Strenge papa

StrengePapa

Nieuw lid
Hallo allemaal,
Na een tijdje op dit forum rondgelezen te hebben wil ik nu graag een verhaal schrijven. Ik ben een papa die erg streng is en dit beeld zal ook wel duidelijk in het verhaal terug komen. Vind je het nou leuk om met mij te chatten, te RP'en of lijkt het je leuk om eens wat opdrachten of iets anders te krijgen? Je mag altijd PM'en.

Een van de redenen dat ik dit verhaal schrijf is dat ik in nederlandse verhalen heel vaak bepaalde aspecten mis. Ik gun anderen die dezelfde interesses als mij hebben een mooi en spannend verhaal, dus geniet er van en veel plezier :D.

Disclaimer: Met de leeftijden vermeld in dit verhaal bedoel ik de ABDL/roleplay leeftijd. Op geen enkele manier support of ondersteun ik het geven van een tik aan een kind of het opzettelijk vernederen van een kind. Alles wat hier is geschreven is op basis van fantasie en wat kleine dingen die ik zelf heb meegemaakt.

Hoofdstuk 1 - Natte nacht
De deur kraakt en zachtjes loopt Bram (8) over de gang, hij staat voor de kamer van zijn vader en aarzelt even, maar doet dan de deur open. Hij wekt zijn vader en vraagt of die Pokémon mag kijken, zijn vader stemt in, terwijl Peter (36) nog half slaapdronken is zegt hij tegen Bram dat het oké is om tv te gaan kijken. Nadat Bram de kamer uit is draait Peter zich nog eens om, blij dat die zo even een uurtje extra slaap voor zichzelf heeft. Peter kan de slaap echter niet vatten. Hij maakt zich wat zorgen over Bram en hoe het in de toekomst met hem moet gaan.

3 jaar geleden, toen Bram nog 5 jaar oud was overleed zijn moeder en dus Peter zijn partner zeer plotseling, aan een hartstilstand. Dit had een grote impact op Bram en zorgde ervoor dat hij zich wat brutaler ging gedragen en weer begon te bedplassen. Dit gebeurde sporadisch en Peter schonk er niet te veel aandacht aan, hij was immers nog druk met zijn verdriet en het verdriet van Bram te verwerken. Daarnaast moest al het papierwerk nog geregeld worden. Weduwnaar worden kost namelijk veel tijd en moeite. Na ongeveer een jaar stopte het bedplassen van Bram en leek alles in een wat rustiger vaarwater terecht te komen. Bram zat toen in een fijne klas in groep 3 en had het naar zijn zin op de plaatselijke voetbalvereniging.

Intussen was Bram 8 jaar en zat die in groep 5. De afgelopen periode ging het weer een stukje minder met Bram en had die er veel moeite mee dat al zijn vriendjes en vriendinnetjes wel een moeder hadden maar hij niet. Daarnaast begon Bram zich brutaler te gedragen en was Peter al twee keer door de juf opgebeld en had die gisteren een gesprek met de juf gehad. Ze was duidelijk geweest. Hoe Bram zich nu gedraagt is onacceptabel en ook zijn cijfers gaan stevig achteruit, had de juf duidelijk gezegd. Ze had begrip voor de situatie van het verlies van zijn moeder maar ze vroeg aan Peter of hij hier eens goed over wilde praten met Bram, omdat hij het op deze manier steeds lastiger gaat krijgen en dit niet goed is voor zijn cijfers en zijn sociale ontwikkeling.

Peter had al gemerkt dat zijn zoon zich de laatste tijd ook thuis brutaler begon te gedragen en een aantal nachtelijke ongelukjes had gehad. Het gesprek met de juf was de druppel en Peter besloot maatregelen te gaan nemen. Terug naar de basis, rust, reinheid, regelmaat, discipline en luisteren naar autoriteit. Peter wilde het beste voor zijn kind en besloot dan ook vanaf vandaag hiermee te beginnen.

Peter was intussen al zo wakker dat die besloot op te staan. Toen die de kamer van zijn zoon inliep, om de gordijnen en het raam open doen rook die een indringende geur en zag die de grote urinevlek in het matras van Bram. Hij baalde ervan dat zijn zoon hier toch weer last van heeft en begon met het verschonen van het bed. Bram zou die zometeen wel aanpakken, hopelijk is de bank niet te nat geworden dacht die nog. Nadat die het bed had verschoond en er voor het eerst in 3 jaar een matrasbeschermer op had gedaan besloot die naar beneden te gaan en voor het eerst de nieuwe papa te zijn. Hij liep met een gespannen gevoel naar de woonkamer toe, raar om deze nieuwe rol in te vullen, maar intussen dacht hij aan zijn oom, en toen wist die prima hoe hij dit moest vorm geven. Peter herhaalde nog een keer in zijn hoofd voordat hij de woonkamer binnenstapte: Streng, duidelijk, maar eerlijk, om Bram te helpen een brave jongen te worden.
 

beddenplasser

volwassen peuter
strenge papa is goed, maar ik hoop wel dat je niet je eigen fantasietjes gaat beschrijven. Als je over kinderen schrijft, moet je die personages ook echt kind laten zijn. Ik ben wel benieuwd naar wat er volgt.
 

