T.F.R (The, Fetish ,Revolution)

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Chapter One, End of All Fetish

2069, Het jaar dat de wereld ging veranderen voor iedereen die anders was, “Openminden”
Iedereen met een fetisj, moet zich laten behandelen door het N.M.H.C
National Mind Healt Care,
Zij konden je “normaal” maken.
Al gouw begon er een kloppen jacht, Miljoenen mensen werden mee genomen en gezuiverd
fabrieken en bedrijven werden gestopt of met de grond gelijk gemaakt
Organisaties werden door de Agenten van N.M.H.C ingevallen, en nam iedereen en alles mee, een vaak staken het gebouw demonstratief in brand.
Een boodschap aan al die anders was.
Websites werden gehackt, en elk bezoeker werd van straat gepulkt of uit huis gehaald.

Het waren donkere tijden
Wereldwijd werd een “eind” gemaakt aan alles wat fetisj gerelateerd is.


In de wereld waar fetisjisme verboden is, word alles en iedereen in de gaten gehouden.
Kinderen van 1ste generaties werden getest voor hun geboorte,
Ze kregen medicaties waar ze dachten een voorgoed een einde konden maken
Zo gingen er een paar generaties verder

N.M.H.C dacht goed werk gedaan te hebben. En hun missie volbracht te hebben.
Toch blijven ze alert op alles wat een andere voorliefde gaat krijgen op materialen,
BSM SM en meer


Chapter Two, taylor
(2148)

Taylor wordt wakker, Alweer heeft hij zijn duim in zijn Mond.
Gouw haalt hij zijn duim eruit. Slaat zich zelf in ze gezicht.

Ik moet ophouden met deze dingen ik ben geen klein kind meer.

Taylor is een man van 37 jaar, ongehuwd en kent zijn beide ouders niet.
Hij is als kind geplaatst in een verzorging tehuis.
zijn jeugd is normaal verlopen zonder ouders.

hij heeft een baan binnen het N.M.H.C , waar hij gedrags-Psycholoog is.
Elk abnormaal gedrag wat hij ziet of positief is getest, moet hij direct melden
Met een Code geel.
zeer afwijkend wordt in Code oranje gebracht.
en Abnormaliteit in Code rood


Vandaag Gaat Taylor mee met de Agenten Van N.M.H.C .
Er zijn de laatste geruchten van abnormaliteit in een woonwijk.
en elk persoon gaat zonder pardon mee, direct op de scène is het de taak van Taylor
om de mensen te gaan testen op abnormale gedrag.

Taylor zit in de wagen achterin met paar Agenten die klein beetje angst bij Taylor brengen.
Zeer zwart geklede mannen, met volledige wapen uitrusting die kalm en uitgerust kijken.
het is voor Taylor de 1ste keer in zijn dienstjaren dat hij met een invalpartij mee gaat,

Hij is totaal ontvreemd in de wagen, er is nergens een raam te bekenden die hem kan laten zien waar ze heen gaan.
Hij voelt de wagen stoppen en de teamleider heeft het sein gekregen om eruit te stappen.
Taylor kreeg de opdracht om te wachten in de wagen.
hij nam plaats dichter bij de deur opening waar hij buiten de hele commotie zag.
De straten werden geblokkeerd door prikkeldraad.
En er liepen wel meer dan 50 agenten rond, en er waren zo 12 wagens, en 1 labwagen.


De Invalpartij ging van start gevold door lawaai van deuren die ingeslagen werden,
Het waren 10 krachtige minuten. En al gouw waren er zo 40 mensen opgepakt.

Taylor moest uit de wagen en beginnen met uitvoeren van zijn testen, op de mensen die gearresteerd zijn wegens verdenking
Hij stapte uit de wagen en hij zag een groep mensen die angst in de ogen hadden.
Verwarde mensen die uit hun ritme getrokken waren.

Taylor ging de labwagen in waar hij in een klein kantoor te werk ging.
Er werden mensen naar binnen geleid, en Taylor begon iedereen te testen.
Na zo 20 mensen normaal verklaard te hebben. Kwam hij Amir tegen,
Een jonge man van begin 20 jaar.

Amir je bent in tijdelijke hechtenis op verdenking van abnormaliteit.
ik ben Taylor en ik ga een paar vragen stellen en testjes doen om te kijken of het zo is.
voordat ik begin kun je nu eerlijk zeggen als je iets abnormaals hebt.
je wordt hierom niet gestraft alleen geholpen
.

Ik ben graag een baby.

Een baby zeg je?Oke Amir we gaan je helpen

Taylor drukte de luidspreker in en gaf code rood aan.
al gauw kwamen 2 agenten aan die Amir meenamen.

een angstige Amir sprak Taylor nog toe.
Jullie gaan me echt help toch? Je hebt het gezegd dat jullie me gaan helpen.

Een diepe zucht verliet Taylor die zich ergens verkeerd voelde in zijn beroep.
terwijl hij moest denken dat hij zijn goed werk verrichte om mensen te helpen die anders zijn dan normale mensen.
iedereen moet toch zo normaal kunnen leven?

na nog meer mensen getest te hebben en normaal verklaard te hebben.
Had hij het verzoek om de woning van Amir te bekijken.
Zijn verzoek werd toe gestaan onder de begeleiding van de vrouwelijke Sergeant S.Cooper,Silvie Cooper.

