Susan's Logé

Max1234

Toplid
We zitten te genieten van het avondeten. Harry en ik hebben ontzettende honger gekregen van het werken in de tuin. We hebben samen een boom omgezaagd en weggehaald. Dit was zwaar werk om te doen. Harry ziet er weer netjes uit in een schone spijkerbroek en trui. Hij heeft gedouched voor het eten. Ik ben nog helemaal vies en modderig van het werk.

Mijn vriendin Julia zit naast mij. Terwijl Harry en ik stil aan het eten zijn, kletsen de dames de hele tijd door. Harry is getrouwd met Susan. En samen hebben ze een zoontje van 3, Alex. Hij zit natuurlijk ook te genieten van ons avondeten. We eten patat met snacks. Welk kind geniet hier niet van.

Direct na het eten vertrekt Harry. Hij moet voor zijn werk 3 weken naar Peru en vliegt over een paar uur richting Miami. Alex en Susan geven hem nog een grote knuffel en hij vertrekt al snel met de auto richting het vliegveld.

Susan haalt een schone luier en pyjama uit de kast voor Alex en kleed hem om voor bed. Ondertussen hang ik moe op de bank. Het is om jaloers op te worden Alex, zeg ik. Lekker schone luier aan, pyjama aan zo naar bed. Daar ben ik ook wel aan toe. Heerlijk niets doen. Morgen moet ik weer naar mijn klotewerk. Susan kijkt me lachend aan en zegt, Mark dat kan ik voor jou ook wel regelen. Als jij gaat douchen pak ik de spullen voor jou. Grapjas zeg ik. Heb jij dan een pyjama in mijn maat liggen? Harry is veel groter en zwaarder dan ik ben. Zijn pyjama zal nooit bij mij passen. Susan zegt nogmaals, ga jij maar douchen. Dan zorgen wij dames wel voor jouw. Schone zachte kleren voor jouw. En nog even chillen met Alex. Julia vult aan, laat de deur van de douche maar van slot, dan breng ik het zo naar jou.

De douche is heerlijk. Alle modder en zweet kan ik afspoelen. Na een paar minuten hoor ik Julia binnenkomen. Ze stopt al mijn vieze bemodderde kleding in een vuilniszak en loopt de deur uit. Als ik alles gewassen heb droog ik mij af. Er liggen geen kleren klaar dus ik doe de deur op een kiertje open. Julia roept uit de kamer ernaast. Mark kom maar, ik heb het klaar liggen. Ik loop naakt de kamer in richting Julia. Julia staat wat wits open te vouwen. Ondertussen verteld ze, Susan heeft geen onderbroeken in jouw maat maar wel een luier. En ik zie die klaarliggen op het bed. Kom maar even liggen dan plak ik die vast zegt ze. Moet dat nou vraag ik. Ik kan toch mijn eigen onderbroek aandoen Julia. Nee, zegt Julia. Jouw eigen kleren zijn erg vies. En je onderbroek zal wel weer verdachte vlekken hebben. Kom nu maar. We maken er gewoon een lekker verkleedpartijtje van. Ik ga liggen en Julia plakt mij de luier om. En nu de pyjama zegt ze. En houdt een lange licht blauwe onesie omhoog. Ze helpt me erin. Het is een heerlijk onesie. Bij het aantrekken merk ik dat de rits op mijn rug gaat. Julia maakt deze dicht en vast bovenaan op mijn rug. Kijk dit is toch veel beter dan die modderkleding zegt ze.

Als we beneden komen is Alex helemaal blij dat ik mijn pyjama aanheb. Hij komt dicht bij me zitten en blijft daar tegen mij aan geklemd als Susan een paar boekjes voor hem voorleest. Gaan we nu samen naar bed vraagt Alex. Dat is een leuk plan zegt Susan, lopen jullie mee? We lopen samen naar de logeerkamer. Als jij op het logeerbed gaat liggen Mark dan zetten we het bed van Alex ernaast. Alex en ik lopen naar het logeerbed en we gaan samen op de sprei liggen. De slaapkamer van Alex is ernaast. De dames komen binnen gelopen met het speilenbedje van Alex en tillen deze naast het logeerbed. Julie loopt achteraan en tilt de achterkant van het bedje en Susan de voorkant. Het is zo gedaan, hij staat er snel naast. Susan pakt een slaapzak voor Alex uit het bedje en doet deze aan bij hem. De rits van het slaapzakje gaat op zijn rug, zo weet ik absoluut zeker dat hij niet ’s-nachts de boel open maakt en het koud krijgt zegt ze. Ze legt hem na in zijn eigen bedje. Ik blijf liggen op de sprei van het logeerbed. Susan zegt, Mark kan je even opstaan. Dan kunnen wij jou ook instoppen. Verbaast sta ik op van het logeerbed en ga ernaast staan. Susan haalt de sprei van het bed en daaronder wordt een 2e slaapzak zichtbaar. Deze lijkt heel veel op de slaapzak van Alex en heeft ook mouwen. Maar dit is een volwassen formaat. Ze maakt de rits open en ik ga erin liggen. Ze helpt mij met mijn armen in de mouwen doen. En dan maakt ze de rits dicht. Alex staat blij in zijn bedje te kijken hoe ik naast hem kom liggen. Wat leuk roept hij 5x uit.

Wat moeten we nog meer doen Alex vraagt Susan. En Alex roept speen, speen. Susan loopt naar de commode en haalt daar een speen uit. Hij zit nog nieuw in verpakking. Ze maakt de verpakking open, maakt er een koortje aan vast en geeft het geheel aan Julia. Deze is voor Mark zegt ze. En dan pakt ze een andere, kleinere speen uit het laadje voor Alex. Julia loop naar me toe en maakt het koortje van de speen vast aan een lusje van mijn slaapzak. Hier Mark, geniet hier maar van. En steekt de speen in mijn mond. Ik ben heel verbaasd. Wat is dit probeer ik te zeggen. Door de speen is het wat gemompel.

Alex heeft z’n speen in zijn knuistje en roept pil, pil, pil. Sarah loopt naar de commode en pakt een klein potje van een hoge plank. Ze zegt tegen Julia, kan jij Alex 1 pilletje geven. Het is melatonine, dan slaapt hij lekker vandaag. Dan haal ik iets voor Mark. Ze komt snel terug en geeft iets aan Julia. En dit is voor Mark. Dat geeft hem lekker rust voor de nacht. De weken slaap ik onrustig en droom ik veel over de problemen op mijn werk. Dus wat rust spreekt mij wel aan. Ik slik de 2 pillen die me gegeven worden.

Weltrusten jongens zegt Susan en geeft Alex een kus op zijn wang. Slaap lekker jongens zegt Julia en ze kust Alex en mij. Ik haal de speen uit mijn mond en vraag. Zal ik zo naar beneden komen? Als Alex slaapt. Julia zegt, doe maar rustig aan. Wij meiden gaan de afwas doen en lekker kletsen. Doe jij maar alvast een dutje, je was zo moe afgelopen weken. En je hebt vandaag hard in de tuin gewerkt. En ze loopt de deur uit.

Als ik wakker wordt is de zon al op. Langzaam gaan mijn ogen open. Ik zie dat Susan haar zoon uit bed heeft gehaald en hem een schone luier geeft. Hallo schone slaper zegt ze, heb je een lekkere nacht gehad? Ik heb geslapen zoals ik in geen weken heb geslapen. Susan maakt mijn slaapzak open. Als de rits net open is, voelt ze aan mijn luier. Dat voelt nog heel droog aan, laten we eerst gaan ontbijten. We lopen in onze pyjama’s achter Susan aan naar de eettafel.

Als we zitten aan tafel maakt Susan pap voor ons klaar. Het ziet eruit als yoghurt met Muesli en gele olie erdoorheen. Eerst een slab zegt Susan en maakt de slab vast bij Alex. Alex wijst naar mij en roept slab, slab. Susan heeft al een slab voor mij klaarliggen en knoopt die om mijn nek. Zo grote jongens en nu pap. Ze lepelt bij elk van ons de pap naar binnen.

Ik vind het heel gezellig Mark dat jij hier bent. Zonder Harry vind ik het anders heel stil. En voor Alex is dit ook veel beter zegt ze. Wat vind Julia hiervan vraag ik. Julia vind het niet erg, zij moet de hele week late dienst werken en nu kan ze rustig uitslapen zonder dat jij in huis loopt te rommelen, zei ze. Ik moet ook werken reageer ik. Nee, zegt Susan. Julia zou bellen met je werk dat je migraine hebt. Of dat je wat overspannen bent. En dat je bij een vriendin logeert die therapeut is totdat het wat beter gaat. Gezien de problemen op je werk zullen ze dat vast niet vreemd vinden.

De pap is snel op. Nu wat drinken zegt Susan en pakt 2 rietjesbekers voor ons. We drinken allebei onze bekers met limonade op. Willen jullie aankleden of lekker spelen vraagt ze. En Alex roept, spelen, spelen. In de hoek heeft hij veel lego en we spelen uren hiermee. Susan brengt ons nog een beker met limonade en een snoepje.

