij een keertje om en keek over mijn schouder in de spiegel. "Are you ok?" de mevrouw van de winkel was er weer. Ze zag dat ik de maillot in mijn handen had en wilde helpen met passen "Let me help you." en ze pakt de maillot uit mij handen. Ze hield hem voor mij open zodat ik in de voetjes kon stappen. Hierna trok ze de maillot omhoog. Hij paste maar net over de luier heen. Hier en daar ging ze met haar hand in de maillot om hem goed over mijn billen te kunnen trekken. Hierna wreef ze een paar keer over de voorkant van mijn luier. "Nice en smooth!" en ik kreeg een knipoog. Mama kwam aanlopen en had nog een t-shirt in haar handen. "Deze past er wel bij" en ik mocht mijn armpjes weer in de lucht steken. Ook dit was een mooi setje. Ook bij dit setje voelde ik me duidelijk een kleine jongen. "Zullen we ze dan allebei maar meenemen?" Ik knikte. Leg de nieuwe kleren maar in de winkelwagen dan gaan we afrekenen. Mama liep weg om nog melk voor de pap te kopen, Ik probeerde mijn t-shirt uit te trekken maar de winkel mevrouw was me al voor. "Let me help you" zei ze weer en ze trok mijn t-shirt uit. Ze vertelde dat het te heet was voor een maillot terwijl ze hem uit trok. Mijn rompertje was ook nieuw en ook deze werd in mijn kruis losgetrokken.
"Hoi Stefan" Ik keek naar links en daar zag ik Lisa staan. De vrouw van de winkel trok net op dat moment mijn romper uit. Ik wilde eigenlijk tegenwerken maar de vrouw was sterk en dulden geen tegenwerking.
Daar stond ik dan in alleen een Couche++. Ik schaamde mij kapot.. Ik probeerde weg te kijken maar Lisa zei "Geeft niets hoor ik zie het wel vaker" en ze staarde eventjes naar mijn luier. "Gaan we straks naar het strand?" Mama kwam ook weer aangelopen met een pak melk en zag mij ongelukkig in een luier voor Lisa staan. Ze pakte snel mijn oude romper uit de kar en trok deze over mijn hoofd. Ze ging snel op haar knieën zitten en drukte de drukkertjes vast. Niet dat de romper veel te verbergen had maar het voelde wel anders.
Ik vertelde Lisa dat ik om 11.00 met Sofie had afgesproken. Daarna zouden we haar ophalen en naar het strand gaan. "Ok, dan zie ik jullie straks.." Lisa liep de gang uit en liep naar de brood afdeling. Mama had alles gevonden wat ze wilde kopen en liep naar met een volle kar naar de kassa.
Alles werd op de rolband bij de kassa gelegd. Mama stopte de spulletjes in plastic tassen alleen de luiers bleven on-gepakt staan. Mama betaalde de boodschappen en pakte de tassen met boodschappen vast. "Pak jij de luiers?" en ze liep richting de uitgang.. Euh.. Ok.. Ik moet dus twee pakken luiers zichtbaar dragen? Ik pakte de luiers op en liep mama achterna.
Onderweg kwamen gelukkig niet veel mensen tegen. "O daar ben je!" hoorde ik Sofie in de verte al roepen. Ik was al bij jullie geweest maar daar was niemand. Toen ik dichterbij kwam zag ze wat ik onder mijn armen had... Sofie was blij verrast en wist niet goed wat ze moest zeggen.. "Is dat wat ik denk dat het is?" en ze was heel benieuwd of het voor mij was. Ze liep mee naar ons huisje. Mama had de boodschappen binnen al op de tafel gezet. Toen ik binnen kwam lopen zij mama "Zet jou luiers maar op jou slaapkamer" Sofie had dat duidelijk gehoord en bleef in de kamer wachten.
Ik liep mijn slaapkamer binnen en zag weer een compleet ingericht babykamer. Ik zette de pakken op de commode en ik wist dat er genoeg luiers waren om de hele vakantie geluierd rond te lopen. Ik was benieuwd hoe dat zou uitpakken.