In de woning van Amir waren de inbraak sporen duidelijk aanwezig.,.
ik liep rond en zag allerlei baby spullen, die gebruikt wordt voor opvoeding van kinderen.
zo liep ik in de slaapkamer binnen die echt totaal ingericht was tot een kinderkamer,

in al mijn dienstjaren had ik zoiets niet mee gemaakt, ik weet niet wat voor naam hier aangegeven kan worden.Als gedrags- Psycholoog was dit wel de abnormaalste ding die ik gezien had.

En toch kreeg ik een kriebelend en opwindende gevoel waar ik al gauw een code Oranje kan op geven als ik dit hoorde bij patiënten.
Silvie hield uit me roes toen ze tegen me begon te praten

Taylor dit is nog niks wat ik ben tegengekomen. We hebben mensen wel eens gezien in luiers en grote baby kleding. Of martel kamers waar mensen blijkbaar van opwinden,
Die mensen moeten allemaal opgesloten worden
.

wat gebeurdt met Amir nu dan?

Die zal de daglicht voorlopig niet zien, hij zal jaren moeten herstellen denk ik.

oke en dit allemaal, die spullen.

Die spullen wordt allemaal mee genomen, vernietigd en zijn woning wordt opgeknapt en vrijgegeven aan de staat.

Silvie werd opgeroepen op de radio en liep de kamer uit en liet mij alleen.
ik liep alleen rond en begon te kijken in de kastjes.
Ik zag een stapel uitgeprinte plaatjes van vrouwen in luiers. Het waren foto’s uit de 21ste eeuw, maar ze waren intrigerend mooi, en ik raakte opgewonden ervan, net zoals ik gewoon een vrouw zou tegen komen waar ik iets mee ging doen, maar dit keer raakte ik veel meer opgewonden dan normaal.

gouw besloot ik de papieren in me in me mouw van me jas en trok de jas uit in de idee dat het te warm was. Ik keek verder en zag volwassen luiers met een babyprint.
ik keek wat Silvie deed en die was nog druk bezig. Ik pakte paar luiers en deed ze in de andere mouw van me jas.
ik was zeer gevaarlijk bezig, maar ik moest dit doen.

ik liep de kamer uit en vertelde Silvie dat ik genoeg gezien had,
het was tijd om weg te gaan, terwijl wij eruit liepen, liepen er paar agenten terug met hamers bijlen en andere gereedschappen.
terwijl We terug liepen hoorde ik de mannen druk te werk gaan,
Ze sloegen blijkbaar alles kapot.

ik stapte terug in de wagen met de agenten, die relaxte bij zaten dan op de heen weg,.
Ze begonnen onderling lol te trappen, en ik zorgde dat er geen aandacht op me jas kwam.



Chapter three, Expirience New but trusted feelings

Taylor was na een verwarrende zware werk dag thuis
had zijn jas op de bank gegooid en deed in huis zijn gordijnen dicht.
hij wist dat hij fout bezig was volgens de wet. En volgens de wet moet hij zich zelf aangeven.
Hij pakte de stapel uitgeprinte foto’s en bekeek ze langzaam.
zijn lichaam gierde van hormonen en spanningen
Hij pakte een luier uit de mouw van zijn jas, en voelde aan de buitenkant.
Hij was dik en had een katoenen stof aan de buitenkant met een zeer leuke babyprint met paar en blauw gekleurd

Het ging gebeuren, hij trok zijn broek en boxer uit, en vouwde de luier open en ging erin zitten.
Zijn lichaam gierde nog harder, dit voelde zo goed voor hem, het was totaal nieuw. Maar zo vertrouwd was het.
Hij trok de bovenkant van de luier helemaal dicht en stuntelig begon hij hem dicht te plakken.
Het luier zat hem als een ultieme genot.

Hoe kon dit nou verboden wezen, als het zo goed voelt.
Taylor stond op en maakte zijn eerste stappen in een luier.
Dit is zo lekker.
Hij wist dat kinderen tot een bepaalde leeftijd luiers dragen, en daarna is het zindelijk worden.
bedplassen wordt altijd zeer streng behandeld binnen het N.M.H.C.
Kinderen krijgen geen beschermende ondergoed meer ervoor.
En ouderen die incontinent raken wordt na gekeken of het operatief te behandelen is. Of een katheter.

Luiers komt dus eigenlijk alleen nog voor kinderen.
maar waar komt dus deze luier voor die in een volwassene maat is gemaakt.