Terwijl wij aan het spelen zijn, heeft Susan een therapiegesprek via Skype. Ze heeft gevraagd aan ons om wat stil te doen. Maar ik voel dat ik moet plassen. Ik kan Susan niet vragen maar kan het ook niet ophouden. Heb geen andere keus dan het te laten lopen. Ondertussen heb ik ook buikkrampen. En het gesprek van Susan is nog niet over als ik denk dat ik een wind laat. Maar het is geen wind, het is een lading diarree. Ik speel maar door alsof er niets is gebeurt.

Na 10 minuten is het gesprek over en komt Susan weer bij ons kijken. Hier is wel iets gebeurt zegt ze. Wie heeft hier een bah gemaakt. En ze kijken allebei naar mij. Kom maar mee zegt Susan en brengt me terug naar de logeerkamer. In de hoek staat een grote stevig tafel die nu als commode wordt gebruikt voor mij. Susan helpt mij uit de pyjama en maakt mijn luier los. Daarna pakt ze billendoekjes en veegt mijn billen schoon. Ze poetst rustig en nauwkeurig alle derrie van tussen mijn billen en rondom mijn geslachtsdelen. Ik vind het moeilijk om erbij te ontspannen maar het voelt eigenlijk ook wel lekker. De vuile luier verdwijnt in een vuilniszak en een schone wordt onder mijn billen gelegd. Susan zegt, Vind je toch erg gespannen Mark, ik zal je wat geven om je rust te geven. Even benen wijd en billen ontspannen. En ze schuift een zetpil tussen mijn billen. Blijf maar even liggen zegt ze. En laat de luier open liggen met mijn plasser bloot. Ondertussen rommelt ze wat in de kast en in de kamer van Alex. Na een minuut of 10 komt ze terug. Benen weer wijd zegt ze en kijkt in mijn luier. Ze controleert dat ik de zetpil heb laten zitten en niet stiekem eruit heb gedrukt. Heel goed zegt ze en ze plakt de luier dicht. Ze duwt de luier goed in mijn liezen. We maken er een echte pyjamadag van Mark. En ze helpt mij opnieuw in mijn pyjama.

We lopen samen terug naar de eettafel die al gedekt is voor de lunch. Alex en ik krijgen brood in kleine stukjes te eten en drinken een beker melk op. Na de lunch mogen jullie lekker een middagdutje doen zegt ze. En vanmiddag gaan we naar het bos. Ze brengt ons na het eten naar bed en helpt ons in de slaapzakken. Vreemd genoeg val ik snel in slaap.

’s-Middags wordt ik wakker omdat Susan met Alex bezig is. Hij krijgt een schone luier en wat kleren aan. Als Alex klaar is, hij heeft een stoere trui aan met een spijker tuinbroek er overheen, is het mijn beurt. Susan maakt mijn slaapzak en pyjama los. Blijkbaar heb ik in mijn slaap in mijn luier geplast. Susan zegt, zal even een schone luier voor je pakken. Is dat nu nodig vraag ik, kan toch ook een onderbroek aandoen. Susan praat onder het openvouwen van de luier door. Zo te zien niet, deze luier is helemaal nat. En ik heb ook geen onderbroeken in jouw maat. Die van Harry zijn te groot. En mijne mag je niet lenen. Laten we afspreken dat zolang je hier logeert niet meer om een onderbroek vraagt maar gewoon een luier gebruikt. Dat is voor iedereen fijner en veiliger. Dus ik doe mijn billen omhoog en Susan schuift een schone luier onder mijn billen. Als ik de luier aanheb krijg ik een romper aan. En een tuinbroek die lijkt op die van Alex. Kijk zegt Susan, net 2 broers. We lopen naar beneden en Susan pakt onze jassen en laarzen. Mijn laarzen had ik gisteren in de tuin gebruikt en nu zijn die ideaal voor een boswandeling.

Susan brengt ons naar de auto. Wacht even Mark zegt ze en ze helpt Alex in zijn stoeltje. Ze maakt zijn gordels goed vast en trekt ze nog wat strakker. Dan lopen we om de auto en ze doet de achterdeur open. Hier staat een grotere autostoel met extra veiligheidsriemen vastgemaakt op de achterbank van de auto. Daar mag jij zitten zegt ze. Ik kan toch gewoon voorin zetten zeg ik. Doe het maar voor mij en Alex is haar reactie. Ik ga zitten en Susan maakt de riemen vast. Het is een 5 punts systeem met riemen over mijn schouders, verbonden met een riemen naast mijn heupen. En de 5e riep zit tussen mijn benen. Hieraan zit een gesp waaraan de andere 5 riemen gaan. Naast mij op de bank ligt nog een kort riem met 2 ronde uiteinden eraan. Wat is dat vraag ik. Zal ik laten zien zegt ze. Ze maakt de banden vast rond mijn polsen en verbindt het middenstuk met de gesp op mijn buik. Het is eigenlijk een handboei voor bij deze autostoel. Ideaal tegen ramen openen, neuspeuteren of ander ongewenst gedrag. Ik zit daar helemaal vastgemaakt met mijn handen op mijn schoot. Kan alleen rechtop en stil blijven zitten. Ze kijkt nog even naar mij. Ze pakt haar telefoon en maakt een paar foto’s van mij in de stoel. Dat is een mooi plaatje zegt ze terwijl ze de foto maakt. Ze maakt ook nog een foto van Alex en mij samen. Dan sluit ze de deur en gaat achter stuur zitten. We gaan nu naar het bos.

In het bos is het heerlijk en we kunnen lekker wandelen, spelen en een beetje klimmen. Halverwege de wandeling voel ik mijn darmen weer werken en zeg tegen Susan dat ik naar de wc toe moet. Het is maar goed dat jij een luier aan hebt zegt ze. Hoe heb je al die jaren zonder gedaan? Ik sta even stil en voel de poep uit mijn darmen lopen. Het is ECHT GOED dat jij een luier draagt Mark zegt Susan. Geen wonder dat je zo gespannen was de afgelopen weken. De hele tijd werken om alles op te houden. Ik kan het niet ontkennen en loop in stilte door.

Als we weer bij de auto zijn zegt Susan tegen ons. Ik wil eigenlijk langs de Mc Donalds op de terugweg. En Alex begint al te juichen. Maar Mark, dan moet jij wel eerst uit je poepluier. We kunnen niet eten met een poeplucht in de auto. Hoe moeten we dat doen Susan vraag ik. Susan pakt een stuk zeil uit de auto, een schone luier en billendoekjes. Kom hier maar liggen dan verschoon ik je eerst. Is dat wel slim vraag ik. Er loopt een fietspad dichtbij. Ja zegt Susan, welke andere keus hebben we? Susan zet eerst Alex in de auto. Dan spreidt ze het zeil uit op de grond naast de auto. Susan helpt mijn tuinbroek open maken en maakt mijn luier open. Precies op het moment dat alles bloot lig komt er een groep wandelaars om de hoek. Hun gesprekken stoppen en er valt een stilte in het bos. Susan hoort ze natuurlijk wel maar zit met haar rug naar de wandelaars over mij en mijn vuile luier heen gebogen en gaat door alsof er niets gebeurt. Ik probeer ondertussen door de grond te zakken en draai mijn hoofd weg. Maar uit mijn ooghoeken zie ik dat ze allemaal kijken. Ze lopen door en tegen de tijd dat Susan mijn luier kan dichtplakken zijn ze weg.

Mc Donalds was natuurlijk leuk en lekker. Een heerlijke Big Mac op en frietjes. En gezellig zitten kletsen met Alex en Susan. Susan maakt een selfie met ons aan tafel. Na het eten gaan we naar huis.