StrengePapa

Nieuw lid
strenge papa is goed, maar ik hoop wel dat je niet je eigen fantasietjes gaat beschrijven. Als je over kinderen schrijft, moet je die personages ook echt kind laten zijn. Ik ben wel benieuwd naar wat er volgt.
Komt helemaal goed, ben het hier ook volledig mee eens en vind het belangrijk dat als je over een kind schrijft het kind ook echt kind is. Anders gaat het nergens over.
 

beddenplasser

volwassen peuter
Komt helemaal goed, ben het hier ook volledig mee eens en vind het belangrijk dat als je over een kind schrijft het kind ook echt kind is. Anders gaat het nergens over.
Ik ben heel blij dit te lezen. In het verleden is dit jammer genoeg al enkele keren misgelopen. In onze context is 'streng', 'luiers' en 'kinderen' niet altijd de meest geslaagde combinatie.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Strenge mama gezocht Contact advertenties 0
GB84 Op zoek naar strenge oom of tante Contact advertenties 7
Esus Strenge daddy Contact advertenties 14
~ Blue ~ Meisje zoekt een lieve maar ook strenge mama Contact advertenties 7
P Extra man gezocht voor strenge date Contact advertenties 6
dannyboyke Sissy baby van 35 zoekt een strenge Mommy of Daddy Contact advertenties 19
M Opzoek naar een strenge online Daddy? Contact advertenties 18
L Zoekt naar lieve en strenge daddy Contact advertenties 17
muizelien Hoi ik ben jongeman 38 jaar en zoek een strenge mama Contact advertenties 6
P Strenge Lerares S 13
DL_Michel Verhaal Klaar Strenge Kapster S 4
DL_Michel Mijn strenge mammie M 5
Tkb Onvolwassen baby boy zoek mamma/papa caregiver Contact advertenties 1
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
dpteen Voorstellen opzoek na papa of mama Contact advertenties 5
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
fatsuit-lover Dominante papa of grote broer gezocht Contact advertenties 3
SennaBxx Opzoek naar een papa/Daddy Contact advertenties 8
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
Brenda1986 Little zoekt papa en mama Contact advertenties 11
Y Mama of papa (24-28) gezocht Groningen Contact advertenties 23
Jongen18AbdlTopPuP Online papa/cg gezocht! Contact advertenties 1
Jongen18AbdlTopPuP Papa gezocht Contact advertenties 3
LuierD Contact Zuid Limburg Contact advertenties 8
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
MaxxToddlerLife Jongetje 22 zoekt mama of papa Contact advertenties 2
V Op zoek naar liefdevolle papa en mama die mij als hun kleine jongen willen behandelen Contact advertenties 4
I Opzoek naar mama/papa/vrienden Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Papa zoekt een adult baby voor een vast contact Contact advertenties 9
B Papa 23 & broertje 2 zoeken zusje Contact advertenties 0
M Papa zoekt baby meisjes of jongens achterhoek Contact advertenties 4
Tom88 Gezocht en lieve papa of mamma Contact advertenties 4
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
Brenda1986 Lieve mama of mama en papa gezocht Contact advertenties 1
MaxxToddlerLife Maxx (21) zoekt een papa Contact advertenties 20
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje opzoek naar een papa of mama. Contact advertenties 7
D zoekt er iemand een papa of een kleintje? (chat) Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Abdl little opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 4
S Papa zoekt online kleintje Contact advertenties 12
sjimsjom Opzoek naar een papa/daddy - Zelf in omgeving Rotterdam Contact advertenties 4
luierslaaf bo papa of mama Contact advertenties 0
I Op zoek naar een mama, papa of vriendjes/vriendinnetjes Contact advertenties 13
luierslaaf bo zoek mama of papa Contact advertenties 0
MaxxToddlerLife Jongetje 21 zoekt mama of papa Contact advertenties 13
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar papa of mama Contact advertenties 21
stimpy Papa of grote broer gezocht (Oost-Vlaanderen) Contact advertenties 13
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt mama of papa Contact advertenties 2
S Papa of mama gezocht Contact advertenties 4
Similar threads


















































Bovenaan