Ik had zoveel vragen, er was een deur geopend van nieuwe gevoelens.
Maar ook voor angst om gepakt te worden, en een knagende gevoel om me zelf aan te geven,.
Omdat het gezien wordt als iets fout en illegaal tegen de wet.

tenslotte werkte ik zelf bij de N.M.H.C

Ik liep nog in de luier rond. En hij zat als beste zoals geen enkele ondergoed mij heeft kunnen laten voelen.
ik moest ondertussen wel een keer naar de wc toe.
Maar ik wist dat baby’s het in hun luiers deden, dus waarom ik dan niet ?.
Ik ging zitten en liet me blaas leeg lopen.

ik voelde de warme vocht snel in de luier opgenomen worden, waardoor hij een keer zo dik werd en wat zwaarder.
Dit gevoel was lekker, het was alsof ik me nergens zorgde hoefde te maken.
Het was tijd om te gaan slapen.

in bed gekropen liet ik me zelf me gang gaan,
Mijn duim vond me mond, en ik zoog erop als of het iets normaalste was voor me.
voor ik het wist dommelde ik weg ,

helaas kon ik er niet lang van genieten, want ik werd uit bed getrokken en geblinddoekt mee genomen .
ik werd mee genomen door iets, en me angst ging uit voor N.M.H.C agenten


Chaptor four, Fear is the weapon

Ik werd wakker, was draaierig en verward.
Ben blijkbaar buitenwesten geweest, ze hebben me vast gedrogeerd.
Ik heb namelijk geen hoofdpijn dus een klap tegen me hoofd hebben ze vast niet gegeven
ik kan nog niks zien,ik ben nog steeds geblinddoekt.

terwijl ik angst had, werd het doek verwijderd.
door wie zag ik niet want er schenen felle lichten wat onaangenamer is dan de blinddoek zelf.
De lichten gingen uit, en ik merkte dat ik vast zat,
twee agenten van N.M.H.C kwamen en zetten oogklemmen op me oogleden zodat ze niet dicht konden
Me ogen waren weid open, nu zag ik dat ik in een ruimte was vol met televisies en beeldschermen.
Ze waren antiek. Ik merkte dat ik begon te draaien.

de televisies sprongen aan, ik zag beelden die wel illegaal moesten wezen,
Ik zag mensen gekleineerd worden, mensen verkleed als knuffeldieren,
Wat zag ik allemaal . ik kan het niet geloven.
Alles wat ik zie. Het lijkt erop dat ze het fijn vinden, ze zijn gelukkig, ze genieten

De stoel ging sneller draaien, en de beelden werden heftiger. En overgenomen door woorden,
Woorden zoals dit kan niet, is niet gezond, je bent ziek , vies bah, gadverdamme wat smerig,
dit kan niet het is niet gezond, DIT IS NIET NORMAAL!!!!!!

Toen zag ik beelden van een wereld die ruim 80 jaar geleden eruit zag.
Er kwam een wet invoering tegen fetisj.
een woord die voor mij geen begrip heeft,
Ik zag oude nieuwsbeelden, hoe mensen opgepakt werden, hoe ze vochten tegen de N.M.H.C
Gebouwen werden verbrand, Materialen vernietigd.
ik zag pasgeboren baby’s er werden experimenten mee gedaan,
Ouders werden van hun kinderen gescheiden,. Omdat ze niet normaal waren.

Waarom zie ik dit, ik wil dit niet zien.
het is te erg dit kan niet waar zijn.

Het draaien werd minder en de beelden minder heftiger,
er stond nu nog alleen paar woorden in de beelden.

Wat is normaal?

Ik kreeg een zware stem te horen.

Vertel me! Wat is normaal.
zeg op wat is normaal
.

De zware stem drong me door, ik was verstijfd van angst wat moest ik hier op zeggen.
Ik ben opgepakt voor iets wat niet normaal is.wat verboden is.
Maar de beelden die ik zag vond ik niet normaal zoveel pijn en angst wat mensen toe gedaan is.
Dat kan toch niet waar zijn,
Ik , ik weet het niet meer wat normaal is.

Ik weet het niet.

Zeg me dan dit.is het normaal om luiers te dragen!

Nee dat is niet normaal.

Waarom draag je dan luiers als het niet normaal is.

Ik weet het niet!

Je Liegt . zeg op waarom je luiers draagt anders krijg je opnieuw alle beelden te zien.


Ik moest nadenken ik wou niet alles opnieuw zien, maar waarom wist ik nog niet.
Alles was nog zo nieuw voor me.en wat nu gebeurde bracht me angst en verwarring.
Terwijl ik in het huilen uitviel gaf ik me antwoord

Ik weet het echt niet,

Kijk en leer de antwoordt zit in de beelden.

de stoel begon te draaien, ik kreeg alles opnieuw te zien.
Ik probeerde te kijken naar de antwoordt, maar ik zag het niet,
Er waren zoveel beelden zoveel geluiden.
Maar tot ik ergens het woord voorbij zag vliegen van luier fetisj.
Wat betekende het woord exact ?
Na alles opnieuw gezien te hebben wist ik nog niet de antwoordt op de vraag die me gesteld is.

Weet jij waarom je luiers draagt?

ik moest een gokwagen op de antwoordt.

Ik heb een luierfetisj.

Weet jij wat een luierfetisj is?

Weer werd een vraag gesteld waar ik geen antwoord op wist.
Ik als gedrag psycholoog. Had de definitie van fetisj niet geleerd. Ik kende dat woord niet eens.
Ik moest alleen kijken naar abnormale gedrag en dat was me taak,

Nee, ik weet niet wat een luierfetisj is.

Wil je weten wat het inhoud?