Thuis stuurt Susan ons gelijk naar de badkamer. Alex mag in bad. En ik wordt door Susan onder de douche gestuurd. Susan wast van ons allebei de haren. En zeept mijn lichaam lekker in met Axe. Na het afdrogen krijgen we een schone luier en pyjama aan. Zo jongens, het is tijd voor bed zegt ze. Ben zo blij dat jij er bent Mark zegt ze. Ik mis Harry totaal niet. Vind het heel gezellig zo met zijn drieën. Wil je de foto’s nog zien van vandaag? Heb je foto’s gemaakt vraag ik. Susan pakt haar telefoon en laat de foto’s zien. Mark in bed, een foto van de vroege ochtend dat ik lag te slapen met speen in de mond. Dan een foto van de ontbijttafel met de 2 kommen pap. Een paar foto’s van ons met de Lego. Nog een foto van de lunchtafel met ons. Dan nog een foto weer in bed met de speen. Ik lig er heerlijk op te slapen. Nog een paar van mij vastgemaakt in de autostoel. Een paar in het bos. En een foto Mc Donalds. Het zijn leuke foto’s zegt Susan, dat vind Julia ook. Heb je ze doorgestuurd vraag ik. Ja natuurlijk zegt Susan. Dit is toch leuk. En ik schaam mij een klein beetje. Susan ziet de spanning en zegt. Daar moet je echt iets mee doen Mark. Ik geef je weer iets om wat prettiger te voelen. En ze pakt de 2 pillen die ik gisteren ook had gehad. Komende dagen zal ik je dit regelmatig geven zegt ze. Blijf ik nog zolang vraag ik? Ja, natuurlijk zegt Susan, dit is toch gezellig. Julia komt ook dit weekend logeren. En volgende week heeft Julia nachtdienst. Ze vroeg al of zij dan nog een paar dagen rust kan krijgen. Dit is alleen maar leuk voor iedereen. En Alex geniet zó van jou. Kijk maar. Alex ligt half slapend naast mij op het logeerbed op zijn speen te sabbelen. Laten we eerst de slaapzakken aandoen zegt Susan. Ze helpt Alex in zijn rugzak en legt hem terug op het logeerbed. Daarna kruip ik in de slaapzak en Susan ritst die helemaal dicht. Ik zie nu dat er aan het einde van de rits een klein slotje zit. We krijgen beide onze speen en liggen weer naast elkaar in het logeerbed. Susan leest een boek voor en wij luisteren vol spanning naar het verhaal. Na 2 verhalen zet ze Alex in zijn eigen bed en krijgen we beide nog een zoen. Weltrusten jongens, tot morgen. En ze gaat de slaapkamer uit. We vallen snel in slaap

’s-Nachts wordt ik wakker dat ik moet plassen. Het is nog donker en ik snap dat het nog lang gaat duren voordat Susan komt. Ik geen keus en plas mijn luier vol. Met de volle luier val ik weer in slaap.
 

baby Robin

groot zijn is fijn, maar klein zijn is fijner
Top verhaal. Zou graag met hem ruilen om zo'n therapie te krijgen
 
Laatst bewerkt:

blinddl

Toplid
Leest lekker weg inderdaad.
Lekker spannend en het perspectief van iemand met burnout klachten is origineel gekozen.
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat ook wil ik wel weten hoe het kan dat luiers voor volwassenen en alle baby benodigheden al daar in huis waren.
Is dit een voor opgezet plan? Of niet?
Veel vragen, dus hoop ik op een vervolg!
 

Max1234

Toplid
De volgende ochtend wordt ik weer wakker dat Susan al met Alex bezig is. Hij krijgt een schone luier aan en wat kleren voor de dag. Daarna maakt Susan mij los uit de slaapzak. Ze helpt me naar de tafel voor verschoning. Je hebt je luier erg vol geplast Mark zegt ze. Hij is gevuld tot het maximum. We zullen erop moeten letten dat je iets minder drinkt voor het slapen gaan of dikkere luiers voor je moeten kopen. En ik heb ook geen andere kleren voor je, dus we doen je pyjama maar terug aan. Met de schone luier helpt ze mij in de pyjama. We gaan samen naar de huiskamer en Susan maakt ontbijt voor ons klaar. Na het ontbijt mogen we lekker spelen terwijl Susan de afwas doet.

Even later wordt er aangebeld. Susan doet de deur open en daar is Julia. Ze begroet eerst Susan en komt dan bij Alex en mij kijken. Hallo schatten, zijn jullie leuk aan het spelen. Ze geeft ons allebei een kus en een knuffel.

Hoe gaat het Mark vraagt ze. Het gaat goed zeg ik. Susan zorgt geweldig goed voor mij. Het logeren hier is absoluut wonderbaarlijk. Hotel Susan is veel beter dan ik ooit heb gezien of heb beleefd. Merk nog wel dat ik mij opgejaagd voel door alle spanning rondom de verkoop van mijn bedrijf de afgelopen maanden. En opgekropte ruzie gevoelens van alle problemen met Theo.

We zitten op de bank. Susan en Julia met thee. Alex en ik hebben een tuitbekere limonade met wat rozijnen gekregen. Julia vertelt. Gisteren heb ik Theo gebeld en je ziek gemeld. Hij was heel meelevend en zei dat je maar goed moet uitzieken. Letterlijk zei hij, Mark moet maar 5 maanden de tijd nemen om goed bij te komen van al het harde werken van de afgelopen maanden. De zaak kan het nu ook wel zonder hem. Dat is duidelijk dacht ik. Mijn contract loopt over 5 maanden af. Theo wil mij niet meer terug om zelf de grote baas te kunnen zijn. Mijn functie als adviseur werd niet gewaardeerd door de nieuwe directeur. Gelukkig had ik mijn oude bedrijf goed verkocht en had meer geld gekregen voor dit bedrijf dan dat ik ooit kan opmaken. Maar ik voel mijn buikpijn erger worden door erover te praten en te denken.

Susan gaat verder. Heb ook met de huisarts gebeld. Hem heb ik verteld dat je weer last hebt van overspannenheid en paniekaanvallen. Hij heeft wat rustgevende medicijnen voorgeschreven. Hier is het potje met tabletten. Ze pakt een potje met groene tabletten uit haar handtas. Het is 1 tot 3x daags. Hij heeft het voor een maand voorgeschreven met een herhaling voor nog een keer. Als het dan niet over is, moet je maar weer bellen zegt hij. Er zijn wel wat instructies bij deze medicijnen vertelde de apotheker aan mij. Absoluut niet autorijden, geen gereedschap gebruiken. Je kan er suf van worden dus je mag ook geen messen vasthouden, koken en pas op met traplopen. Dus ik ben blij dat je veilig bij Susan bent en niet alleen thuis zit. Zal ik je er gelijk eentje geven en ze draait het potje open. Ik slik de eerste pil door met een bekertje water.

En Susan, hoe gaat het met jou? Susan vertelt dat ze een heerlijke tijd heeft. Ze geniet erg van het zorgen voor Alex en mij. En ze is blij met de gezelligheid. Terwijl zij praat voel ik mijn darmen borrelen en met een zacht gekreun poep ik mijn luier vol. Julia schrikt zich rot en vlucht een stukje verderop. Wat gebeurt er nu? Ik merk dat mijn hardslag omhoog gaat door de schrik van Julia. Susan reageert, dat is niet erg. Mark heeft een goede luier om. Ik geef de jongens wat lijnzaadolie in de pap ‘s-morgens. Alex had veel last van obstipatie en nu hij olie krijgt is dat over. En voor Mark werkt het ook goed. Blijf jij maar even zitten Julia, dan geef ik Mark een schone luier. Ik loop met Susan mee naar de logeerkamer en laat Susan de luier losmaken. Julia komt even kijken en ziet hoe Susan met billendoekjes mijn vieze billen schoonmaakt. Daarna strooit ze talkpoeder op mijn plasser en billen en plakt een schone luier om. Als laatste krijg ik de pyjama weer terug aan. We lopen terug naar de huiskamer.

Julia zegt, vind wel dat we je moeten vergoeden voor alle kosten die je hebt Susan. Jij zorgt nu fulltime voor Mark, daar moet wel wat tegenover staan. Wat vind jij Mark? Ja natuurlijk zeg ik. Wat stel jij voor Julia? Julia reageert, je had het over het Hilton Mark. Dat dit nog veel beter is. Wat betaal je voor een kamer bij het Hilton in Amsterdam? Mijn hoofd heeft zich gevuld met mist door het medicijn dat ik heb gekregen maar ik weet nog net, 250 euro per nacht. Julia zegt, zullen we dan 250 per nacht doen voor deze logeerpartij? Ik stamel, ja dat is goed. Susan zegt, maar dat is veel te veel. Dat is helemaal niet nodig. Julia, ja dat vind ik wel nodig. Mark is aan een goede rust nodig. Ik moet gewoon werken komende weken en kan niet voor hem zorgen. En wat jij doet gaat veel verder dan een normale logeerpart. 250 per nacht + Mark betaald voor alle luiers en eten en andere zaken die je voor hem moet kopen. Hij heeft toch veel te veel geld verdient met de verkoop van het bedrijf dat door zijn vader is opgebouwd. En anders gaat hij nu naar dure boten of auto’s kijken.

Moeten we wel zwart doen zeg ik. Anders moet jij veel belasting betalen Susan. Met moeite weet ik dat te verzinnen door het werkend rustgevend medicijn. En hoe moeten we dat doen vraag Susan. Ik kan het geld pinnen zeg ik en kontant aan je betalen. Op dit moment heb je al moeite om rechtop te zitten Mark, dat gaat het niet worden zegt Julia. Hier is zijn bankpas, ze pakt de pas van Mark uit haar tas en geeft die aan Susan. En met de pincode van Mark kan Susan die gebruiken voor de boodschappen enz. Ik denk er even over na. Op mijn bankrekening staat wel enkele duizenden euros maar de echte spaarpotten kan zij niet bij. Dat gaat via mijn accountant. Mijn code is 8241 zeg ik. Bedankt zegt Susan dan ga ik gelijk nieuwe luiers voor je kopen. Laten we samen even kijken zegt Julia. Ze lopen samen naar het bureau van Susan. Hier staat een computer op. Ik blijf hangen op de bank. Alex wilt verder met mij spelen maar ik voel mij erg moe en kan niet van de bank afkomen.