Ik liep de kamer weer in en zag dat mama samen met Sofie mijn "baby" kleertjes aan het bekijken was. "Het ziet er schattig uit, schatje!" en Sofie gaf mij een kus. Sofie ging thuis ontbijten en we spraken om 11.00 af om Lisa op te halen om naar het strand te gaan.
Wij gaan ook even eten Stefan, en mama vroeg of ik in de grote kinderstoel wilde gaan zitten. Ik dacht dat ik daar nooit in zou passen maar het ging eigenlijk heel gemakkelijk. Ik wachtte af en een keek een beetje in het rond. mama was in de keuken aan het rommelen. Ik voelde weer aandrang om te plassen. Ik riep vanuit mijn kinderstoel "Mama, ik moet plassen.." mama reageerde niet en rommelde door. "Mam, ik moet echt plassen.." Mama kwam aangelopen met een plastic bordje en een slabbetje. Mama vertelde dat ze die vraag deze vakantie niet meer wilde horen. Ik had een luiertje om en die moet ik deze hele vakantie ook gebruiken. Mama vertelde dat ik mij daar niet voor hoef te schamen en dat de luier bestemd is voor plasjes en voor de grote boodschap!
Ondertussen knoopte ze mijn slabbetje om. ze zette het bordje fruit voor mij neer en ging op een kruk voor mij zitten. Ze pakte het lepeltje vast en schepte er wat van het fruithapje op. "Mondje open" en mama duwde de lepen naar binnen. Het smaakte best wel goed. Na het 5 hapje, plaste ik in de luier. Ik keek even naar onderen zodoende wist mama ook wat er aan de hand was. “Goed zo jongen"
Ik mocht nog even in de box spelen totdat mama klaar was met opruimen. Ik ging op mijn rug liggen en dutte een beetje weg. Ik dacht aan het moment in de winkel dat de winkel mevrouw de baby luier om mijn piemel wikkelde.
"Wordt je wakker?" mama stond boven de box naar mij te kijken. Het is bijna 11:00 uur. Ik zal jou nog een beetje opfrissen voordat jij naar het strand gaat. Samen met mama liepen we naar de badkamer. Klim maar even naar boven. Mama maakte mijn romper los en trok deze uit. Ondertussen had ik al wat meer geplast maar mama liet weten dat de luier nog veel meer aan kon. Het was ook niet voor niets een Couche++ voor de nacht. Ze trok de plakkertjes los en trok de luier onder mij vandaan. Ik lag helemaal bloot op de commode.
Mama had een washandje gepakt en was mij met lekker lauw water aan het wassen. Hierna werd ik afgedroogd. Ik zal jou nog even insmeren voor de zon. En ze pakte de zonnebrandcreme. Ik werd grondig ingesmeerd en ik genoot weer van alle aandacht. Mama vroeg of ik de zwemluier of een Dotties aan wilde. De zee was toch te koud om te zwemmen dus ik vroeg mama om een Dottie.. Die zitten fijner en vallen niet zo op. Mama liep de badkamer uit en kwam al snel terug met een Dottie in haar handen. Mama vouwde de luier open en legde hem onder mij neer. Ze pakte de talkpoeder en besprenkelde mijn voor en achterkant. De geur van de talkpoeder bracht voor ons allebei herinneringen naar boven. We genoten er allebei van.
De luier werd dicht geslagen en strak vast geplakt. Mama pakte mijn nieuwe korte broekje en trok deze over de luier. Ik kreeg ook een nieuw t-shirtje aan en ik was klaar om naar het strand te vertrekken.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
VincentKoridon Luier op het strand Polls 58
L Strand 16+ Board 3
VincentKoridon Luieren op het strand Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 31
diaper92 Luiers op strand 16+ Board 18
TBFurry Het Strand en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Babydre Lekker strand dagje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
A Nog niet klaar De vakantie V 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 93
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Jappie1996 Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine O 221
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
Similar threads


















































Bovenaan