De stem was nog steeds zwaar, maar de vraag die gesteld is, klonk minder agressief.
Ondanks ik toch nog zeer ongemakkelijk zat kwam toch nieuwsgierigheid naar boven.

Ja! Ik wil het weten.

ik hoorde niks meer.
Opeens liepen de twee agenten weer die me oogklemmen verwijderde en voor mij glas water hielden
Waar ik uit dronk.
Ik dronk de hele glas op, en merkte snel dat ik het bewustzijn verloor.

Chapter five enter a old world

opnieuw werd ik vreemd wakker, maar ik realiseerde wat zojuist gebeurd was.
dit keer werd ik wakker op een matras in een scheepscontainer leek het wel.
ik stond op en liep richting de deur en drukte deze open.
daar stonden paar mannen de wacht te houden.
ze leken vriendelijk en riepen op een radio op dat ik wakker was en zeiden dat ik hier moest wachten tot ik gehaald werd.

ik keek rond en kon me totaal niet oriënteren waar ik was. ik was niet in een gebouw maar ik was ook niet bovengronds.
het moest wel ondergronds wezen. boven me hoofd was een plafon waar bouwlampen hingen.
overal was kunstmatige licht en ik had geen tijdbesef hoe laat het was. of het donker buiten was of niet.
terwijl ik zo rond keek kwam er een antieke golfwagen aan.
daarin zat iemand erin die ik niet had verwacht hier
het was Silvie Cooper.

Taylor sorry dat we dit zo gedaan hebben maar we moesten het doen.Maar stap in en ik leg je van alles uit

ik twijfelde want Silvie Cooper is een zeer royale agent binnen N.M.H.C. ik vroeg me af of ik niet opgepakt bent en binnen een gedrags- trainingsfaciliteit was van het N.M.H.C.

Taylor kom ik zeg het niet nog een keer

ik stapt in en ze reed direct weg.

oke je vraagt je zekers van alles af. maar laat ik je eerst zeggen. je zit hier goed. en je hoeft niet bang te zijn.
Dit is een zeer geheime locatie . een soort vluchtelingenkamp voor mensen die abnormale gedrag vertonen.
het is een ondergrondse bunkersysteem wat dateert uit einde van de 21ste eeuw.
dit is voor ruim 100 jaar een veilige haven voor mensen die dus anders zijn


ik hoorde wat Silvie allemaal zei. en ik zag meerdere containers die bewoond waren door mensen.
het leek in meeste gevallen arm eraan toe te zijn. maar de mensen waren gelukkig en ik zag vele abnormaliteiten.
iets wat tegen me instincten inging.

ik heb gisteren gezien wat je gedaan hebt en heb je direct onder toezicht gezet van een speciale team wat ik heb. door het hacken van je computer konden we via je webcam zien wat je deed. en ik was verrast toen ik hoorde dat je luier droeg. normaal gesproken pakken wij niet iemand met geweld op en komt een heel wat vriendelijke testen vrij om iemand hier binnen te laten.
Maar Taylor jij bent een werknemer van N.M.H.C . ik ook, maar ik zit hier al van het begin bij en ik ben een van de belangrijkste sleutel personen voor deze plaats


k kan het niet helemaal bevatten nu Silvie. gisteren hoorde ik jou nog zeggen dat iedereen die abnormaal opgepakt moet worden en opgesloten, je klonk trots op dat we gisteren die jongeman opgepakt hadden

Ja dat kan ik wel begrijpen. maar je weet toch wel dat ik niet tegen het systeem in kan gaan, als ik niet eens met het systeem bent wordt ik ook opgepakt. ik ben als te waar een spion. ik probeer wat enkele mensen te redden. geloof mij maar dat het met Amir goed komt.
helaas is hij wel opgepakt maar er zijn meer mensen binnen het N.M.H.C wat als soort spionnen zijn.


Silvie reed naar een soort parkeerplaats toe waar allerlei auto's stonden.

Taylor jij gaat niks over deze plek zeggen en je gaat morgen gewoon naar je werk toe, en over 3 dagen meld jij je ziek en wacht je thuis. kun je me dat beloven?

ik zal me best doen Silvie


Taylor ik kan je niet laten gaan als je me niet beloofd. ik heb een hele grote risico genomen om jou binnen te laten.
zorg ervoor dat mijn voorgevoel over jou niet verkeerd is.
er staan hier levens op het spel


oke ik beloof het.

goed zo dan moet je wel weer helaas dit drinken. het is het zelfde soort drankje wat je gekregen hebt na het zien van de videobeelden

krijg ik niet te horen wat een luier-fetisj is?

alles op zijn tijd , drink nu het drankje op

ik dronk het op en was in no-time weer weg.

op moment dat ik weer wakker werd, werd ik wakker in me eigen bed.
ik had een luier om. deze was droog. dus ik wist wat er allemaal gebeurd was geen droom kon wezen.
ik ging uit bed en ik was op tijd wakker en ik moest me klaar maken voor werk. ik deed de luier af en legde deze onder de dekens in me bed.