Het worden deze hoor ik Julia zeggen. En deze en deze. In het winkelmandje met die luiers en betalen maar. Maar dat betalen moet met Ideal en dat gaat niet via de bankpas. Susan pakt de telefoon van Mark uit haar lade. Zou dit kunnen? Julia neemt deze over en loopt naar de bank. Ik merk nog net hoe zij met mijn vingerafdruk de telefoon ontgrendelt. Daarmee gaat ze terug naar de computer en betaald de rekening. Kijk zegt ze, ze laat de telefoon aan Susan zien. Er staat nog 11 duizend op zijn rekening. Voorlopig kan je nog lekker shoppen lacht ze. Dat kan toch niet reageert Susan. Dat mag ik toch niet doen. Julia verteld, Mark heeft heel veel geld verdient met de verkoop van zijn bedrijf. Deze 11 duizend is alleen wisselgeld voor hem. Heeft hij nog meer nodig? Susan verteld, eigenlijk heb ik geen kleren voor hem. Kan jij iets voor hem brengen of zullen we wat nieuws kopen? Julia zegt, kijk deze winkel heeft allemaal speciale kleding voor volwassenen. Zullen we anders hier wat gaan kopen? We kunnen bellen om een afspraak te maken. Als we bellen mogen we misschien wel langs komen. Susan pakt gelijk de telefoon en belt hun op. Morgenochtend kunnen we komen.

Julia regelt nog één extra ding. Laten we even jouw vingerafdruk registreren op zijn telefoon. Dan kan je zelf Ideal betalingen doen vanaf de bankrekening van Mark. Ze drukt nogmaals de telefoon tegen mijn vinger aan en unlocked het toestel. Susan registreert haar vingerafdruk op het toestel en bij de bank. Oeps, nu heb ik per ongeluk de vingerafdruk van Mark verwijderd zegt ze. Dat is niet erg zegt Julia. Komt hij gelijk van zijn smartphone verslaving af.

De dames zien dat ik bijna slaap op de bank en brengen mij samen naar bed. Ik wankel op mijn benen van vermoeidheid en de dames ondersteunen mij aan 2 kanten. Susan controleert de luier maar die is nog redelijk schoon. Dan mag ik gaan liggen in bed. Julia maakt de rits van mijn slaapzak dicht en het slotje vast. Slaap lekker schat zegt ze en geeft me nog een kus.

In de middag wordt ik wakker gemaakt door Susan. Ben iets minder duf en kan zelf weer rechtop lopen. De lunch had ik gemist doordat ik zo moe was. Susan geeft me een fruithapje om mijn buik wat te vullen. Partjes appel, banaan en stukjes tomaat. Geprakt in wat sinaasappelsap. Daarna spelen Alex en ik samen verder. Susan verteld, zou eigenlijk wel met jullie naar buiten willen gaan maar jij hebt niet voldoende kleding Mark. Dus we blijven maar even binnen vandaag. Je normale spijkerbroeken passen niet over de luiers die je nu draagt. Maar morgen zullen we wat nieuws uitzoeken.

De volgende ochtend vroeg wordt ik wakker gemaakt door Julia. Hallo schat, ik ben er al. Susan is al onderweg om Alex weg te brengen naar een oppas. Wij gaan even aankleden en wat ontbijten. Als Susan terug is vertrekken we snel naar de winkel. Julia maakt mij met wat moeite los uit de slaapzak. Dan krijg ik een schone luier aan van haar. Gelukkig zegt ze, je hebt alleen geplast en niet gepoept. Ze strooit nog wat talkpoeder op mijn billen en plasser. Maar ik merk dat het allemaal wat moeilijker gaat dan als Susan het doet. Julia voelt zich er ook wat ongemakkelijk bij. Daarna krijg ik een romper en tuinbroek aan. Dezelfde tuinbroek die ik eerder naar het bos had gedragen.

Tijdens het ontbijt komt Susan terug en maakt zicht klaar voor de reis. Het is ver rijden verteld Susan. We moeten ongeveer naar Utrecht. Susan woont sinds kort in de kop van Noord-Holland in de buurt van Den Helder. Hier hebben ze een oude boerderij gekocht met een grote wilde tuin eromheen. Dus alles is ver rijden voor hun als je hiervoor in Amsterdam woonde.

Susan maakt mij vast in de autostoel en trekt alle gordels goed aan. Wat mooi is dat zegt Julia. Waarvoor is dat korte riempje met die boeien. En Susan laat zien hoe ze mijn handen kan vastmaken. Omdat het ver rijden is krijg ik een speen in mijn mond. En Susan zet een kinderprogramma aan op het schermpje wat in de autostoel zit. De reis gaan ongemerkt naar Utrecht.

Na lang rijden komen we aan bij de winkel. Een dame komt naar buiten en tikt op het raampje van de auto. Hallo zegt ze. Ik ben Marije, ben jij Susan? Rijd de auto maar even in die garage, dan kunnen we de spullen die jullie kopen makkelijk inladen zonder dat we het koud krijgen. De deur van een grote garage staat open en Susan rijd naar binnen. Hier aangekomen stappen de dames uit. Ze laten mij nog zitten en staan buiten te kletsen. Dan doet Susan de deur open en zegt. Mark, we waren je bijna vergeten. Dit is Marije, zij gaat ons vandaag helpen. Ze maakt mij los uit de autostoel en helpt mij met uitstappen.

Wat zoeken jullie vraagt Marije. Ik zoek alles zegt Susan. Mark komt onverwachts bij mij logeren. Hij heeft niets bij zich. Dus ik heb luiers nodig. Kleding. Pyjama’s en alles anders dat handig is voor hem. Laten we beginnen met de rompers zegt Marije. Dan kunnen we zien welke maat hij heeft. En dat is een mooi begin. Ik krijg een romper aan en deze past erg goed. Laten we er nog een paar proberen. En ze helpen mij in allerlei varianten. Met korte mouwen, lange mouwen, zonder mouwen. Korte pijpen en lange pijpen. Marije vraagt, welke wil je hebben. Doe maar allemaal zegt Julia. Wat fijn zegt Marije. Ik geef jullie vandaag 10% korting op alle aankopen. En ze schuiven samen een stapel rompers opzij en klaar om mee te nemen. Van de uitvoering met lange mouwen en lange pijpen zoekt Julia er 2 uit. Van de standaard rompers worden er 6 klaar gelegd.

En dan nu pyjama’s zegt Maije. En ook hiervan proberen we alle varianten. Een shortama met korte mouwen en korte pijpen. Een lange uitvoering wat een hansop heet. En ook een hansop van warm badstof met voeten aan de uiteinden. Die vind ik heerlijk warm en wil ik eigenlijk niet meer uitdoen. Helaas moet ik nog meer passen.

Wil je ook de scheurpakken zien vraagt ze. Wat zijn dat vraagt Julia. Marije legt uit dat dit hansops zijn van dikker stof. Die speciaal gemaakt zijn om niet stuk te kunnen scheuren en met een slotje erop. Als we er toch zijn willen we die ook passen. En ik moet mijn warme hansop uitdoen en pas allerlei scheurpakken. De laatste heeft zelfs voeten en soort wanten aan het einde. Ik ben helemaal ingepakt. Kan niets meer pakken of doen. Maar dit is zo lekker warm. Deze wil ik ook niet meer uitdoen. Julia legt alles wat past op de koopstapel klaar.

Laten we eerst even lekker lunchen zegt Marije. Ze heeft broodjes besteld en zet die klaar op een lange eettafel. Ik mag op een speciale grote kinderstoel gaan zitten. De stoel staat op wieltjes en ze rijd deze een stukje van de tafel om mij te laten zitten. Als ik zit op de stoel maakt Marije een heupriem vast. Het lijkt net op een sluiting van een ouderwetse auto, de riem gaat van links naar rechts over mijn heupen heen en klikt rechts vast. Hij zit strak en ik kan niet bewegen. Kijk zegt ze, dit kan ook met zijn voeten en maakt een riem vast om mijn linkerenkel. En daarna mijn 2e voet ook. En het kan ook met zijn handen. Ze legt mijn onderarm op de leuning en trekt een volgende riem over mijn arm heen. Deze gaat vast aan de buitenkant van de leuning en krijg ik niet meer los. Hetzelfde gebeurt met mijn linkerarm. Daarna rijd Marije de stoel terug naar de tafel en zet deze op de rem. Ik krijg nog een slab om en we kunnen eten. Ik kan mij niet bewegen en wordt gevoerd door Susan en Marije.

