Strenge Lerares

poepzakje

Nieuw lid
Hallo iedereen, dit is mijn eerste verhaal dus ben niet al te kritisch aub. Ik ga proberen 1 keer per week een nieuw stukje te maken.
Dit is eigenlijk gewoon het intro, veel lees plezier.

Strenge Lerares

Het was 15 juni, Bregje moest nablijven op school omdat ze tijdens de schooluren in de gang met haar vriendje stond te zoenen. Ze liep dus naar het nablijf lokaal en zag meteen dat ze de enige was die vandaag moest nablijven. De toezichthoudster was Mevrouw Verhaert, haar lerares wiskunde. Ze was een strenge docente van ongeveer 25 jaar. “Kom binnen.” zei ze meteen toen ze Bregje zag. “Ga maar hier vooraan zitten, dan kan ik je goed in de gaten houden!” zei ze op een strenge toon. “Ik heb me dus laten informeren dat je hier bent omdat je met je vriendje stond te zoenen, klopt dat?” “-Ja Mevrouw.” antwoorde ik vlug. “Nou, dan mag je voor mij 100 keer: ik zal niet meer met mijn vriendje tijdens school zoenen, schrijven!” Ze gaf me een blad en een roze pen die mij eigenlijk voor kleine kleutertjes leek, er stonden namelijk allemaal hartjes en feeën op. “Ik heb nog wat verbeter werk te doen, het zijn toetsen van jou klas.” zei ze. We begonnen allebei aan ons werk. Na ruim 3 kwartier was ik eindelijk klaar met m’n opdracht. Ik gaf het blad aan Mevrouw Verhaert en ging weg. Net toen ik in de deuropening stond riep ze: “Bregje, kom eens hier.” Ik liep naar haar toe en zag dat ze mijn herhalingstoets vast had. “Je hebt een onvoldoende voor je herhalingstest!” zei ze. Ik had al een laag cijfer verwacht omdat ik niet veel geleerd had maar dit is wel heel erg, ik had een 3 op 40! Het was even stil, toen zei ze: “Je beseft dat dit je laatste kans was?” Ik wist niet echt goed wat te zeggen. “Je hebt nu een onvoldoende op je rapport voor wiskunde, en ik hoorde dat je andere vakken ook niet zo goed zijn, klopt dat?” “-Ja Mevrouw.” “Dan besef je dus ook dat je dit jaar zult moeten dubbelen?” Ik schrok er helemaal van, dit jaar dubbelen, dat wilde ik echt niet! “Komen en niet nog wat toetsen Mevrouw?” vroeg ik. “Ik heb je al zovaak gezegd dat we aan de laatste bezig waren!” antwoorde ze. Ik kon het niet geloven, al m’n vriendinnen en m’n vriendje gingen allemaal over en ik zou als enige achter blijven. “Is er echt niets wat ik kan doen Mevrouw?” vroeg ik smekend. Even was het stil. “Dat hangt er vanaf, wat zou je er voor over hebben dat ik je cijfer zou verhogen?” vroeg ze nogal mysterieus. “Alles! Ik zou echt alles doen als ik over mag! Maakt niet uit hoeveel werk het word!” “-Wat ik in gedachten heb heeft niet echt iets met huiswerk te maken Bregje.” Ik vroeg me af waar ze het over had. “Wat bedoelt u?” “-Ik wil dat jij mijn babytje wordt” zei ze. Het was weer even een moment stil. Geschrokken antwoorde ik: “Wat bedoelt u Mevrouw?” “-Nou kijk, als jij deze hele zomervakantie, dus tot 1 september, mijn slaafje word, verhoog ik je punt. Ik zal je gaan behandelen als een babytje, ik zal je luiers aan doen, ik zal je voederen en zal nog heel wat meer met je gaan doen!” Ik was echt even helemaal van mijn stuk af geblazen. “Dat kunt u niet menen! Zoiets mag u helemaal niet doen! U kunt mij niet gebruiken als een barbie pop! riep ik boos. “-Ik mag je cijfer ook niet vehogen. Maar dat zou ik wel kunnen doen.” Ik besefte me dat ik geen andere keus had dan haar babytje de hele zomer te worden, tenminste als ik bij m’n vriendje in de klas wil blijven. “Okee, goed dan. We hebben een deal.” antwoorde ik. Mevrouw verhaert glimlachte en stond op uit haar stoel. “Zo, dus nu ben je 2 hele zomermaanden van mij. “Ja Mevrouw” antwoorde ik. Ik had nog geen idee wat me te wachten stond maar wist wel dat het niet prettig ging worden…
 
[size=12pt]Beste Lezer,
Ik plaats zelf géén verhalen hier, maar ik ben wél zeer dol op dé verhalen!!!
MAAR ik vind wél, als men er een begint, hem ook (goed "AF" maakt!!!
Want ik vind dit wéér een verhaal, wat opeens stopt.
Ik vind dat dit soort verhalen van internet moeten, die NIET af zijn en er ná een bepaalde tijd ook helemaal niks aan is gedaan!!!
MAAR ik hoop dat hét verbeterd???
De hartelijke groeten van: 8) Schoenmaker-333.
 

beddenplasser

volwassen peuter
gewoon er van af blijven. Je kan altijd een nieuw verhaal starten, met een gelijkaardige situatie waarin dit verhaal geëindigd is, maar met andere namen. Maar zonder toestemming iemand zijn verhaal afmaken is not done.
 
Bovenaan