ik zorgde ervoor dat naar me werk ging. maar ik voelde me totaal niet gemakkelijk nu.
ik had iets wat abnormaal was en ik ging juist naar het plek toe waar het juist zeer streng bestraft wordt.
terwijl ik de deur uit wou gaan. was er een brief op me deur geplakt met de tekst.
Denk aan je belofte . en gedraag je normaal op je werk.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
ik heb me aandacht even weg gelaten bij me andere verhalen. gezien het feit dat er al een begin is en die verhalen zich zelf schrijven,

nu heb ik een begin geschreven voor een ander verhaal.
(deze dus)

en me bedoeling is om tot zo 7 a 10 hoofdstukken te gaan, en dan een deel 2 te maken, vervolgd door een deel 3.

ik probeer een triologie te maken, maar dat is alleen als deel 1 een suc6 wordt
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Succes met je plannen. Ik zou wel wat meer tijd nemen voor het schrijven, want sommige stukken zijn echt zeer slordig. Je zult mij niet horen klagen over verdwaalde spel- of grammaticafouten, maar sommige zinnen staan er echt compleet vol mee. Best storend. Gun jezelf wat extra tijd om de geschreven tekst na te kijken, eventueel met een spellingscontrole. Het is het echt waard, want je idee is best goed. :)
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Ik weet niet of het aan me versie ligt van me word. Maar ik gebruik spellingscontrolle...
 

scenekid

Toplid
Snakebite zei:
Succes met je plannen. Ik zou wel wat meer tijd nemen voor het schrijven, want sommige stukken zijn echt zeer slordig. Je zult mij niet horen klagen over verdwaalde spel- of grammaticafouten, maar sommige zinnen staan er echt compleet vol mee. Best storend. Gun jezelf wat extra tijd om de geschreven tekst na te kijken, eventueel met een spellingscontrole. Het is het echt waard, want je idee is best goed. :)
Mee eens. Het is niet lekker om te lezen, je zinnen zijn een en al fragment en slordig, haalt het verhaal ontzettend naar beneden.

Ook best een goedkoop plot, sorry dat ik het zeg.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
scenekid zei:
Snakebite zei:
Succes met je plannen. Ik zou wel wat meer tijd nemen voor het schrijven, want sommige stukken zijn echt zeer slordig. Je zult mij niet horen klagen over verdwaalde spel- of grammaticafouten, maar sommige zinnen staan er echt compleet vol mee. Best storend. Gun jezelf wat extra tijd om de geschreven tekst na te kijken, eventueel met een spellingscontrole. Het is het echt waard, want je idee is best goed. :)
Mee eens. Het is niet lekker om te lezen, je zinnen zijn een en al fragment en slordig, haalt het verhaal ontzettend naar beneden.
ik moet eerlijk bekekennen dat ik een paar foutjes gezien heb.
maar dat is puur het zinsopbouw, .

maar ik zal spoedig het herstellen als mij het gaat lukken,
ik zie het namelijk niet altijd, of beter gezegd meestal.

maar ik schrijf eerst het verhaal af, qua spellingscontrolle wat ik al zei, die let alleen op de woorden of ze correct geschreven zijn en niet hoe ze in een zin staan.
 

Easy-Ryder

Wil graag meer mijn AB deel ontdekken
Als ik het zo vluchtig door lees lijkt het er sterk op dat het verhaal in de oorsprong in een andere taal stond en is vertaald door een vertaal machine (site)
Hierdoor klopt de zins opbouw dan ook niet
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Easy-Ryder zei:
Als ik het zo vluchtig door lees lijkt het er sterk op dat het verhaal in de oorsprong in een andere taal stond en is vertaald door een vertaal machine (site)
Hierdoor klopt de zins opbouw dan ook niet
als ik alles snel deed, dan kom ik ook op verkeerde conclusies uit.
je hebt daarna wel gelijk dat vertaal machines een zin letterlijk vertalen, dan het oorspronkelijk bedoeld is.

ik zou zeggen lees het zelf rustig dan nog eens door.
het verhaal is op zichzelf goed


belleville zei:
Ben je een allochtoon en is nederlands je tweede taal?
om die conclusie te trekken zou ik zeggen ga me biografie lezen. dan weet je wat ik ben.
(onder de b van verhalen)
maar direct een antwoordt te geven op je vraag, ik ben gewoon een Nederlander.
die fouten maakt in het schrijven van zijn teksten en verhalen.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
ondanks alle kritiek is er een vijfde deel.

andere verhalen wacht ik eerst mee. omdat met meeste verhalen een persoonlijke tint aan zit.

jaren terug toen ik met deze verhaal begon, wou ik een zeer unieke verhaal schrijven.
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
heb het verhaal vandaag voor het eerst gelzen en het bevalt mij ik lees door de foutjes heen. graag lees ik een vervolg
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
8)rChapter 6 N.M.H.C

Op weg naar me werk voelde ik me gespannen. Ik reed in me auto en had niet de juiste aandacht voor het rijden.
tot ik plots op de rem moest trappen omdat ik bijna een oudere vrouw aan reed die overstak.
de adrenaline die ik kreeg had ik nodig om me focus te pakken.
bij hoofdgebouw aangekomen was het druk zoals altijd.