Wat willen jullie nog vanmiddag zien vraag Marije. Denk dat we nog wat kleding nodig hebben voor Mark om naar buiten te kunnen gaan. En het weer kan nogal wisselen in het voorjaar. Denk dat we warme en koele kleding nodig hebben. Marije helpt mij uit het scheurpak en pakt een paar tuinbroeken voor mij. De eerste ziet eruit als een normale spijker tuinbroek. Het is spijkerstof voor de broek en het lijf. Normaal heeft een tuinbroek smalle banden over de schouders lopen. Maar bij deze is dit allemaal breder. Meer als een overall in een mouwloos model. En vooraan het lijf lopen een serie knopen waardoor het lijkt alsof deze hier open kan. Maar dit is nep. De knopen zijn dichtgenaaid en er zit een rits aan de achterkant. Over de rits zit een klittenband sluiting. Hierdoor valt de rits niet op. Ik mag deze aantrekken en hij past ook heel goed. Kan je deze zelf openmaken vraagt Marije. Ik probeer het en kan een klein stukje van het klittenband losmaken. Maar de rits zelf kan ik amper bij. Ik doe nog een nieuwe poging en kom nu wel bovenaan de rits. Ik kan die een klein stukje open maken en trek die wat naar beneden. Marije laat het gebeuren maar zegt wel, dus daarvoor zijn deze knoopjes achterop de kraag. Ik laat mijn armen naar voren zakken en rusten op mijn schoot. Marije doet de rits weer dicht en frummelt wat aan mijn kraag. Ze maakt een foto met haar toestel en laat die aan mij zien, kijk er zit een extra knoopje voor de sluiting. Ik zie op de foto de kraag van mijn overall. En bovenaan zitten 2 kleine knoopjes dit de kraag vast houden. Ik voel nog een keer in mijn nek en snap dat ik nu niets kan open maken.

Dit is het mouwloos model zegt Marije. Heb deze ook met mouwen. Ze laat hem zien. Hij ziet er bijna hetzelfde uit. Die kopen we ook zegt Julia en legt die ongepast op de koopstapel.

Ze helpt mij uit de overall en pakt een andere van de stapel. Het is een nette pantelon met polo shirt erboven. Ook deze past prima. Dit ziet er heel goed uit Mark zegt Susan. Heel netjes, zo kan je wel mee uit eten in een restaurant.

Wil je ook nog wat koelers vraagt Marije. Ze laat een soort t-shirtje zien met korte broek eronder. Heb deze in 2 verschillende kleuren zegt ze. Doe maar beide zegt Julia.

Marije vraag aan mij. Mis jij nog iets Mark, wil je nog wat uitzoeken? Heb je een ochtendjas vraag ik. Vind het altijd lekker om in ochtendjas rond te lopen. Marije zegt, ik heb iets vergelijkbaars. Zal het even pakken. Ze komt terug met een zachte bundel badstof. Doe je armen maar even omhoog zegt ze, dan help ik je met aantrekken. Ze doet de zachte bundel over mijn armen en hoofd heen en laat het zakken. Ze verteld, een ochtendjas is heerlijk maar valt altijd open. Daarom heb ik deze speciale badstoffen jurk. Het is voor hetzelfde doel als een ochtendjas om lekker in te ontspannen. Maar het voordeel is dat het niet kan open vallen. De jurk is lang en komt bijna tot mijn enkels. Hij is wat krap verteld ze verder. Hierdoor voelt het altijd lekker warm aan. En in een ochtendjas zou je toch nooit hard gaan lopen dus dat vind niemand erg. De opmerking wat krap klopt wel, ik kan er met moeite een paar stapjes in zetten. Wat vind je ervan Mark. Hij is heerlijk reageer ik. Maar wel wat lang en krap. Heb je hem ook korter? Marije trekt wat aan de jurk bij mijn buik. Kleiner zou ik niet gaan, dan zit dit niet meer goed. Dan wordt het bij je buik te strak. Dan doen we deze zegt Julia.

Wat gaan we nog doen, vraag ik. Ben erg moe aan het worden. Hebben we nog niet genoeg vraag ik. Julia vraagt, heeft het zin om volgende week terug te komen Marije? Marije zegt, ja natuurlijk. Ik heb nog veel meer om te bekijken. Jullie mogen nog wel twee keer terug komen. Bijvoorbeeld de speenbekers en tuitbekers kan ik jullie laten zien. De bedden en ledikanten. Dus komt gerust nogmaals.

Heb je ook kleding buiten rompers of niet met een rits op de rug vraag ik aan Marije? Marije peinst en kijkt in de lucht. Geen rits op de rug wil je…… Ja weet je wat. Ik geef je nog iets mee om thuis te passen. Een leuke verrassing voor morgen of later in de wek. Als het goed is betaal je mij de volgende keer. En anders breng je het terug. Wil wel graag een foto als je het aan hebt.

Susan zegt, als jullie alles afrekenen en in de auto doen, dan zal ik Mark een schone luier geven voor de terugreis. Ze neemt me mee naar een grote commode en helpt met uit mijn vieze, volgeplaste luier. Ik krijg een nieuwe vandaag gekochte romper aan. Wat wil je aandoen voor de terugreis vraagt Susan. Ik heb het koud door vermoeidheid. Wil wat lekker warms aan. Ik zie het scheurpak klaarliggen op de koopstapel met de voeten en wanten eraan vast. Doe die maar zeg ik, dat is lekker warm. Het pak is wat strak, Susan heeft even tijd nodig om mij erin te helpen. Ondertussen pakken Julia en Marije de kofferbak van de auto in met alle kleding die we hebben uitgezocht. Bovenop legt Marije een grote blanco zak waar alleen een maat op staat. Dit is de verrassing voor thuis. Bel maar als je er nog vragen over hebt. Julia moet alleen nog betalen en haalt mijn bankpas uit haar tas. Nou Mark, het is maar goed dat je zo’n ruime bankrekening hebt zegt ze. Dit is wel een duur uitje.

Susan zet mij in de autostoel en maakt alle riemen goed vast. Ook mijn handen gaan weer helemaal vast. Waarom doe je dat vraag ik. Je zit zó braaf zegt Susan, dat moeten we niet veranderen. Hier is een pilletje van de dokter. En ze geeft mij nog een tabletje. Kan je rustig slapen op de terugweg. Ik krijg er nog mijn speen bij en we zijn klaar om te vertrekken. Marije zwaait ons uit als we de garage uitrijden. Tot volgende week! Onderweg naar huis val ik al snel in slaap.
 

Max1234

Toplid
Tijd voor een vervolg. Hoop dat jullie het leuk vinden. Ik vond het erg leuk om te schrijven en heb nog wat meer klaar staan. Maar dat moet ik nog even afmaken.
-------------------------------
Op zaterdagochend wordt ik gewekt door Julia. Ze wekt mij met een kus op de mond. Hallo schat, hoe gaat die met jou? Julia maakt mijn pyjama los. Het is maar goed dat Susan zo goed voor je zorgt zegt ze. Ze helpt mij naar de commode en verschoont mijn luier. Ze doet heel voorzichtig wat zalf op mijn billen en plasser en plakt de luier dicht. Zullen we deze zachte hansop aandoen zegt ze en houdt een lange hansop van adjustforyou omhoog. Met wat moeite helpt ze mij erin en maakt de rits dicht. De zachte rekbare stof zit heerlijk om mijn lichaam, het voelt als een tweede huid.

We gaan daarna met z’n 4-en ontbijten. Na het ontbijten mogen Alex en ik lekker in de huiskamer spelen terwijl de dames op de bank zitten te kletsen. Ze zitten tegen elkaar te klagen dat ze echt weer een keer moeten shoppen. Dat is te lang geleden. Susan zegt, ben bang dat het ook wel even gaat duren, ik zit nu wel met Alex en Mark. Zullen we anders even online kijken naar wat spullen. Ik grap vanuit de speelhoek, hebben jullie nog niet genoeg kleding. Moet er nog meer bijkomen. Wát zegt Julia, we zijn deze week een hele dag met jou wezen winkelen. Je hebt daar voor een fortuin aan spullen gekocht. Je hebt nog niet eens alles uitgepakt, er ligt nog steeds een zak in de auto. En dan ga je over ons zitten klagen. Ga je schamen. Je hebt gelijk dames, ik zal niets meer zeggen. Niets meer zeggen, zegt Julia. Je kan beter zeggen dat je ons trakteert op wat leuke kleding. Susan heeft dat wel verdient met haar harde werken voor jou. En je kan je geliefde vriendin natuurlijk niet achter laten. Ja schat, zeg ik. Doe maar, zoek maar wat leuks uit voor jullie. Wat zit er eigenlijk in die zak in de auto vraag ik. Ik probeer het onderwerp maar wat te veranderen. Dat weet ik ook niet zegt Susan. Het was een verrassing van Marije. Ik zal die zak even halen.

Susan komt even later terug met een grote witte zak. Ze maakt de sluiting open en haalt alles eruit. Het ziet eruit als een soort harnas met dikke plastic banden. Het is lichtgroen gekleurd en is een combinatie van wat ronde harde banden en een paar flexibele maar stevige riemen. Er valt een papiertje op de grond met tekst en tekeningen. Bovenaan staat een handgeschreven notitie van Marije. Hallo lieve klanten. Dit is een spreidbroek Heb er enkele van deze een paar jaar geleden gekocht. Maar er is weinig belangstelling voor. Proberen jullie maar of dit iets is voor Mark. Laat maar weten wat je ervaringen ermee zijn. En daaronder staat een gebruiksaanwijzing in het Engels.

Susan pakt het op, draait het. Dan zegt ze, stap er maar in Mark in. Ik moet mijn benen langs 2 harde banden doen. Mijn benen moeten goed uit elkaar om erin te stappen. Susan gaat achter mij staan en trekt het geheel wat verder omhoog. Ik moet mijn benen nog verder uit elkaar doen totdat ik wijdbeens sta. Ik heb moeite om overeind te blijven. Julia en Susan werken samen om alles aan te doen. Julia trekt de riem omhoog. En Susan maakt hem om middel vast. En dan maken ze 2 banden vast over mijn schouders. Die zitten vast aan de riem om mijn middel. Uiteindelijk zijn ze tevreden en sta ik met mijn benen wijd in de huiskamer. De banden tussen mijn benen zorgen ervoor dat ik alleen wijdbeens kan staan of voorzichtig waggelen. De riem om mijn heup samen met de riemen over mijn schouders zorgen ervoor dat het niet kan afzakken. Julia houdt mijn hand vast terwijl ik een rondje loop.

Naast dat ik bijna niet meer kan lopen, merk ik ook een verschil bij mijn blaas. Doordat mijn benen zo breed zijn uitgetrokken heb ik het gevoel dat mijn bekkenbodemspieren ook uittrekken. Ik kan niet ophouden met plassen. Ik voel de plas in mijn luier lopen terwijl ik rondstap aan de hand van Julia. Ik zeg er maar niets over maar tevreden rond. Wanneer kan ik dit weer uitdoen vraag ik. Vind het helemaal niets om zo te waggelen. Julia reageert, vind wel dat je het een kans moet geven. Alles moet je proberen. Over 2 uur zal ik je losmaken hieruit, dan heb je een goede test gehad. Ik vind het helemaal niets maar stem met wat tegenzin in met een test van 2 uur.

Susan stopt ondertussen de gebruiksaanwijzing terug in de zak. Ze kijkt erin en zegt, er zit nog iets in deze zak. Wat zal dit zijn? Ze haalt er een kleiner zakje uit met nog een briefje. Uit dit zakje komen 2 leren handboeien met elk een musketonhaak eraan. Ze leest het briefje. Kom Mark, laten we dit ook proberen zegt ze. Ze brengt me naar de bank en ik moet gaan zitten. De handboeien kunnen we alleen gebruiken als je zit of ligt zegt ze. Anders kan je jezelf niet opvangen als je valt. Ze maakt de eerst boei vast om mijn linker pols. De leren band sluit met een gesp. De binnenkant is wat zachter door een dun stoffen beschermlaag. Ze trekt de gesp aan totdat deze redelijk strak om mijn pols zit. En dan maakt ze de musketonhaak van de boei vast aan een ijzeren ring die linksvoren op de riem van de spreidbroek zit. Het voelt extreem stevig aan. Ze doet hetzelfde met mijn rechterpols en maakt ook deze vast aan mijn riem. Laten we het even wat comfortabeler voor je maken zegt ze. De bank waarop ik zit kan de rugleuning lekker achterover zakken en het voeteneind omhoog. Het zit heerlijk ontspannen. Susan zet de televisie aan op Netflix en start Mascha en de Beer. Alex kruipt lekker tegen mij aan en pakt mijn hand vast. Zijn andere duim stopt hij in zijn mond. We kijken samen heerlijk op de bank naar de tekenfilm.

Susan zegt tegen Julia. Zullen wij nu lekker gaan shoppen. Ze gaan samen achter de computer zitten en zitten eindeloos te kijken, kletsen, lachen en dingen te bestellen. Na een uurtje zijn ze klaar. Julia roept vanaf de plek achter de computer. Willen jullie wat drinken en eten jongens? Dat willen we wel. Kom het zo brengen zegt ze. Kan ik jouw rekening gebruiken om Zalando te betalen vraagt ze er achteraan. Natuurlijk kan ik dat niet weigeren. Hoeveel is het vraag ik? Julia zegt, dat kan ik niet zeggen, zulke grote bedragen kan ik niet uitspreken. Maar het is goedkoper dan wat we voor jou hebben gekocht deze week. En al lachend pakt ze mijn telefoon om via Ideal te betalen. Laten we eerst kijken of je voldoende geld hebt. Ze kijkt op de rekening. Er is € 10.000 bijgestort met de mededeling, aanvulling saldo. Dus het moet voldoende zijn. Ze maakt de bestelling bij Zalando af. Kijk Julia zegt ze. Als we 15 euro extra betalen wordt het met express levering morgenochtend bezorgd. Zullen we dat doen? En natuurlijk willen ze dat.

Alex en ik krijgen beide een rietjesbeker met drinken. En we krijgen een krentenbol voor de lunch. Susan maakt mijn handen los zodat ik zelf kan eten en drinken. Na de lunch krijgen Alex en ik een schone luier en brengen de dames ons naar bed. Julia helpt mij in de slaapzak en maakt de rits goed dicht. Weltrusten Mark zegt ze en geen me nog een kus.

Na het dutje maakt Susan ons weer wakker. Het is erg lekker weer buiten zegt ze. We gaan lekker naar buiten. In de achtertuin staat een grote lounge bank. De kussens liggen erop. En de dames zitten heerlijk in de zon. Na de limonade en een koekje ga ik met Alex spelen in een speelhuisje. Deze staat wat verderop in het gras. Aan dit speelhuisje zit een constructie met twee grote schommels. En aan de andere kant staat een zandbak.

Na een half uurtje spelen wilt Alex voetballen. Dat vind ik ook een leuk idee en Susan haalt een bal uit de schuur. Als ze terug komt met de bal gaat ze verder met haar gesprek met Julia. Je kan echt wel blijven slapen vannacht Julia. Dan kunnen we morgen samen de kleding van Zalando proberen. Dan hoef je nu niet helemaal naar huis te rijden. En dan kunnen wij dames gezellig wat wijn drinken bij het eten. Julia reageert, ja het idee is heerlijk maar ik heb niets bij. Nog geen schone onderbroek. En jouw maat past mij niet. Julia is vrij klein en ligt, net als ik. Susan is een stuk groter. Ze is een lange en forse dame. Ik reageer, Julia je mag ook wel wat van mij lenen. Thuis draag je ook graag mijn pyjama’s en jogging broeken. Zoek maar wat uit van mijn spullen. Julia zegt, ja dat past wel maar voel mij er toch wat ongemakkelijk bij. Je hebt hier alleen kleding liggen met rugsluiting. Dat kan ik niet zelf open maken. Even zelf plassen gaat niet, dan moet ik eigenlijk ook een luier dragen. En dat zie ik niet zitten. Dat is toch geen probleem zegt Susan. Als je moet plassen help ik je wel. Je doet gewoon een luier aan om ongelukjes te voorkomen. Als die droog blijft is het ook goed. Julia zegt, ik denk er nog even over na. Ik weet het nog niet.

Alex en ik gaan voetballen. Alex trapt best wel hard en rent als een speer. Natuurlijk is hij nog erg jong en nog niet goed in richten. We nemen na een half uurtje voetballen even wat rust en drinken wat bij Susan en Julia. Wij krijgen weer wat limonade en de dames schenken net rode wijn in. Je hebt een geweldige tuin Susan zeg ik. Ideaal voor Alex. Het enige wat je nog mist is een trampoline voor deze grote jongen. Susan verteld, ik wil wel. Maar dan wil ik wel dat die wordt ingegraven. En daarvoor heb ik het geld nog niet. Er is een trampoline specialist die dit kan doen. Maar de kosten voor een gat te maken, deze aftimmeren, grond afvoeren en een goede trampoline is voorlopig te hoog. Ik moet nog een poosje sparen.

Alex en ik zijn klaar met de pauze en voetballen verder. Dan geef ik een harde trap tegen de bal. Deze stuitert op een paaltje en vliegt zo recht over de tafel af. De bal vliegt vlak langs Julia die net haar eerste slok rode wijn neemt. Door de schrik laat ze haar glas vallen en ligt de volledige inhoud van het glas in haar schoot. Het glas is nog heel maar de inhoud ligt op haar buik en heupen. Mark wat doe je nou roept ze. Ze springt op. Wat een schrik roept Susan. Heb je pijn? Nee Julia is alleen erg geschrokken en nat van de wijn. Kom op zegt Susan. Dit lossen we op. Laten we even rustig kijken wat we nu doen. Julie is voorzichtig opgestaan en er loopt nog wat wijn van haar kleding af. Susan kijkt ernaar, denk dat het beste is als jij je even uitkleed Julia en fris gaat douchen. De wijn zit overal. Dan spoel ik jouw kleding in koud water, dat maakt het wel schoon. Julia snapt dat ze niet al druipend van wijn naar binnen kan lopen en trekt haar kleding uit. Als ze in haar slip en BH staat geeft ze weer een verschrikte schreeuw. Zelfs dit is nat roept ze. Mark! Ga maar douchen zegt Julia, ik kom dat zo halen. Kan jij op Alex letten, Mark. Dan ga ik dit oplossen zegt ze. De dames lopen naar binnen. Wij gaan ook naar binnen en ik zet de televisie aan. We kijken heel stilletjes naar Brandweerman Sam.