Agenten die rondliepen met bestuursleden tot politieke mensen.
ik was gelukkig niet de meest opvallende persoon en ik had gelukkig niet veel invloed.
ik stapte richting de lift en voor ik het wist waren er 5 agenten die in de lift stapte.
Het zweet brak me uit. maar ik deed alsof er niks aan de hand was.

hey jij was de voirge keer bij ,bij de laaste inval die we gedaan hebben. goed werk hadden we verricht of niet soms dokter?

na het gebeuren van gisteren wist ik niet of ik moest zeggen dat het goed werk was. omdat ik nu zelf ben wat we juist bestrijden.
maar ik zei dat we goed werk gedaan hebben en dat de man geholpen wordt.

ja de meeste van me collega's zijn hier ook bij de n.m.h.c gekomen om mensen juist te helpen

ben blij dat je goed werk verricht agent.

de agenten onder elkaar waren wat lol aan het trappen toen ik gelukkig alleen de lift kon uit stappen en om me werk afdeling
de secretaris gaf aan dat ik een evolutie gesprek moest volgen omdat ik bij de inval was geweest.
en aangezien het mijn eestte was. het gesprek vond een uur later plaats.
dus ik ging op me kantoor wat verslagen schrijven en daarna wat dossiers inkijken.
ik vroeg me af hoe serieus ik me werk moest doen.
had tenslotte de opdracht gekregen om gewoon doen alsof er niks aan de hand was.

maar ik kreeg een geweten nu ik mensen moest beoordelen en daar code waarschuwingen moest aan afgeven.
voor ik het wist was bijna een uur voorbij en ik stapte de lift in om naar de vergaderzaal te gaan op de hoogste verdieping.
ik was een van de laatste die de kamer in kwam.
en ik zag dat Silvie er ook was.

me bazen stonden op en gaven me een applaus omdat ik mee geweest was met een succesvolle inval.
ik werd overdonderd ervan.

ik nam plaats en de evolutie begon. we kregen foto's te zien van Amir die opgepakt was.
Daar werden gekeken naar zijn familie waar niks aan te zien was en zijn jeugd was normaal.
maar dat de ziekte die hem tot leidde tot deze abnormaliteiten nu goed onderzocht moest worden.
en er werd aangegeven dat hij spoedig zal herstellen in een tijd van 3 jaar.
omdat Amir zelf aangegeven had te willen genezen.

slot woord werd gegeven door de huidige president van N.M.H.C

wilskracht dat is een bekende probleem met mensen die abnormaliteiten hebben mensen die de wil hebben om ongezond gedrag te vertonen zijn het moeilijkst te behandelen. daarom moeten wij onze wetten strenger aanpakken en de behandelingen effectiever, gelukkig is dit niet meer de 21ste eeuw en het zal ook nooit meer zo zijn ,

mensen als er nog vragen zijn hoor ik het graag. voor nu ga verder met je werk. goed werk ik ben trots op jullie


iedereen liep weg. en ik wou Silvie aanspreken maar voor ik het wist was de de ruimte al uit en een lift ingestapt.
ik had vragen. maar ik bleef in onzekerheden zitten.
ik besloot om terug te gaan naar me kantoor. om aan het werk te gaan.
de gehele dag was ik niet echt me zelf. maar ik kon me bedwingen.
ik zorgde dat ik me werk afgerond had en ging rustig naar huis.

Eenmaal thuis deed ik me normale routine van eten en tv kijken en naar bed gaan.
maar toen ik in me slaapkamer kwam leek de bed me wel te roepen als of er een demonische vloek erin lag.
ik had namelijk de luier waar ik wakker in werd terug in bed gelegd.
ik vroeg me af of ik hem moest gebruiken.

ik zat nog met een duidelijke tweestrijd. maar ik besloot om toch de luier te dragen.
het gevoel was nog steeds uniek, maar toch anders omdat het luier gedragen was en ik kreeg hem niet perfect dicht.
de volgende dag kon ik hem wel weg gooien.

en zorgde ik dat ik na me werk ging. het ging beter dan gisteren.
tijdens me lunch pauze kwam een schoonmaakster die een beker voor me neerzette.

drink dit op dan komt het geloofwaardige over dat je morgen ziek bent

voor dat ik vragen kon stellen was ze weg gelopen en ik dronk het op. en merkte dat me keel kriebelde.
al gouw begon ik meer me keel te schrapen en te hoesten
waar Collega's al opmerkingen begonnen te maken dat ik het goed te pakken krijg.

ik zette de dag door ging naar huis, deed me routine en zorgde dat ik vroeg naar bed ging.
de volgende dag moest ik me ziek melden.
ik hield rekening mee dat ik niet direct belde bij wakker worden.

ik belde op en vertelde dat ik me ziek melde. ik had een collega aan de telefoon die me al hoorde hoesten gisteren en zei dat het goed kwam.
daarna hing ik de telefoon op, en werd direct terug gebeld
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Chapter 7 we have to act now

Me telefoon ging drie keer over voordat ik opnam

Hallo?
over een half uur loop jij de voordeur uit ga je links de straat uit, daar wacht je 5 minuten tot je een rode auto voorbij ziet gaan.
dan loop je rechts de weg af tot je bij een bus halte komt dan bellen je weer op