Een poos later komen ze terug. Julia heeft inderdaad een schone pyjama van mij geleend. Vind het helemaal opwindend dat zij nu ook een hansop aanheeft. Ze heeft een gele hansop uitgezocht. Hij is grotendeels geel met rode schouders en rode uiteinden aan de mouwen en broekspijpen. Op de borst staat een logo van 4Care. Als ze omdraait zie ik de luier duidelijk zitten. Julia is wat stram in de schouders door een oude breuk. Ik weet zeker dat zij die niet zelf heeft aangedaan met die rits op de rug. Bij haar jurkjes moet ik ook altijd helpen. Susan zegt, ben blij dat jullie lekker televisie zitten te kijken jongens. Ik heb ondertussen met Julia jullie rotzooi opgeruimd. Sorry Julia en Susan zeg ik. Het was per ongeluk dat die bal daar vloog. Over de hansop en luier zeg ik maar niets

Susan belt met de lokale Italiaan en bestelt pizza voor ons allemaal. Het wordt snel koud en Alex en ik krijgen ook onze pyjama’s aan. Ik een soortgelijke hansop als Julia maar dan in groene uitvoering. En Susan geeft mij ook een schone luier. Hopelijk is dit de laatste vandaag zegt ze. Heb er nu 3 in luiers lacht ze. Krijg er veel ervaring mee. Ik kan het steeds sneller en beter.

Terwijl Susan met Alex bezig is, hij heeft een poepbroek, wordt er aangebeld. Susan roept, Mark pak jij even de pizza’s aan. De pizzabezorger kijkt me een beetje vreemd aan als ik in mijn groene pak de deur open doe. Warme pizza zegt hij. Susan roept vanuit de huiskamer. Ik heb hier nog 5 euro fooi liggen voor de bezorger, geef jij dat even? Ik pak de pizza’s aan en loop terug naar Susan. De bezorger ziet de duidelijke rits op mijn rug zitten. Ik loop terug met het geld in mijn hand. Dat heb ik nog nooit gezien zegt hij. Een onesie met rugsluiting. Is dat lekker warm? Ja, dat is heerlijk zeg ik. Maar dan moet je wel lenig zijn bij plassen gaat de bezorger verder. Of heb je een luier aan? Ik loop rood aan van schrik. Ik ben superlenig is mijn reactie. Dat doe ik met gemak. Dat vind ik moeilijk te geloven zegt de bezorger maar het zal wel. Nog een prettige avond en eet smakelijk zegt hij. Hij draait zich om. En ik ben blij dat ik veilig naar binnen kan.

We eten samen heerlijk van de pizza. Julia en ik zitten samen gezellig hand in hand op de bank. Allebei in onze hansop van 4Care. Omdat Julia er is hoef ik nog niet met Alex naar bed. We kijken met ons drieën nog naar een film. Om 10 uur ben ik te moe, ben het niet meer gewend om lang op te zijn en de pilletjes van de huisarts maken mij ook erg slaperig. Julia brengt me naar mijn kamer. Ze maakt mijn houdt mijn slaapzak open en stopt me lekker in. Met een laatste kus ga ik slapen.
 

suprima

Superlid
Wat een super Gaaf vervolg en die spreidbroek er in vindt ik super wil ik nog altijd een keertje proberen maar ze zijn en prijzig dus dat moet nog maar even wachten ;)
 

baby Robin

groot zijn is fijn, maar klein zijn is fijner
Wat een super Gaaf vervolg en die spreidbroek er in vindt ik super wil ik nog altijd een keertje proberen maar ze zijn en prijzig dus dat moet nog maar even wachten ;)
Heb er 1 en kan je vertellen dat het niet comfortabel is, maar welheel vernederend. Je kunt bijna niets meer, dus zoals het beschreven wordt in dit super verhaal klopt aardig.
 

Max1234

Toplid
De volgende ochtend zijn Alex en ik al even wakker als Susan komt. Alex staat gezellig in zijn spijlenbedje tegen mij aan te kletsen. En ik lig in mijn slaapzak. We hebben allebei honger en Alex roept regelmatig om zijn moeder. Ik help Alex alvast uit zijn slaapzak door de rits open te maken. Susan komt binnen en helpt ons uit bed. Wat een begin van de dag zegt ze. Allemaal mensen in luier helpen. Hoe komt jouw slaapzak open vraagt ze aan Alex. Alex zegt, Mark daan. Ik geef toe dat ik die alvast had open gedaan. Dat moet je niet doen zegt Susan. Die moet dicht blijven zitten totdat ik er ben. Ze tilt eerst Alex uit bed en verschoont hem. En als laatste kom ik aan de beurt. We krijgen onze pyjama terug aan. Het is zondagochtend laten we rustig aan doen zegt ze.

We ontbijten heerlijk met ons vieren. Susan maakt wat warme broodjes en croissants. Het is smullen. We zitten allemaal nog in pyjama. Julia vertelt dat ze ook lekker heeft geslapen. De luier heeft ze wel gebruikt. Middenin de nacht wilde ze Susan niet wekken. En ze bloost een beetje als ze dat verteld.

Na het ontbijt helpen we allemaal mee met afruimen. Na het afruimen zie ik de spreidbroek liggen op de bank. Julia wil je deze nog proberen vraag ik. Het zag er niet zo comfortabel uit reageert ze. Dat weet je niet zegt ik. Dan moet je het eerst proberen. Dat zij jij gisteren ook. Als jij het nu een half uurtje aandoet om te testen. Gisteren heb ik het veel langer gedaan. Ik moet eigenlijk plassen zegt ze. Dat is een smoesje zegt Susan. Je bent voor het ontbijt geweest. Toen heb ik je geholpen met je hansop en schone luier. Kom op Julia, wees stoer vervolgt ze, doe die spreidbroek aan. Julia stemt in en we helpen haar erin. Haar benen doet ze breed om de stijve banden. En dan maken Susan en ik samen de riem vast om haar middel en de schouderbanden. Net als gisteren lopen we samen hand in hand rond. Alleen is het nu Julia die wijdbeens strompelt. Zij is wel wat flexibeler in haar heupen en het gaat haar beter. Ik voel dat ik plas zegt ze. Ik kan het niet stoppen. Mijn blaas wordt zover open getrokken dat ik plas zonder dat ik het wil. Het is maar goed dat je een luier aanhebt zegt Susan. Anders zou het vies worden. Na een paar minuutjes help ik haar naar de bank. Daar gaat ze achterover zitten met haar benen wijd. Susan brengt haar warme thee. Zo, even pauze zegt Susan. Daarna zal ik iedereen helpen met aankleden. Gaan jullie lekker spelen jongens, mama heeft een half uurtje rust. Ik ga spelen met Alex naast de zithoek.

Na een kwartiertje roept Julia uit. Oh een ongelukje! Ik voel poep lopen in mijn luier. Ik kan het niet stoppen. Susan en ik kijken heel verbaast naar haar. Ik poep in mijn luier zegt ze en normaal druk je dan je bilspieren dicht. Maar doordat mijn benen zo ver uit elkaar zijn gespreid kan dat niet. Er komt nog meer aan denk ik. Gelukkig heb je een luier aan Julia. Blijf nog maar even zitten zegt Susan. We zitten net aan de thee. Dan verschoon ik je wel daarna. En Julia poept nog even verder, ze vertelt opnieuw. Dit heb ik nog nooit gehad. Normaal heb je hier controle over. Maar doordat mijn benen zo ver uit elkaar zijn door de spreidbroek kan ik er niets aan doen. Geef niets zegt Susan. Na de thee zal ik je helpen en doen we wat schoons aan.

Alex en ik spelen ondertussen met de brandweer kazerne. Wat wil jij later worden Alex als je groot bent, vraag ik. Dan wil ik voetballer worden. En als ik de eerste prijs win koop ik van dat geld een trampoline verteld hij verder. Een trampoline vraag ik. Hoezo dat? Die is te duur voor mama om te kopen maar ik wil die zo graag. Dus die ga ik kopen als ik de eerste prijs win. Susan verteld, we zijn hard aan het sparen voor een trampoline. Ik wil dat die ingegraven wordt in de achtertuin. We hebben plek zat daarvoor en dat is veel veiliger voor Alex. Maar dat is nogal duur om te laten doen. Dan moet die ook worden afgetimmerd. Dat kost wel 2 tot 3 duizend euro voordat alles klaar is. Daarom spaar ik daarvoor. Julie kijkt mij aan. Kan jij geen wedstrijd regelen met Alex voor een trampoline. Hoe bedoel je vraag ik. Julie zegt, je hebt geld beloofd aan Susan voor de zorg voor jou. Maar je zoekt nog naar mogelijkheden om dat te geven zonder dat de belastingdienst erachter komt. Dit is natuurlijk een simpele oplossing. Je doet een wedstrijd met Alex en de winnaar krijgt een tramponline. Wat een leuk idee zeg ik. Wat zullen we doen Alex, een wedstrijd met voetballen, hardlopen en verspringen? Susan zegt, wat een groot cadeau. Weet je dat wel zeker Mark. Natuurlijk weet ik dat zeker. Maar dan moet Alex wel winnen. Ik ga natuurlijk zelf ook hard mijn best doen. Laten we dan gaan aankleden en voorbereiden zegt Susan. Susan zegt tegen mij, zoek jij wat leuke sportkleren uit voor Alex. Hij heeft al een schone luier. Dan help ik eerst Julie. En daarna jou. We maken samen de spreidbroek van Julie bij haar los en helpen haar overeind. Vanwege de vieze poepbroek loopt ze nog steeds wijdbeens. Haar billen zien er groot uit door de zwaar gevulde luier.

Alex en ik gaan naar onze slaapkamer en ik zoek een korte broek en t-shirt voor hem in de kast. Als hij is aangekleed komt Susan binnen. Ze heeft een groen kledingstuk bij zich. Kom maar even liggen. Ze doet een schone luier bij mij aan. En wat extra zalf tussen mijn liezen, anders krijg je teveel last bij het hardlopen zegt ze. Dan krijg ik een korte blauwe romper aan. Natuurlijk is dit weer een uitvoering met rugsluiting. Ze wilt niet dat ik zelf aan mijn luier komt. We zullen voor jouw een speciaal sport tenue uitzoeken zegt ze. Ze pakt het groene kledingstuk uit en het blijkt een rok te zijn. Susan verteld, deze maakt de wedstrijd veel eerlijker voor Alex. Anders doe jij 3 grote stappen en win je met gemak. Susan helpt mij erin stappen en maakt een ritssluiting dicht ter hoogte van mijn middel. Daaroverheen gaat een witte riem, die ze ook sluit. De rok valt perfect over mijn benen ongeveer tot de hoogte van mijn scheenbeen. Er zit een split achterin waardoor ik nog redelijk normaal kan lopen. We lopen naar de huiskamer. Daar komt Julia ook net aan. Ze is fris gedoucht. En ze heeft een schone korte hansop aan. Korte pijpen en korte mouwen. Het is van vrij dunne katoenen stof en ziet er heel sexy uit. Ik heb er niets onder aan, fluistert zij in mijn oor. Ik voel even aan haar en voel haar borsten. Mijn kleren zitten nog in de was. Dus vandaar deze. En hij zit heerlijk. Ik wordt er opgewonden van. Maar kan er nu niets mee doen. Susan heeft zich ook aangekleed en heeft een korte broek en blouse aan.

We lopen de achtertuin in. Het wordt dus een wedstrijd uit 3 onderdelen. Voetballen, hardlopen en verspringen. Zullen we beginnen met hardlopen. Dan zijn jullie ook gelijk warm voor het voetballen. Wat wordt de ronde vraag ik. Susan zegt, laten we een 2 rondjes om het huis doen. Alex rent die kant uit, ze wijst richting de schuur. En Mark de andere kant. Susan loop met Alex mee om hem de goede kant uit te sturen. En Julia blijft hier zitten en gaat tellen. Dat is een goed plan zeg ik. Susan woont in een vrijstaande boerderij. Daar kunnen we gewoon omheen rennen. We tekenen met krijt een streep op het terras als start – finish. Susan zegt, nog 1 ding ter voorbereiding. Ze bukt zich achter mij en trekt in de split van mijn rok aan een rits. Die rist gaat naar beneden vast en maakt de split grotendeels dicht. Het is nu een soort tunnelrok waarin ik alleen nog maar kleine stapjes kan zetten. Wat doe je nu vraag ik? Susan zegt, ik geef Alex een eerlijke kans op winnen. Hij is klein, en jij bent langzaam. Dat de beste mag winnen. Julia lacht hardop en roept: Go Alex. Ik denk, die rits die trek ik snel open als ik bij de eerste bocht ben. Julia zegt, klaar voor de start. Af! En we rennen allebei weg. Of rennen, bij mij is het meer snel schuifelen. Na de eerste bocht buk ik snel naar de split en probeer de rits te openen. Ik krijg het niet voor elkaar, de rits blijft dichtzitten. Hij zit op slot en kan niet losraken. Er zit niets anders op dan snel door te schuifelen. Al voor de 2e bocht kom ik Alex en Susan tegen. Die zijn de andere kant uit gerend en hebben al om 3 hoeken van het huis heen gelopen. Ik schuifel de hoek om en probeer mijn best te doen. Gelukkig is de weg voor de boerderij leeg en ziet niemand mij worstelen in die rok. Aan de andere kant van het huis kom ik Alex weer tegen. Blijkbaar is hij al met zijn 2e ronde bezig terwijl ik nog met de 1e worstel. Ik strompel door en probeer nog snel te gaan. Uiteindelijk wint Alex glansrijk deze ronde en staat 1 -0 voor.

Daarna gaan we verspringen. Gek genoeg win ik deze wedstrijd toch nog. Ik spring met rok aan 50 cm. Waar Alex 40 cm heeft gesprongen. De stand staat nu 1 – 1. Voordat we gaan voetballen krijgen we nog wat te drinken en te snoepen. Door alle inspanning heb ik veel dorst. En we drinken allemaal een groot glas limonade.

De voetbalwedstrijd is ook erg leuk en spannend. Natuurlijk wint Alex met 5 -2. Maar door de lange rok was het voor mij bijna onmogelijk om te trappen. Dus daarna is het feest, Alex krijgt zijn trampoline. We vieren dat weer met limonade en wat lekkers.

Alex vraagt daarna, kunnen we nog tikkertje doen. Dat vind ik een goed plan zeg ik. Doen de dames ook mee. En maak je mijn split open? Dan kan ik rennen. Susan gaat achter mij staan en maakt met een spelt de rits op. Of moet die rok helemaal uit vraagt ze. Dat vind ik eigenlijk wel een lekker idee, dan struikel ik niet de hele tijd. Dus zij doet hem bij me uit en ik loop alleen nog maar in mijn blauwe romper.

We starten met tikkertje en rennen allemaal over het gras. Het is erg leuk en gillen van plezier. We zijn al spelend naar de zijkant van het huis gerend. Daar is ook een groot grasveld afgeschermd van de weg door een heg. Dan valt het mij op dat Julia een natte plek heeft in de kruis haar hansop. Gaat dat wel goed Julia vraag ik en wijs op de natte plek. Oh shit zegt ze. Heb ik in mijn broek geplast en rent terug naar de achtertuin om naar binnen te gaan. Susan gaat achter haar aan. Laat mij je helpen. Ze gaan samen naar binnen. Alex ik lopen er wat langzamer ook achteraan.

Onderweg naar binnen pak ik de groene rok op. Ik probeer deze opnieuw aan te trekken. Maar ik krijg de rits bij mijn middel niet dicht. Ik kijk ernaar maar snap niet waarom deze niet dicht gaat. Terwijl ik hem vast houdt loop ik naar binnen toe. Daar kom ik Julia tegen. Julia heeft nu een leuk zomerjurkje aan. Het ziet er heel vrolijk uit, lichtgrijs met roze hartjes. Ik complimenteer haar met haar leuke jurkje. Heb je hulp nodig vraagt ze? Ja graag, ik krijg hem niet aan. Julia reageert. Zal ik je eerst een schone luier geven? Die zal wel zweterig zijn van het rennen. Of wil je eerst douchen? Dat douchen spreekt me wel aan. We lopen samen naar de badkamer en ze helpt mij uit de romper en luier. Ga jij maar douchen zegt ze. Ik pak even een handdoek en spullen. Ze is een paar minuten later terug. Ze helpt me liefdevol met afdrogen. Daarna lopen we naar mijn kamer, die ernaast is. En ik moet op het aankleedkussen gaan liggen. Draai maar even op je zij zegt ze. En ze smeert mijn billen in met zinkzalf. Ontspan maar even. Ze doet een plastic handschoentje aan en smeert mijn anus nog in met vaseline. Dat houdt de boel lekker zacht. Dan moet ik op mijn rug draaien. Er ligt luier klaar en ik zak er nu met mijn billen op. Dan smeert ze mijn liezen en piemel ook nog in met zinkzalf. Als alles is ingesmeerd plakt ze de luier dicht. Dan krijg ik nog een simpele, zomerkorte en babyblauwe hansop aan. En we gaan naar de huiskamer.

Wat zien jullie er geweldig uit zegt Susan. Echt een leuk stel om naar te kijken. Zullen we anders in de auto stappen en naar het strand gaan? Zo gezegd, zo gedaan. We nemen een paar handdoeken mee, wat zonnebrandolie. Enkele flessen water en wat te snoepen en gaan naar het strand. Susan rijd. Julia zit naast haar. En Alex en ik zitten in onze veiligheidsstoeltjes achterin.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
S Hallo susan hier Voorstellen 69
Similar threads

Bovenaan