Ik kon verder niks zeggen en de verbinding was al weer verbroken.Ik deed wat van me verwacht werd en ik wachtte een half uur voordat ik de deur uit liep en links de straat uit ging lopen.
Einde bij de straat was het redelijk rustig. en ik wachtte ongeveer 5 minuten en ik zag inderdaad een rode auto voorbij gaan.
ik liep de juiste richting op en kwam bij een bushokje uit.
daar wachtte ik.
ik wachtte bijna 20 minuten toen ik in verte een bus aan zag aankomen.
Me telefoon ging over en ik nam gelijk op.

je stapt de bus in en je zorgt dat je links achterin bij de raam gaat zitten, en je wacht tot een vrouw naast je gaat zitten, als zij uit de bus stapt, stap jij ook uit en volg je haar zonder iets te zeggen

De bus stond stil en de telefoon was weer verbroken, ik stapte in en scande me kaart af.
ik ging achterin zitten aan de linker kant, en de zenuwen kwamen wel naar boven. de bus zat weinig mensen in.
paar bus haltes verder kwam een oudere vrouw van rond de 60 denk ik de bus in.
die ging precies naast mij zitten.
ik durfde niks te zeggen. en de vrouw zei ook niks tegen mij.
Ongemakkelijk zenuwachtig voelde ik mij.
we zaten zo half uur in de bus tot we bij een oudere wijk kwamen waar de vrouw de bus uit stapte en ik volgde haar.
ondanks dat ze wat ouder was, had ze en tempo erop zitten met lopen.
Als een hond volgde ik haar. en ze liep naar een huis toe waar ze de deur van open deed. en naar binnen stapte

ik bleef stil staan en keek zenuwachtig om me heen.De vrouw stond in de deuropening
kom nou naar binnen dit lijkt ook zo raar
Ik stapte naar binnen zonder iets te zeggen. de huis waar ik naar binnenstapte was verder normaal.
de vrouw deed haar vinger op haar lippen in de zin van dat ik stil moest wezen,
ze pakte uit me zak me telefoon en schakelde deze uit en hield de batterij eruit.
je weet nooit wie mee luistert vooral de N.M.H.C luistert vee.
Zo ga maar in de woonkamer zitten, wil je een kopje thee?l

doe maar een kopje thee
Ik ging zitten in de woonkamer, en had allemaal vragen wat ik hier precies nou deed.
de vrouw kwam terug gelopen met een kopje thee.
Zo eerst thee drinken en dan vertel ik je wel wat

we dronken de thee op toen ik me kopje weg zette.
Taylor ik ben 66 jaar oud en ik heb vast gezeten binnen het N.M.H.C voor 7 jaar lang. en ik was 11 toen ik daar binnen kwam.
Dit kwam door mijn vader die gefixeerd was voor vrouwenkleren
Mijn vader heb ik hierna nog nooit meer gezien, geruchten waren dat hij zelfmoord gepleegd had.
ik heb 7 jaar lang vast gezeten om iets wat me vader deed.
Ze dachten dat ik ook anders kon wezen, En werd 7 jaar lang werd ik geschoold en gehersenspoeld.
alle verzet wat ik toonde werd hard afgestraft. maar ik was verder normaal ik voelde niks iets wat anders apart kon wezen. ik was zelf zo jong dat ik niet eens bezig hield met jongens of de gedachten van seks

ze deden hun werk goed, want ik had jaren lang me vader vervloekt omdat hij ziek was, zo leerde ik het ook.
en dat wat met mij gebeurde was puur uit voorzorg, zorgen ervoor dat ik normaal in onze maatschappij kon wezen.
met me 18de werd een soort ceremonie gehouden dat ik de maatschappij in kon.
ik had een diploma en kreeg een baan aangeboden en had een huisje.
Maar ik had geen familie meer ik was alleen, Maar waar ik werkte waren voornamelijk soortgenoten.
kinderen die vast hebben gezeten omdat hun ouders anders waren.
/i]

ik luisterde aandachtig naar de verhaal en ik hoorde iets wat ik niet wist.
ons werd niet alles verteld, en we gaan van uit dat we goed werk doen, tenslotte we deden alles wat door de wet bepaald was.
en wijkte je daarvan af, dan was het toch logies dat je opgepakt werd en behandeld wordt.
Maar het voelde ergens onmenselijk aan.
terwijl ik diep in me eigen gedachte verzonk, hoorde ik de vrouw minder

Taylor luister je nog wel?

sorry ik was even in gedachten je verteld me best veel wat ik even moet verwerken

ik begrijp het, maar wat met mij gebeurd is en al die andere kinderen, gebeurd nog steeds.
daarom moeten we zo snel mogelijk wat doen, het liefst vandaag nog, maar we zijn tot nu toe te klein om grote aanpak te maken, daarom moeten we eigenlijk voor een revolutie te komen dat de hele land in opstand komt

Een revolutie ,maar hoe dan, hoe krijgen we de mensen zo ver

op dat moment ik die vraag stelde. stapte Silvie naar binnen met twee andere mannen.
Daar kom jij voor bij te pas maar niet alleen jij.
Ik kan je de plannen wel vertellen nu maar ik wil graag het houden tot de plan waarin wij een idee hebben voor jou

wat voor plan silvie?

Het verspreiden van spamware

hoe moet ik dat doen dan en wat voor spamware?

Silvie ging zitten recht tegen over me.

wij werken allebei binnen het N.M.H.C maar je weet iedereen heeft zijn afdelingen waar we kunnen komen.
Jij wordt binnenkort gepromoveerd en je komt in afdeling defensie te werk. waar jou beroep als psycholoog goed te pas komt binnen onze afdeling, Alleen kun jij bij archieven komen waar ik niet bij kan.
Daarom heb ik je nodig . in de archieven is een harde schijf, met zeer oude websites verzameld door de jaren heen die moet jij zien te verspreiden

maar hoe verwacht je dat ik dit kan doen

Taylor het komt goed, tegen die tijd als het zo ver is krijg je weer een telefoon en volg je de instructies. ik steun je mocht het fout gaan. Ik moet gaan mijn tante houdt je nog wel even gezelschap

Silvie en de twee mannen gingen en ik keek de vrouw aan waar Silvie tante tegen zei.
De tante van Silvie sprak over de ernst van de zaken hoe N.M.H.C werkte.
En de persoonlijke verhalen.
ik zelf kwam niet echt aan te woord omdat ik geïntrigeerd luisterde.
Ze bood me rond de middag wat eten aan, en daarna moest ik de zelfde weg terug naar huis.

Eenmaal thuis zorgde ik ervoor dat ik me rust kreeg en wachtte ik een paar dagen tot ik weer naar me werk verscheen
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
helaas is de tekst te veel schuin gedrukt,, ik probeer de gesprek dialogen schuin gedrukt te houden
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
friendly The Experiment (Comic van PieceOfSoap) 16+ Verhalen 13
friendly Tales From The Cribkeeper (comics door OkayOkayOKOK) 16+ Verhalen 158
M The boots Antwerpen Contact advertenties 7
-little-cub- Memoires of the Marktplaats Pub 70
W Where's the money AB/DL Filmpjes 4
P Een echte film... The Baby uit 1973 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Tim80 The walk of shame op een openbaar toilet. Hoe pak jij dit aan? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
Blondeboy THE VICE kuisheidskooi 16+ Board 4
tommydl Foresite under the sea Vragen & Info Shop 1
E het probleem van the golden trio P 3
Sissy Babytje The Diaper Song Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Ares Short introduction for AB/DL's in The Netherlands/Belgium English 0
D Magic: the gathering Pub 9
pampboy ATTACK OF THE ADULT BABIES Pub 13
BelgianDL82 New fish in the tank Voorstellen 18
Winnie de Poep The Next Diaper brand Spelletjes 11
DutchArtist Mooi filmpje Heal the World Pub 1
L The clinic Walibi Pub 6
DLChrisDL Meet the Adult Baby Pub 2
Dips N' Bricks Diaper Friends The Adult Life D 166
friendly The Baby Channel 16+ Verhalen 16
S The Big Little Podcast ( Radio like uitzending ) 16+ Board 1
friendly Berna, the Sequel 16+ Verhalen 40
Sissy Babytje The Adult Baby Guidebook by Brian Burch Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
justaman Meest realistische ervaring ooit!(Among the sleep, Oculus Rift DK2) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
carg85 the Middle 4e14 - baby day Pub 1
friendly Sashie (oftewel The Return Of Baby Sasha) S 19
justaman Among the sleep (baby game) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
anton_DL film review met verrassend einde (The Wolf of Wall Street) Pub 4
Luier 86 luier 86 in the house Voorstellen 6
anoniemaccount Documentaire over AB's: "The 15-stone babies" of "Baby's van 95 kilo" Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
P The Game..... T 16
R ~ The Music Explorer ~ + Gratis Films ! Pub 2
G The Ultimate ABDL Collection AB/DL/TB Links 11
diaper ed diaper ed's how to get sample's, the next level Aanbevolen 6
Sardonyx The Ultimate Diaper Survey (engels en nederlandse vertaling ) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
N WK verdriet : The roast of Webb Pub 16
diaper ed the colony Pub 4
Anomiem12575123672371651 The Reality of Incontinence - Adrian Surley (incl. Nederlandse vertaling) Aanbevolen 5
robert2009 New DL on the block Voorstellen 9
M kent iemand volwassen luier, bedplassen of plas of poep mods voor in the sims 2 Tiener board 7
V Wie gaat 14 oktober maat Fetish Club 78 : Pets&Littles ABDL Playground?? Kalender 1
Pup (Zwolle) Laat je fetish thuis.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 63
R Vijf vragen over ’Fetish Friday’ en atypische voorliefdes" Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
tvah Kinderwagen of buggy fetish Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
Limbonees Fetish Club 78 Online: Pets, littles & ABDL Playground digitaal ! Kalender 0
markz28 Fetish party Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
HelloImThom [Kleding] Down gear fetish 16+ Board 9
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
KleineFloor Hoi, ik ben Floortje Voorstellen 31
Similar threads


















































Bovenaan